"zoals we gisteravond hebben geoefend"quote:
Wow ze is veel mooier zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicki is ook blij met de tussenstand.[ afbeelding ]
Dit jaquote:
Normaal stippelden ze dat uit. Die floten niet tot het duidelijker was... maar ik kan mis zijn. Ik ga dat morgen eens uitzoeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg, het zou ook zomaar kunnen betekenen dat de drie beste scheidsrechters van het toernooi dan de finale niet mogen doen.
Tradities moet je in ere houden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat het weer een ordinaire vechtwedstrijd wordt, zo hebben we de vorige 2 WK's ook afscheid genomen.
Ze lijkt nu wel de hele tijd sad.quote:
Ik heb juist liever dat ie niet meer fluit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
slaan is genoeg, hij moet nog fluiten
Braziliaansquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo apart dat er zo veel Nederlanders naar Brazilië gaan, want ik denk dat er heel veel geen woord Braziliaans spreken.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke gyan.
Dit vindt mrstylo grappig.
Portugees.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo apart dat er zo veel Nederlanders naar Brazilië gaan, want ik denk dat er heel veel geen woord Braziliaans spreken.
Je moeder. Je zit de hele tijd al irritant te doen hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, mensen zoals jij moeten ze opsluiten
Braziliaans...?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, want iedereen gaat alleen maar op vakantie naar landen waar ze de taal van spreken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Surinaamse broeders zijn er ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kuipers en Web floten ook al in de poulefase, mijn inziens toch de beste twee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Normaal stippelden ze dat uit. Die floten niet tot het duidelijker was... maar ik kan mis zijn. Ik ga dat morgen eens uitzoeken.
Doet hij toch altijd bij een dribbel?quote:
ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke gyan.
Dit vindt mrstylo grappig.
Bakary Gassamaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kuipers en Web floten ook al in de poulefase, mijn inziens toch de beste twee.
En die Gambiaan natuurlijk, maar daar had ik nog nooit van gehoord.
Brazilianen spreken echter Portugees.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Doe niet zo kinderachtig met je moeder, hoe oud ben je? 14?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je moeder. Je zit de hele tijd al irritant te doen hier.
quote:
Het was een grap.quote:
denk dat je weinig mensen zult vinden in Brazilië die Braziliaans sprekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grappig aan is.
Fed fanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk dat je weinig mensen zult vinden in Brazilië die Braziliaans spreken
Weet ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grappig aan is.
Vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef plerda het volgende:
Wat een jankerd je hebt toch scheenbeschermers aan
Nederland had succes. Toen besloot Stijn toch maar in te haken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het jou allemaal niet zo veel kon schelen, dat hele WK.
Vlaar spaart voor roodquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Vlaar krijgt dan weer geen kaart.
Interlandvoetbal moet afgeschaft worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het jou allemaal niet zo veel kon schelen, dat hele WK.
Ja dit WK... maar volgens mij het vorige niet. Maar goed, ik ben echt niet zeker... Ik ga morgen eens googlen. Nu liever kijken. Precies ook eens gelezen in een interview met Frank De Bleekere (goede Belgische scheids, was er vorig wk bij). Ofwel is het veranderd ofwel heb ik het verkeerde idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kuipers en Web floten ook al in de poulefase, mijn inziens toch de beste twee.
En die Gambiaan natuurlijk, maar daar had ik nog nooit van gehoord.
is datquote:
goede beslissingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Vlaar krijgt dan weer geen kaart.
Aldus Jeroen Goebbelsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:44 schreef De_Pel het volgende:
"Die zit er vol op, met de groeten van Ron Vlaar"
[ afbeelding ]
Eens, wat een vieze is dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Confetti het volgende:
Heerlijk. Als er iemand zon schop verdient is het die rsmires wel
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ook niet.
Ik ga sowieso zijn shirt kopen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste WK shirt.
★★★
ahahahahahhahahaquote:
WGR / Watermerk op mijn fotoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ook niet.
Ik ga sowieso zijn shirt kopen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |