Gijp is net zo kut als Messi.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Gijp kan weer niet zeggen dat Messi kut was
Gijp ook altijd. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef GGMM het volgende:
Dennis moest hard om zijn eigen grapje lachen.
Zijn rol is uitgespeeld. Houd zicht meer en meer in. Loopt met zijn eigen domheid te koop met zijn act.quote:
Uh, ja oke.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het iets te maken heeft met vermoeidheid van Messi. Hij wandelt al zesentachtig jaar over het voetbalveld. Die heeft inmiddels genoeg zuurstoftankers om een jaar gas te kunnen geven in voetbalwedstrijden.
Jij bent duidelijk geen voetbalkenner maar een nicht die alleen de toernooien volgt want Messi was juist altijd een keiharde werker.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het iets te maken heeft met vermoeidheid van Messi. Hij wandelt al zesentachtig jaar over het voetbalveld. Die heeft inmiddels genoeg zuurstoftankers om een jaar gas te kunnen geven in voetbalwedstrijden.
Dat jij dat denkt, weet ik al honderd jaar. Hoef je niet constant op mij te zieken, treurwilg.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij jouw posts.
Je kraamt de meest vreemde onzin uit.
Klopt, gelukkig kijkt die Ajacied422 alleen maar toernooien en hebben we verder dit Eredivisieseizoen geen last van hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen voetbalkenner maar een nicht die alleen de toernooien volgt want Messi was juist altijd een keiharde werker.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt, weet ik al honderd jaar. Hoef je niet constant op mij te zieken, treurwilg.
Huh?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je mij maar ook mijn gang laten gaan, jankerd.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt, weet ik al honderd jaar. Hoef je niet constant op mij te zieken, treurwilg.
zo zo, ruzie in de familie.quote:
Jij zit al 100 jaar te janken omdat ik volgens jou onzin uitkraam.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh?Ik jank niet, gekkie. Dat doe jij juist.
Druif.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit al 100 jaar te janken omdat ik volgens jou onzin uitkraam.
Nee, jij bent gewoon een vervelend figuur. Je schreeuwt om aandacht met je vervelende trollposts.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Ik zou naar bed gaan als ik jou was; je bent een tikkeltje knorrig.
Ik troll niet, ik vind je oprecht een debiel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een vervelend figuur. Je schreeuwt om aandacht met je vervelende trollposts.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je mij maar ook mijn gang laten gaan, jankerd.
Dennis van der Geest zou jullie allebei een spiegeltje geven.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh?Ik jank niet, gekkie. Dat doe jij juist.
Druif.
Nee Tsjechie is nowhere near het 95-06 niveau en Turkije kan er geen reet van.quote:
vieze sovjetstaatjesquote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Tsjechie is nowhere near het 95-06 niveau en Turkije kan er geen reet van.
IJsland is het lastigste
De Slimste Mens.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA VANAF MORGEN TOUR DE SJOER
echte topshow
oja dat ga ik weer eens proberen door op te nemenquote:
Toer de Sjoer boeit echt niemand.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA VANAF MORGEN TOUR DE SJOER
echte topshow
hoeveel deelnemers? 1 ?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben eerste geworden in de FOK! Scorito subpoule, applaus voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |