abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 15:28:19 #51
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242679
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het helpt mij soms als ik heel duf ben. Ik raak altijd erg dromerig als ik lang slecht slaap. Daarbij heb jij het over de warmte daar waar je de douche natuurlijk ook gewoon koud kunt zetten.
Nee joh, lekker op 38 graden O+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242683
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:27 schreef supersof het volgende:

[..]

Is gewoon een man joh ;s
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja nu toch niet meer
Wat zijn jullie kortzichtig. Gun die vrouw haar droom.
pi_142242684
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:28:34 #54
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242688
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja nu toch niet meer
Ooooh zo, maar usericon is nog wel een man
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242690
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Vannacht, in je slaap.
:{ :{ :{
  zondag 13 juli 2014 @ 15:28:36 #56
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242693
Zou wel raken, al ben ik bang dat ik bij een stoot al z'n botten breek :@
pi_142242697
quote:
13s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
_O-
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:28:47 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242698
quote:
13s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
:') _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_142242713
quote:
13s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
_O-
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:29:15 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242716
Wat ben ik blij zeg dat ik daar vanaf ben
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:29:28 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242719
Oeps zei ik dat hardop?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:29:30 #62
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242720
quote:
13s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
:o
pi_142242721
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat ben ik blij zeg dat ik daar vanaf ben
+100
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:29:54 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242736
En ze zei nog wel dat ze mij zo aardig vond (en de rest van ONZ-sc was kut) :')!
Your beauty never ever scared me.
pi_142242753
  zondag 13 juli 2014 @ 15:30:21 #66
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242756


ik moet hier van kotsen denk ik
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:30:32 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142242761
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Studiotje het volgende:
Zou wel raken, al ben ik bang dat ik bij een stoot al z'n botten breek :@
Ik zou jou wel raken :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142242763
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]

ik moet hier van kotsen denk ik
Dumbledore
pi_142242768
quote:
13s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
Twee handen op één buik Mortaxx. Nu nog toleranter op andere gebieden worden, lekker ding.
pi_142242770
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]

ik moet hier van kotsen denk ik
iewl sof :'(
  zondag 13 juli 2014 @ 15:30:55 #71
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242773
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]

ik moet hier van kotsen denk ik
Die heet een grote clit
  zondag 13 juli 2014 @ 15:31:17 #72
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242783
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zou jou wel raken :@
:9~
  zondag 13 juli 2014 @ 15:31:45 #73
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242801
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:

[..]

iewl sof :'(
vies he :'(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242802
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:31 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:9~
:{
  zondag 13 juli 2014 @ 15:32:14 #75
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242815
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:{
Wat is er Toot'ermannetje
pi_142242817
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Twee handen op één buik Mortaxx. Nu nog toleranter op andere gebieden worden, lekker ding.
Welke gebieden bedoel jij?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:32:31 #77
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242823
waarom krijg ik elke dag een notificatie op fb dat er iemand jarig is :r boeit me niks
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242834
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wat is er Toot'ermannetje
Ik voel me jaloersig.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:33:02 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242840
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
waarom krijg ik elke dag een notificatie op fb dat er iemand jarig is :r boeit me niks
Ik vind dat wel handig _O- Anders vergeet ik iedereens verjaardag :')
Your beauty never ever scared me.
pi_142242841
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Welke gebieden bedoel jij?
Je kwetste mijn Turkse/Marokkaanse roots.
pi_142242844
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
waarom krijg ik elke dag een notificatie op fb dat er iemand jarig is :r boeit me niks
Over 11 dagen krijg je er een van mij
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:33:18 #83
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242849
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik voel me jaloersig.
sorry poes
  zondag 13 juli 2014 @ 15:33:22 #84
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242852
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vind dat wel handig _O- Anders vergeet ik iedereens verjaardag :')
ik feliciteer zelden mensen op fb :'D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:33:45 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242868
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef supersof het volgende:

[..]

ik feliciteer zelden mensen op fb :'D
Ach als ik er aan denk.. :9
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:33:49 #86
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242871
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Over 11 dagen krijg je er een van mij
We zijn niet eens vrienden op Facebook, want dat wilde jij niet.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:34:08 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142242881
quote:
Snow, celibaat sletje van me.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142242886
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je kwetste mijn Turkse/Marokkaanse roots.
Die schaamtecultuur van jullie. Klein grapje en meteen gekwetst, eerwraak alles
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:34:35 #90
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242894
quote:
fapje plegen
pi_142242897
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Snow, celibaat sletje van me.
Kaneel ouwe bolle trol van me
pi_142242901
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Studiotje het volgende:

[..]

fapje plegen
:{ ga de vid kijken zo uik zeggen
  zondag 13 juli 2014 @ 15:35:16 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142242915
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Kaneel ouwe bolle trol van me
Wow. Pijnlijk accuraat dit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 15:35:30 #94
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242922
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:{ ga de vid kijken zo uik zeggen
oek zla ik done
pi_142242925
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Snow, celibaat sletje van me.
Ze is van mij, gvd, gvd.
pi_142242931
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef Studiotje het volgende:

[..]

oek zla ik done
doem aar
  zondag 13 juli 2014 @ 15:36:42 #97
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242958
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze is van mij, gvd, gvd.
Toe-eigenen van personen :N
pi_142242968
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Toe-eigenen van personen :N
jij bent van mij
pi_142242970
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze is van mij, gvd, gvd.
Snow is van iedereen lijkt het wel #meisjevandenacht
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142242977
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Toe-eigenen van personen :N
Niet getrouwd zijn :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')