Jawel, is 8 juliquote:Op maandag 14 juli 2014 18:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen heeft er niemand gespeeld blijkbaar
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Jawel, is 8 juli.
Ik zal na het avondeten wel even standen van het vorige seizoen + statistieken tonen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:35 schreef Swaytje het volgende:
Kan de savegame geupload worden? Ik kan vandaag wel wat hosten
Er is nog een ronde bezig, maar dat ligt nou stil omdat we net Fok! als club hebben opgestart.quote:
In die thread heb ik ook een dezelfde bericht achtergelaten. Helaas pindakaas. Moet je hiervoor Football Manager hebben of hoeft dat niet? Ik heb namelijk geen Football Manager tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er is nog een ronde bezig, maar dat ligt nou stil omdat we net Fok! als club hebben opgestart.
Morgen? Dat is vrijdag pas....quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ik host morgen nog wel even een tijdje.
Nee dat is niet nodig, gewoon even in de gaten houden wanneer nieuwe ronde begint, zal wel in de topic titel verschijnen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
In die thread heb ik ook een dezelfde bericht achtergelaten. Helaas pindakaas. Moet je hiervoor Football Manager hebben of hoeft dat niet? Ik heb namelijk geen Football Manager tot mijn beschikking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand zijn statistieken wil zien dan hoor ik het wel.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef HamburgerHenk het volgende:
EindstandenGraag! Kusipää aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand zijn statistieken wil zien dan hoor ik het wel.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef superniger het volgende:
Mag ik een screen van Jari Vanaanen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Contract en TransfernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede spelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |