SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 13-07-2014 om 20:50:03Sami Khedira heeft tijdens de warming up een blessure opgelopen. Christoph Kramer is zijn vervanger. #duiarg http://t.co/oD1bSgVkha reageer retweet
BREAKING NEWSquote:Op zondag 13 juli 2014 20:56 schreef TC03 het volgende:
René reageerde net direct op een opmerking van Johan.
bel de krantenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:56 schreef TC03 het volgende:
René reageerde net direct op een opmerking van Johan.
Zeg dat tegen hem in het echt in plaats van op het internet en zie wat er gebeurtquote:Op zondag 13 juli 2014 21:16 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Dennis van der Geest pleuresirritant zeg
Dan haalt ie zijn schouders op en OKt ie me vermoed ik. Ik zou er in ieder geval geen moeite mee hebbebquote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zeg dat tegen hem in het echt in plaats van op het internet en zie wat er gebeurt
Volgens de gids nog maar half uurtje VI officieelquote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Godverdegodver. dit gaat zeker van de tijd van VI Oranje af.
Wat een onzin weerquote:
Je bent zelf een drama.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen reden om te huilen.
Wat een drama was VI Oranje dit jaar zeg.
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een onzin weer
Alsof gelul over voetbal interessanter is dan de emotie zelf.
Daar balen jij en Gramulanion wel van zeker?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Benidorm Bastards werd trouwens wel heel abrupt afgesloten.
Ik kijk liever hier naar ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een onzin weer
Alsof gelul over voetbal interessanter is dan de emotie zelf.
Minachting van de trouwe RTL4-kijkerquote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar balen jij en Gramulanion wel van zeker?
Gijp is net zo kut als Messi.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Gijp kan weer niet zeggen dat Messi kut was
Gijp ook altijd. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef GGMM het volgende:
Dennis moest hard om zijn eigen grapje lachen.
Zijn rol is uitgespeeld. Houd zicht meer en meer in. Loopt met zijn eigen domheid te koop met zijn act.quote:
Uh, ja oke.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het iets te maken heeft met vermoeidheid van Messi. Hij wandelt al zesentachtig jaar over het voetbalveld. Die heeft inmiddels genoeg zuurstoftankers om een jaar gas te kunnen geven in voetbalwedstrijden.
Jij bent duidelijk geen voetbalkenner maar een nicht die alleen de toernooien volgt want Messi was juist altijd een keiharde werker.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het iets te maken heeft met vermoeidheid van Messi. Hij wandelt al zesentachtig jaar over het voetbalveld. Die heeft inmiddels genoeg zuurstoftankers om een jaar gas te kunnen geven in voetbalwedstrijden.
Dat jij dat denkt, weet ik al honderd jaar. Hoef je niet constant op mij te zieken, treurwilg.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij jouw posts.
Je kraamt de meest vreemde onzin uit.
Klopt, gelukkig kijkt die Ajacied422 alleen maar toernooien en hebben we verder dit Eredivisieseizoen geen last van hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen voetbalkenner maar een nicht die alleen de toernooien volgt want Messi was juist altijd een keiharde werker.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt, weet ik al honderd jaar. Hoef je niet constant op mij te zieken, treurwilg.
Huh?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je mij maar ook mijn gang laten gaan, jankerd.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt, weet ik al honderd jaar. Hoef je niet constant op mij te zieken, treurwilg.
zo zo, ruzie in de familie.quote:
Jij zit al 100 jaar te janken omdat ik volgens jou onzin uitkraam.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh?Ik jank niet, gekkie. Dat doe jij juist.
Druif.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit al 100 jaar te janken omdat ik volgens jou onzin uitkraam.
Nee, jij bent gewoon een vervelend figuur. Je schreeuwt om aandacht met je vervelende trollposts.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Ik zou naar bed gaan als ik jou was; je bent een tikkeltje knorrig.
Ik troll niet, ik vind je oprecht een debiel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een vervelend figuur. Je schreeuwt om aandacht met je vervelende trollposts.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je mij maar ook mijn gang laten gaan, jankerd.
Dennis van der Geest zou jullie allebei een spiegeltje geven.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh?Ik jank niet, gekkie. Dat doe jij juist.
Druif.
Nee Tsjechie is nowhere near het 95-06 niveau en Turkije kan er geen reet van.quote:
vieze sovjetstaatjesquote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Tsjechie is nowhere near het 95-06 niveau en Turkije kan er geen reet van.
IJsland is het lastigste
De Slimste Mens.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA VANAF MORGEN TOUR DE SJOER
echte topshow
oja dat ga ik weer eens proberen door op te nemenquote:
Toer de Sjoer boeit echt niemand.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA VANAF MORGEN TOUR DE SJOER
echte topshow
hoeveel deelnemers? 1 ?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben eerste geworden in de FOK! Scorito subpoule, applaus voor mij.
Fucking bullshit inderdaadquote:
Morgen Tour du Jour, maar dat het is niet hetzelfdequote:Op maandag 14 juli 2014 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Waar gaan we zijn tot 11 augustus zonder voetbal international
Ons leven zal toch saai en doelloos zijn
http://www.rtlxl.nl/#!/vi(...)09-9b70-922342b64f9equote:Op maandag 14 juli 2014 00:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Is de MP4 voor de late uitzending er al? Of is de MP4 die er nu is voor beide afleveringen?
Net zo makkelijkquote:Op maandag 14 juli 2014 00:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/vi(...)09-9b70-922342b64f9e
okéquote:Op maandag 14 juli 2014 07:46 schreef kibo het volgende:
VI![]()
Voetbaltokkies![]()
Ieder sport krijgt het tv programma wat het verdient .
![]()
![]()
je vergeet Pi-airquote:Op maandag 14 juli 2014 08:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een eindconclusie is ook dat de impact van het programma VI enorm veel hoger is dan van de grootste landelijke krant, de Telegraaf.
Terwijl Cruijff, de Telegraaf en VI gezamenlijk de hetze tegen van Gaal voerden is alleen VI daar keihard voor afgestraft in de media (en in kijkcijfers).
Jaap de Groot/Valentijn Driessen en ook JC zelf deden alsof ze altijd al wisten dat het eigenlijk L. van Geniaal was. Ongetwijfeld ingegeven door direktie en hoofdredaktie, het zijn daar puur commerciële hoeren.
Twee keer per week anderhalf uur is toch niet zo'n probleem? Vakantietje, misschien nog eens goed om de tafel, komt allemaal wel weer goed hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor impact deze vi oranje serie zal hebben op de komende reguliere vi uitzendingen.
Twee keer per week Johan en Rene aan tafel vind ik niet zo geloofwaardig meer, die kunnen elkaar niet zien of luchten.
Dan zullen Rene en Johan voor de eerste VI uitzending wel een keer hun ruzie fatsoenlijk moeten uitpraten, maar daar zijn de heren denk ik wat te eigenwijs voor.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Twee keer per week anderhalf uur is toch niet zo'n probleem? Vakantietje, misschien nog eens goed om de tafel, komt allemaal wel weer goed hoor.
Derksen was inderdaad helaas wel de man die mij het meeste stoorde tijdens deze VI Oranje, dus daar volg ik je zeker in. En met storen bedoel ik eigenlijk gewoon oprecht ergerenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan zullen Rene en Johan voor de eerste VI uitzending wel een keer hun ruzie fatsoenlijk moeten uitpraten, maar daar zijn de heren denk ik wat te eigenwijs voor.
Ik zou het zelf wel leuk vinden als er een keer een tafel komt met Genee, Boskamp, Kieft en Gijp. Volgens mij kun je dan wel een potentiele topshow maken, Derksen voegt weinig meer toe, het voetbal boeit hem eigenlijk ook geen reet meer.
Mwah, ze moeten wel gewoon iets doen vind ik. Afgelopen reguliere seizoen was het al wat minder, als je die lijn doortrekt belooft t weinig goeds voor komend seizoen. Johan komt sowieso niet verder dan wat vage algemeenheden en uitgekauwde one-liners, en krijg vaak het idee dat hij zeker in de Eredivisie amper nog weet wie welke speler is. Rene was een beetje te ADHD soms, maar wellicht is dat nog wel uit te houden als het maar 2x per week is. Johan moet gewoon ook gaan rouleren of naar de achtergrond verdwijnen, die man z'n trucje is gewoon echt over de houdbaarheidsdatum heen nuquote:Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Twee keer per week anderhalf uur is toch niet zo'n probleem? Vakantietje, misschien nog eens goed om de tafel, komt allemaal wel weer goed hoor.
Rene is 25 jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vakantie = eventjes geen (werk)verplichtingen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Rene is 25 jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest.
Dus daar gaat je hele theorie.
Johan zat er weer eens naast, maar dat heeft hij heel vaak :quote:Op maandag 14 juli 2014 11:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Derksen was inderdaad helaas wel de man die mij het meeste stoorde tijdens deze VI Oranje, dus daar volg ik je zeker in. En met storen bedoel ik eigenlijk gewoon oprecht ergeren. Die kerel is zo vastgeroest in z'n meninkjes en gelooft me iets te heilig in zichzelf. Ik heb de VI Oranje van vóór NL - BRA ná die wedstrijd gekeken. "Oranje is kansloos tegen Brazilië". Hij blijft gewoon volhouden dat dit Oranje haast niks voorstelt. Sorry, maar dan ben je wat mij betreft gewoon echt stekeblind, Oranje had zelfs gisteren in de finale kans gemaakt tegen Duitsland.
Ik hoop Derksen ook wat minder, gewoon wat vaker Kieft, Kraaij en Schelveccioquote:Op maandag 14 juli 2014 12:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is Bossie er iedere maandag en vrijdag bij, en Gijpie wat minder.
12 miljoen+ tokkies in NLquote:Op maandag 14 juli 2014 07:46 schreef kibo het volgende:
VI![]()
Voetbaltokkies![]()
Ieder sport krijgt het tv programma wat het verdient .
![]()
![]()
Hoi Ann.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voetbal is voor linksmensen, mietjes en meisjes.
Met die haat valt het volgens mij wel mee, er is alleen totaal geen chemie meer tussen Derksen en Gijp, dat kan zelfs een blinde nog zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mensen die haten op Derksen en Gijp
Programma kan gewoon nog jaren mee, in elk geval de komende twee jaar tot Johan spoorloos verdwijnt.
Ze krijgen tonnen voor hun uurtje lullen dus das reden genoegquote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Met die haat valt het volgens mij wel mee, er is alleen totaal geen chemie meer tussen Derksen en Gijp, dat kan zelfs een blinde nog zien.
is de moeite niet waard, ging echt nergens overquote:Op maandag 14 juli 2014 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
heb de laaste niet gezien, als afsluiting nog de moeite of zeggen jullie "la gaan man"
Was na dertig seconden al voorbij.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
heb de laaste niet gezien, als afsluiting nog de moeite of zeggen jullie "la gaan man"
gewoon kijkenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
Nee, beetje napraten, van der geest nog ff over de ruzie, iedereen blij dat ze naar huis mochten zo te zienquote:Op maandag 14 juli 2014 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |