abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 17:38:35 #251
13309 nostra
ask why
pi_142247117
Je verdient 180.000 pond per week bij één van de grootste clubs ter wereld met het spelletje dat je leuk vindt en je dan nog gemeend druk maken om de mening van Pierre van Hooijdonk. Tja.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_142247436
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik begin bijna te denken dat je een persoonlijke vriend bent van RVP ofzo.. Affelay zal je wel niet zijn, die zou meer spelfouten maken. Het onderscheid tussen de 'kenners' en de mensen die thuis tv kijken is ook een beetje hooghartig he.. De mensen die de wedstrijden zien zijn niet gek. RVP speelde te vaak als een drol. Jij probeert steeds van de drol een kunstwerk te maken, maar een drol blijft een drol.
Als een drol volgens, ja de huiskamer fans. Ik hou van voetbal, en spelers die iets extra's hebben. Als je er voor leert, zie je inderdaad wat meer dan de meeste. Niet dat mij dat beter maakt als persoon, maar van voetbal weet ik toch best wat. Nooit professioneel helaas. maar gaat het over computers, hou ik het liever voor gezien. En dat zouden meer moeten doen..

Ik vind het leuk om te kijken naar een totaal plaatje. Niet naar 5 momenten in 90 of 120 minuten, maar heel veel andere momenten. Waar staat iemand als de tegenstander druk zet, waar gaat iemand staan wanneer oranje druk zet, wie zet er druk op welke speler en wie dekt zones of wie denkt op de man. Natuurlijk zie ik ook dat Van Persie 1 echte kans mist tegen Costa Rica. Natuurlijk zie ik dat hij een paar keer balverlies lijd. Maar tijdens de wedstrijd zie ik maar 20%, net als Ronald de Boer of andere mensen die thuis kijken. Maar ik neem op en kijk terug. Dan zie ik het ineens anders, want dan zie ik ineens dat die penalty tegen Brazilië eigenlijk wel heel erg goed is ingeschoten. Of zie ik dat zijn aanname slecht was omdat de pass te hoog was of raar effect aan zat, maar ook dat rvp 2-3 keer gewoon slordig balverlies lijd. Dat heeft een Robben ook, in mijn ogen vaker als Van Persie, maar toch vind ik Robben 1 van de beste spelers van oranje. Ik zie Robben ook die kansen tegen Spanje in de finale missen, en die kans/mogelijkheid tegen Argentinië. Is hij dan gelijk slecht? Nee toch?
pi_142247506
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
Vergelijk hem nou eens met de andere zogenaamde topaanvallers van dit toernooi.

Ronaldo, Messi, Benzema, Higuain, Cavani, Sanchez, Muller etc.

Welke van deze spelers hebben het nou overduidelijk beter gedaan dan RvP? Verder dan een Muller kom ik niet.

Wat een onzinnig gezeik hier.
Dit.
Feyenoord Rotterdam
pi_142247647
Ik vond Müller ook slecht beginnen tegen Brazilië eerlijk gezegd. Ik meen dat zijn eerste bal contacten steeds balverlies waren en zelfs had kunnen aflopen in een tegengoal. Maar goed, hij speelt zeker een prima toernooi. Maar ik zou kiezen voor een Hummels of Kroos en een Neurer.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:56:15 #255
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_142247681
Weet je wat: Die twee gaan maar eens een kop koffie drinken samen om wat dingen uit te spreken zonder de tijd van ruim zes miljoen kijkers te verspillen met hun kinderachtig geruzie.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_142251611
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_142251872
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:38 schreef nostra het volgende:
Je verdient 180.000 pond per week bij één van de grootste clubs ter wereld met het spelletje dat je leuk vindt en je dan nog gemeend druk maken om de mening van Pierre van Hooijdonk. Tja.
En als hij dit als reden gaf om niet op Pierre in te gaan zouden jullie zeggen "wat een arrogante kankerdebiel"
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2014 @ 20:45:18 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_142255367
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:55 schreef Orange2012 het volgende:
Ik vond Müller ook slecht beginnen tegen Brazilië eerlijk gezegd. Ik meen dat zijn eerste bal contacten steeds balverlies waren en zelfs had kunnen aflopen in een tegengoal.
Die werd het hele toernooi good aangespeeld in een concept dat afgekeken is van Oranje. Van Persie zag de ballen vanaf 30 meter over zich heen vliegen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142263325
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die werd het hele toernooi good aangespeeld in een concept dat afgekeken is van Oranje. Van Persie zag de ballen vanaf 30 meter over zich heen vliegen.

:P
Ja dat zeker. Dat komt ook door, en de manier van spelen, en de manier van drukzetten van oranje. Al praat dat de passing natuurlijk niet goed,
  zondag 13 juli 2014 @ 23:48:27 #260
378489 Zhero
Koekoek!
pi_142267158
quote:
Nu laat van Hooijdonk zien toch nog kinderachtiger te zijn :') .

Sowieso, zijn laatste tweets :') . Ook in het Engels proberen om interessant te doen 8)7

pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:33:41 Braziliaans are now provocating the Argentinians.. reageer retweet
pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:30:55 Chaos in the stands, flights everywhere #duiarg reageer retweet
  Forum Admin zondag 13 juli 2014 @ 23:53:16 #261
35723 crew  GGMM
pi_142267418
quote:
Best grappig. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 14 juli 2014 @ 00:03:36 #262
6941 APK
Factual, I think.
pi_142268140
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Zhero het volgende:

Ook in het Engels proberen om interessant te doen 8)7

pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:33:41 Braziliaans are now provocating the Argentinians.. reageer retweet
pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:30:55 Chaos in the stands, flights everywhere #duiarg reageer retweet
Die is niet bij de nonnen langsgeweest voor hij in Schotland en Engeland ging spelen :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142268789
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Zhero het volgende:

[..]

Nu laat van Hooijdonk zien toch nog kinderachtiger te zijn :') .

Sowieso, zijn laatste tweets :') . Ook in het Engels proberen om interessant te doen 8)7

pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:33:41 Braziliaans are now provocating the Argentinians.. reageer retweet
pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:30:55 Chaos in the stands, flights everywhere #duiarg reageer retweet
Kinderachtig? Dat is juist humoristisch reageren ipv je als een idioot laten kennen. Zou RvP een voorbeeld aan moeten nemen. Maar hij kan alleen beledigd doen. Dat betekent dat er een kern van waarheid in zit, anders reageer je niet zo triest, maar haal je je schouders op en ga je over tot de orde van de dag.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')