Als ik uitgemaakt wordt voor 'arabierenhater' en SadPanda ze over een kam scheert, dan mag ik dat niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn een stuk of 20 Arabische landen. Wat is dat nou voor argument. Alsof die landen één entiteit vormen.
Er zijn ook genoeg landen waar de joden heen kunnen, ze zijn daar veilig en kozen er vrijwillig voor om naar Israël te vertrekken..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:01 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik haat Arabieren niet. Maar er zijn al een stuk of 20 arabische landen..
Jij hebt het over landen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als ik uitgemaakt wordt voor 'arabierenhater' en SadPanda ze over een kam scheert, dan mag ik dat niet?
Nee, ik zeg dat als ik door mijn reactie 'Of de joden rotten weer op naar hun thuisland.' een jodenhater bent. Dan ben jij een arabierenhater volgens die redenatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als ik uitgemaakt wordt voor 'arabierenhater' en SadPanda ze over een kam scheert, dan mag ik dat niet?
Je argument was dat omdat er 20 Arabische landen zijn, het kleine Israël dus wel dat kleine stukje land mag hebben. Die argumentatie gaat nergens over.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
arabieren wonen in arabierenlanden ja
Ik zou je geen jodenhater noemen. Hooguit een zionistenhater. Er is een groot verschil.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat als ik door mijn reactie 'Of de joden rotten weer op naar hun thuisland.' een jodenhater bent. Dan ben jij een arabierenhater volgens die redenatie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:01 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik haat Arabieren niet. Maar er zijn al een stuk of 20 arabische landen.. Moet dat postzegeltje joods land dan ook nog afgepakt worden?
Ik had het dan ook niet over jou maar underdog.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zou je geen jodenhater noemen. Hooguit een zionistenhater. Er is een groot verschil.
Hij heeft het constant over "de Joden"..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zou je geen jodenhater noemen. Hooguit een zionistenhater. Er is een groot verschil.
We kunnen het ook omdraaien, er zijn vast wel landen waar de palestijnen terecht kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg landen waar de joden heen kunnen, ze zijn daar veilig en kozen er vrijwillig voor om naar Israël te vertrekken..
Klopt, maar ik kan wel tussen de regels doorlezen. Je kunt veel over SadPanda zeggen, maar niet dat hij zich antisemitisch opstelt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft het constant over "de Joden"..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan wel tussen de regels doorlezen. Je kunt veel over SadPanda zeggen, maar niet dat hij zich antisemitisch opstelt.
Ben ik antinederlands als ik het woord "Alle Nederlanders" in de mond neem?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Niet antisemitisch? dus als je alle Joden gaat generaliseren ben je niet antisemitisch bezig?
Jij bent zeker antiNederlanders als je alle Nederlanders gaan generaliseren op een negatieve manier ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben ik antinederlands als ik het woord "Alle Nederlanders" in de mond neem?
Dat geflame hier ook altijd.. Wordt een schijtirritant topic..
"Alle joden moeten dood" zou antisemitisch zijn
Nee, antizionistisch.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent zeker antiNederlanders als je alle Nederlanders gaan generaliseren op een negatieve manier ja.
"Joden moeten terug naar hun thuisland" is een ordinaire antisemitische uitspraak.
Er is geen politieke stroming die oproept dat het heilige land van de moslims nederland is en dat ze daar en masse naartoe moeten verhuizen. Die vergelijking gaat dus niet op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
![]()
Als Wilders roept dat alle moslims terug moeten naar hun islamlanden is hij anti-ISIS ofzo?
Veel Joden willen dat ook niet, de vergelijking gaat dus wel degelijk op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:15 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Er is geen politieke stroming die oproept dat het heilige land van de moslims nederland is en dat ze daar en masse naartoe moeten verhuizen. Die vergelijking gaat dus niet op.
Antisemiet is gewoon een woord wat veel te vaak en te makkelijk gebruikt wordt tegenwoordig. Als je in Israel 2 etentstentjes naast elkaar hebt, een joods en een palestijnse, en je gaat bij de arabier naar binnen dan word je onderhand al als antisemiet gelabeld. Het gaat hier over het gebied Israel, niet over joden in het algemeen. Wellicht dat SadPanda wel degelijk een jodenhater is, maar dat heb ik nog niet zo duidelijk opgevangen. Dat kan SadPanda je ongetwijfeld wel zelf vertellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Veel Joden willen dat ook niet, de vergelijking gaat dus wel degelijk op.
Lekker boeiend. Ik vind het goede argumentatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je argument was dat omdat er 20 Arabische landen zijn, het kleine Israël dus wel dat kleine stukje land mag hebben. Die argumentatie gaat nergens over.
Tuurlijk wel. Palestijnen zijn niet zo verschillend van Jordaniërs of Egyptenaren als ze beweren.. Ieder volk heeft levensruimte nodig. Egypte en Jordanië zijn praktisch leeg..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je argument was dat omdat er 20 Arabische landen zijn, het kleine Israël dus wel dat kleine stukje land mag hebben. Die argumentatie gaat nergens over.
Arabische gemeenschap.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:25 schreef Tukker87 het volgende:
Wel apart dat hamas dit allemaal kan betalen, hebben die externe donors o.i.d.?
Iran levert een hoop wapens bijvoorbeeld. In maart is er door Israel nog een schip vol langeafstandsraketten onderschept.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:25 schreef Tukker87 het volgende:
Wel apart dat hamas dit allemaal kan betalen, hebben die externe donors o.i.d.?
quote:Arab states draft Gaza truce deal; Hamas refuses to consider it
Israel says there is room for discussion, while Hamas appears to be waiting some tangible victory to present to Palestinian people.
Arab states draft Gaza truce deal; Hamas refuses to consider it
Israel says there is room for discussion, while Hamas appears to be waiting some tangible victory to present to Palestinian people.
Egypt and another Arab country, most likely Qatar, have put together an initial draft of a cease-fire between Israel and Hamas, and presented it to both parties Saturday.
Hamas has so far refused to discuss the terms of the cease-fire, while Israel has expressed to the authors its willingness to meet to discuss the details of the deal.
The cease-fire draft is divided into two sections: security and socioeconomic.
The security aspect includes among other items the demands by Hamas for the release of 56 prisoners who were freed as part of the 2011 Shalit swap deal, but rearrested by Israel during the IDF operation followed the abduction and murder of three Israeli teens in the West Bank last month. They are also demanding the release of the senior Hamas members in the West Bank who were also detained during the same operation, known as Brother's Keeper.
The socioeconomic aspect includes principles reached after the end of Operation Pillar of Defense in 2012, including the expansion of the fishing area off the coast of Gaza, which was recently reduced by the IDF, a reduction in the size of Israel's security perimeter on its border with Gaza, the admittance of building materials into Gaza and the easing of the blockade on the Rafah crossing between Gaza and Egypt.
Hamas at present is refusing to discuss a cease-fire. The organization is still looking for the tangible victory that has so far eluded it, such as heavy damage during a rocket strike on central Israel. It appears that Hamas is even ready for an IDF ground incursion, which would cost it dear, so long as it can present an image of victory to the Palestinian public by the end of the fighting. At the close of Pillar of Defense, this came in the form of a rocket strike on an apartment building in Rishon Lezion.
Israel, for its part, has told those behind the draft that there is a basis for discussion, in particular the socioeconomic sections.
Doe niet zo achterlijk..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"Joden moeten terug naar hun thuisland" is een ordinaire antisemitische uitspraak.
Jep met zelfmoord terroristen valt niet te onderhandelen. Het is lullig voor de palestijnen in Gaza dat hun land gestolen is door Hamas voor een oorlog die niet te winnen is. Ze gaan net zolang door totdat ze er in slagen om grote schade aan te richten in Israel met als uiteindelijke doel de totale vernietiging van de staat.quote:
Ik zei het dan ook als reactie op de opmerking dat de Palestijnen naar Jordanië moeten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
We kunnen het ook omdraaien, er zijn vast wel landen waar de palestijnen terecht kunnen.
En jij over "de Arabieren/Palestijnen". Hypocriet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft het constant over "de Joden"..
Nee, dat was verzonnen:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In maart is er door Israel nog een schip vol langeafstandsraketten onderschept.
Het artikel begint al met "Some U.S. intelligence analysts and Middle East security officials believe"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat was verzonnen:
http://mobile.reuters.com/article/idUSBREA2O11720140325?irpc=932
Waar, maar de islam is daarbovenop ook nog eens een gradatie erger dan de andere religies, als het om haat, geweld, onderdrukking en overheersing gaat. En JA, dat is INCLUSIEF het christendom, voor iemand daarover begint!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen die het Jodendom een religie aanhangen zijn net zo debiel als moslims hoor..
Dat zijn allesbehalve keiharde feiten, ben ik bang. De informatievoorziening uit Palestina is notoir onbetrouwbaar (Pallywood).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De bombardementen van Israël treffen vooralsnog ook gewoon civiele doelen. Gisteravond weer een shitload aan beelden van dode Palestijnse kindjes. Dat zijn wel de keiharde feiten waarmee we geconfronteerd worden. Precisie of niet - het kost levens en niet zo weinig ook.
Lees het artikel eerst even. Israël zei dat ze voor Gaza bestemt waren maar eigenlijk was het voor terroristen in Sinai, dat zeiden ze om gezichtsverlies voor Egypte te besparen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het artikel begint al met "Some U.S. intelligence analysts and Middle East security officials believe"
En daarnaast, dat Hamas hetzelfde type raket bezit is inmiddels een feit, dus of er nou een schiplading onderschept is of niet, dat verandert weinig.
Die M302 die op de foto's stonden heeft Israel dan zelf van Iran gekocht ofzo?
Only a Sith deals in absolutes...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afkomstig van iemand die elke moslim bombardeert tot Jodenhater omdat 'hun religie dat hen zou vertellen'. Get a life. Je bent net zo erg als een willekeurige anti-semiet wat dat betreft. De protocollen van de moslim zeker.
En de terroristen in Sinai hadden het dan wel weer naar Gaza gesmokkeld. Dit omdat de kust van Gaza hermetisch afgesloten is. Verandert niets aan het doel van die wapens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lees het artikel eerst even. Israël zei dat ze voor Gaza bestemt waren maar eigenlijk was het voor terroristen in Sinai, dat zeiden ze om gezichtsverlies voor Egypte te besparen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, Arabieren die zich inzetten voor een truce. Ingevolge de redenering van Karrs is dit onmogelijk. Immers, ze hangen bijna allen de religie van vrede aan en dat betekent dat ze Israël moeten haten (aldus Karrs).
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:25 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk. Alsof Turkije ook maar iets in te brengen heeft op het wereldtoneel.
Nee. Jij weet niet wat er gaande is in Sinai.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En de terroristen in Sinai hadden het dan wel weer naar Gaza gesmokkeld. Dit omdat de kust van Gaza hermetisch afgesloten is. Verandert niets aan het doel van die wapens.
Wie zegt dat er vrede komt? Niemand gelooft daar toch echt meer in als we gewoon eerlijk zijn. Er komt geen Palestijnse staat noch vrede. Het gaat nog lang zo doormodderen. En beide partijen hebben een beetje gelijk in hun redenen waarom er geen vrede komt. Soms heb je dat, dat er geen uitweg meer is en een weg is ingezet zonder einde. Deadlock.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Intrepidity het volgende:
Wil iemand me eens uitleggen hoe er ooit vrede komt, wat Israel ook doet?
Hypocriet? Ik heb meerdere keren toegegeven dat ik geen hoge pet op heb van arabieren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En jij over "de Arabieren/Palestijnen". Hypocriet.
Wat zit je dan te zeiken over dat ik moet op houden met 'jodenhaat'?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hypocriet? Ik heb meerdere keren toegegeven dat ik geen hoge pet op heb van arabieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |