abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142344797
Mensenkinderen lijkt me interessant.

Leuk dat ze 'boek lezen' zeggen
Riley pakt een boek uit de kast, loopt naar mij toe en draait zich om (met kont naar me toe) om aan te geven dat ik haar moet tillen. Ze bladert dan zelf door het boek heen. Met topsnelheid noem ik dan alle dieren op die ik zie. Volgens mij is ze gewoon een snellezer en moet ze nog leren dat niet iedereen dat is :D

L-E hoe lief dat hij je herkende aan de telefoon O+
pi_142344912
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En niet zo doorgaan over die minimeisjesmeet, nu voel ik me helemaal schuldig alsof er mensen bewust buiten zijn gesloten :'( en dat is niet zo!

:* niet doen hoor. Ik houd er echt over op. Echt heel veel plezier morgen. En ga pas naar huis als je meisje losloopt :D
  dinsdag 15 juli 2014 @ 23:28:36 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142345456
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

:* niet doen hoor. Ik houd er echt over op. Echt heel veel plezier morgen. En ga pas naar huis als je meisje losloopt :D
Ok :*

En bij dat laatste krijg ik een hilarisch treurige visual _O- van mij en E in het gras bij zonsondergang, allebei op van de slaap, en maar vallen en opstaan..... :')

E zegt 'nese' terwijl ze een boekje omhooghoudt, ook duidelijk voor ons :D
  dinsdag 15 juli 2014 @ 23:34:45 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142345797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
En bij dat laatste krijg ik een hilarisch treurige visual van mij en E in het gras bij zonsondergang, allebei op van de slaap, en maar vallen en opstaan.....
_O-

Hier klinkt het lezen ook als "lehsah"

Omen, wat klinkt dat schattig O+
pi_142352013
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef L-E het volgende:
Vandaag zei een dame met een babymeisje op de arm tegen haar kind terwijl ze naar Sticker keek; Oh kijk, nog een klein meisje!

}:|
Troost je, die van mij werd gister weer voor jongen uitgemaakt. Het ligt aan die mensen!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 16 juli 2014 @ 08:09:39 #156
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142352067
Ik kleed Nora tegenwoordig ook overdreven meisjesachtig sinds ze 2 keer in een week een jongetje werd genoemd. Beide keren door bejaarde mannen, trouwens. Misschien hebben ze wel gewoon een nieuwe bril nodig, maar voortaan alleen nog maar jurkjes en (mini)staartjes voor Nora! ;)

Wat knap al die pratende dreumesjes!

En leuk zo'n minimeisjesmeet - daar wil ik ook wel graag foto's van zien! :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_142352343
Ik sluit me bij Omen aan }:| Ik wil ook meeten!

Nee hoor meiden, hele fijne en gezellige dag vandaag :*

Rosalie was gisteren ziekjes. Er heerst schijnbaar een of ander buikvirus dus die had gisteren 8 dunne luiers. En ook echt gloeien.
Nu lijkt het gelukkig weer helemaal over.
Ze zit as we speak tussen mijn benen op de grond duplo te bouwen. Want dat kan ze :o en met het duplo paard 'tikketikketik' te zeggen en dan over me heen laten lopen.

Ze kan ineens ook echt met je praten. Net aan tafel zei ze eerst 'haaa' en stak ze haar handje uit. Bleek er een haar aan te zitten.
Daarna weer die handjes en dan 'viesjh' en vervolgens ging ze papa roepen. Toen ik zei dat papa centjes aan her verdienen was maakte ze het gebaar voor geld :o (duim en wijsvinger over elkaar wrijven).
Echt omg!! Ik wist helemaal niet dat ze dat kon!

Nu zit ze heel lief op het kleed te spelen met afwisselend de duplo en zo'n klein kralenbaantje.

Ik wilde alleen dat ze eens afleerde om mijn borst te gebruiken als ze zich tot staan wil optrekken :X
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:44:31 #158
426379 elamanilo
elämänilo
pi_142353173
Sylver, het is juist heel normaal, fijn en goed dat je dochtertje iets omhoog gaat in gewicht, ze maakt zich klaar voor wat lichamelijke ontwikkeling *O* Meestal zorgt het lichaam dan eerst voor wat gewichtstoename, als reserves. Bij mijn dochtertje was het ook heel mooi te zien, vlak voor ze ging kruipen en staan en later even voor ze ging loslopen. De meeste kindjes hebben dat, maar omdat alle kindjes het op hun eigen tijd hebben, is er in een gemiddelde curve niets van te zien, die loopt altijd heel geleidelijk over de hele linie. Helemaal fijn dus juist :*

L-E *O* daar gaat Sticker! Z'n eerste stapjes <3 Hij gaat snel ineens met alle lichamelijke ontwikkeling ook. Het er niet van kunnen slapen is heel herkenbaar.

Hier worstelen we met kiesjes, rechts heeft ze nu onder en boven 1 kiesje. Links staan ze op doorkomen. Dus hier lekker veel drinken 's nachts, maar er wordt wel geslapen dus dat is wel fijn.

De taalontwikkelingen gaan ook hard hier! Ze zegt steeds meer dingetjes, zoals 'kindje' en 'baby' en als ik het noem gaat ze ook kijken of ze ze ergens ziet. Absolute favo is nu 'vogel' (googol) met wijzend vingertje naar de lucht.

En laatst trok ze een keer aan mijn staart en ik riep 'au', nu is dat een soort spelletje geworden :') Doet ze eerst 'aai aai' en daarna trekt ze terwijl ze 'au' roept en heel hard moet lachen... Als ik dan een sip gezicht trek, moet ze daar weer om lachen :D

Danic, knap he, dat bouwen en zulks! Hier kan ze dat ook al hartstikke goed, ik sta elke keer weer met verbazing te kijken! En die gesprekjes, wat schattig <3
pi_142353246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef elamanilo het volgende:
Sylver, het is juist heel normaal, fijn en goed dat je dochtertje iets omhoog gaat in gewicht, ze maakt zich klaar voor wat lichamelijke ontwikkeling *O* Meestal zorgt het lichaam dan eerst voor wat gewichtstoename, als reserves. Bij mijn dochtertje was het ook heel mooi te zien, vlak voor ze ging kruipen en staan en later even voor ze ging loslopen. De meeste kindjes hebben dat, maar omdat alle kindjes het op hun eigen tijd hebben, is er in een gemiddelde curve niets van te zien, die loopt altijd heel geleidelijk over de hele linie. Helemaal fijn dus juist :*

L-E *O* daar gaat Sticker! Z'n eerste stapjes <3 Hij gaat snel ineens met alle lichamelijke ontwikkeling ook. Het er niet van kunnen slapen is heel herkenbaar.

Hier worstelen we met kiesjes, rechts heeft ze nu onder en boven 1 kiesje. Links staan ze op doorkomen. Dus hier lekker veel drinken 's nachts, maar er wordt wel geslapen dus dat is wel fijn.

De taalontwikkelingen gaan ook hard hier! Ze zegt steeds meer dingetjes, zoals 'kindje' en 'baby' en als ik het noem gaat ze ook kijken of ze ze ergens ziet. Absolute favo is nu 'vogel' (googol) met wijzend vingertje naar de lucht.

En laatst trok ze een keer aan mijn staart en ik riep 'au', nu is dat een soort spelletje geworden :') Doet ze eerst 'aai aai' en daarna trekt ze terwijl ze 'au' roept en heel hard moet lachen... Als ik dan een sip gezicht trek, moet ze daar weer om lachen :D

Danic, knap he, dat bouwen en zulks! Hier kan ze dat ook al hartstikke goed, ik sta elke keer weer met verbazing te kijken! En die gesprekjes, wat schattig <3
Stuur je nog ff een pm met je adres voor dat spijkerbroekje?
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:50:11 #160
426379 elamanilo
elämänilo
pi_142353252
Hee ik had je al geDMd, maar ik zal je ook even PMen ;)
pi_142357325
Ela, dat trekken is herkenbaar. Hier knijpt hij graag keihard in mijn nek als hij in de Boba zit, en ik slaak dan een gilletje van de pijn, dus nu knijpt hij en slaakt hij zelf al dat gilletje }:|
pi_142358236
Sylver, ik snap dat je jurkjes aantrekt hoor. Maar zulke dingen liggen echt aan de mensen (en het valt me inderdaad op dat het vaak oudere mannen zijn die zich vergissen)

Danic, wat knap van je meisje dat ze al zo goed kan bouwen. En ook al zo goed kan praten O+

Ela, zielig van die kiesjes :*
En :D voor het haren trekken. Soms hebben dreumesjes spelletjes die alleen voor hun zelf leuk zijn :D

Hier zei Riley vanmorgen ineens boek. Zo leuk O+
pi_142361978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:50 schreef elamanilo het volgende:
Hee ik had je al geDMd, maar ik zal je ook even PMen ;)
Hey, ik ontdek nu pas dat ongelezen pm's ervoor zorgen dat je niet ziet dat je ook dm's hebt (mobiel dan). En ik had een pm ongelezen patenten als reiner dat ik erop moest reageren.
Zag dus niet dat ik al 7 dm's had :')
Maar het is onderweg hoor.
pi_142374422
Sticker *O* *O*
Danio hier ook heeeel herkenbaar hoor :*

Ik heb vakantie *O*
pi_142375012
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:37 schreef danic het volgende:

[..]

Hey, ik ontdek nu pas dat ongelezen pm's ervoor zorgen dat je niet ziet dat je ook dm's hebt (mobiel dan). En ik had een pm ongelezen patenten als reiner dat ik erop moest reageren.
Zag dus niet dat ik al 7 dm's had :')
Maar het is onderweg hoor.
Je zat duidelijk mobiel ;) "gelaten als reminder" gok ik?

Omen, "boek"! Wat goed al! Femke kan tegenwoordig heel lief "jah!" zeggen. (en tegelijkertijd nee schudden, echt knap ;) ) Ik geniet er maar van, want die 'NEE!!!'-fase gaat ongetwijfeld ook komen...

Yay Fieder, vakantie! *O* *O*
Wij doen niet aan vakantie dit jaar... -O- Wij zijn momenteel heel druk bezig met het kopen van een (reeds gebouwd nieuwbouw-)huis, *G* *G* dus we sparen vakantiedagen voor tripjes naar de bank en notaris en dergelijke, én natuurlijk om in het najaar waarschijnlijk echt te gaan verhuizen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat haren trekken is heel herkenbaar, hier ook. }:| Ik probeer nu vaak mijn haar op te steken als ik Femke op m'n rug draag, want ik kan me voor haar ook wel voorstellen dat die haren van mij onhandig in de weg zitten en kriebelen. Overigens kan ik me ook niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst oorbellen heb gedragen die voorbij mijn oorlelletjes kwamen. Mijn huidige oorbellen groeien nog eens vast, zo lang heb ik al dezelfde knopjes in...

Meeten wil ik ook!! Laatste keer is al weer veel te lang geleden! Tijd om weer een centrale meet te organiseren?
LB, heeft je meisje nog leren lopen van die andere dreumesdames? ;)

Afgelopen weekend werd me wel eens gevraagd of Femke een jongen of een meisje was, maar met name toen ze in de doek zat en je haar kleding dus amper zag.
pi_142375142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Je zat duidelijk mobiel ;) "gelaten als reminder" gok ik?
:') yep
pi_142375181
Je hebt pm Shandaly
pi_142375965
Shandaly wat gaaf een nieuw huisje *O*

Fieder geniet van je vakantie *O*
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:07:42 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142376155
:W

Leuk om te lezen, al die verhaaltjes over de (snelle) ontwikkeling van dreumesjes. Ik vind het 2e jaar ook zo ontzettend snel gaan. Dat vond ik vorig jaar ook al maar ook nu valt het me weer op.
pi_142377354
Nog 2 dagen :'( O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:49:15 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142378097
"Nee" begon toch pas bij 2?? :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_142378281
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
"Nee" begon toch pas bij 2?? :')
Hier wel ;) Nah ja, weekje er voor
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_142378875
Danic. Mobiele woordenboeken zijn altijd super :D

Fieder. Fijne vakantie *O*

Shandaly verhuizen *O*

Kyara ik vond de ontwikkelingen in het tweede jaar ook zo snel O+

Kleinzusje bijna een peuter O+

Tico. :o
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:31:14 #174
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142380036
Bram praat echt heel veel! En hij snapt zo ongelofelijk veel ook. Waar is mn baby??!
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:31:59 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142380072
Zie fototopic ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')