Volgens de gids nog maar half uurtje VI officieelquote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Godverdegodver. dit gaat zeker van de tijd van VI Oranje af.
Wat een onzin weerquote:
Je bent zelf een drama.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen reden om te huilen.
Wat een drama was VI Oranje dit jaar zeg.
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een onzin weer
Alsof gelul over voetbal interessanter is dan de emotie zelf.
Daar balen jij en Gramulanion wel van zeker?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Benidorm Bastards werd trouwens wel heel abrupt afgesloten.
Ik kijk liever hier naar ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een onzin weer
Alsof gelul over voetbal interessanter is dan de emotie zelf.
Minachting van de trouwe RTL4-kijkerquote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar balen jij en Gramulanion wel van zeker?
Gijp is net zo kut als Messi.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Gijp kan weer niet zeggen dat Messi kut was
Gijp ook altijd. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef GGMM het volgende:
Dennis moest hard om zijn eigen grapje lachen.
Zijn rol is uitgespeeld. Houd zicht meer en meer in. Loopt met zijn eigen domheid te koop met zijn act.quote:
Uh, ja oke.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het iets te maken heeft met vermoeidheid van Messi. Hij wandelt al zesentachtig jaar over het voetbalveld. Die heeft inmiddels genoeg zuurstoftankers om een jaar gas te kunnen geven in voetbalwedstrijden.
Jij bent duidelijk geen voetbalkenner maar een nicht die alleen de toernooien volgt want Messi was juist altijd een keiharde werker.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het iets te maken heeft met vermoeidheid van Messi. Hij wandelt al zesentachtig jaar over het voetbalveld. Die heeft inmiddels genoeg zuurstoftankers om een jaar gas te kunnen geven in voetbalwedstrijden.
Dat jij dat denkt, weet ik al honderd jaar. Hoef je niet constant op mij te zieken, treurwilg.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij jouw posts.
Je kraamt de meest vreemde onzin uit.
Klopt, gelukkig kijkt die Ajacied422 alleen maar toernooien en hebben we verder dit Eredivisieseizoen geen last van hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen voetbalkenner maar een nicht die alleen de toernooien volgt want Messi was juist altijd een keiharde werker.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt, weet ik al honderd jaar. Hoef je niet constant op mij te zieken, treurwilg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |