quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:02 schreef L-E het volgende:
Danio, pick your battles. Je hoeft je huishouden niet door een dreumes te laten runnen, maar een beetje mee veren hier en daar kan er wel voor zorgen dat zij zich gehoord en gezien voelt, en dat is voor veel kindjes die leeftijd heel waardevol. Dat heeft niets met 'toegeven' te maken maar met inspelen op haar behoeftes. Het hoort er echt bij, volgens mij hebben ze het allemaal in meer of mindere mate.
Bij Luc was het vanaf 11 maanden tot 14/15 maanden het ergste ....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Mijnes is dan nog maar 15 maanden, maar die kan er de laatste tijd ook wat van hoor
Ze gooide zich gisteravond bijna van mn arm zo kwaad was ze!Het wattenstaafje met dentinox (normaal de traktatie van de dag
) werd uit mijn handen geslagen, ik wist echt niet wat me overkwam. Wat bleek, het meiske was gewoon ontzettend moe en wilde slapen. 1 slok aan de borst en dr oogjes begonnen al te draaien. Een minuut later sliep ze
Wij gaan ook een soort minimeisjes-meet doen. Waarbij de dochters van Kyara, L0t en Ela de mijne gaan laten zien hoe je los moet lopenquote:
Oh dat heb ik gemist, maar gezelligquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij gaan ook een soort minimeisjes-meet doen. Waarbij de dochters van Kyara, L0t en Ela de mijne gaan laten zien hoe je los moet lopen
Oh! Kijk ik vermoedde ook al zoiets, maar dat klinkt goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Skoap het volgende:
[..]
Bij Luc was het vanaf 11 maanden tot 14/15 maanden het ergste ....
Gaat nu hij kan praten echt zoveel beter
Ging bij Luc ook zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Kijk ik vermoedde ook al zoiets, maar dat klinkt goed![]()
En dat praten komt wel goed denk ik. Ik heb gisteren een lijstje zitten maken van woordjes die ze gebruikt en dat zijn er véél!
Djen schelden ze ook nog weleens uit voor 'wat een lief jongetje he'?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef L-E het volgende:
Vandaag zei een dame met een babymeisje op de arm tegen haar kind terwijl ze naar Sticker keek; Oh kijk, nog een klein meisje!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Omentielvo het volgende:
Maar dit forum geeft mij ook meer. Dat kijken waar Riley's gedrag vandaan komt, kom ook door dit forum. Ik las een paar topics terug iets over de gedachtengang van een dreumes. En dan lees ik daar wat over. En voor mij geeft het rust om te weten dat een dreumes zich niet zo gedraagt, omdat ze stout is of de regels aan het testen is. Maar dat bijna alle gedrag komt, omdat ze alles aan het ontdekken zijn.
Ze vinden het prima om op M te wachten. Alleen niet op elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef L-E het volgende:
Kyara, Sticker is alleen maar heeft dat ook! Het natuurlijke ongeduld van een dreumes wellicht?
Nou.... ik denk dat mijnessen ook nog even mee moeten kijken hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Waarbij de dochters van Kyara, L0t en Ela de mijne gaan laten zien hoe je los moet lopen
Bril nodig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef L-E het volgende:
Vandaag zei een dame met een babymeisje op de arm tegen haar kind terwijl ze naar Sticker keek; Oh kijk, nog een klein meisje!
Hier ook niet hoor. Hooguit "boek lezen" maar dat zijn stiekem gewoon 2 losse woordjes. Dat vingertje is ook herkenbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Omentielvo het volgende:
Riley praat nog steeds met 1 woord zinnetjes. Het enige twee woord zinnetje dat ze gebruikt is "Pas op" (en dan met het gebiedende vingertje erbij)
Echt, mensen zijn domquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Omentielvo het volgende:
Riley werd vorig jaar een jongetje genoemd toen ze een jurkje aanhad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |