Welnee... allemaal even debielquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waar, maar de islam is daarbovenop ook nog eens een gradatie erger dan de andere religies, als het om haat, geweld, onderdrukking en overheersing gaat. En JA, dat is INCLUSIEF het christendom, voor iemand daarover begint!![]()
Er is niets mis met haat.. maar geef het gewoontoe. Haat vind ik zelf ook een groot woord. Maar ik heb geen hoge pet op van arabieren in het algemeen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat zit je dan te zeiken over dat ik moet op houden met 'jodenhaat'?
'Jodenhaat' mag niet maar Arabierenhaat wel?
Aan beide kanten worden kinderen geïndoctrineerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Intrepidity het volgende:
Ik leg deze hier even neer:
Wil iemand me eens uitleggen hoe er ooit vrede komt, wat Israel ook doet?
Ik heb echter geen haat tegen Joden... Wel tegen zionisten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niets mis met haat.. maar geef het gewoontoe. Haat vind ik zelf ook een groot woord. Maar ik heb geen hoge pet op van arabieren in het algemeen.
Omdat we naar de gevolgen kijken (logisch dit is wat we zien) en denken dat dit de werkelijke oorzaken zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Intrepidity het volgende:
Nee. Turkije heeft geen ene moet in te brengen. Denk je nou echt dat Israël of er ander zelf recepterend land zich ook maar iets aan trekt van Turkije? Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef expans het volgende:
[..]
Hij post de uitspraken van Turkse officials, ik leg uit waarom ze die uitspraken maken.
Dus wel relevant betreffende de huidige crisis in Gaza.
Wat een zweverig stukje onzin..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:11 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Omdat we naar de gevolgen kijken (logisch dit is wat we zien) en denken dat dit de werkelijke oorzaken zijn.
Nee hoor, de informatievoorziening is vrij duidelijk - van journalisten ter plekke - niet van de Palestijnen. Dat jij het niet wil geloven, dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat zijn allesbehalve keiharde feiten, ben ik bang. De informatievoorziening uit Palestina is notoir onbetrouwbaar (Pallywood).
Dat het levens kost is natuurlijk een feit, maar beelden van dode kinderen in Palestina vertrouw ik niet. Sorry. Zou jij ook niet moeten doen.
Tja, dat volgt impliciet uit je redenering - daar kan ik verder niets aan doen. Dat jij nu anti-islam - anti-moslim en anti-arabieren bent, louter omdat je verblind bent door je liefde voor het pure Groot-Israel...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:23 schreef Karrs het volgende:
[..]
Only a Sith deals in absolutes...
Vingerwapper lekker verder.
Want Jordaniers en Egyptenaren zijn niet verschillend. Dat laat al zien hoeveel je weet van de regio. En jahoor Jordanie en Egypte zijn praktisch leeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Palestijnen zijn niet zo verschillend van Jordaniërs of Egyptenaren als ze beweren.. Ieder volk heeft levensruimte nodig. Egypte en Jordanië zijn praktisch leeg..
Egypte: bevolkingsdichtheid 84 mensen/km2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want Jordaniers en Egyptenaren zijn niet verschillend. Dat laat al zien hoeveel je weet van de regio. En jahoor Jordanie en Egypte zijn praktisch leeg.![]()
![]()
![]()
Ja. En nu lekker naar bewoonbaar gebied vertalen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Egypte: bevolkingsdichtheid 84 mensen/km2
Jordanie: bevolkingsdichtheid 64 mensen/km2
Israel: bevolkingsdichtheid 386 mensen/km2
Westelijke jordaanoever: bevolkingsdichtheid 417 mensen/km2
Relatief leeg dus ja.
Israel was ook een grote bak zand voor de stichting van de staat. Met een beetje verstand kun je een hele boel bewoonbaar maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. En nu lekker naar bewoonbaar gebied vertalen.
Onzin - de Sahara vergelijken met een paar zandbankjes in Israel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Israel was ook een grote bak zand voor de stichting van de staat. Met een beetje verstand kun je een hele boel bewoonbaar maken.
Gewoon even een Palestijnse staat stichten in de Sinaï.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. En nu lekker naar bewoonbaar gebied vertalen.
http://en.wikipedia.org/w(...)_image_of_Israel.jpgquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin - de Sahara vergelijken met een paar zandbankjes in Israel.
Ik denk dat er geen vrede komt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Intrepidity het volgende:
Het verschil tussen op de grens van de woestijn zitten en midden in de woestijn zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_image_of_Israel.jpg
Zie je die mooie lijn thv de Egyptische grens? Het verschil tussen bewoonbaar maken en z'n gang laten gaan.
Als je het woord laat aan extremisten wordt het nooit wat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Intrepidity het volgende:
Klopt. Laten dat nou net de mensen zijn in zowel Gaza als Israel die aan de macht zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je het woord laat aan extremisten wordt het nooit wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |