quote:Toen werd m'n vriendin boos en uiteindelijk ging haar vriendin tegen mij praten van "Als je haar straks in de stad ziet hoef je niet naar d'r toe te komen" enz enz.
Ze hebben verkering.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien zijn jullie gewoon minde rgoede vrienden dan je dacht. Nu weet je dat dus.
Vrouwen zouden het contact dan toch met veel moeite in stand houden. Mannen zeggen gewoon 'fuck it, graag of niet', en vriendschap over.
TS is net 15quote:Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ga bier zuipen met vrienden en ga tegen hen zeiken over je stomme vriendin. Dan noemen ze haar allemaal even een 'kuthoer', dan proost je, neem je nog 15 bier en stuur je in een berichtje dat je van d'r houdt en dat je wilt neuken en dan is alles weer goed.
Oh, sorry, even aanpassen dan.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ga bier zuipen met vrienden en ga tegen hen zeiken over je stomme vriendin. Dan noemen ze haar allemaal even een 'kuthoer', dan proost je, neem je nog 2 bier en stuur je in een berichtje dat je van d'r houdt en dat je wilt knuffelen en dan is alles weer goed.
Kijkquote:Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, sorry, even aanpassen dan.
[..]
En nu vinden ze dat van jouquote:Op zondag 13 juli 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik 15 was, waren meisjes nog eng en vies.
Eens.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, sorry, even aanpassen dan.
[..]
Daar ga ik vanavond heen dus dat laat ik nog wel wetequote:Op zondag 13 juli 2014 15:47 schreef Ro-ald het volgende:
TS, hoe was het festival? Was je banger dan in de supermarkt?
Qftquote:Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ga bier zuipen met vrienden en ga tegen hen zeiken over je stomme vriendin. Dan noemen ze haar allemaal even een 'kuthoer', dan proost je, neem je nog 15 bier en stuur je in een berichtje dat je van d'r houdt en dat je wilt neuken en dan is alles weer goed.
Zo vreemd is het toch niet dat TS dan maar uitslaapt als zijn vriendin niks wilt doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
Alsof je met haar had kunnen afspreken, je werd net wakker sukkel.
Vroeger, drie jaar geledenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik 15 was, waren meisjes nog eng en vies.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef appelen het volgende:
Ze was op mijn pen0r aan het rijden en niet op een paard. Gr.
Idd wat een domme ho. Als ze gewoon had gezegd ik heb geen zin was er geen probleem geweest.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
Oh, ze hebben verkering, ze liegt tegen hem, wil niet met hem afspreken, en ze laat via een vriendin weten dat als ze elkaar tegenkomen, dat hij dan niet op haar af hoeft te stappen...
... ok, sprookje over dan, denk ik. Ze is totaal respectloos bezig. Klaar.
Dan moet hij niet boos zijn als zij uiteindelijk met iemand anders afspreekt omdat hij slaapt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:17 schreef Syntos het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Die vriendin van haar moet je trouwens even anaal uitwonen om te laten zien dat ze zich nergens mee moet bemoeien.
[..]
Zo vreemd is het toch niet dat TS dan maar uitslaapt als zijn vriendin niks wilt doen?
Als ze achteraf wel tijd had om onverwachts met een vriendin nog weg te gaan had ze net zo goed iets met TS af kunnen spreken.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet hij niet boos zijn als zij uiteindelijk met iemand anders afspreekt omdat hij slaapt.
mag ze toch zelf wetenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:54 schreef Syntos het volgende:
[..]
Als ze achteraf wel tijd had om onverwachts met een vriendin nog weg te gaan had ze net zo goed iets met TS af kunnen spreken.
Waarom kunnen pubers niet gewoon eerlijk zijn als de ander iets fout doet?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:14 schreef Ouder1 het volgende:
Je claimt te veel en bent te klef en dan gaan pubers liegen om toch gewoon hun eigen ding te kunnen doen.
Korte termijn denken en de consequenties van je gedrag op de lange termijn niet inzien.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:17 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Waarom kunnen pubers niet gewoon eerlijk zijn als de ander iets fout doet?
Claimt te veel.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:14 schreef Ouder1 het volgende:
Je claimt te veel en bent te klef en dan gaan pubers liegen om toch gewoon hun eigen ding te kunnen doen.
Don't be so sure.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
Beetje gaar wel ja, maar zou er geen big deal van maken verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |