Nee joh, lekker op 38 gradenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het helpt mij soms als ik heel duf ben. Ik raak altijd erg dromerig als ik lang slecht slaap. Daarbij heb jij het over de warmte daar waar je de douche natuurlijk ook gewoon koud kunt zetten.
Ooooh zo, maar usericon is nog wel een manquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
+100quote:Op zondag 13 juli 2014 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat ben ik blij zeg dat ik daar vanaf ben
Ik zou jou wel rakenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Studiotje het volgende:
Zou wel raken, al ben ik bang dat ik bij een stoot al z'n botten breek
Dumbledorequote:Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hier van kotsen denk ik
Twee handen op één buik Mortaxx. Nu nog toleranter op andere gebieden worden, lekker ding.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie bekrompen zeg. Ik begrijp de zelfmoordpogingen van AdoraBella nu
iewl sofquote:Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hier van kotsen denk ik
Die heet een grote clitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hier van kotsen denk ik
vies hequote:
Welke gebieden bedoel jij?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twee handen op één buik Mortaxx. Nu nog toleranter op andere gebieden worden, lekker ding.
Ik vind dat wel handigquote:Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
waarom krijg ik elke dag een notificatie op fb dat er iemand jarig isboeit me niks
Over 11 dagen krijg je er een van mijquote:Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
waarom krijg ik elke dag een notificatie op fb dat er iemand jarig isboeit me niks
ik feliciteer zelden mensen op fb :'Dquote:Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat wel handigAnders vergeet ik iedereens verjaardag
Ach als ik er aan denk..quote:Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik feliciteer zelden mensen op fb :'D
We zijn niet eens vrienden op Facebook, want dat wilde jij niet.quote:
Snow, celibaat sletje van me.quote:
Die schaamtecultuur van jullie. Klein grapje en meteen gekwetst, eerwraak allesquote:Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kwetste mijn Turkse/Marokkaanse roots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |