quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En niet zo doorgaan over die minimeisjesmeet, nu voel ik me helemaal schuldig alsof er mensen bewust buiten zijn geslotenen dat is niet zo!
Okquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Omentielvo het volgende:
[..]niet doen hoor. Ik houd er echt over op. Echt heel veel plezier morgen. En ga pas naar huis als je meisje losloopt
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
En bij dat laatste krijg ik een hilarisch treurige visual van mij en E in het gras bij zonsondergang, allebei op van de slaap, en maar vallen en opstaan.....
Troost je, die van mij werd gister weer voor jongen uitgemaakt. Het ligt aan die mensen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef L-E het volgende:
Vandaag zei een dame met een babymeisje op de arm tegen haar kind terwijl ze naar Sticker keek; Oh kijk, nog een klein meisje!
Stuur je nog ff een pm met je adres voor dat spijkerbroekje?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef elamanilo het volgende:
Sylver, het is juist heel normaal, fijn en goed dat je dochtertje iets omhoog gaat in gewicht, ze maakt zich klaar voor wat lichamelijke ontwikkelingMeestal zorgt het lichaam dan eerst voor wat gewichtstoename, als reserves. Bij mijn dochtertje was het ook heel mooi te zien, vlak voor ze ging kruipen en staan en later even voor ze ging loslopen. De meeste kindjes hebben dat, maar omdat alle kindjes het op hun eigen tijd hebben, is er in een gemiddelde curve niets van te zien, die loopt altijd heel geleidelijk over de hele linie. Helemaal fijn dus juist
L-Edaar gaat Sticker! Z'n eerste stapjes <3 Hij gaat snel ineens met alle lichamelijke ontwikkeling ook. Het er niet van kunnen slapen is heel herkenbaar.
Hier worstelen we met kiesjes, rechts heeft ze nu onder en boven 1 kiesje. Links staan ze op doorkomen. Dus hier lekker veel drinken 's nachts, maar er wordt wel geslapen dus dat is wel fijn.
De taalontwikkelingen gaan ook hard hier! Ze zegt steeds meer dingetjes, zoals 'kindje' en 'baby' en als ik het noem gaat ze ook kijken of ze ze ergens ziet. Absolute favo is nu 'vogel' (googol) met wijzend vingertje naar de lucht.
En laatst trok ze een keer aan mijn staart en ik riep 'au', nu is dat een soort spelletje gewordenDoet ze eerst 'aai aai' en daarna trekt ze terwijl ze 'au' roept en heel hard moet lachen... Als ik dan een sip gezicht trek, moet ze daar weer om lachen
Danic, knap he, dat bouwen en zulks! Hier kan ze dat ook al hartstikke goed, ik sta elke keer weer met verbazing te kijken! En die gesprekjes, wat schattig <3
Hey, ik ontdek nu pas dat ongelezen pm's ervoor zorgen dat je niet ziet dat je ook dm's hebt (mobiel dan). En ik had een pm ongelezen patenten als reiner dat ik erop moest reageren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:50 schreef elamanilo het volgende:
Hee ik had je al geDMd, maar ik zal je ook even PMen
Je zat duidelijk mobielquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:37 schreef danic het volgende:
[..]
Hey, ik ontdek nu pas dat ongelezen pm's ervoor zorgen dat je niet ziet dat je ook dm's hebt (mobiel dan). En ik had een pm ongelezen patenten als reiner dat ik erop moest reageren.
Zag dus niet dat ik al 7 dm's had![]()
Maar het is onderweg hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat haren trekken is heel herkenbaar, hier ook.Ik probeer nu vaak mijn haar op te steken als ik Femke op m'n rug draag, want ik kan me voor haar ook wel voorstellen dat die haren van mij onhandig in de weg zitten en kriebelen. Overigens kan ik me ook niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst oorbellen heb gedragen die voorbij mijn oorlelletjes kwamen. Mijn huidige oorbellen groeien nog eens vast, zo lang heb ik al dezelfde knopjes in...
Meeten wil ik ook!! Laatste keer is al weer veel te lang geleden! Tijd om weer een centrale meet te organiseren?
LB, heeft je meisje nog leren lopen van die andere dreumesdames?
Afgelopen weekend werd me wel eens gevraagd of Femke een jongen of een meisje was, maar met name toen ze in de doek zat en je haar kleding dus amper zag.Mama van Lars & Femke
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Je zat duidelijk mobiel"gelaten als reminder" gok ik?
Hier welquote:
Past goed bij mijn Utregs moppiequote:
Aiden noemt alle katten Raja, zo heet onze kater.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef L-E het volgende:
Wat waren de toelatingseisen Omen, want ik vind Riley juist enorm miniDat vingertje
Hier nog niet veel woordjes. Mama, papa, baah (de katten heten Balou en Abu, ik weet nooit welke van de twee hij dus bedoelt), ja, nee, en die. heeeeeel veel DIE! Augurk is echt zooo 2013
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 06:16 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren had Riley een ijsje op. Ze was maar een klein beetje vies geworden
Houdt 'ie dan z'n adem in? Ellie doet dat ook, maar (nog) niet zo lang dat ze ko gaat...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:31 schreef freecell het volgende:
Dreumes hier kan zo boos worden dat hij ko gaat...keer of vier gebeurd nu. (Hij gaat sowieso al sinds hij vier maanden is altjd ko als hij zich flink pijn doet) Sowieso kan hij Heel Erg Boos worden.
favoriete woord: neej!
Nummer twee: didde (drinken bij mama)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |