SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20Voornaam: Frencky
Achternaam: Fokkit
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Amerikaans
Gesproken talen (max. 2): Nederlands, Engels
Ik kies scenario: 2
Club: Fortuna Sittard
Eerste contract loopt: 3 jaar
Primaire positie: MC
Secundaire positie: AMC
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 170
Gewicht: 69
2 Preferred moves: Tries killer balls, Stops play
Techniek: 14 Passing, 13 First touch, 15 Technique
Mentaal: 14 Creativity, 15 Off the ball
Fysiek: 15 Stamina, Strength 14
Verborgen eigenschappen: Consistency 14, Important matches 16
Persoonlijkheid: 8 Adaptability, 18 Ambition, 6 Controversy, 10 Loyalty, 15 Pressure, 20 Professionalism, 10 Sportsmanship, 13 Temperament
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
Inschrijvingen zijn gesloten!
Informatie voor mensen die dit hosten
Template voor de spelersupdates: http://ge.tt/5QdtCUn1/v/0?c
Je hoeft alleen nog maar de screens via puush erin te zetten.
Shortlist views: http://ge.tt/5O41wsi1/v/0?c[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Als het niemand echt meer boeit weet ik niet of ik nog ga hosten. Ik steek er vrij veel uren vrije tijd in namelijk en dat is ook een beetje zonde.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik wil het best oppakken weer morgen, mocht er behoefte aan zijn. Ik kan die uren namelijk ook op een andere manier indelenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ik ga morgen wel hosten, mocht er nog niemand zijn die het dan opgepakt heeft.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Mij boeit het ook nog wel! En komende week misschien ook wat tijd om te hosten.
Maar nu met WK en andere topic natuurlijk wat rustiger denk ik hier![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:21 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind het zeker nog wel leuk om te volgen.quote:![]()
Nou zoals beloofd, ik ga hosten. Eerst even lunchen de dingen er voor klaar zetten en dan komen de updates er zo aan :p![]()
Top!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef HamburgerHenk het volgende:
Nou zoals beloofd, ik ga hosten. Eerst even lunchen de dingen er voor klaar zetten en dan komen de updates er zo aan :p![]()
Nou daar komen ze(moest eerst ff bieden op spelers in het club topic).
Hopelijk gaat het goed.
Wat awards.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Contract nieuws en een record:![]()
![]()
Contract & TransfernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb een 25 topics lang lui lopen volgen. Nu kan het hosten ook wel eens in mijn vakantie
Ik schop zo denk ik het tempo wel eventjes wat omhoog. Om na elke week wat dingen te posten is een beetje overdreven.![]()
Per maand doen johquote:Op maandag 14 juli 2014 15:50 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ja ik heb een 25 topics lang lui lopen volgen. Nu kan het hosten ook wel eens in mijn vakantie
Ik schop zo denk ik het tempo wel eventjes wat omhoog. Om na elke week wat dingen te posten is een beetje overdreven.
Als ik het zo zie wordt ook Tuvai een nobody bij een grote Engelse club en daarna een redelijke speler bij een Wolfsburg of Hannover
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Henk,
heb je een overzichtje van de blessures van Anti Sankari. Ik heb het idee dat hij alleen maar geblesseerd is!![]()
Goede spelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlessuresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef stalybridge het volgende:
Henk,
heb je een overzichtje van de blessures van Anti Sankari. Ik heb het idee dat hij alleen maar geblesseerd is!![]()
![]()
Thanks, komt natuurlijk wel een beetje door die blessures van 4 en 8 maanden dat ik dat idee had.quote:
Maar ook vaak 4-8 weken eruit. Zo ontwikkeld hij zich natuurlijk niet.![]()
Verkeerde topic?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:22 schreef RetRy32 het volgende:
Fucking nep spel dit.
Alle 5 mijn keepers raken binnen 1 week geblesseerd
Ik dacht na de 5106 own goals bij mij het raarste wel geweest was, krijg ik dit soort scripted bullshit![]()
Contract & TransfernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede spelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessures & Overige zakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spelersupdates 01 Juli 2021!
Julio Ricardo Cruz - SejtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hermann-Heinz von Munster zu Hüttenkäse - PierreTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uwot Mate - PBateman1978SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naxens de Bruut - NaxensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuvai Haamalaïnen - Drizzt_DoUrdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jari Pyysalo Väänänen - supernigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olen Kusipää - ambianceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti Sankari - stalybridgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Ensio - SilvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlad Graef - TornadoDKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem van Oranje - ToiletgebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patrizio Babiski - Super-BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eidur Villhjalmsson - MMUFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggi Blunt - IkeDubaku99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johnko Blunt - BowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herbalicious Matterhorn - HappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clayton Rudisha - AgueroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shamièrevie-Shu DjéDjé - SiebeJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jackpot Dolly Crimson - CiscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco Roach - HamburgerHenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahman Jonko - DeHovenierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaggy Chiller - Hobbel_RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luca Ti Goala - SwaytjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yolo Swaggins - HermannaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+2 nog maar nu 504 in totaal
Maar Graef is wel 61 miljoen waard(kan ik hem niet meenemen naar fok als club :p)
Heb je nog een shortlist van het einde van het seizoen?No bitch to me![]()
Shortlist komt er zo aan.
Contract & Transfer nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die stats ook, wat een beest zeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:31 schreef TornadoDK het volgende:
+2 nog maar nu 504 in totaal
Maar Graef is wel 61 miljoen waard(kan ik hem niet meenemen naar fok als club :p)
Heb je nog een shortlist van het einde van het seizoen?
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
+5 en totaal 442. Olee.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:35 schreef HamburgerHenk het volgende:
Shortlist komt er zo aan.
Contract & Transfer nieuwsYeah, Dolly naar Sparta?? Jupiler league hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ze gedownload en daarna in de map Views gezet?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:31 schreef HamburgerHenk het volgende:
Hmmz om een of andere reden kan ik de shortlist views niet inladen. Hij weigert ze gewoon te vindenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja op meerdere plekken. Maar een shortlist opslaan zorgt ook niet voor een bestand. Dus wat anders proberen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je ze gedownload en daarna in de map Views gezet?![]()
Nee, je moet die bestanden die je download in de maps "Views" gooien, die staat op dezelfde plek als waar je savegames staan van FM (Documents/Sports Interactive etc.) Als je ze daarin paste, dan kan je ze inladen bij shortlistquote:Op maandag 14 juli 2014 18:33 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ja op meerdere plekken. Maar een shortlist opslaan zorgt ook niet voor een bestand. Dus wat anders proberen.
Jawel, is 8 juliquote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen heeft er niemand gespeeld blijkbaar.
Ik zal na het avondeten wel even standen van het vorige seizoen + statistieken tonen.![]()
Cruz +14 sinds hij bij Schalke is gaan spelen. Vooral fysiek enorm verbeterd. Vooralsnog prima stap in z'n carrière.
I love my mispoken words.![]()
Uwot Mate gaat nu toch wel lekker, basis bij Man U, 29 caps voor Engeland.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Jawel, is 8 juli.
Ik zal na het avondeten wel even standen van het vorige seizoen + statistieken tonen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:35 schreef Swaytje het volgende:
Kan de savegame geupload worden? Ik kan vandaag wel wat hosten
Lijkt er niet echt op dat mensen willen hosten :<
[ Bericht 4% gewijzigd door Naxens op 16-07-2014 23:16:03 ]![]()
Er is nog een ronde bezig, maar dat ligt nou stil omdat we net Fok! als club hebben opgestart.quote:Children of the night. What music they make.![]()
In die thread heb ik ook een dezelfde bericht achtergelaten. Helaas pindakaas. Moet je hiervoor Football Manager hebben of hoeft dat niet? Ik heb namelijk geen Football Manager tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er is nog een ronde bezig, maar dat ligt nou stil omdat we net Fok! als club hebben opgestart.![]()
Morgen? Dat is vrijdag pas....quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ik host morgen nog wel even een tijdje.![]()
![]()
Nee dat is niet nodig, gewoon even in de gaten houden wanneer nieuwe ronde begint, zal wel in de topic titel verschijnen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
In die thread heb ik ook een dezelfde bericht achtergelaten. Helaas pindakaas. Moet je hiervoor Football Manager hebben of hoeft dat niet? Ik heb namelijk geen Football Manager tot mijn beschikking.![]()
EindstandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand zijn statistieken wil zien dan hoor ik het wel.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef HamburgerHenk het volgende:
EindstandenGraag! Kusipää aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand zijn statistieken wil zien dan hoor ik het wel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef superniger het volgende:
Mag ik een screen van Jari Vanaanen?
There you go![]()
BlessuresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Contract en TransfernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede spelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Contract en TransfernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlessurenieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpelernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaanen player of the year.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:51 schreef HamburgerHenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jari 62 miljoen waard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:54 schreef HamburgerHenk het volgende:
Shortlist 23 mei 2022
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Contract- en TransfernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpelernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nu vrijdagavond vieren, als iemand zin heeft om door te gaan vanavond:
http://speedy.sh/FZ7p2/Fok-als-speler-s03e09.fm
Anders ga ik morgen wel door.![]()
Wie gaat er naar Arsenal voor 13 miljoen?SPOILER: Het is..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cruz kampioen en in het dreamteamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje kaarten halenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ziggi chillt hem nog altijd in Spanje.
Facelift Von Munster zu Hüttenkäse loopt uit op een fiascoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef SiebeJ het volgende:
Facelift Von Munster zu Hüttenkäse loopt uit op een fiascoWaarom, waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik misschien een overzicht mogen van de wedstrijden van Hermann? Veel reservewedstrijden?quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste wedstrijd bij U21 dateert van een jaar geleden, rest is allemaal bij het eerstequote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou ik misschien een overzicht mogen van de wedstrijden van Hermann? Veel reservewedstrijden?SPOILER: EersteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:53 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd bij U21 dateert van een jaar geleden, rest is allemaal bij het eersteOh, minder slecht dan ik dacht!SPOILER: EersteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef DeHovenier het volgende:
Stoke KAMPIOENEN
Gefeliciteerd ploeggenoot Graef!Kampioen worden met Stoke
![]()
Ze betalen ook erg lekke daar.No bitch to me![]()
SPOILER: Sankari gaat naar..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jongen had gewoon vertrouwen nodig. Goed dat hij twee stapjes terug deed ( van twente naar sparta) en nu 7 stapjes vooruit. En nu doorknallen!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef SiebeJ het volgende:
Paspoort binnen, snel verkassen
[ afbeelding ]![]()
Pff, Haamalaïnen dus nog steeds bij Chelski
En meteen DE spits van Jamaica en een dikke 10 scoren. Letten jullie op?? Dolly is de grappen zat!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef SiebeJ het volgende:
Jamaica overweegt om zich aan te sluiten bij een andere bond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Patrizio BabiskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonkho BluntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggi BluntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaggy ChillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dolly CrimsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Julio Ricardo CruzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naxens de BruutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DjéDjéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex EnsioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlad GraefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuvai HaamalainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahman JonkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olen KusipääSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uwot MateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herbalicious MatterhornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jari VäänanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco RoachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clayton RushidaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti SankariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yolo SwagginsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luca Ti GoalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem van OranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eidur VillhjalmssonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hermann Heinz Munster von HüttenkäseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SiebeJ op 20-07-2014 21:40:15 ]![]()
Excuses voor de Nederlandse variant van de spelerupdates, kwam daar halverwege pas achter
Moet toch zeggen dat de stats van Vlad Graef er wel erg goed uit zien![]()
![]()
Absoluut, wat een geweldenaar. Nu nog naar een leukere club ( al is stoke wel kampioen geworden)quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef SiebeJ het volgende:
Excuses voor de Nederlandse variant van de spelerupdates, kwam daar halverwege pas achter
Moet toch zeggen dat de stats van Vlad Graef er wel erg goed uit zien![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:32 schreef SiebeJ het volgende:
Cruz kampioen en in het dreamteamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De Tuinier slaat weer toe!
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef SiebeJ het volgende:
Facelift Von Munster zu Hüttenkäse loopt uit op een fiascoOh my... hartverzakking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Graef weer 5 erbij nu 509 in totaal. Is absoluut de beste speler die ik tot nu toe gehad hebquote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef SiebeJ het volgende:
Moet toch zeggen dat de stats van Vlad Graef er wel erg goed uit zien
No bitch to me![]()
Graef is echt een zieke speler geworden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Graef weer 5 erbij nu 509 in totaal. Is absoluut de beste speler die ik tot nu toe gehad hebDoet me denken aan Do Ping van de vorige ronde.
![]()
Heeft iemand nog die excel voor het bijhouden van de spelersupdates?
En kan je laten zien waarom Matterhorn ongelukkig is Siebe?![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Happel het volgende:
Heeft iemand nog die excel voor het bijhouden van de spelersupdates?
En kan je laten zien waarom Matterhorn ongelukkig is Siebe?![]()
![]()
+7 voor Tuvai, totaal 449. Dit gaat echt niks worden.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Goede vorm in oktober:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef HamburgerHenk het volgende:
Daaaaaamn Roach blijft scoren bij Jamaica, volgens mij nu meer goals dan interlands![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dolly loopt ook bijna 1-op-1, ik meen 45 wedstrijden en 42 goals.![]()
![]()
"Hun nieuwe speler"quote:Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef SiebeJ het volgende:
Nog geen interland, maar wel Cheslea..
[ afbeelding ]Bitch hij zit daar al sinds z'n 17e ofzo
Volgens het spel was dit zijn eerste wedstrijd in de hoofdmachtquote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Hun nieuwe speler"Bitch hij zit daar al sinds z'n 17e ofzo
![]()
![]()
Willem van Oranje nog steeds bij Jong Willem IISPOILER: EersteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TweedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Oranje nu ook in het eerste..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uwot Mate is een dribbelkoning geworden zeg
Mag ik zijn historie eens zien? Even zien hoeveel assists ie heeft gegeven in totaal oaLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik ga er maar weer eens een slinger aan geven ( Wat een opmerking is dat ook)
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga er maar weer eens een slinger aan geven![]()
![]()
Ik heb echt een falende speler zeg, blij dat Willem van Oranje tijdens de Nederlandse Opstand beter presteerde....![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik heb echt een falende speler zeg, blij dat Willem van Oranje tijdens de Nederlandse Opstand beter presteerde....
PierreTT, heb je voor mij nog een statistieken-historie screenie van Uwot Mate?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja, klein momentje! Wat wil je precies zien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
PierreTT, heb je voor mij nog een statistieken-historie screenie van Uwot Mate?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga er maar weer eens een slinger aan geven ( Wat een opmerking is dat ook)
![]()
![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
PierreTT, heb je voor mij nog een statistieken-historie screenie van Uwot Mate?
Gespeelde wedstrijden per jaar inclusief goals, assists e.d.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, klein momentje! Wat wil je precies zien?
edit : ja die dus, dank je!Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Ciscus het volgende:
Dat wil ik ook wel van Jackpot Dolly Crimson
Nog wat contractnieuws:
En Clayton gaat naar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef PierreTT het volgende:
Cruz jat record van Ibra!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Held.I love my mispoken words.![]()
Even snel een peukie rokenLekker weer buiten, deze zomerkneiter erbij
![]()
Jonko hoort niet bij Jamaica
Sankari ziet het doel niet
Eidur nog langer weg
Tuvai speelt dit seizoen niet meer![]()
Maar er zijn ook positieve berichten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ladingen blessures en schorsingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Dit lijkt toch wel de ronde te worden met de hoogste waardes bij veel spelers..quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:39 schreef PierreTT het volgende:
Shortlist 31 januari 2023
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zeker, en sommigen zijn nog steeds niet uitgegroeid kan ik je zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dit lijkt toch wel de ronde te worden met de hoogste waardes bij veel spelers..
DjeDje gaat maar door he!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dit lijkt toch wel de ronde te worden met de hoogste waardes bij veel spelers..
Olen neemt sneaky de plek van Hermann-Heinz in![]()
Tja, dit is geen nieuws meer
Dit ook niet![]()
Kijk, Patries leeft ook nog!
Willem![]()
En wat doen Astria Giurgiu en Notthingham Forrest daar!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ah, ik ben niet geabonneerd op de CL en de EL, vandaar dat ik de wedstrijden niet te zien krijg.
Even teruggehaald:
De CL:
[ afbeelding ]
De EL:
[ afbeelding ]
Arsenal verliest van Sassuolo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja...![]()
![]()
![]()
Screentje Luis Suarez?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ah, ik ben niet geabonneerd op de CL en de EL, vandaar dat ik de wedstrijden niet te zien krijg.
Even teruggehaald:
De CL:
[ afbeelding ]
De EL:
[ afbeelding ]
Arsenal verliest van Sassuolo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja...![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft Kusipää vroeg zijn Piek bereikt. Hij stond in het begin nog bovenaan als duurste, maar blijft nu een beetje hangen in vergelijking met de anderen.![]()
Of z'n PA is een stuk lager dan de restquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef ambiance het volgende:
Volgens mij heeft Kusipää vroeg zijn Piek bereikt. Hij stond in het begin nog bovenaan als duurste, maar blijft nu een beetje hangen in vergelijking met de anderen.![]()
Ja idd. Ik denk dat ie zen PA al vroeg bereikt heeft en dus aan zen top zit. Dan zal ie vast ook wel sneller achteruitgaan straks?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:03 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Of z'n PA is een stuk lager dan de rest![]()
Dat hoeft niet per se, zal ook afhangen van het niveau waar hij speelt en hoeveel minuten er gemaakt wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ja idd. Ik denk dat ie zen PA al vroeg bereikt heeft en dus aan zen top zit. Dan zal ie vast ook wel sneller achteruitgaan straks?![]()
Ben ook benieuwd wat de PA van Chiller was., hij heeft in ieder geval een CA van 104 ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:03 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Of z'n PA is een stuk lager dan de rest![]()
![]()
Ziggi is een schopper, maar wel een zeer goede verdediger. Hij komt in de buurt van het niveau Do Ping en Stanley Messie.![]()
Finale CL: Mate vs. Johnko en EnsioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
DjéDjé adoratie postsquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:13 schreef PierreTT het volgende:
DjeDje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Suriname.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:20 schreef PierreTT het volgende:
Jamaica in de kwartfinale van de Gold Cup eruit gegooid door Honduras ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Cruz wordt daarna wel direct de Copa America uitgeknikkerd door Mexico U23![]()
Wel in het Dream Team!
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:28 schreef PierreTT het volgende:
De meest schokkende transfer van deze hele ronde komt er zo aan![]()
![]()
De transfer der transfers van deze ronde!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef PierreTT het volgende:
De transfer der transfers van deze ronde!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef PierreTT het volgende:
Over Cruz gesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yolo onderweg naar Madrid?
Eidur heeft het daar in ieder geval wel naar zijn zin
Olen ook in Manchester
Droomtransfer voor Tuvai? EIndelijk wedstrijden spelen?
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: