SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Record van Coen Dillen gaat eraan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Luuk de Jong gaat bij PSV zich weer terugspelen in Oranje vermoed ik.. komt goed
Jongen , geloof me nou , anders eindig je net als mij Jongen , dat gun je niemandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
je moet gewoon voeballe, op die leeftijd
ja maar dat is gewoon zo, uiteindelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jongen , geloof me nou , anders eindig je net als mij Jongen , dat gun je niemand
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks de laatste wedstrijd van Louis als bondscoach van Nederland.
#neverforget
Sowieso laatste dagen leuke showtjes, ondanks de koude oorlog tussen Gijp en Derksen. Je merkt dat als de vaste gasten langskomen en de C-sterren van RTL worden weggelaten dat het weer als vanouds is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Het lijkt weer een beetje ouderwets gezellig ja
Ramires is juist snel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan Blind eindelijk iemand bijhouden.
Die staat ook op Johan zijn anus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:00 schreef n00b13 het volgende:
Die handtekening staat ook op al die schoenen toch?
Wordt door de priester genaaidquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat ziet die Rene van der Gijp eruit
jeminee zeg
Dat klinkt als een loser.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Janlul blijft het wielrennen ook gewoon op 3 channels streamen
Je bent zelf een janlul.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Janlul blijft het wielrennen ook gewoon op 3 channels streamen
Hij wordt niet goed aangespeeldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Boskamp wel redelijk onzichtbaar vanavond.
oh de uitzending is na de finale?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Morgen laatste uitzending, maandag eerste uitzending Tour du Jour.
Jawel, gekkie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus ze gaan de finale niet eens analyseren.
Volgens Robert ten Brink een golden showerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Wat is volgens jou een Oranjegevoel.
Jouw anti-Nederlandlobby voor het WK ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw anti-Duitslandlobby is een beetje kinderachtig.
Nee, het is een Hollandse jongen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet Grifte er uit als een Turk?
Anders kan het niet.
Ga je nou naar die gozer zitten luisteren?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders kan het niet.
Word je daar dan moe van, of zo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ga je nou naar die gozer zitten luisteren?
Ik heb een klein beetje Pools bloed en enkele jaren in Griekenland gewoond, telt datquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders kan het niet.
En je hebt het grote Erger je Wel voetbalspel diverse keren gewonnen. Dat is ook een pré.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje Pools bloed en enkele jaren in Griekenland gewoond, telt dat
Op zulk soort momenten komt de mislukte drummer in hem boven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Beetje genant als Johan over buitenlandse spelers begint, hij moet het bij de blues houden.
Hugo Sanchez, die speelt toch niet meer?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht dat ze het er daar aan tafel ooit al eens over eens waren dat die Sanchez er geen reet van kon.
Waarom kom je niet met GGMM en ons haxballen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hugo Sanchez, die speelt toch niet meer?
1. Ik heb er geen zin in vandaag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet met GGMM en ons haxballen?
Dat was per abuis, Kluivert had eigenlijk gesolliciteerd voor de functie van buschauffeur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben bij Barcelona toch jarenlang een massaverkrachter in de aanval gehad, waarom is dat bijtertje dan opeens een probleem
Stijn en ik hebben daar nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Swiebertje eindigde ook op die manier
Sinds ze die RTL4-aids eruit hebben geschopt, is het een stuk beter geworden ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds een topshow.
Ik ben blij met deze setting. Jammer dat dit niet bij de reguliere shows kan.
Gijp gaat binnenkort om de tafel met de RTL-directie dus wie weetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds een topshow.
Ik ben blij met deze setting. Jammer dat dit niet bij de reguliere shows kan.
Ik kan me niet zoveel herinneren van Swiebertje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn en ik hebben daar nooit naar gekeken.
Gelukkig is er nog iemand met een beetje historisch besef in dit topic.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn en ik hebben daar nooit naar gekeken.
Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1. Ik heb er geen zin in vandaag.
2. Ik vertrouw het internet hier minder.
3. Kan gebeuren
Generatiekloof, Johan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iemand met een beetje historisch besef in dit topic.
Hij schijnt toen 10 minuten gejuicht te hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Tong zat achter het doel toen Swiebertje wegfietste.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Tong zat achter het doel toen Swiebertje wegfietste.
Dit wist ik nog niet. Jammer dat GGMM nooit wat 12 seconden durende filmpjes over zijn vissen heeft gepost.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik volg het niet allemaal maar ik dacht zoiets gelezen te hebben.
Dit dus...hopelijk hebben ze ook door dat John Williams en Ron Boshardt niks aan deze show toevoegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Confetti het volgende:
De sfeer vind ik veel relaxter dan voor de ruzie eigenlijk. Kijkt prima weg nu, zonder die debielen van rtl4
Carlo Boshardtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...hopelijk hebben ze ook door dat John Williams en Ron Boshardt niks aan deze show toevoegen.
Haal die 2 altijd door elkaar...de fratsen van zijn broer zie ik regelmatig op Nederland 1. Dat is pas echt pure AIDS.quote:
Ron moet werken met 0 budget, die moet leuke tv maken door gekke bekken te trekken. Carlo heeft een compleet RTL team achter zich staan, dat is oneerlijke concurrentie tussen de broers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haal die 2 altijd door elkaar...de fratsen van zijn broer zie ik regelmatig op Nederland 1. Dat is pas echt pure AIDS.
Maar hij wil wel dat Brazilië een onterechte strafschop krijgt en een buitenspel doelpunt tegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Blatter wil niet dat de snelhechter van Brazilië, Thiago Silva, zo vroeg met rood bestraft moet worden.
Zag net die herhaling.. was er idd buiten. Klote Blatterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar hij wil wel dat Brazilië een onterechte strafschop krijgt en een buitenspel doelpunt tegen.
Gijp is toch wel een heel sneu persoon. Deze voormalige luie voetballer loopt altijd in dat kutprogramma te hinniken dat trainers totaal onbelangrijk zijn. En moet je nou zien .... 3e zijn we geworden dankzij Louis de Grote.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hoe Gijp die bierviltjes omhoog gooide op het eind was wel GIF-waardig.
Klassequote:Op zondag 13 juli 2014 01:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b8e-e4bd8eaf97d6.mp4
http://sigaarsnor.blogspot.nl/
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Gijp is toch wel een heel sneu persoon. Deze voormalige luie voetballer loopt altijd in dat kutprogramma te hinniken dat trainers totaal onbelangrijk zijn. En moet je nou zien .... 3e zijn we geworden dankzij Louis de Grote.
Topshow inderdaad. Vooral het eerste deel.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zit nu VI te kijken na de wedstrijd en het is echt een mooie aflevering.Ik heb (wat) drank op en heb soms het gevoel, vooral in het begin, dat het na de wedstrijd was opgenomen.
Goede sfeer aan tafel en leuke uitzending.
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zit nu VI te kijken na de wedstrijd en het is echt een mooie aflevering.Ik heb (wat) drank op en heb soms het gevoel, vooral in het begin, dat het na de wedstrijd was opgenomen.
Goede sfeer aan tafel en leuke uitzending.
Morgen maar eens terugkijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Hehe van der Gijp over van der Graaf bij de krantjes is wel mooi. En over de dikheid van Joling en den Blijker.
Ja dat is wel knap. Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jefferson_de_Oliveira_Galv%C3%A3o
Hoe kent Jan deze speler.
Babewatcher kan hier ook wel van genieten denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:08 schreef Stofje het volgende:
Zeg, iemand, kan iemand hier een Vine van maken: http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658267_brazilie-nederland.html, eerste helft, op 5:30 ongeveer. Dat kleine meisje dat keihard het volkslied meezingt. Ik vind dat echt zo'n weergaloos mooi beeld.
Als Jan een paar potjes van Seedorf heeft gekeken bij Botafogo heeft hij die man ook wel aan het werk gezien.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Omdat hij in de Braziliaanse selectie zit?quote:Op zondag 13 juli 2014 02:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Loop je nu met Jan zijn kloten te spelen? Iedereen weet toch dat hij elke nacht lekker vage wedstrijdjes via het schoteltje kijkt.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niet iedereen kijkt alleen maar naar de Sjempions Liek en EK's/WK'squote:Op zondag 13 juli 2014 02:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat is wel knap. Nog nooit van gehoord.
Ja, de laatste uitzendingen zijn weer top.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb de laatste paar uitzendingen niet gezien, kunnen Gijp en Derksen weer normaal tegen elkaar doen?
Mooi? IK vind het iets engs hebben. Dat Brazliaanse nationalistische gebler.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:08 schreef Stofje het volgende:
Zeg, iemand, kan iemand hier een Vine van maken: http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658267_brazilie-nederland.html, eerste helft, op 5:30 ongeveer. Dat kleine meisje dat keihard het volkslied meezingt. Ik vind dat echt zo'n weergaloos mooi beeld.
eerder, tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 13 juli 2014 17:06 schreef Drxx het volgende:
VI voor én na de wedstrijd
[ afbeelding ]
Op de website van VI Oranje weten ze nog niet dat het vandaag om 20:00 begint, hopelijk komt het nog wel goed
[..]
[..]
Niet iedereen kijkt alleen maar naar de Sjempions Liek en EK's/WK's
Oh, die wedstrijd begint 21:00!, ik dacht 22:00. Maarja eventuele verlenging overschrijdt het wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ah, een uur en 50 minuten. Dat kan inderdaad wel krap worden.
Jajajaja, had je de wedstrijd nog bijna gemist hè! You're welcomequote:Op zondag 13 juli 2014 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oh, die wedstrijd begint 21:00!, ik dacht 22:00. Maarja eventuele verlenging overschrijdt het wel.
Thnxquote:Op zondag 13 juli 2014 18:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jajajaja, had je de wedstrijd nog bijna gemist hè! You're welcome
Nee, kijken elkaar niet eens aan, fucking awkward.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb de laatste paar uitzendingen niet gezien, kunnen Gijp en Derksen weer normaal tegen elkaar doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |