Doe weer eens open dan.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
zo jammer, begint het topic zich te ontdoen van aannames, wordt het gesloten
Zoooo dat is een leuk typjequote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
R&P / In juli etentje
Maar het is inmiddels wel een beetje doodgebloed.
quote:Ga toch weg met zulke ongelofelijk debiele sarcastische uitspraken! Jij weet geen fuck van onze relatie af!! Jij weet er geen fuck vanaf wat ik allemaal al voor vriend gedaan heb!! Dus hou je fucking smoel!
eh....... nou dát zou ik je niet kunnen zeggen, ik heb géén idee......quote:
Nee, ik dacht dat je niet meer aan sex deed, heb je een keertje gezegd hieroquote:Op zondag 13 juli 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben idd ook geen pijpsletje.
Sorry dat ik je moet teleurstellen.
Ik heb ook wel eens een keertje gezegd dat ik 28 ben....hiero.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je niet meer aan sex deed, heb je een keertje gezegd hiero
Aha! Je hebt gewoon een potje zitten liegen dus, dat dacht ik al...quote:Op zondag 13 juli 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een keertje gezegd dat ik 28 ben....hiero.
Ik heb idd zitten te liegen over mijn leeftijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha! Je hebt gewoon een potje zitten liegen dus, dat dacht ik al...
Nee, had ik niet doorquote:Op zondag 13 juli 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb idd zitten te liegen over mijn leeftijd.
Mijn oprechte verontschuldigingen. Ik dacht dat je het wel door zou hebben.
straks ga je nog vertellen dat je Brum bentquote:Op zondag 13 juli 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb idd zitten te liegen over mijn leeftijd.
Mijn oprechte verontschuldigingen. Ik dacht dat je het wel door zou hebben.
Je weet niet half hoe fucking moeilijk het is om al je klonen waarheidsgetrouw over te laten komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:02 schreef sacha het volgende:
[..]
straks ga je nog vertellen dat je Brum bent
Er is ook nog een foto van de zijkant, waar het nog beter te zien is.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
Heeft Deissy het topic van Geer al ontdekt?
Die is vet geworden![]()
SHO / Gerard Joling en Will Smith op het strand
[ afbeelding ]
Nou... zo spannend is het ook weer niet, maar je bent snel tevreden dan.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is ook nog een foto van de zijkant, waar het nog beter te zien is.
Op die foto kun je de blote tetten van 1 van die meiden op de achtergrond ook nog zien, wat ik persoonlijk interessanter vind als een bierbuik.
och armequote:Op zondag 13 juli 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe fucking moeilijk het is om al je klonen waarheidsgetrouw over te laten komen.
Vergeleken met Gerard Joling vind ik alles spannend.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... zo spannend is het ook weer niet, maar je bent snel tevreden dan.
Nah, ik heb Geer altijd wel leuk gevondenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeleken met Gerard Joling vind ik alles spannend.
Hoopt nog altijd op een droplollyquote:Op zondag 13 juli 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik heb Geer altijd wel leuk gevonden![]()
maar wel een beetje stom dat hij zo achter Will Smith aanrent, dat valt me dan weer tegen
Mij niet hoor .. Gekoeld alles hier ..quote:Op zondag 13 juli 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is vast de warmte Chuf, is het naar je hoofd gestegen?
zie je wel, dat bedoel ik nou...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
Die Brasil danserresen ook .. extra Blatter pakje aan ...
waar zit je dan naar te kijken?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
Show ziet er nu na 5 min al niet uit... net als de openingshow
We voetbal. sluitings feestje van .... 30 miljoen dat er niet uitziet ...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
ow... geen voetbal?
IK heb de TV niet aan staan, geen zin in ook
PP Geld pakken en wegwezen Morgen zit Blatter weer thuis .. privejetje ...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze doen eerst de sluitingsceremonie en daarna de finale, da's FIFA logica.
In voetbal zie ik sowieso weinig logica, maar ja, dat komt vast omdat het me niet boeitquote:Op zondag 13 juli 2014 19:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze doen eerst de sluitingsceremonie en daarna de finale, da's FIFA logica.
Het is ook een dwaas spel, ze lopen als een gek achter de bal aan en wanneer ze die dan hebben, schieten ze 'm weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
In voetbal zie ik sowieso weinig logica, maar ja, dat komt vast omdat het me niet boeit
Ze verdienen er wel goed aan, dus die spelers zijn zo gek nog niet, maar de mensen die e naar kijken...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook een dwaas spel, ze lopen als een gek achter de bal aan en wanneer ze 'm dan hebben, schieten ze 'm weg.
De Fifa verdient het meest... De spelers is afhankelijk van hun lokale bond ..quote:Op zondag 13 juli 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze verdienen er wel goed aan, dus die spelers zijn zo gek nog niet, maar de mensen die e naar kijken...
ow, okéquote:Op zondag 13 juli 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De Fifa verdient het meest... De spelers is afhankelijk van hun lokale bond ..
Dat zal best,maar ik heb geen zin om een bedrag aan bol.com te moeten betalenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
op bol gaat dat een stuk makkelijker vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |