SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje kaarten halenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ziggi chillt hem nog altijd in Spanje.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef SiebeJ het volgende:
Facelift Von Munster zu Hüttenkäse loopt uit op een fiascoWaarom, waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Zou ik misschien een overzicht mogen van de wedstrijden van Hermann? Veel reservewedstrijden?quote:
Laatste wedstrijd bij U21 dateert van een jaar geleden, rest is allemaal bij het eerstequote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou ik misschien een overzicht mogen van de wedstrijden van Hermann? Veel reservewedstrijden?
SPOILER: EersteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:53 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd bij U21 dateert van een jaar geleden, rest is allemaal bij het eersteOh, minder slecht dan ik dacht!SPOILER: EersteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef DeHovenier het volgende:
Stoke KAMPIOENEN
Gefeliciteerd ploeggenoot Graef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |