abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 13 juli 2014 @ 21:06:33 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142256719

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager.

Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Eens per speljaar zal er een overzicht worden geplaatst van alle deelnemers, waar je de ontwikkeling van je speler kan volgen.

Daarnaast zal er 3 maal per jaar een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.
Gedurende de vorige rondes gebruikten we een externe website voor het plaatsen van gegevens, maar dat zal nu volledig op fok gebeuren. Dit vereist dat er niet gespamt wordt door iedereen. Het een en ander zal via pm gebeuren om de kwaliteit van het topic te waarborgen.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.

Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*.

*RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?

Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:

Belgium - Second league
Denmark - Superliga
England - Sky Bet League 1 of Championship
France - Ligue 2
Germany - Bundesliga 2
Holland - Jupiler League
Iceland - Premier division
Italy - Serie B
Spain - LIGA adelante
Sweden - Premier division

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar Sejt. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
SPOILER: Fysiek
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:

SPOILER
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Voornaam: Frencky
Achternaam: Fokkit
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Amerikaans
Gesproken talen (max. 2): Nederlands, Engels
Ik kies scenario: 2
Club: Fortuna Sittard
Eerste contract loopt: 3 jaar
Primaire positie: MC
Secundaire positie: AMC
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 170
Gewicht: 69
2 Preferred moves: Tries killer balls, Stops play
Techniek: 14 Passing, 13 First touch, 15 Technique
Mentaal: 14 Creativity, 15 Off the ball
Fysiek: 15 Stamina, Strength 14
Verborgen eigenschappen: Consistency 14, Important matches 16
Persoonlijkheid:  8 Adaptability, 18 Ambition, 6 Controversy, 10 Loyalty, 15 Pressure, 20 Professionalism, 10 Sportsmanship, 13 Temperament

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

Inschrijvingen zijn gesloten!

Informatie voor mensen die dit hosten
Template voor de spelersupdates: http://ge.tt/5QdtCUn1/v/0?c

Je hoeft alleen nog maar de screens via puush erin te zetten.

Shortlist views: http://ge.tt/5O41wsi1/v/0?c
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_142256725
fipo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142256784
Ik ga morgen wel hosten, mocht er nog niemand zijn die het dan opgepakt heeft.
  zondag 13 juli 2014 @ 21:10:30 #4
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_142256943
Als het niemand echt meer boeit weet ik niet of ik nog ga hosten. Ik steek er vrij veel uren vrije tijd in namelijk en dat is ook een beetje zonde.
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 13 juli 2014 @ 21:11:36 #5
239294 PierreTT
pi_142257002
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ik ga morgen wel hosten, mocht er nog niemand zijn die het dan opgepakt heeft.
Ik wil het best oppakken weer morgen, mocht er behoefte aan zijn. Ik kan die uren namelijk ook op een andere manier indelen :P
pi_142257550
Ik vind het zeker nog wel leuk om te volgen.
No bitch to me
pi_142257848
Ik vind het ook leuk om te volgen.
pi_142259455
Ik ook, en zal komende week ook wel tijd hebben om te hosten nog :)
pi_142261266
Mij boeit het ook nog wel! En komende week misschien ook wat tijd om te hosten.
Maar nu met WK en andere topic natuurlijk wat rustiger denk ik hier :)
  zondag 13 juli 2014 @ 22:33:06 #10
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142262162
Zelfs ik volg het nog actief :)
I love my mispoken words.
pi_142274747
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:21 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind het zeker nog wel leuk om te volgen.
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef stalybridge het volgende:
Ik vind het ook leuk om te volgen.
#superniger2020
  maandag 14 juli 2014 @ 10:22:42 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142274878
Ik wil mijn speler naar de top zien gaan :)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142274886
^ Wat deze mensen zeggen.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_142281072
Nou zoals beloofd, ik ga hosten. Eerst even lunchen de dingen er voor klaar zetten en dan komen de updates er zo aan :p
pi_142281259
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef HamburgerHenk het volgende:
Nou zoals beloofd, ik ga hosten. Eerst even lunchen de dingen er voor klaar zetten en dan komen de updates er zo aan :p
Top!
pi_142283757
Nou daar komen ze(moest eerst ff bieden op spelers in het club topic :P).
Hopelijk gaat het goed.

Wat awards.
SPOILER
Contract nieuws en een record:

pi_142284010

pi_142284212
Yay, updates. *O*
pi_142285271
Contract & Transfernieuws
SPOILER
Goede spelers:
SPOILER
pi_142285474
pi_142285838

maandag 14 juli 2014 @ 15:47:42 #22
239294 PierreTT
pi_142285949
Goed bezig Henk, thanks voor het oppakken ^O^
pi_142286052
Ja ik heb een 25 topics lang lui lopen volgen. Nu kan het hosten ook wel eens in mijn vakantie :P

Ik schop zo denk ik het tempo wel eventjes wat omhoog. Om na elke week wat dingen te posten is een beetje overdreven.
  maandag 14 juli 2014 @ 16:03:18 #24
239294 PierreTT
pi_142286730
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:50 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ja ik heb een 25 topics lang lui lopen volgen. Nu kan het hosten ook wel eens in mijn vakantie :P

Ik schop zo denk ik het tempo wel eventjes wat omhoog. Om na elke week wat dingen te posten is een beetje overdreven.
Per maand doen joh ^O^
pi_142286864
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:03 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Per maand doen joh ^O^
Dat was ook het plan ja
  Moderator / Redactie FP maandag 14 juli 2014 @ 16:09:17 #26
Rawr
pi_142286989
Als ik het zo zie wordt ook Tuvai een nobody bij een grote Engelse club en daarna een redelijke speler bij een Wolfsburg of Hannover :')
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_142287250
Henk,

heb je een overzichtje van de blessures van Anti Sankari. Ik heb het idee dat hij alleen maar geblesseerd is!
pi_142287281
Goede spelers
SPOILER
Blessures
SPOILER
pi_142287300
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef stalybridge het volgende:
Henk,

heb je een overzichtje van de blessures van Anti Sankari. Ik heb het idee dat hij alleen maar geblesseerd is!
pi_142287445
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:16 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks, komt natuurlijk wel een beetje door die blessures van 4 en 8 maanden dat ik dat idee had.
Maar ook vaak 4-8 weken eruit. Zo ontwikkeld hij zich natuurlijk niet.
pi_142287538

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 16:25:03 ]
pi_142287625
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:22 schreef RetRy32 het volgende:
Fucking nep spel dit.
Alle 5 mijn keepers raken binnen 1 week geblesseerd :')

Ik dacht na de 5106 own goals bij mij het raarste wel geweest was, krijg ik dit soort scripted bullshit :')
Verkeerde topic?
pi_142287669
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef ambiance het volgende:

[..]

Verkeerde topic?
ja was 6 maanden weg :9
pi_142288040
Contract & Transfernieuws
SPOILER
Goede spelers
SPOILER
Blessures & Overige zaken
SPOILER
pi_142288121
pi_142288784

De overzichten komen er nu aan
pi_142289450
Spelersupdates 01 Juli 2021!

Julio Ricardo Cruz - Sejt
SPOILER
Hermann-Heinz von Munster zu Hüttenkäse - PierreTT
SPOILER
Uwot Mate - PBateman1978
SPOILER
Naxens de Bruut - Naxens
SPOILER
Tuvai Haamalaïnen - Drizzt_DoUrden
SPOILER
Jari Pyysalo Väänänen - superniger
SPOILER
Olen Kusipää - ambiance
SPOILER
Anti Sankari - stalybridge
SPOILER
Alex Ensio - Silv
SPOILER
Vlad Graef - TornadoDK
SPOILER
Willem van Oranje - Toiletgebruiker
SPOILER
Patrizio Babiski - Super-B
SPOILER
Eidur Villhjalmsson - MMUFC
SPOILER
Ziggi Blunt - IkeDubaku99
SPOILER
Johnko Blunt - Bow
SPOILER
Herbalicious Matterhorn - Happel
SPOILER
Clayton Rudisha - Aguero
SPOILER
Shamièrevie-Shu DjéDjé - SiebeJ
SPOILER
Jackpot Dolly Crimson - Ciscus
SPOILER
Coco Roach - HamburgerHenk
SPOILER
Jahman Jonko - DeHovenier
SPOILER
Shaggy Chiller - Hobbel_Rob
SPOILER
Luca Ti Goala - Swaytje
SPOILER
Yolo Swaggins - Hermanna
SPOILER
  maandag 14 juli 2014 @ 17:18:48 #38
239294 PierreTT
pi_142289642
Wederom +10 naar 473 ^O^
pi_142290101
+2 nog maar nu 504 in totaal
Maar Graef is wel 61 miljoen waard _O_ (kan ik hem niet meenemen naar fok als club :p)
Heb je nog een shortlist van het einde van het seizoen?
No bitch to me
pi_142290198
Shortlist komt er zo aan.

Contract & Transfer nieuws
SPOILER
pi_142290204
+12.
Citius, Altius, Fortius.
pi_142290781
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:31 schreef TornadoDK het volgende:
+2 nog maar nu 504 in totaal
Maar Graef is wel 61 miljoen waard _O_ (kan ik hem niet meenemen naar fok als club :p)
Heb je nog een shortlist van het einde van het seizoen?
Die stats ook, wat een beest zeg. _O_
  Moderator / Redactie FP maandag 14 juli 2014 @ 17:54:43 #43
Rawr
pi_142290918
+5 en totaal 442. Olee.
pi_142291842
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:35 schreef HamburgerHenk het volgende:
Shortlist komt er zo aan.

Contract & Transfer nieuws
SPOILER
Yeah, Dolly naar Sparta?? Jupiler league hoop ik?
pi_142292164
Hmmz om een of andere reden kan ik de shortlist views niet inladen. Hij weigert ze gewoon te vinden
  maandag 14 juli 2014 @ 18:32:53 #46
239294 PierreTT
pi_142292189
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:31 schreef HamburgerHenk het volgende:
Hmmz om een of andere reden kan ik de shortlist views niet inladen. Hij weigert ze gewoon te vinden
Heb je ze gedownload en daarna in de map Views gezet?
pi_142292207
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:32 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Heb je ze gedownload en daarna in de map Views gezet?
Ja op meerdere plekken. Maar een shortlist opslaan zorgt ook niet voor een bestand. Dus wat anders proberen.
pi_142292285
Nope weer niet, vaag...
pi_142292357

maandag 14 juli 2014 @ 18:38:27 #50
239294 PierreTT
pi_142292363
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:33 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

Ja op meerdere plekken. Maar een shortlist opslaan zorgt ook niet voor een bestand. Dus wat anders proberen.
Nee, je moet die bestanden die je download in de maps "Views" gooien, die staat op dezelfde plek als waar je savegames staan van FM (Documents/Sports Interactive etc.) Als je ze daarin paste, dan kan je ze inladen bij shortlist :)
pi_142292374
Ik zat verkeerd te kijken ja 8)7
  maandag 14 juli 2014 @ 18:39:21 #52
239294 PierreTT
pi_142292394
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:38 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ik zat verkeerd te kijken ja 8)7
Alleen heeft er niemand gespeeld blijkbaar _O-
pi_142292494
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Alleen heeft er niemand gespeeld blijkbaar _O-
Jawel, is 8 juli :D.

Ik zal na het avondeten wel even standen van het vorige seizoen + statistieken tonen.
pi_142292732
Goed bezig Henk! Bedankt voor de updates :D
pi_142293164
Yolo Swaggins al 52 miljoen waard :P. Jammer, dat die niet bij mijn fokclub kan.
pi_142293317

GENOT KNOTSGEK JUICHEN.
#superniger2020
  maandag 14 juli 2014 @ 19:16:37 #57
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142293820
Cruz +14 sinds hij bij Schalke is gaan spelen. Vooral fysiek enorm verbeterd. Vooralsnog prima stap in z'n carrière. :)
  maandag 14 juli 2014 @ 19:25:15 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142294193
+13 en nu tijd om naar een grotere club te gaan.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 14 juli 2014 @ 21:48:44 #59
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142301226
+15 voor Ziggi Blunt, waardoor hij op 442 uitkomt. Dit dankzij de speelminuten.
pi_142314635
Kan de savegame geupload worden? Ik kan vandaag wel wat hosten
pi_142317645
Uwot Mate gaat nu toch wel lekker, basis bij Man U, 29 caps voor Engeland. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:48:54 #62
239294 PierreTT
pi_142322022
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

Jawel, is 8 juli :D.

Ik zal na het avondeten wel even standen van het vorige seizoen + statistieken tonen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 08:35 schreef Swaytje het volgende:
Kan de savegame geupload worden? Ik kan vandaag wel wat hosten
:*
pi_142323062
Ohh my bad :o
pi_142329635
87 caps voor Jamaica _O_
Children of the night. What music they make.
pi_142355902
Updates?
pi_142380820
Lijkt er niet echt op dat mensen willen hosten :<

[ Bericht 4% gewijzigd door Naxens op 16-07-2014 23:16:03 ]
pi_142385768
Kan ik nog meedoen? :P
pi_142386045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef Grappenmakers het volgende:
Kan ik nog meedoen? :P
Er is nog een ronde bezig, maar dat ligt nou stil omdat we net Fok! als club hebben opgestart.
pi_142386071
Ik host morgen nog wel even een tijdje.
pi_142386091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 01:04 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Er is nog een ronde bezig, maar dat ligt nou stil omdat we net Fok! als club hebben opgestart.
In die thread heb ik ook een dezelfde bericht achtergelaten. Helaas pindakaas. Moet je hiervoor Football Manager hebben of hoeft dat niet? Ik heb namelijk geen Football Manager tot mijn beschikking.
pi_142389032
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ik host morgen nog wel even een tijdje.
Morgen? Dat is vrijdag pas.... :(
pi_142389139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef Grappenmakers het volgende:

[..]

In die thread heb ik ook een dezelfde bericht achtergelaten. Helaas pindakaas. Moet je hiervoor Football Manager hebben of hoeft dat niet? Ik heb namelijk geen Football Manager tot mijn beschikking.
Nee dat is niet nodig, gewoon even in de gaten houden wanneer nieuwe ronde begint, zal wel in de topic titel verschijnen!
pi_142395076
Eindstanden

SPOILER
Als iemand zijn statistieken wil zien dan hoor ik het wel.
pi_142395188
Sjelsie 5de :')
#superniger2020
pi_142395269
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef HamburgerHenk het volgende:
Eindstanden

SPOILER
Als iemand zijn statistieken wil zien dan hoor ik het wel.
Graag! Kusipää aub :)
pi_142395282

pi_142395330
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef ambiance het volgende:

[..]

Graag! Kusipää aub :)
Vorig seizoen:

pi_142395560
Mag ik een screen van Jari Vanaanen?
#superniger2020
pi_142395709
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef superniger het volgende:
Mag ik een screen van Jari Vanaanen?

There you go
pi_142395813
Kwartfinale Gold Cup

pi_142396173
Halve Finale
pi_142396258
En een grote prijs voor de Jamaicanen

pi_142396388
pi_142396470
Jammer dat Finland zo kut presteert ivm Jamaica.
#superniger2020
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:06:13 #86
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142396516
Jamaica gaat lekker.
pi_142396542
Transfers

pi_142396955
Blessures
SPOILER
Contract en Transfernieuws
SPOILER
Goede spelers
SPOILER
pi_142397409

donderdag 17 juli 2014 @ 14:39:44 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142397506
Oh yeah! Van Leeds naar Montpellier naar Chelsea. Mooie carrièreswitch.
Elite
Tegen TTIP
pi_142397694

pi_142397817
Shortlists 31 Oktober 2012

pi_142398214
55 mil waard. _O_
#superniger2020
pi_142398484

donderdag 17 juli 2014 @ 17:45:23 #95
239294 PierreTT
pi_142404184
Godsakker, Hermann speelt bijna niks bij Man City :(
pi_142407830
Stoke KAMPIOENEN _O_

Gefeliciteerd ploeggenoot Graef!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 09:09:21 #97
239294 PierreTT
pi_142431415
Henk, ga jij nog hosten vandaag?
pi_142440548
Yup, bleef alleen net iets te lang liggen in mijn bed :P Ga zo verder
pi_142441862
Zou je de geschiedenis van DjéDjé willen posten?
pi_142443238
pi_142443595

pi_142444067
Contract en Transfernieuws
SPOILER
Blessurenieuws
SPOILER
Spelernieuws
SPOILER
pi_142444226
Shortlist 31 Januari 2022

pi_142444727
quote:
Vanaanen player of the year. _O_
#superniger2020
pi_142444874

Je zou maar Blunt heten :o
pi_142445682

vrijdag 18 juli 2014 @ 15:46:30 #107
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142445823
Zomaar verder gaan zonder te melden! Die chiller stopt trouwens volgens mij liever met voetballen!
pi_142446003

pi_142446655

Toch nog iemand blij met de blessures
pi_142446822

pi_142447454

pi_142447954

pi_142448495

pi_142448802
Shortlist 23 mei 2022

pi_142449285
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:54 schreef HamburgerHenk het volgende:
Shortlist 23 mei 2022
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jari 62 miljoen waard. _O_
#superniger2020
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:11:18 #116
239294 PierreTT
pi_142449530
Goed bezig Henk! _O_ Heinz kruipt langzaam omhoog _O_
pi_142450098
Contract- en Transfernieuws
SPOILER
Spelernieuws
SPOILER
pi_142450227
Ik ga nu vrijdagavond vieren, als iemand zin heeft om door te gaan vanavond:

http://speedy.sh/FZ7p2/Fok-als-speler-s03e09.fm

Anders ga ik morgen wel door.
pi_142450310
quote:
Haha, als verdediger topscorer van Frankrijk.. nice :7
pi_142525993
Wie gaat er naar Arsenal voor 13 miljoen?

SPOILER: Het is..
pi_142526055
Chiller naar AS Nancy

pi_142526091
Chelsea heeft blijkbaar geen geld nodig

pi_142526172
Een ritje ter waarde van 9,5 miljoen richting Swansea

pi_142526210
Uwot Mate opent score tijdens WK-duel

pi_142526251
Vijfklapper voor Jamaica op WK

pi_142526329
Ensio van Russisch gas naar olie uit het Midden-Oosten?

pi_142526397
Uitslag WK 2022

pi_142526442
Cruz kampioen en in het dreamteam

SPOILER
pi_142526473
Ensio heeft de teams voor het uitkiezen

zondag 20 juli 2014 @ 20:33:33 #130
239294 PierreTT
pi_142526529
Hermann _O_
pi_142526533

SPOILER
  zondag 20 juli 2014 @ 20:35:25 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142526650
Ziggi chillt hem nog altijd in Spanje.
  zondag 20 juli 2014 @ 20:37:04 #133
239294 PierreTT
pi_142526722
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ziggi chillt hem nog altijd in Spanje.
Beetje kaarten halen :D
pi_142526855
Facelift Von Munster zu Hüttenkäse loopt uit op een fiasco

SPOILER
  zondag 20 juli 2014 @ 20:41:26 #135
239294 PierreTT
pi_142526911
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef SiebeJ het volgende:

SPOILER
Waarom, waarom _O-
pi_142527038
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:41 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Waarom, waarom _O-
Je moet wat tijdens het wachten he :P
pi_142527105
Eerste minuten bij PSG voor wereldkampioen Cruz

pi_142527151
Dien je contract uit en je hebt 42,5 miljoen op je rekening er bij

pi_142527189
Stoke betaalt 20 miljoen meer dan Spurs

pi_142527206
Winnende komt van de voet van Blunt

zondag 20 juli 2014 @ 20:47:21 #141
239294 PierreTT
pi_142527209
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Je moet wat tijdens het wachten he :P
Zou ik misschien een overzicht mogen van de wedstrijden van Hermann? Veel reservewedstrijden?
pi_142527230
Graef opent de score..

pi_142527417

SPOILER
pi_142527495
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Zou ik misschien een overzicht mogen van de wedstrijden van Hermann? Veel reservewedstrijden?
Laatste wedstrijd bij U21 dateert van een jaar geleden, rest is allemaal bij het eerste

SPOILER: Eerste
  zondag 20 juli 2014 @ 21:00:17 #145
239294 PierreTT
pi_142527838
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:53 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Laatste wedstrijd bij U21 dateert van een jaar geleden, rest is allemaal bij het eerste

Oh, minder slecht dan ik dacht! *O*
pi_142527927
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef DeHovenier het volgende:
Stoke KAMPIOENEN _O_

Gefeliciteerd ploeggenoot Graef!
^O^ Kampioen worden met Stoke 8-)
Ze betalen ook erg lekke daar.
No bitch to me
  zondag 20 juli 2014 @ 21:02:09 #147
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142527936
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:37 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Beetje kaarten halen :D
Badr Hari imiteren. _O-
pi_142528364
pi_142528390
Kaas in de laatste minuut van de verlening

pi_142528461
Het schaap is nu ook een stukje Nederlands

pi_142528521
Waar gaat Sankari heen?

pi_142528565
Paspoort binnen, snel verkassen :P

pi_142528599
SPOILER: Sankari gaat naar..
pi_142528643
Huttenkaas speelt z'n eerste pot voor Oostenrijk

pi_142528717
pi_142528739
Jamaica overweegt om zich aan te sluiten bij een andere bond

pi_142528777
DjéDjé zeven weken out

pi_142528787
Zou wel vet zijn als het dynamisch zou kunnen gebeuren :P
pi_142528807
Nog een blessuregeval

pi_142528836
En nog één

pi_142528854
En nr 4 op 15 september 2022 :')

pi_142528924
Willem aanvoerder van jonge strijdkracht

pi_142528934
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef SiebeJ het volgende:
Paspoort binnen, snel verkassen :P

[ afbeelding ]
Die jongen had gewoon vertrouwen nodig. Goed dat hij twee stapjes terug deed ( van twente naar sparta) en nu 7 stapjes vooruit. En nu doorknallen!
  Moderator / Redactie FP zondag 20 juli 2014 @ 21:22:33 #164
Rawr
pi_142528970
Pff, Haamalaïnen dus nog steeds bij Chelski :')
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_142529049
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef SiebeJ het volgende:
Jamaica overweegt om zich aan te sluiten bij een andere bond

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En meteen DE spits van Jamaica en een dikke 10 scoren. Letten jullie op?? Dolly is de grappen zat!
pi_142529486
Patrizio Babiski
SPOILER
Jonkho Blunt
SPOILER
Ziggi Blunt
SPOILER
Shaggy Chiller
SPOILER
Dolly Crimson
SPOILER
Julio Ricardo Cruz
SPOILER
Naxens de Bruut
SPOILER
DjéDjé
SPOILER
Alex Ensio
SPOILER
Vlad Graef
SPOILER
Tuvai Haamalainen
SPOILER
Jahman Jonko
SPOILER
Olen Kusipää
SPOILER
Uwot Mate
SPOILER
Herbalicious Matterhorn
SPOILER
Jari Väänanen
SPOILER
Coco Roach
SPOILER
Clayton Rushida
SPOILER
Anti Sankari
SPOILER
Yolo Swaggins
SPOILER
Luca Ti Goala
SPOILER
Willem van Oranje
SPOILER
Eidur Villhjalmsson
SPOILER
Hermann Heinz Munster von Hüttenkäse
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door SiebeJ op 20-07-2014 21:40:15 ]
pi_142529898
Excuses voor de Nederlandse variant van de spelerupdates, kwam daar halverwege pas achter

Moet toch zeggen dat de stats van Vlad Graef er wel erg goed uit zien :)
pi_142530339
Debuut in Turijn

pi_142530364
Een spits hoort te scoren..

pi_142530411
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef SiebeJ het volgende:
Excuses voor de Nederlandse variant van de spelerupdates, kwam daar halverwege pas achter

Absoluut, wat een geweldenaar. Nu nog naar een leukere club ( al is stoke wel kampioen geworden)
pi_142530446
Cruz krijgt rust bij Argentinië

zondag 20 juli 2014 @ 21:54:58 #172
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142530511
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:32 schreef SiebeJ het volgende:
Cruz kampioen en in het dreamteam

SPOILER
*O* *O* *O*

De Tuinier slaat weer toe! _O_
  zondag 20 juli 2014 @ 21:56:28 #173
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142530580
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef SiebeJ het volgende:

SPOILER
Oh my... hartverzakking.

SPOILER
  zondag 20 juli 2014 @ 21:56:34 #174
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142530585
Ziggi met zijn transferclausule. :D
pi_142530690
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef SiebeJ het volgende:

Graef weer 5 erbij nu 509 in totaal. Is absoluut de beste speler die ik tot nu toe gehad heb 8-)
No bitch to me
  zondag 20 juli 2014 @ 22:00:57 #176
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142530797
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:58 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Graef weer 5 erbij nu 509 in totaal. Is absoluut de beste speler die ik tot nu toe gehad heb 8-)
Graef is echt een zieke speler geworden. :Y Doet me denken aan Do Ping van de vorige ronde.
  zondag 20 juli 2014 @ 22:02:12 #177
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142530861
Heeft iemand nog die excel voor het bijhouden van de spelersupdates?

En kan je laten zien waarom Matterhorn ongelukkig is Siebe?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 20 juli 2014 @ 22:02:17 #178
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142530865
Cruz weer +22 _O_

Concurrentie voor Graef? :)
  zondag 20 juli 2014 @ 22:16:26 #179
239294 PierreTT
pi_142531645
Hermann-Heinz +11 naar 484 ^O^
pi_142578104
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Happel het volgende:
Heeft iemand nog die excel voor het bijhouden van de spelersupdates?

En kan je laten zien waarom Matterhorn ongelukkig is Siebe?
  Moderator / Redactie FP maandag 21 juli 2014 @ 23:16:24 #181
Rawr
pi_142578483
+7 voor Tuvai, totaal 449. Dit gaat echt niks worden.
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_142578501
Goede vorm in oktober:

SPOILER
pi_142578617
Daaaaaamn Roach blijft scoren bij Jamaica, volgens mij nu meer goals dan interlands
pi_142578840
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef HamburgerHenk het volgende:
Daaaaaamn Roach blijft scoren bij Jamaica, volgens mij nu meer goals dan interlands
pi_142578982
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:24 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dolly loopt ook bijna 1-op-1, ik meen 45 wedstrijden en 42 goals.
pi_142578990

pi_142578994
Dus.
pi_142579024
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:27 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dolly loopt ook bijna 1-op-1, ik meen 45 wedstrijden en 42 goals.
pi_142579457
Gaat hij eindelijk z'n eerste interland spelen?

pi_142579576
Jamaica heerst niet alleen tijdens de 100m sprint..

pi_142579615
pi_142579642
pi_142580116
Nog geen interland, maar wel Cheslea..

pi_142580201
De Bruut

Babiski

Blunt, J (+Jamaica)

Moderator / Redactie FP maandag 21 juli 2014 @ 23:52:41 #195
Rawr
pi_142580221
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef SiebeJ het volgende:
Nog geen interland, maar wel Cheslea..

[ afbeelding ]
"Hun nieuwe speler" :') Bitch hij zit daar al sinds z'n 17e ofzo _O-
pi_142580254
Zoek de genomineerde FOK!ker(s)

pi_142580304
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

"Hun nieuwe speler" :') Bitch hij zit daar al sinds z'n 17e ofzo _O-
Volgens het spel was dit zijn eerste wedstrijd in de hoofdmacht

pi_142580386
Negen seconde, dat is best rap

pi_142580418
'Ik heb gewoon 89 minuten de bal bij me gehouden' aldus Mate

pi_142580436
Blijven of gaan?

Arsenal hoeft er niet lang over na te denken..

pi_142580484
Willem van Oranje nog steeds bij Jong Willem II

SPOILER: Tweede
pi_142580564
Wie pikt Rudisha op?

pi_142580586
Chiller mag 5 weken chillen

pi_142580625
Van Oranje nu ook in het eerste..

SPOILER
pi_142580663
Foksea wint

pi_142580878
Shortlist 31 december 2022

1.

2.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:23:49 #208
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_142585845
Uwot Mate is een dribbelkoning geworden zeg :D

Mag ik zijn historie eens zien? Even zien hoeveel assists ie heeft gegeven in totaal oa
  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:40:29 #209
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142586001
Wie heeft die Excel nou voor me ;(
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 juli 2014 @ 09:07:32 #210
89522 ambiance
Aaaaargh!
pi_142586279
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:40 schreef Happel het volgende:
Wie heeft die Excel nou voor me ;(
Welke excel?

Edit: Deze? https://www.dropbox.com/s/754ke77gpeopmdc/FM2014_Stats.xlsx
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:28:45 #211
239294 PierreTT
pi_142590947
Key player bij Man City _O_
pi_142603899
86 caps, 81 goals :)
Topscorer allertijden?
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:17:52 #213
239294 PierreTT
pi_142628169
Ik ga er maar weer eens een slinger aan geven ( Wat een opmerking is dat ook :') )
pi_142628287
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga er maar weer eens een slinger aan geven
:')
#superniger2020
pi_142628380
Ik heb echt een falende speler zeg, blij dat Willem van Oranje tijdens de Nederlandse Opstand beter presteerde.... w/
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:27:55 #216
239294 PierreTT
pi_142628489
Goede spelers:

woensdag 23 juli 2014 @ 10:28:14 #217
239294 PierreTT
pi_142628497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik heb echt een falende speler zeg, blij dat Willem van Oranje tijdens de Nederlandse Opstand beter presteerde.... w/
pi_142628509
PierreTT, heb je voor mij nog een statistieken-historie screenie van Uwot Mate?
pi_142628515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
23 jaar en nog steeds bij dezelfde club én in de reserves spelen. _O-
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:29:19 #220
239294 PierreTT
pi_142628528
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja, klein momentje! Wat wil je precies zien?
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:29:48 #221
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142628540
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga er maar weer eens een slinger aan geven ( Wat een opmerking is dat ook :') )
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:29:59 #222
239294 PierreTT
pi_142628546
Nog wat goede spelers:

woensdag 23 juli 2014 @ 10:30:11 #223
239294 PierreTT
pi_142628553
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:29 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:30:44 #224
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142628571
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:30 schreef PierreTT het volgende:

[..]

:D :')
sorry, slecht en flauw! 8)7 :+
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:31:09 #225
239294 PierreTT
pi_142628587
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Zoiets?

pi_142628591
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:29 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ja, klein momentje! Wat wil je precies zien?
Gespeelde wedstrijden per jaar inclusief goals, assists e.d. :)

edit : ja die dus, dank je!
pi_142628617
Dat wil ik ook wel van Jackpot Dolly Crimson
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:32:32 #228
239294 PierreTT
pi_142628633
Badr Blunt

Clayton Hari

woensdag 23 juli 2014 @ 10:33:14 #229
239294 PierreTT
pi_142628657
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Ciscus het volgende:
Dat wil ik ook wel van Jackpot Dolly Crimson
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:33:57 #230
239294 PierreTT
pi_142628686
Een blessure maar te melden

woensdag 23 juli 2014 @ 10:34:30 #231
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142628703
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:33 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mag ik er ook zo een van Cruz? :*
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:36:17 #232
239294 PierreTT
pi_142628775
Nog wat contractnieuws:

En Clayton gaat naar...

SPOILER
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:36:47 #233
239294 PierreTT
pi_142628799
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:34 schreef Sejt het volgende:

[..]

Mag ik er ook zo een van Cruz? :*
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:37:39 #234
239294 PierreTT
pi_142628829
Cruz jat record van Ibra!

pi_142628860
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Danku

Dolly is een laatbloeiende kloon
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:39:51 #236
239294 PierreTT
pi_142628906
Shortlist 31 januari 2023

pi_142628976
Jari. _O_
#superniger2020
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:42:46 #238
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142628999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef PierreTT het volgende:
Cruz jat record van Ibra!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ *O* *O* *O*

Held.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:46:50 #239
239294 PierreTT
pi_142629162
Even snel een peukie roken ^O^ Lekker weer buiten, deze zomerkneiter erbij O+

woensdag 23 juli 2014 @ 10:53:14 #240
239294 PierreTT
pi_142629403
Jonko hoort niet bij Jamaica

Sankari ziet het doel niet

Eidur nog langer weg

Tuvai speelt dit seizoen niet meer ;(

woensdag 23 juli 2014 @ 10:55:50 #241
239294 PierreTT
pi_142629482
Maar er zijn ook positieve berichten!

SPOILER
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:56:30 #242
239294 PierreTT
pi_142629502
DjeDje pakt een record

woensdag 23 juli 2014 @ 10:56:51 #243
239294 PierreTT
pi_142629519
Team USA heeft meer swag nodig

woensdag 23 juli 2014 @ 10:57:11 #244
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142629536
quote:
17s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:36 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb je er ook een voor Matterhorn?
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:01:19 #245
239294 PierreTT
pi_142629683
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb je er ook een voor Matterhorn?
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:02:30 #246
239294 PierreTT
pi_142629729
Mate blijft bij United

woensdag 23 juli 2014 @ 11:05:29 #247
239294 PierreTT
pi_142629839
Ladingen blessures en schorsingen -O-

SPOILER
pi_142629888
quote:

[..]

[ afbeelding ]
O wacht eens even...championship!!
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:07:11 #249
239294 PierreTT
pi_142629891
Ook nog wat spelers die nog wel kunnen spelen

pi_142629994
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:39 schreef PierreTT het volgende:
Shortlist 31 januari 2023

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit lijkt toch wel de ronde te worden met de hoogste waardes bij veel spelers..
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:11:29 #251
239294 PierreTT
pi_142630046
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Zeker, en sommigen zijn nog steeds niet uitgegroeid kan ik je zeggen :o
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:12:21 #252
239294 PierreTT
pi_142630070
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

DjeDje gaat maar door he!

woensdag 23 juli 2014 @ 11:13:26 #253
239294 PierreTT
pi_142630101
Ondertussen in de EL

En in de FA-cup

En de return voor Yolo

woensdag 23 juli 2014 @ 11:16:55 #254
239294 PierreTT
pi_142630202
Welke van de FOK!kers zou hem winnen?

Meer potentiele awards!

woensdag 23 juli 2014 @ 11:20:08 #255
239294 PierreTT
pi_142630319
Olen neemt sneaky de plek van Hermann-Heinz in :(

Tja, dit is geen nieuws meer

Dit ook niet _O-

Kijk, Patries leeft ook nog!

Willem _O_

woensdag 23 juli 2014 @ 11:20:40 #256
239294 PierreTT
pi_142630343

woensdag 23 juli 2014 @ 11:21:05 #257
239294 PierreTT
pi_142630361
In de competitie speelt hij wel goed!

woensdag 23 juli 2014 @ 11:26:25 #258
239294 PierreTT
pi_142630547
Ah, ik ben niet geabonneerd op de CL en de EL, vandaar dat ik de wedstrijden niet te zien krijg.

Even teruggehaald:

De CL:

De EL:

Arsenal verliest van Sassuolo?

Jaja... 8)7
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:40:03 #259
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142630969
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ah, ik ben niet geabonneerd op de CL en de EL, vandaar dat ik de wedstrijden niet te zien krijg.

Even teruggehaald:

De CL:

[ afbeelding ]

De EL:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jaja... 8)7
En wat doen Astria Giurgiu en Notthingham Forrest daar! :{w
pi_142631077
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:26 schreef PierreTT het volgende:

Even teruggehaald:

De CL:

[ afbeelding ]

De EL:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jaja... 8)7
Screentje Luis Suarez? :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:45:34 #261
239294 PierreTT
pi_142631137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:43 schreef ambiance het volgende:

[..]

Screentje Luis Suarez? :P
Nog niet eens gezien :D

woensdag 23 juli 2014 @ 11:54:59 #262
239294 PierreTT
pi_142631397
Nog wat awards

woensdag 23 juli 2014 @ 11:55:53 #263
239294 PierreTT
pi_142631422
Jari wint de FA Cup met Chelsea!

woensdag 23 juli 2014 @ 11:57:31 #264
239294 PierreTT
pi_142631473
Brute topscoorder

Graef net niet

Blunt net niet

woensdag 23 juli 2014 @ 11:58:05 #265
239294 PierreTT
pi_142631491
Sassuolo wint de EL :')

woensdag 23 juli 2014 @ 11:58:37 #266
239294 PierreTT
pi_142631513
275K per week :o

woensdag 23 juli 2014 @ 12:00:20 #267
239294 PierreTT
pi_142631573
Shortlist 20 mei 2023

woensdag 23 juli 2014 @ 12:01:07 #268
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142631603
Cruz verdient het meeste. ^O^
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:01:19 #269
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142631610
Mijn eerste faal speler!
pi_142631637
Volgens mij heeft Kusipää vroeg zijn Piek bereikt. Hij stond in het begin nog bovenaan als duurste, maar blijft nu een beetje hangen in vergelijking met de anderen.
pi_142631666
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef ambiance het volgende:
Volgens mij heeft Kusipää vroeg zijn Piek bereikt. Hij stond in het begin nog bovenaan als duurste, maar blijft nu een beetje hangen in vergelijking met de anderen.
Of z'n PA is een stuk lager dan de rest
pi_142631721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:03 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ja idd. Ik denk dat ie zen PA al vroeg bereikt heeft en dus aan zen top zit. Dan zal ie vast ook wel sneller achteruitgaan straks?
pi_142631736
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef ambiance het volgende:

[..]

Ja idd. Ik denk dat ie zen PA al vroeg bereikt heeft en dus aan zen top zit. Dan zal ie vast ook wel sneller achteruitgaan straks?
Dat hoeft niet per se, zal ook afhangen van het niveau waar hij speelt en hoeveel minuten er gemaakt worden
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:10:15 #274
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142631882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:03 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd wat de PA van Chiller was., hij heeft in ieder geval een CA van 104 ofzo. :+
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:13:00 #275
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142631967
Ziggi is een schopper, maar wel een zeer goede verdediger. Hij komt in de buurt van het niveau Do Ping en Stanley Messie.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:13:14 #276
239294 PierreTT
pi_142631972
DjeDje _O_

woensdag 23 juli 2014 @ 12:14:19 #277
239294 PierreTT
pi_142632007
Patries blijft nog even bij Bayern

Olen captain, Jari vice-captain

woensdag 23 juli 2014 @ 12:16:06 #278
239294 PierreTT
pi_142632067
Finale CL: Mate vs. Johnko en Ensio

SPOILER
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:17:08 #279
239294 PierreTT
pi_142632104
Blunt net niet

pi_142632128
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:13 schreef PierreTT het volgende:
DjeDje _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
DjéDjé adoratie posts O+
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:18:16 #281
239294 PierreTT
pi_142632131
Clayton leeft nog

Mate ook

woensdag 23 juli 2014 @ 12:18:47 #282
239294 PierreTT
pi_142632144
Bruut wint de Gouden Schoen!

woensdag 23 juli 2014 @ 12:20:25 #283
239294 PierreTT
pi_142632180
Jamaica in de kwartfinale van de Gold Cup eruit gegooid door Honduras ( :') )

woensdag 23 juli 2014 @ 12:22:25 #284
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142632240
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:20 schreef PierreTT het volgende:
Jamaica in de kwartfinale van de Gold Cup eruit gegooid door Honduras ( :') )

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Suriname. _O_
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:24:13 #285
239294 PierreTT
pi_142632296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Suriname. _O_
Suriname altijd +1 ^O^
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:28:21 #286
239294 PierreTT
pi_142632416
De meest schokkende transfer van deze hele ronde komt er zo aan :o :{
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:29:12 #287
239294 PierreTT
pi_142632440
Costa Rica wint trouwens de Gold Cup

woensdag 23 juli 2014 @ 12:30:14 #288
239294 PierreTT
pi_142632463
In de lappenmand

Cruz speelt goed

woensdag 23 juli 2014 @ 12:31:25 #289
239294 PierreTT
pi_142632493
Cruz wordt daarna wel direct de Copa America uitgeknikkerd door Mexico U23 :')

Wel in het Dream Team!

woensdag 23 juli 2014 @ 12:34:19 #290
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142632588
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:28 schreef PierreTT het volgende:
De meest schokkende transfer van deze hele ronde komt er zo aan :o :{
Ik ben benieuwd.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:35:28 #291
239294 PierreTT
pi_142632631
De transfer der transfers van deze ronde! :o :o :o

SPOILER
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:36:38 #292
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142632675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef PierreTT het volgende:
De transfer der transfers van deze ronde! :o :o :o

SPOILER
:X
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:37:42 #293
239294 PierreTT
pi_142632717
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:36 schreef Sejt het volgende:

[..]

:X
Toch 1/150e van wat Cruz verdient per week :D
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:47:46 #294
239294 PierreTT
pi_142633041
Over Cruz gesproken

woensdag 23 juli 2014 @ 12:48:32 #295
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142633071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef PierreTT het volgende:
Over Cruz gesproken

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:49:46 #296
239294 PierreTT
pi_142633104
Yolo onderweg naar Madrid?

Eidur heeft het daar in ieder geval wel naar zijn zin

Olen ook in Manchester

Droomtransfer voor Tuvai? EIndelijk wedstrijden spelen?

woensdag 23 juli 2014 @ 12:50:34 #297
239294 PierreTT
pi_142633123
Willem _O_

woensdag 23 juli 2014 @ 12:52:22 #298
239294 PierreTT
pi_142633166
Verder goede spelers: