Als een drol volgens, ja de huiskamer fans. Ik hou van voetbal, en spelers die iets extra's hebben. Als je er voor leert, zie je inderdaad wat meer dan de meeste. Niet dat mij dat beter maakt als persoon, maar van voetbal weet ik toch best wat. Nooit professioneel helaas. maar gaat het over computers, hou ik het liever voor gezien. En dat zouden meer moeten doen..quote:Op zondag 13 juli 2014 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat je een persoonlijke vriend bent van RVP ofzo.. Affelay zal je wel niet zijn, die zou meer spelfouten maken. Het onderscheid tussen de 'kenners' en de mensen die thuis tv kijken is ook een beetje hooghartig he.. De mensen die de wedstrijden zien zijn niet gek. RVP speelde te vaak als een drol. Jij probeert steeds van de drol een kunstwerk te maken, maar een drol blijft een drol.
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
Vergelijk hem nou eens met de andere zogenaamde topaanvallers van dit toernooi.
Ronaldo, Messi, Benzema, Higuain, Cavani, Sanchez, Muller etc.
Welke van deze spelers hebben het nou overduidelijk beter gedaan dan RvP? Verder dan een Muller kom ik niet.
Wat een onzinnig gezeik hier.
En als hij dit als reden gaf om niet op Pierre in te gaan zouden jullie zeggen "wat een arrogante kankerdebiel"quote:Op zondag 13 juli 2014 17:38 schreef nostra het volgende:
Je verdient 180.000 pond per week bij één van de grootste clubs ter wereld met het spelletje dat je leuk vindt en je dan nog gemeend druk maken om de mening van Pierre van Hooijdonk. Tja.
Die werd het hele toernooi good aangespeeld in een concept dat afgekeken is van Oranje. Van Persie zag de ballen vanaf 30 meter over zich heen vliegen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:55 schreef Orange2012 het volgende:
Ik vond Müller ook slecht beginnen tegen Brazilië eerlijk gezegd. Ik meen dat zijn eerste bal contacten steeds balverlies waren en zelfs had kunnen aflopen in een tegengoal.
Ja dat zeker. Dat komt ook door, en de manier van spelen, en de manier van drukzetten van oranje. Al praat dat de passing natuurlijk niet goed,quote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werd het hele toernooi good aangespeeld in een concept dat afgekeken is van Oranje. Van Persie zag de ballen vanaf 30 meter over zich heen vliegen.
Nu laat van Hooijdonk zien toch nog kinderachtiger te zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 19:44 schreef SaskiaR het volgende:
En wat deed Pierre vandaag?
https://twitter.com/pierrevh17/status/488368745707229185/photo/1
twitter:pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:33:41Braziliaans are now provocating the Argentinians.. reageer retweet
twitter:pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:30:55Chaos in the stands, flights everywhere #duiarg reageer retweet
Best grappig.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:44 schreef SaskiaR het volgende:
En wat deed Pierre vandaag?
https://twitter.com/pierrevh17/status/488368745707229185/photo/1
Die is niet bij de nonnen langsgeweest voor hij in Schotland en Engeland ging spelenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Zhero het volgende:
Ook in het Engels proberen om interessant te doen
twitter:pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:33:41Braziliaans are now provocating the Argentinians.. reageer retweet
twitter:pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:30:55Chaos in the stands, flights everywhere #duiarg reageer retweet
Kinderachtig? Dat is juist humoristisch reageren ipv je als een idioot laten kennen. Zou RvP een voorbeeld aan moeten nemen. Maar hij kan alleen beledigd doen. Dat betekent dat er een kern van waarheid in zit, anders reageer je niet zo triest, maar haal je je schouders op en ga je over tot de orde van de dag.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nu laat van Hooijdonk zien toch nog kinderachtiger te zijn.
Sowieso, zijn laatste tweets. Ook in het Engels proberen om interessant te doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |