abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142342101
Toen ik hoogzwanger was, was de oudste ontzettend lief voor me. Ze haalt nu haar driftbuien en woede aanvallen wel in :P De jongste heeft ze altijd gehad :D
Maar ze kan ook ontzettend veel lachen.

Hoe ik er mee om gaat. Ik probeer er achter te komen waarom. Maar dat is niet altijd makkelijk of er is niet altijd een oorzaak.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:29:25 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142342113
Mijnes is dan nog maar 15 maanden, maar die kan er de laatste tijd ook wat van hoor :X

Ze gooide zich gisteravond bijna van mn arm zo kwaad was ze! :o Het wattenstaafje met dentinox (normaal de traktatie van de dag :9 ) werd uit mijn handen geslagen, ik wist echt niet wat me overkwam. Wat bleek, het meiske was gewoon ontzettend moe en wilde slapen. 1 slok aan de borst en dr oogjes begonnen al te draaien. Een minuut later sliep ze O+
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:29:30 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142342120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:02 schreef L-E het volgende:
Danio, pick your battles. Je hoeft je huishouden niet door een dreumes te laten runnen, maar een beetje mee veren hier en daar kan er wel voor zorgen dat zij zich gehoord en gezien voelt, en dat is voor veel kindjes die leeftijd heel waardevol. Dat heeft niets met 'toegeven' te maken maar met inspelen op haar behoeftes. Het hoort er echt bij, volgens mij hebben ze het allemaal in meer of mindere mate.
*;

+1

Omen, wat goed dat je dat zo aanpakt. :*

Danio, succes. Het is ook heel moeilijk. Maar gefeliciteerd, je dreumes is al bijna peuter..... :*
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:30:21 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142342169
En Sticker krijgt zijn eigen post

*G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G*
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:33:14 #130
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142342338
Hier een dreumes die ontzettend bang is om overgeslagen te worden. Echt heel zielig, zodra zuslief ook maar iets krijgt (aandacht/eten whatever) en zij (nog) niet dan komt ze al weer aangekropen met haar armpjes omhoog "ook ook ook" roepend. Heel schattig maar ook wel een beetje sneu want madame komt heus wel voor zichzelf op en wordt zeker niet overgeslagen. Maar wil haar ook niet steeds als eerste aandacht/drinken/eten geven /op een stoel zetten/uit bed halen etc. -O-
pi_142342689
O+ ik houd van de herkenbaarheid hier. Ik zou me echt oprecht zorgen maken om de buien van mijn dreumes als ik niet op dit forum had gezeten.
Maar dit forum geeft mij ook meer. Dat kijken waar Riley's gedrag vandaan komt, kom ook door dit forum. Ik las een paar topics terug iets over de gedachtengang van een dreumes. En dan lees ik daar wat over. En voor mij geeft het rust om te weten dat een dreumes zich niet zo gedraagt, omdat ze stout is of de regels aan het testen is. Maar dat bijna alle gedrag komt, omdat ze alles aan het ontdekken zijn.
En met die wetenschap probeer ik dan de grenzen voor Riley te bepalen.
Wat ik alleen echt nog moet leren is om zelf wat zekerder te worden van mezelf :D

LB, Kyara en Ela. Ik wilde jullie morgen nog een leuke dag wensen. En ik wil foto's zien :D
pi_142342754
Kyara. Dat is heel lastig. :*
pi_142342799
Het ging op en af met huilen. Manlief snapte het ook niet. Zei hem ook dat het misschien kwam door dat gesjouw afgelopen zondag kwam :Y

En ik doe ook een soort van Omen aanpak :Y . Laten merken dat iets niet kan/mag. Dan is het even brullen meestal. Dan lekker de knuffeldood en erbij zeggen waarom het niet kan. Dus duidelijk maar liefdevol. Hopelijk will that do the trick op den duur :Y
pi_142342820
Wat is er morgen voor dag?

Kyara, Sticker is alleen maar heeft dat ook! :') Het natuurlijke ongeduld van een dreumes wellicht?
pi_142342894
Kan ik me voorstellen Omentielvo! Daarom maakte ik me dus ook zorgen. Ik miste de herkenbaarheid bij anderen. En ook al is elk kindje natuurlijk anders en moet je niet "vergelijken", toch geeft het me enige rust in m'n hoofd als ik weet: oke, andere ouders hebben hier ook mee te maken.
pi_142342931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Mijnes is dan nog maar 15 maanden, maar die kan er de laatste tijd ook wat van hoor :X

Ze gooide zich gisteravond bijna van mn arm zo kwaad was ze! :o Het wattenstaafje met dentinox (normaal de traktatie van de dag :9 ) werd uit mijn handen geslagen, ik wist echt niet wat me overkwam. Wat bleek, het meiske was gewoon ontzettend moe en wilde slapen. 1 slok aan de borst en dr oogjes begonnen al te draaien. Een minuut later sliep ze O+
Bij Luc was het vanaf 11 maanden tot 14/15 maanden het ergste ....
Gaat nu hij kan praten echt zoveel beter O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:44:56 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142342966
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef L-E het volgende:
Wat is er morgen voor dag?

Wij gaan ook een soort minimeisjes-meet doen. Waarbij de dochters van Kyara, L0t en Ela de mijne gaan laten zien hoe je los moet lopen :Y
pi_142342970
Vandaag zei een dame met een babymeisje op de arm tegen haar kind terwijl ze naar Sticker keek; Oh kijk, nog een klein meisje!

}:|
pi_142342975
Hihi ja we houden gewoon vol inderdaad Twinkle! Ze zullen vast op een gegeven moment een andere manier vinden om zich te uiten (hoop ik) ;)
pi_142343011
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wij gaan ook een soort minimeisjes-meet doen. Waarbij de dochters van Kyara, L0t en Ela de mijne gaan laten zien hoe je los moet lopen :Y
Oh dat heb ik gemist, maar gezellig :)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:45:46 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142343015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Skoap het volgende:

[..]

Bij Luc was het vanaf 11 maanden tot 14/15 maanden het ergste ....
Gaat nu hij kan praten echt zoveel beter O+
Oh! Kijk ik vermoedde ook al zoiets, maar dat klinkt goed :Y

En dat praten komt wel goed denk ik. Ik heb gisteren een lijstje zitten maken van woordjes die ze gebruikt en dat zijn er véél! :o
pi_142343111
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh! Kijk ik vermoedde ook al zoiets, maar dat klinkt goed :Y

En dat praten komt wel goed denk ik. Ik heb gisteren een lijstje zitten maken van woordjes die ze gebruikt en dat zijn er véél! :o
Ging bij Luc ook zo :Y
Heel veel woordjes en dat werden al snel 2-3 woorden zinnetjes...
En nu praat hij vaak al 5-6 woorden zinnetjes. En begrijpt zo ongeveer alles wat we tegen hem zeggen.

Kan opeens zo snel gaan :o
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142343338
Mijn meisje is geen mini meisje dus niet uitgenodigd :'( :D

L-E jouw Sticker met een meisje vergelijken. Hoe durven ze :(

Riley praat nog steeds met 1 woord zinnetjes. Het enige twee woord zinnetje dat ze gebruikt is "Pas op" (en dan met het gebiedende vingertje erbij O+ )
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:59:06 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142343808
Haha Omen, doet ze dat naar de hond? Of ook naar jou? :D O+
pi_142343970
Wat waren de toelatingseisen Omen, want ik vind Riley juist enorm mini :D Dat vingertje O+

Hier nog niet veel woordjes. Mama, papa, baah (de katten heten Balou en Abu, ik weet nooit welke van de twee hij dus bedoelt), ja, nee, en die. heeeeeel veel DIE! Augurk is echt zooo 2013 :{w
pi_142343982
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef L-E het volgende:
Vandaag zei een dame met een babymeisje op de arm tegen haar kind terwijl ze naar Sticker keek; Oh kijk, nog een klein meisje!

Djen schelden ze ook nog weleens uit voor 'wat een lief jongetje he'? }:|
Roze schoenen, roze truitje.. alles roze! En dan nog!

Dames veel plezier morgen bij de mini meet! :)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 23:03:00 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142344021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Omentielvo het volgende:
Maar dit forum geeft mij ook meer. Dat kijken waar Riley's gedrag vandaan komt, kom ook door dit forum. Ik las een paar topics terug iets over de gedachtengang van een dreumes. En dan lees ik daar wat over. En voor mij geeft het rust om te weten dat een dreumes zich niet zo gedraagt, omdat ze stout is of de regels aan het testen is. Maar dat bijna alle gedrag komt, omdat ze alles aan het ontdekken zijn.
O+
ken je het boek Mensenkinderen van van Stefan Pont toevallig? Aanrader!

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef L-E het volgende:
Kyara, Sticker is alleen maar heeft dat ook! Het natuurlijke ongeduld van een dreumes wellicht?
Ze vinden het prima om op M te wachten. Alleen niet op elkaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Waarbij de dochters van Kyara, L0t en Ela de mijne gaan laten zien hoe je los moet lopen
Nou.... ik denk dat mijnessen ook nog even mee moeten kijken hoor ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef L-E het volgende:

Bril nodig?

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Omentielvo het volgende:
Riley praat nog steeds met 1 woord zinnetjes. Het enige twee woord zinnetje dat ze gebruikt is "Pas op" (en dan met het gebiedende vingertje erbij O+ )
Hier ook niet hoor. Hooguit "boek lezen" maar dat zijn stiekem gewoon 2 losse woordjes. Dat vingertje is ook herkenbaar :D

Qua woordjes ben ik de tel een beetje kwijt :@ dus dat gaat goed :D
pi_142344165
Oh, vanmiddag belde mijn man me terwijl Sticker in de draagzak zat. Ik nam op, Sticker hoort mijn man praten en doet: BABABABA-PAPAAAAA!

Hij herkende zijn stem, hoe lief is dat O+
pi_142344269
Misschien kindjes vanaf maat 80 :D

Dat pas op doet ze vaak als ze bij een iemand op de schoot zit en een tweede gaat dan bijvoorbeeld in haar dijtjes knijpen. :D
Maar en van de kdv leidsters vertelde dat ze dit ook deed bij een kindje die iets deed wat (in Riley haar ogen) niet mocht :D

Riley werd vorig jaar een jongetje genoemd toen ze een jurkje aanhad :D
  dinsdag 15 juli 2014 @ 23:14:20 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142344648
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Omentielvo het volgende:

Riley werd vorig jaar een jongetje genoemd toen ze een jurkje aanhad :D
Echt, mensen zijn dom :') 8)7

En niet zo doorgaan over die minimeisjesmeet, nu voel ik me helemaal schuldig alsof er mensen bewust buiten zijn gesloten :'( en dat is niet zo!

LE, wat cute dat ie zo goed doorhad wie er aan de telefoon was! O+
E zat gisteren in de auto met haar nieuwe nijntje-telefoon (compromis voor de autorit naar Frankrijk oO< ), en ik hoorde ineens allerlei geklets. Zat ze echt met dat ding aan haar oor een verhaal af te steken, dat eindigde met 'dahaaaaa!' :D _O- O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')