"zoals we gisteravond hebben geoefend"quote:
Wow ze is veel mooier zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicki is ook blij met de tussenstand.[ afbeelding ]
Dit jaquote:
Normaal stippelden ze dat uit. Die floten niet tot het duidelijker was... maar ik kan mis zijn. Ik ga dat morgen eens uitzoeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg, het zou ook zomaar kunnen betekenen dat de drie beste scheidsrechters van het toernooi dan de finale niet mogen doen.
Tradities moet je in ere houden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat het weer een ordinaire vechtwedstrijd wordt, zo hebben we de vorige 2 WK's ook afscheid genomen.
Ze lijkt nu wel de hele tijd sad.quote:
Ik heb juist liever dat ie niet meer fluit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
slaan is genoeg, hij moet nog fluiten
Braziliaansquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo apart dat er zo veel Nederlanders naar Brazilië gaan, want ik denk dat er heel veel geen woord Braziliaans spreken.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke gyan.
Dit vindt mrstylo grappig.
Portugees.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo apart dat er zo veel Nederlanders naar Brazilië gaan, want ik denk dat er heel veel geen woord Braziliaans spreken.
Je moeder. Je zit de hele tijd al irritant te doen hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, mensen zoals jij moeten ze opsluiten
Braziliaans...?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, want iedereen gaat alleen maar op vakantie naar landen waar ze de taal van spreken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Surinaamse broeders zijn er ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kuipers en Web floten ook al in de poulefase, mijn inziens toch de beste twee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Normaal stippelden ze dat uit. Die floten niet tot het duidelijker was... maar ik kan mis zijn. Ik ga dat morgen eens uitzoeken.
Doet hij toch altijd bij een dribbel?quote:
ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke gyan.
Dit vindt mrstylo grappig.
Bakary Gassamaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kuipers en Web floten ook al in de poulefase, mijn inziens toch de beste twee.
En die Gambiaan natuurlijk, maar daar had ik nog nooit van gehoord.
Brazilianen spreken echter Portugees.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Doe niet zo kinderachtig met je moeder, hoe oud ben je? 14?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je moeder. Je zit de hele tijd al irritant te doen hier.
quote:
Het was een grap.quote:
denk dat je weinig mensen zult vinden in Brazilië die Braziliaans sprekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grappig aan is.
Fed fanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk dat je weinig mensen zult vinden in Brazilië die Braziliaans spreken
Weet ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grappig aan is.
Vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef plerda het volgende:
Wat een jankerd je hebt toch scheenbeschermers aan
Nederland had succes. Toen besloot Stijn toch maar in te haken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het jou allemaal niet zo veel kon schelen, dat hele WK.
Vlaar spaart voor roodquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Vlaar krijgt dan weer geen kaart.
Interlandvoetbal moet afgeschaft worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het jou allemaal niet zo veel kon schelen, dat hele WK.
Ja dit WK... maar volgens mij het vorige niet. Maar goed, ik ben echt niet zeker... Ik ga morgen eens googlen. Nu liever kijken. Precies ook eens gelezen in een interview met Frank De Bleekere (goede Belgische scheids, was er vorig wk bij). Ofwel is het veranderd ofwel heb ik het verkeerde idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kuipers en Web floten ook al in de poulefase, mijn inziens toch de beste twee.
En die Gambiaan natuurlijk, maar daar had ik nog nooit van gehoord.
is datquote:
goede beslissingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Vlaar krijgt dan weer geen kaart.
Aldus Jeroen Goebbelsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:44 schreef De_Pel het volgende:
"Die zit er vol op, met de groeten van Ron Vlaar"
[ afbeelding ]
Eens, wat een vieze is dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Confetti het volgende:
Heerlijk. Als er iemand zon schop verdient is het die rsmires wel
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ook niet.
Ik ga sowieso zijn shirt kopen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste WK shirt.
★★★
ahahahahahhahahaquote:
WGR / Watermerk op mijn fotoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ook niet.
Ik ga sowieso zijn shirt kopen nu.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:44 schreef Marie30 het volgende:
Tevens ben je het toch met me eens dat dit niet objectief is?
Schelend reik worden, zou het ook wel willen hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheids staat er ook echt voorEcht scheel die vent..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Ja dat zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste WK shirt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Qua niveau zou hij niet misstaan in de Hoofdklassequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij maakt de match... zo vermakelijk
Hij is gewoon ontzettend slechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Schelend reik worden, zou het ook wel willen hoor.
Super, want toch interessant héquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
En dat andere zoeken we morgen op
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WGR / Watermerk op mijn foto
Stylo,kameraad. Je bent nodig in dit topic.
De Vrij, held.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]Dit.
Dat er ooit nog eens een ajacied dat durft toe te geven
Echt hequote:
mja, dat zie ik dan toch weer anders. Paar keer heel gevaarlijke situaties ontstaan doordat die zijn man liet gaan.quote:
In september spelen ze allemaal bij Barcelona en Man Utd!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima eerste helft. Met een eredivisieploeg hoef je hiervoor niet te schamen.
ja. De rest was allemaal gelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
Eerste keer dat Nederland voor staat tijdens de rust dit WK?
Schaamluis. Altijd vervelend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die ruimtes achterin. Depay zit jeukend op de bank
Niet iedereen is zoals jij constant bezig met dat soort kinderachtig gedrag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]Dit.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Vrij, held.
Clasie, held.
BMI, held.
Groetjes,
Ajacied
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Vrij, held.
Clasie, held.
BMI, held.
Groetjes,
Ajacied
Heeft hij zijn pet nou gehoereerd aan een of ander kofferbedrijf?quote:
Eindelijk, een ajacied met verstand van voetbalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Vrij, held.
Clasie, held.
BMI, held.
Groetjes,
Ajacied
Nou ja, eerlijk is eerlijk, onze Ron had net ook bijna een scheen gebrokenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef Cubewood. het volgende:
Moeten toch echt nog een paar scoren om die kut Brazilianen af te straffen. gore overtredingen dit hele wk
Dit is een mooi plaatje. Echt prachtig. Dit is typisch Specularium.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Radler, echt iets voor mannen die hun benen scheren.
Ja ok, maar hij is ook scheel. Scheel en slecht en toch verdomde veel euri verdienen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is gewoon ontzettend slecht
allangquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef Marie30 het volgende:
Ik wil Pele eens zien... Zou die al naar huis zijn?
Haten op Stijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eindelijk, een ajacied met verstand van voetbal
Maar terecht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, onze Ron had net ook bijna een scheen gebroken
Wat een vreemde vergelijking eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Marie30 het volgende: [..] Is goed... Gaan wij zo seks hebben met twee condooms, dan telt dat ook niet... pulease zeg... die Van Gaal ziet ze gewoon vliegen
![]()
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef mig72 het volgende:
Dus V Persie maakt alleen goals als hij een pingel krijgt van binnen de 12 m
Tja allemaal niet slecht tegen een team als Brazilië maar deze ploeg had gewoon niet voorbij Duitsland gekomen.
Terecht ook want ze kunnen niet passen.
Nederland is vandaag ook lekker bezig ja, maar ze verdienen het ook dus dan mag het.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vandaag wel tevreden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]Dit.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Mario van den Ende spreekt op Radio 1 "schande" van de scheidsrechter. "Het was een schoolvoorbeeld van een rode kaart".
Viel wel mee. Gewoon een gele kaart.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
Eerste keer dat Nederland voor staat tijdens de rust dit WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |