Ik vroeg gister aan mijn vriendin of ze morgen (vandaag) wou afspreken. Dat kon niet zei ze, want ze moest vandaag paardrijden. Nou oké, dat kan.
Toen ik vanmiddag wakker werd kreeg ik opeens een snapchat van mijn vriendin waar op stond "Omw 2 stad met vriendin"
Je zegt eerst dat je niet kon afspreken omdat je moest paardrijden, maar uiteindelijk ga je met een vriendin naar de stad? Zeg dan gewoon eerlijk dat je daarheen gaat.
Dat is wat ik tegen haar zei, ze antwoorde erop dat ze wel had paardgereden, maar dat haar vriendin daarna vroeg of ze mee naar de stad ging.
Maar dan denk ik, ik vroeg het toch al eerder en toen zei je dat je niet kon?
Toen werd m'n vriendin boos en uiteindelijk ging haar vriendin tegen mij praten van "Als je haar straks in de stad ziet hoef je niet naar d'r toe te komen" enz enz.
Ben ik nou zo'n zeikerd dat ik me hier om druk maak, of heb ik gelijk? Ze had toch ook gewoon kunnen zeggen dat ze wel kon na het paardrijden maar dat ze waarschijnlijk met een vriendin iets ging doen? Als ze dat had gedaan was er niets aan de hand geweest, maar als ik er zo moet achterkomen word ik wel een beetje boos.
Alleen serieuze reacties a.u.b, het is hier geen ONZ/KLB.
(she/her)