quote:Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snow is van iedereen lijkt het wel #meisjevandenacht
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snow is van iedereen lijkt het wel #meisjevandenacht
Bedoelde deze niet, maar jij vindt snow dus lelyk als de nacht. Weeniehoor maar is niet erg aardigquote:
okequote:Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was de optie niet :$
[..]
In de fruitschaal
After that the queen will still reign herequote:Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snow is van iedereen lijkt het wel #meisjevandenacht
Ik ben man genoeg voor jullie beiden.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was de optie niet :$
[..]
In de fruitschaal
Kaneel plsquote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben man genoeg voor jullie beiden.
Die link legde ik met meisje en nacht. Die van Rob Ronalds ken ik weer nietquote:Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoelde deze niet, maar jij vindt snow dus lelyk als de nacht. Weeniehoor maar is niet erg aardig
Deze wel
Je hossel technieken zijn verouderd.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben man genoeg voor jullie beiden.
Dat werkt in je voordeel.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben man genoeg voor jullie beiden.
Die werd/wordt altijd gedraaid als laatste nummer in zo'n kroeg waar ik vroeger kwamquote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die link legde ik met meisje en nacht. Die van Rob Ronalds ken ik weer niet
Je gelijk wordt direct bewezen. Tegenwoordig hossel je door games en andere hightech onzinquote:Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hossel technieken zijn verouderd.
Ze vallen er nog wel voor hoor
Nu wordt het spannend. Hapt Snow toequote:
Primaquote:
Dit is wel beter dan die Ronaldsen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die werd/wordt altijd gedraaid als laatste nummer in zo'n kroeg waar ik vroeger kwamwel grappig nummer op zich. Tegenwoordig hoor je dit
Natuurlijk hapt ze toe.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gelijk wordt direct bewezen. Tegenwoordig hossel je door games en andere hightech onzin![]()
[..]
Nu wordt het spannend. Hapt Snow toe
Kennelijk ben ik ook al een verouderd model. Iedereen onder de 24 zijn sowieso untermenschen, of niet dan?quote:
Wat? :Squote:
Wat zijn de nieuwe technieken?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hossel technieken zijn verouderd.
Ze vallen er nog wel voor hoor
Oké. Tot vrijdag danquote:
Weet je nog wat ik je verteld heb?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? :S
[..]
Wat zijn de nieuwe technieken?
[..]
Oké. Tot vrijdag dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |