abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 15:37:13 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142242979
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze is van mij, gvd, gvd.
Ik neem jou er ook wel bij toch. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 15:37:32 #102
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242991
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

jij bent van mij
:'(
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:37 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Niet getrouwd zijn :N
Ja, waar is je appel?
pi_142243001
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Snow is van iedereen lijkt het wel #meisjevandenacht
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Snow is van iedereen lijkt het wel #meisjevandenacht
pi_142243018
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik neem jou er ook wel bij toch. :)
Dat was de optie niet :$
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:37 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:'(

[..]

Ja, waar is je appel?
In de fruitschaal
pi_142243035
quote:
Bedoelde deze niet, maar jij vindt snow dus lelyk als de nacht. Weeniehoor maar is niet erg aardig

Deze wel
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:38:53 #107
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142243038
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat was de optie niet :$

[..]

In de fruitschaal
oke :*
pi_142243046
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Snow is van iedereen lijkt het wel #meisjevandenacht
After that the queen will still reign here
I'm Santa Claus to these hoes without a reindeer
  zondag 13 juli 2014 @ 15:39:23 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142243049
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat was de optie niet :$

[..]

In de fruitschaal
Ik ben man genoeg voor jullie beiden. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142243067
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben man genoeg voor jullie beiden. :)
Kaneel pls
pi_142243069
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bedoelde deze niet, maar jij vindt snow dus lelyk als de nacht. Weeniehoor maar is niet erg aardig

Deze wel
Die link legde ik met meisje en nacht. Die van Rob Ronalds ken ik weer niet
  zondag 13 juli 2014 @ 15:40:15 #112
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142243084
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben man genoeg voor jullie beiden. :)
Je hossel technieken zijn verouderd. :N

Ze vallen er nog wel voor hoor :@
pi_142243111
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben man genoeg voor jullie beiden. :)
Dat werkt in je voordeel.
pi_142243119
Snow, wil je l4d2 spelen? :@
pi_142243142
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Snow, wil je l4d2 spelen? :@
Is goed :D even kijken wie mee doet
pi_142243146
Ben fucking verslaafd aan sims 2 :r
pi_142243147
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Die link legde ik met meisje en nacht. Die van Rob Ronalds ken ik weer niet
Die werd/wordt altijd gedraaid als laatste nummer in zo'n kroeg waar ik vroeger kwam :') wel grappig nummer op zich. Tegenwoordig hoor je dit

Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142243153
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Je hossel technieken zijn verouderd. :N

Ze vallen er nog wel voor hoor :@
Je gelijk wordt direct bewezen. Tegenwoordig hossel je door games en andere hightech onzin :o :o
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Snow, wil je l4d2 spelen? :@
Nu wordt het spannend. Hapt Snow toe
  zondag 13 juli 2014 @ 15:43:49 #120
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142243198
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:

Nu wordt het spannend. Hapt Snow toe
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Is goed :D even kijken wie mee doet
Je loopt achter bby :@
pi_142243210
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Is goed :D even kijken wie mee doet
Prima :D
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Die werd/wordt altijd gedraaid als laatste nummer in zo'n kroeg waar ik vroeger kwam :') wel grappig nummer op zich. Tegenwoordig hoor je dit

Dit is wel beter dan die Ronaldsen. :')

Bij ons was het André Hazes met de hoogste tijd. :')
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je gelijk wordt direct bewezen. Tegenwoordig hossel je door games en andere hightech onzin :o :o

[..]

Nu wordt het spannend. Hapt Snow toe
Natuurlijk hapt ze toe.
pi_142243229
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]

[..]

Je loopt achter bby :@
Kennelijk ben ik ook al een verouderd model. Iedereen onder de 24 zijn sowieso untermenschen, of niet dan?

  zondag 13 juli 2014 @ 15:44:44 #123
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142243238
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kaneel pls
Wat? :S

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Je hossel technieken zijn verouderd. :N

Ze vallen er nog wel voor hoor :@
Wat zijn de nieuwe technieken? :@

quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat werkt in je voordeel.
Oké. Tot vrijdag dan :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142243239
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]

[..]

Je loopt achter bby :@
*) ik doe alles voor mijn vrouw
pi_142243248
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat? :S

[..]

Wat zijn de nieuwe technieken? :@

[..]

Oké. Tot vrijdag dan :)
Weet je nog wat ik je verteld heb?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')