Zeker, en sommigen zijn nog steeds niet uitgegroeid kan ik je zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dit lijkt toch wel de ronde te worden met de hoogste waardes bij veel spelers..
DjeDje gaat maar door he!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dit lijkt toch wel de ronde te worden met de hoogste waardes bij veel spelers..
En wat doen Astria Giurgiu en Notthingham Forrest daar!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ah, ik ben niet geabonneerd op de CL en de EL, vandaar dat ik de wedstrijden niet te zien krijg.
Even teruggehaald:
De CL:
[ afbeelding ]
De EL:
[ afbeelding ]
Arsenal verliest van Sassuolo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja...![]()
Screentje Luis Suarez?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ah, ik ben niet geabonneerd op de CL en de EL, vandaar dat ik de wedstrijden niet te zien krijg.
Even teruggehaald:
De CL:
[ afbeelding ]
De EL:
[ afbeelding ]
Arsenal verliest van Sassuolo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja...![]()
Of z'n PA is een stuk lager dan de restquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef ambiance het volgende:
Volgens mij heeft Kusipää vroeg zijn Piek bereikt. Hij stond in het begin nog bovenaan als duurste, maar blijft nu een beetje hangen in vergelijking met de anderen.
Ja idd. Ik denk dat ie zen PA al vroeg bereikt heeft en dus aan zen top zit. Dan zal ie vast ook wel sneller achteruitgaan straks?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:03 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Of z'n PA is een stuk lager dan de rest
Dat hoeft niet per se, zal ook afhangen van het niveau waar hij speelt en hoeveel minuten er gemaakt wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ja idd. Ik denk dat ie zen PA al vroeg bereikt heeft en dus aan zen top zit. Dan zal ie vast ook wel sneller achteruitgaan straks?
Ben ook benieuwd wat de PA van Chiller was., hij heeft in ieder geval een CA van 104 ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:03 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Of z'n PA is een stuk lager dan de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |