abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142242817
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Twee handen op één buik Mortaxx. Nu nog toleranter op andere gebieden worden, lekker ding.
Welke gebieden bedoel jij?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:32:31 #77
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242823
waarom krijg ik elke dag een notificatie op fb dat er iemand jarig is :r boeit me niks
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242834
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wat is er Toot'ermannetje
Ik voel me jaloersig.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:33:02 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242840
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
waarom krijg ik elke dag een notificatie op fb dat er iemand jarig is :r boeit me niks
Ik vind dat wel handig _O- Anders vergeet ik iedereens verjaardag :')
Your beauty never ever scared me.
pi_142242841
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Welke gebieden bedoel jij?
Je kwetste mijn Turkse/Marokkaanse roots.
pi_142242844
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
waarom krijg ik elke dag een notificatie op fb dat er iemand jarig is :r boeit me niks
Over 11 dagen krijg je er een van mij
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:33:18 #83
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242849
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik voel me jaloersig.
sorry poes
  zondag 13 juli 2014 @ 15:33:22 #84
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242852
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vind dat wel handig _O- Anders vergeet ik iedereens verjaardag :')
ik feliciteer zelden mensen op fb :'D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:33:45 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242868
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef supersof het volgende:

[..]

ik feliciteer zelden mensen op fb :'D
Ach als ik er aan denk.. :9
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:33:49 #86
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242871
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Over 11 dagen krijg je er een van mij
We zijn niet eens vrienden op Facebook, want dat wilde jij niet.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:34:08 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142242881
quote:
Snow, celibaat sletje van me.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142242886
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je kwetste mijn Turkse/Marokkaanse roots.
Die schaamtecultuur van jullie. Klein grapje en meteen gekwetst, eerwraak alles
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:34:35 #90
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242894
quote:
fapje plegen
pi_142242897
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Snow, celibaat sletje van me.
Kaneel ouwe bolle trol van me
pi_142242901
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Studiotje het volgende:

[..]

fapje plegen
:{ ga de vid kijken zo uik zeggen
  zondag 13 juli 2014 @ 15:35:16 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142242915
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Kaneel ouwe bolle trol van me
Wow. Pijnlijk accuraat dit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 15:35:30 #94
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242922
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:{ ga de vid kijken zo uik zeggen
oek zla ik done
pi_142242925
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Snow, celibaat sletje van me.
Ze is van mij, gvd, gvd.
pi_142242931
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef Studiotje het volgende:

[..]

oek zla ik done
doem aar
  zondag 13 juli 2014 @ 15:36:42 #97
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242958
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze is van mij, gvd, gvd.
Toe-eigenen van personen :N
pi_142242968
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Toe-eigenen van personen :N
jij bent van mij
pi_142242970
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ze is van mij, gvd, gvd.
Snow is van iedereen lijkt het wel #meisjevandenacht
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142242977
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Toe-eigenen van personen :N
Niet getrouwd zijn :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')