Jouw anti-Nederlandlobby voor het WK ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw anti-Duitslandlobby is een beetje kinderachtig.
Nee, het is een Hollandse jongen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet Grifte er uit als een Turk?
Anders kan het niet.
Ga je nou naar die gozer zitten luisteren?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders kan het niet.
Word je daar dan moe van, of zo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ga je nou naar die gozer zitten luisteren?
Ik heb een klein beetje Pools bloed en enkele jaren in Griekenland gewoond, telt datquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders kan het niet.
En je hebt het grote Erger je Wel voetbalspel diverse keren gewonnen. Dat is ook een pré.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje Pools bloed en enkele jaren in Griekenland gewoond, telt dat
Op zulk soort momenten komt de mislukte drummer in hem boven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Beetje genant als Johan over buitenlandse spelers begint, hij moet het bij de blues houden.
Hugo Sanchez, die speelt toch niet meer?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht dat ze het er daar aan tafel ooit al eens over eens waren dat die Sanchez er geen reet van kon.
Waarom kom je niet met GGMM en ons haxballen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hugo Sanchez, die speelt toch niet meer?
1. Ik heb er geen zin in vandaag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet met GGMM en ons haxballen?
Dat was per abuis, Kluivert had eigenlijk gesolliciteerd voor de functie van buschauffeur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben bij Barcelona toch jarenlang een massaverkrachter in de aanval gehad, waarom is dat bijtertje dan opeens een probleem
Stijn en ik hebben daar nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Swiebertje eindigde ook op die manier
Sinds ze die RTL4-aids eruit hebben geschopt, is het een stuk beter geworden ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds een topshow.
Ik ben blij met deze setting. Jammer dat dit niet bij de reguliere shows kan.
Gijp gaat binnenkort om de tafel met de RTL-directie dus wie weetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds een topshow.
Ik ben blij met deze setting. Jammer dat dit niet bij de reguliere shows kan.
Ik kan me niet zoveel herinneren van Swiebertje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn en ik hebben daar nooit naar gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |