abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142201199
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:

Iets ingekort:

Wat mij de laatste jaren meer en meer opvalt, niet zozeer alleen bij mezelf, maar ook bij anderen, is dat de Nederlandse jonge vrouw niet meer met een gewoon leuke en aardige gast geen genoegen meer lijkt te nemen. Zelfs als jongen die er niet slecht uitziet en waarmee je het leuk hebt, kan 1 dingetje genoeg zijn voor die vrouwen om voordat je je echt hebt voorgesteld genadeloos. "Het gevoel is er niet". Iets als lengte (zelfs al ben je nog steeds 5-10 cm langer dan haar) kan een verder leuke gast bijna totaal kansloos maken.

Mannen zie ik over het algemeen veel minder veeleisend zijn. Ze scheppen dan misschien op over dames met grote tieten, maar bij een relatie lijkt het er vaak vooral om te gaan dat het leuk en gezellig is. Dat ze een cup B heeft, lekker boeiend. Bij veel jonge Nederlandse vrouwen lijkt leuk en gezellig echter niet meer genoeg en komen de twijfels, soms zomaar schijnbaar vanuit het niets. Ook al ben je nog redelijk assertief, je hoeft maar iets te aardig te zijn en ze gaat twijfelen over haar gevoelens en of ze je heel misschien niet teveel als vriend ziet. Maar ook dat je niet serieus genoeg bent kan voldoende zijn voor die grote twijfel.

In plaats van het leuk te hebben, lijken ze al aan het nadenken of je wel de perfecte partner bent voor de rest van hun leven. Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.

Heeft de Nederlandse vrouw door de succesvolle emancipatie 'ons' gewoon niet meer zo nodig en hebben 'wij' vrouwen meer nodig dan andersom? En zijn ze eigenlijk juist eerder zeer onzeker dan zelfbewust? Of heb ik gewoon een helemaal verkeerd en onterecht beeld van de vrouwen in Nederland gekregen?

(Ik zie het overigens wel veel minder bij de 'vorige generatie vrouwen' (nu 40-50) en bij buitenlandse vrouwen... daar lijkt bijna elke 'gewone' en zelfs een wat lelijke/saaie gast nog wel een vrouw te kunnen hebben vinden)

pi_142201234
Ze zijn echt niet anders als in de jaren 80 hoor
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:58:33 #3
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_142201339
Daarom vrouwen uit het buitenland importeren. Kunnen ook nog eens veeeeel beter koken.

De Nederlandse vrouw van tegenwoordig hebben ook moeite met koken :{
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_142201385
Ik denk dat het gewoon leuk hebben met elkaar alleen genoeg is als 'gewoon leuk' leuker is dan de rest van je leven. Er zijn ook zat mannen die daar geen genoegen mee nemen en dan liever af en toe een one night stand hebben en verder hun tijd besteden aan vrienden, werk, hobby.
pi_142201388
Ow er is een deeltje twee _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_142201643
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:00 schreef Barbusse het volgende:
Ow er is een deeltje twee _O-
Al die mannen die zichzelf dit soort zooi aan praten moeten toch ergens heen?
Er is alleen maar een 'eeuwig maagd' topic en een 'als je niet kunt versieren' topic voor dit soort meuk. Veel te weinig
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:13:10 #7
92279 N.icka
Windforce 11
pi_142201688
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef GVU het volgende:
Daarom vrouwen uit het buitenland importeren. Kunnen ook nog eens veeeeel beter koken.

lol
pi_142201789
quote:

Als je zelf gewoon kookt.

Maar heb je zeker niet geleerd? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_142201791
Is er een tweede deel nodig?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:17:09 #10
92279 N.icka
Windforce 11
pi_142201803
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:16 schreef zarGon het volgende:
Is er een tweede deel nodig?
ja :)
pi_142201899
Vrouwen van 18 - 24... Prinsessensyndroom... Ligt aan de leeftijd joh.
Whatever...
pi_142201920
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Al die mannen die zichzelf dit soort zooi aan praten moeten toch ergens heen?
Er is alleen maar een 'eeuwig maagd' topic en een 'als je niet kunt versieren' topic voor dit soort meuk. Veel te weinig
True, maar ik denk dat een topic als dit slechts aanzet tot de standaard "vrouwen zijn kuthoeren die zich als prinsesjes gedragen" generalisaties. We kunnen er ook eentje bijmaken speciaal voor dezelfde rants over mannen, maar echt iets toevoegen zal het niet. No matter what the honorable intentions of TS were....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:21:57 #13
299189 MistakeFur
heeft een fout bontje
pi_142201921
Ik ben een vrouw, en heb totaal geen behoefte aan een vriend, man of andere relatie. Tegenwoordig bestaat er gelukkig steeds minder sociale druk om toch maar aan het "ideaal beeld" van man en kinderen te voldoen. Ik heb nu dus de vrijheid om elke man, "perfect" of niet, een duidelijke NEE te verkopen.
Als iedereen hetzelfde was dan kon je net zo goed tegen jezelf lullen.
pi_142202001
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef MistakeFur het volgende:
Ik ben een vrouw, en heb totaal geen behoefte aan een vriend, man of andere relatie. Tegenwoordig bestaat er gelukkig steeds minder sociale druk om toch maar aan het "ideaal beeld" van man en kinderen te voldoen. Ik heb nu dus de vrijheid om elke man, "perfect" of niet, een duidelijke NEE te verkopen.
Gefeliciteerd!
^O^
pi_142202025
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

True, maar ik denk dat een topic als dit slechts aanzet tot de standaard "vrouwen zijn kuthoeren die zich als prinsesjes gedragen" generalisaties. We kunnen er ook eentje bijmaken speciaal voor dezelfde rants over mannen, maar echt iets toevoegen zal het niet. No matter what the honorable intentions of TS were....
van mij mag het ook dicht hoor :D
Het hele 'waarom willen vrouwen nou nooit gewoon een leuke man' bestaat toch alleen maar in het brein van die 'leuke' mannen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142202142
quote:
Daarom vrouwen uit het buitenland importeren.
Die woordkeuze.. ;( ;(
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_142202156
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

van mij mag het ook dicht hoor :D
Het hele 'waarom willen vrouwen nou nooit gewoon een leuke man' bestaat toch alleen maar in het brein van die 'leuke' mannen
Idd. 'Leuke mannen' moet je eigenlijk lezen als 'onzekere en verlegen mannen die niet op vrouwen af durven te stappen'. Ze zijn er altijd geweest en ze zullen altijd blijven bestaan. Forever alone. Slotje.
pi_142202191
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

True, maar ik denk dat een topic als dit slechts aanzet tot de standaard "vrouwen zijn kuthoeren die zich als prinsesjes gedragen" generalisaties. We kunnen er ook eentje bijmaken speciaal voor dezelfde rants over mannen
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Idd. 'Leuke mannen' moet je eigenlijk lezen als 'onzekere en verlegen mannen die niet op vrouwen af durven te stappen'. Ze zijn er altijd geweest en ze zullen altijd blijven bestaan. Forever alone. Slotje.
Hier heb je je generalisatie. ;( Wat een onzin zeg..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:37:42 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142202318
Nou, kan me er eigenlijk wel in vinden. Het zijn ook alleen de onzekere sukkeltjes die klagen over vrouwen. Het andere gedeelte klaagt niet, want die hebben immers een vrouw of versieren er met enige regelmaat één.
Gourmetten of steengrillen?
pi_142202410
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:31 schreef keste010 het volgende:

[..]

[..]

Hier heb je je generalisatie. ;( Wat een onzin zeg..
Ik handel graag in den geest van het topic :7
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:37 schreef Silenus het volgende:
Nou, kan me er eigenlijk wel in vinden. Het zijn ook alleen de onzekere sukkeltjes die klagen over vrouwen. Het andere gedeelte klaagt niet, want die hebben immers een vrouw of versieren er met enige regelmaat één.
Dat dus 14.gif
pi_142202437
Volgens mij zijn gasten die hierover klagen vooral kerels die stiekem wel een super mooi meisje willen maar onder tussen klagen dat zo'n mooie meid zelf ook eisen heeft... :`)

Kraantje legt het uit voor jullie in de tweede verse :7

pi_142202482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 08:59 schreef LittleLady het volgende:
Tja heb het zo eens vluchtig doorgelezen, er is gewoon een verschuiving geweest, vrouwen zijn nu ook kostwinners, kunnen zichzelf prima redden.

Vroeger mocht een jongetje niet huilen, hij moest een man worden, papa helpen met de auto, papa helpen met klussen, daarna kwam de gevoelige periode, toe maar hoor kom maar bij mama en dan begon het gepamper, al die doekjes, pleisters lekker snotteren tot je 16e bij je moeder op schoot.
Lijkt tegenwoordig wel of er een generatie is die een vervangende moeder zoekt, waar ze lekker mee kunnen huilen en snotteren en op schoot mogen.
Dat. Maar ik denk dat de seksuele revolutie de zaak ook geen goed heeft gedaan: Why buy the cow when you can get the milk for free?
pi_142202573
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je zelf gewoon kookt.

Maar heb je zeker niet geleerd? :')

:')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:52:03 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142202616
Die OP komt redelijk gefrustreerd over. Ik herken mezelf er dan ook niet in. Ook niet als ik om me heen kijk. Genoeg mooie vrouwen waar geen even mooie man naast loopt. En ook andersom.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142202630
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat. Maar ik denk dat de seksuele revolutie de zaak ook geen goed heeft gedaan: Why buy the cow when you can get the milk for free?
Omdat je houdt van de koe :')
Ik vind dat altijd zo'n lame uitspraak
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 12:55:34 #26
137949 Disana
pi_142202700
quote:

[..]

Why buy the cow when you can get the milk for free?
Omdat er meer is dan alleen maar seks :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:56:26 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142202726
Als man ook niet herkenbaar. Er zijn genoeg degelijke, leuke vrouwen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:59:02 #28
66825 Reya
Fier Wallon
pi_142202783
quote:
Maar ik denk dat de seksuele revolutie de zaak ook geen goed heeft gedaan
Ja, stel je eens voor dat mensen zelf bepalen wanneer en met wie ze seks hebben.
pi_142202801
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 08:59 schreef LittleLady het volgende:
Tja heb het zo eens vluchtig doorgelezen, er is gewoon een verschuiving geweest, vrouwen zijn nu ook kostwinners, kunnen zichzelf prima redden.

Vroeger mocht een jongetje niet huilen, hij moest een man worden, papa helpen met de auto, papa helpen met klussen, daarna kwam de gevoelige periode, toe maar hoor kom maar bij mama en dan begon het gepamper, al die doekjes, pleisters lekker snotteren tot je 16e bij je moeder op schoot.
Lijkt tegenwoordig wel of er een generatie is die een vervangende moeder zoekt, waar ze lekker mee kunnen huilen en snotteren en op schoot mogen.
Och, dit soort jongens heb ik in mijn klas zitten. :') Alhoewel ik 15 jaar ben, ben ik opgevoed op de manier die jij "vroeger" noemt. Ik heb er zelfs nog plezier in om een bureau te maken (nee, niet een Ikea bouwset), of om een loungeset te maken.

Veel vrienden hebben twee linkerhanden, maar dat komt omdat hun oduers waarschijnlijk alles kopen, terwijl iets zelfbouwen goedkoper en leuker is.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 13:01:45 #30
137949 Disana
pi_142202854
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Als man ook niet herkenbaar. Er zijn genoeg degelijke, leuke vrouwen :)
Zo is dat. En vice versa. Het is best verdrietig als je dat niet kunt zien.
pi_142203037
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef MistakeFur het volgende:
Dat klinkt ook best gefrustreerd, heb je zo'n hekel aan mannen?
Niemand zegt toch dat je meteen een hypotheek met een rijtjeshuis, kinderen en een hondje
moet nemen?
pi_142203049
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat je houdt van de koe :')
Ik vind dat altijd zo'n lame uitspraak
Ik vind dat er weldegelijk een punt in die uitspraak zit.

Vroeger (generatie voor babyboomers):
- De man werkte
- De vrouw deed het huishouden en zorgde voor de kinderen
- Seks buiten het huwelijk was not-done
- Scheiden was not-done

Nu
- De man werkt
- De vrouw werkt
- De vrouw doet het huishouden en zorgt voor de kinderen
- De man doet draagt daar ook iets aan bij
- Seks kan je op elke straathoek krijgen, desnoods betaald
- Scheiden? Waarom überhaupt trouwen?

De oude drijfveren om een duurzame relatie aan te gaan bestaan gewoon niet meer:
- Voor de financiën heeft een vrouw geen man meer nodig
- Voor het krijgen van kinderen hoef je geen relatie meer te hebben
- Voor het hebben van seks heb je ook geen relatie meer nodig

Wat rest is 'het samen leuk hebben' (en wegrennen zodra het moeilijk wordt) en dat voor het huishouden een vrouw nog steeds wel gemakkelijk is.

Dat de eisen die men aan elkaar stelt om wél die relatie aan te gaan dan veel hoger liggen vind ik niet vreemd. En dan kom ik terug op mijn eerdere post dat puur voor de seks de lat nu eenmaal lager ligt dan voor een relatie en vrouwen nog altijd vaker zoeken naar een relatie dan naar een ONS of een wip in de toilet van de kroeg, dan mannen.
pi_142203056
quote:
Why buy the cow when you can get the milk for free?
Zie jij jezelf als koe? :P
pi_142203104
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Zie jij jezelf als koe? :P
Zie jij seks met jou als het drinken van een glas melk?
pi_142203112
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zie jij seks met jou als het drinken van een glas melk?
eh... nee??? jij wel?
pi_142203139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:14 schreef FANN het volgende:

[..]

eh... nee??? jij wel?
Ik schat jou niet zo dom in dat je de gedachte achter die vergelijking niet begrijpt. Of heb ik dat mis?
pi_142203151
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik schat jou niet zo dom in dat je de gedachte achter die vergelijking niet begrijpt. Of heb ik dat mis?
Je heb het vast mis :D
pi_142203155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:11 schreef Ouder1 het volgende:

Nu
<knip>
- Seks kan je op elke straathoek krijgen, desnoods betaald
<knip>
Dat was vroeger ook zo hoor. De hoeren zijn niet pas gisteren uitgevonden ofzo :')

Bestaan al sinds het Oude Rome..
pi_142203160
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Je heb het vast mis :D
Vast niet. ~O>
pi_142203169
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vast niet. ~O>
Wel hoor :+
pi_142203178
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat was vroeger ook zo hoor. De hoeren zijn niet pas gisteren uitgevonden ofzo :')

Bestaan al sinds het Oude Rome..
Maar een vrouw oppikken in de kroeg was toen niet zo 'normaal'/gangbaar als nu, toch?
pi_142203195
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:16 schreef FANN het volgende:

[..]

Wel hoor :+
Dan heeft het ook geen zin om het je uit te leggen. Gaat boven jouw pet dan. >:)
pi_142203234
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar een vrouw oppikken in de kroeg was toen niet zo 'normaal'/gangbaar als nu, toch?
Nu heb je FOK, ze hoeven er niet eens de deur meer voor uit :+
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 13:20:07 #44
137949 Disana
pi_142203248
quote:

[..]

Wat doet dat ertoe. Volgens jouw redenatie gaan mannen geen blijvende relatie meer aan omdat ze gemakkelijk aan seks kunnen komen. Dat is gewoon niet zo. Het overgrote deel van de mensen zoekt gewoon nog steeds een langdurige relatie.
pi_142203254
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Nu heb je FOK, ze hoeven er niet eens de deur meer voor uit :+
O. Dus ze sturen jou een PM/DM en jij gaat bij ze langs om ze even te verwennen?
pi_142203278
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

O. Dus ze sturen jou een PM/DM en jij gaat bij ze langs om ze even te verwennen?
:Y

Ik heb bijna alle Fokkers al een keer ''gedaan'' joh!

Jij niet? :o
pi_142203287
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat doet dat ertoe. Volgens jouw redenatie gaan mannen geen blijvende relatie meer aan omdat ze gemakkelijk aan seks kunnen komen. Dat is gewoon niet zo. Het overgrote deel van de mensen zoekt gewoon nog steeds een langdurige relatie.
Nee, beter lezen. Ze stellen hogere eisen aan de vrouw waar ze meer mee willen dan alleen een potje rollebollen.
Vrouwen zijn veel vaker uit op meer en stellen dus ook hogere eisen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 13:23:22 #48
137949 Disana
pi_142203309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, beter lezen. Ze stellen hogere eisen aan de vrouw waar ze meer mee willen dan alleen een potje rollebollen.
Vrouwen zijn veel vaker uit op meer en stellen dus ook hogere eisen.
Volgens mij is er helemaal niets veranderd aan de verlangens van mensen. De vorm mag anders zijn, het verlangen naar warmte en geborgenheid is er nog steeds.
pi_142203316
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:21 schreef FANN het volgende:

[..]

:Y

Ik heb bijna alle Fokkers al een keer ''gedaan'' joh!

Jij niet? :o
Niet één. Ik heb mijn handen al vol aan die jonge God die hier rondloopt. *)
pi_142203332
quote:

[..]

Nee, toen waren huwelijken als een zakelijke investering normaal en werd het ook normaal gevonden dat de man een maitresse had. Niet echt vergelijkbaar lijkt me. Maar prostitutie is niet voor niets het oudste beroep ter wereld.
pi_142203368
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Niet één. Ik heb mijn handen al vol aan die jonge God die hier rondloopt. *)
Nou dan heb jij mazzel.
Sommige mensen zijn nog ''op zoek'' en ik hoop dat ze dan iemand vinden, hoe en waar
maakt dan niet uit. En die eisen zijn voor iedereen verschillend, op ieder potje past
een deksel nietwaar?

Meestal zoeken mensen toch écht meer dan alleen sex hoor...
pi_142203384
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:26 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou dan heb jij mazzel.
Sommige mensen zijn nog ''op zoek'' en ik hoop dat ze dan iemand vinden, hoe en waar
maakt dan niet uit. En die eisen zijn voor iedereen verschillend, op ieder potje past
een deksel nietwaar?

Toch jammer als je een grillpan bent....
pi_142203395
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Toch jammer als je een grillpan bent....
ah... :D dan mot je effe frotten met het deksel, komt ook wel goed :+
pi_142203419
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:26 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou dan heb jij mazzel.
een deksel nietwaar?

Toch opvallend dat vrouwen als ze al opzoek zijn naar seks bijna kunnen kiezen uit iedere man die in die kroeg hangt en mannen die opzoek zijn naar seks vaker weer alleen naar huis gaan dan een seksmaatje te hebben gevonden.

Waar kan dat dan anders in liggen dan dat mannen vaker (heel vaak zelfs) opzoek zijn naar seks en vrouwen naar een relatie?
pi_142203435
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo is dat. En vice versa. Het is best verdrietig als je dat niet kunt zien.
Daar is een reden voor. Er zijn mannen die gewoon constant afgewezen worden zonder dat er een reden wordt gegeven. Dat kan je helemaal gek maken als je die meiden wel leuk vindt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:37 schreef Silenus het volgende:
Ze zijn niet voor de lol onzeker. Dat komt altijd ergens vandaan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:31:01 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142203459
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Toch opvallend dat vrouwen als ze al opzoek zijn naar seks bijna kunnen kiezen uit iedere man die in die kroeg hangt en mannen die opzoek zijn naar seks vaker weer alleen naar huis gaan dan een seksmaatje te hebben gevonden.

Waar kan dat dan anders in liggen dan dat mannen vaker (heel vaak zelfs) opzoek zijn naar seks en vrouwen naar een relatie?
Dat zijn geen mannen maar angsthazen. Je hoeft echt geen George Clooney te zijn om een vrouw aan de haak te slaan in de kroeg. Je moet er alleen wat voor doen en niet angstvallig in een hoekje staan en denken 'vrouwen vallen alleen maar op klootzakken. Ik ben te aardig vrouwen zien dat niet boehoehoe'
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142203465
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik weet niet zo zeker of dat wel zo is hoor, ik denk dat er ook wel vrouwen zijn die gewoon
af e toe sex willen en geen relatie en mannen die juist weer meer willen dan sex...
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 13:33:20 #58
137949 Disana
pi_142203518
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar is een reden voor. Er zijn mannen die gewoon constant afgewezen worden zonder dat er een reden wordt gegeven. Dat kan je helemaal gek maken als je die meiden wel leuk vindt.

[..]

Ze zijn niet voor de lol onzeker. Dat komt altijd ergens vandaan.
Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar wil toch wel zeggen dat ik denk dat jij geen goede graadmeter bent voor hoe vrouwen in het algemeen op mannen reageren. Je bent voorzover ik hier kan beoordelen niet erg opgewekt, en dat is nu eenmaal niet zo aantrekkelijk.
pi_142203525
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik weet niet zo zeker of dat wel zo is hoor, ik denk dat er ook wel vrouwen zijn die gewoon
af e toe sex willen en geen relatie en mannen die juist weer meer willen dan sex...
Die zijn er, zeker te weten. Alleen liggen de verhoudingen daarbij dus scheef. Vandaar dat de vrouw die seks wil dat eigenlijk altijd wel krijgt ende man vaker niet dan wel (gemiddeld).

Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats. Een relatie zien ze als veel minder belangrijk.
pi_142203536
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar wil toch wel zeggen dat ik denk dat jij geen goede graadmeter bent voor hoe vrouwen in het algemeen op mannen reageren. Je bent voorzover ik hier kan beoordelen niet erg opgewekt, en dat is nu eenmaal niet zo aantrekkelijk.
Oeps.. :+
pi_142203561
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats. Een relatie zien ze als veel minder belangrijk.
Kan je geen pol maken, want ik zou het niet weten :P
pi_142203579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Zou je willen dat ze bij een afwijzing heel eerlijk (en dus keihard) tegen je zeggen waarom? Denk jij ook dat ze dat altijd zelf echt goed kunnen beargumenteren, dat het niet vaak gewoon een gevoel is?

Denk jij dat jij er recht op hebt dat een vrouw dat aan jou gaat uitleggen?
pi_142203599
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:35 schreef FANN het volgende:

[..]

Kan je geen pol maken, want ik zou het niet weten :P
Hoe doe je dat?
pi_142203624
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
Géén idee! :D misschien dat iemand anders het hier wél weet, dan moet die het effe doen
pi_142203697
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:37 schreef FANN het volgende:

[..]

Géén idee! :D misschien dat iemand anders het hier wél weet, dan moet die het effe doen
Het zou wel grappig zijn. Iets als:

Ben jij vaker opzoek naar seks of naar een relatie?
• Ik ben een man en ik zoek vaker seks
• Ik ben een man en ik zoek vaker een relatie
• Ik ben een vrouw en ik zoek vaker seks
• Ik ben een vrouw en ik zoek vaker een relatie

Ik ben wel benieuwd of mijn stelling dan klopt.
pi_142203748
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:41 schreef Ouder1 het volgende:
ja,ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, maar volgens mij willen mannen ook best iemand die
van hen houdt en waar ze op kunnen rekenen i.p.v. alleen maar een potje lege sex.

Gaat ook vervelen denk ik die domme wippies/
pi_142203827
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:43 schreef FANN het volgende:

[..]

ja,ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, maar volgens mij willen mannen ook best iemand die
van hen houdt en waar ze op kunnen rekenen i.p.v. alleen maar een potje lege sex.

Gaat ook vervelen denk ik die domme wippies/
Dat denk ik ook.. alleen minder vaak dan vrouwen denk ik. Ik denk dat vrouwen een relatie belangrijker vinden en mannen seks.

Maar ik ben even aan het neuzen of ik uit kan zoeken hoe dat werkt met die polls.
pi_142203863
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het zou wel grappig zijn. Iets als:

Ben jij vaker opzoek naar seks of naar een relatie?
• Ik ben een man en ik zoek vaker seks
• Ik ben een man en ik zoek vaker een relatie
• Ik ben een vrouw en ik zoek vaker seks
• Ik ben een vrouw en ik zoek vaker een relatie

U vraagt ik draai:

Poll: Ben jij vaker op zoek naar seks of een relatie?
Ik ben een man en zoek vaker seks
Ik ben een man en zoek vaker een relatie
Ik ben een vrouw en zoek vaker seks
Ik ben een vrouw en ik zoek vaker een rela
Ik zoek helemaal niets, net wat ik tegenkom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_142203903
Als je de Nederlandse vrouw ziet als "blergh" waarom dan niet iets anders proberen? Ik ben van 87' en mijn laatste NL relatie is 10 jaar geleden. Sindsdien heb ik genoeg pret met Z-Europa gehad & het oostblok.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Sinds wanneer is opgewekt een graadmeter voor een relatie krijgen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_142203913
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

U vraagt ik draai:

Poll: Ben jij vaker op zoek naar seks of een relatie?
Ik ben een man en zoek vaker seks
Ik ben een man en zoek vaker een relatie
Ik ben een vrouw en zoek vaker seks
Ik ben een vrouw en ik zoek vaker een rela
Ik zoek helemaal niets, net wat ik tegenkom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dank!
pi_142203923
:D :P
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 13:52:17 #72
137949 Disana
pi_142203945
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Sinds wanneer is opgewekt een graadmeter voor een relatie krijgen?
Het begint wel erg af te dwalen nu. Maar goed. Comp_Lex had het over afwijzen; daar reageerde ik op.
pi_142203956
Wat een bullshit. Denken dat mannen alleen maar uit zijn op seks. :') Waarom zouden mannen geen gevoelens hebben? Jullie hebben echt een verkeerd beeld. :D
pi_142203980
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef netchip het volgende:
Wat een bullshit. Denken dat mannen alleen maar uit zijn op seks. :') Waarom zouden mannen geen gevoelens hebben? Jullie hebben echt een verkeerd beeld. :D
Al 60% voor " Ik zoek helemaal niets" in bovenstaande poll :P
pi_142203990
quote:
Kan jij lezen? :O
pi_142203991
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:

Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats.
Hoe voelt dat voor jou dat jouw vriend vooral bij jou is voor de seks en niet om wie jij bent?
pi_142204006
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik citeer: "Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats. Een relatie zien ze als veel minder belangrijk."

Dat zijn jouw woorden.
pi_142204008
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoe voelt dat voor jou dat jouw vriend vooral bij jou is voor de seks en niet voor de relatie?
Je gevolgtrekking klopt niet.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:55:54 #79
92279 N.icka
Windforce 11
pi_142204028
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoe voelt dat voor jou dat jouw vriend vooral bij jou is voor de seks en niet om wie jij bent?
Zal wel goed zijn he als ze bij hem blijft :)
pi_142204043
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je gevolgtrekking klopt niet.
Jouw vriend is de uitzondering? Bijna alle mannen willen seks op de eerste plaats, maar die van jou toevallig niet?
pi_142204058
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik citeer: "Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats. Een relatie zien ze als veel minder belangrijk."

Dat zijn jouw woorden.
En dan zeg jij:
quote:
Je kan dus niet lezen. Dzjees.. is dat nu echt zo moeilijk?
pi_142204075
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef N.icka het volgende:

[..]

Zal wel goed zijn he als ze bij hem blijft :)
Ongetwijfeld.
Aangezien ik niets van de vrouwelijke psyche snap (en die intentie ook niet heb), was ik benieuwd hoe zij het ervaart dat haar vriend haar vooral voor de seks heeft.
pi_142204121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Heb je de poll zelf wel aangeklikt?
o|O
pi_142204143
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Al 60% voor " Ik zoek helemaal niets" in bovenstaande poll :P
en niemand voor alléén sex :P
pi_142204145
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jouw vriend is de uitzondering? Bijna alle mannen willen seks op de eerste plaats, maar die van jou toevallig niet?
Zal ik dan één poging doen om het je bij te brengen?

Seks OP DE EERSTE PLAATS en BELANGRIJKSTE
Relatie OP DE TWEEDE PLAATS en MINDER BELANGRIJK

Oftewel; ze gaan voor seks en als ze een relatie krijgen is dat leuk. De meeste keren dat ze een vrouw benaderen is echter voor SEKS en niet voor een relatie.

Sorry voor het schreeuwen, maar die plaat voor je kop is ook zo dik. :%
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 14:02:32 #86
137949 Disana
pi_142204226
quote:
Maak je geen zorgen, niet iedereen denkt zo. Natuurlijk hebben mannen ook gevoelens en zoeken ze ook naar liefde. Sommigen weten het alleen niet meer omdat ze teleurgesteld zijn.
pi_142204234
Niemand zoekt vaker seks dus? :')

Mijn keuze staat er niet bij -O-
pi_142204251
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:

Wat zou jouw keuze dan zijn? :o
pi_142204294
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:

Volgens mij begrijp jij het tenminste wel. :{

Je maakt mij niet wijs dat al die knullen/mannen die uitgaan om een vrouw te hosselen, om te scoren, daarmee bedoelen dat ze een vaste vriendin aan het zoeken zijn.
pi_142204340
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij het tenminste wel. :{

Je maakt mij niet wijs dat al die knullen/mannen die uitgaan om een vrouw te hosselen, om te scoren, daarmee bedoelen dat ze een vaste vriendin aan het zoeken zijn.
Maar die keuze staat er toch bij?
pi_142204352
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Wat zou jouw keuze dan zijn? :o
Beiden. Ik wil veel, ik vraag veel, en ik geef veel.

Oh god wat fout :')

Maar even serieus; waarom moet het altijd zo of-of zijn, zo zwart-wit?
pi_142204395
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Van mij hoef je niks hoor :o dan kies je toch, ''gewoon wat je tegenkomt''

is zoiets als, leuk, maar als er méér is nog leuker, zo niet, jammer dan...
pi_142204521
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef FANN het volgende:

[..]

Van mij hoef je niks hoor :o dan kies je toch, ''gewoon wat je tegenkomt''

is zoiets als, leuk, maar als er méér is nog leuker, zo niet, jammer dan...
Ik kies dus geen enkele van de opties. Gewoon, omdat het kan.
pi_142204543
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kies dus geen enkele van de opties. Gewoon, omdat het kan.
:P lafbek :+
pi_142204549
Wat is deze? -O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142204574
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef FANN het volgende:

[..]

:P lafbek :+
Neen :{w
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:16:23 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142204595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zal ik dan één poging doen om het je bij te brengen?

Seks OP DE EERSTE PLAATS en BELANGRIJKSTE
Relatie OP DE TWEEDE PLAATS en MINDER BELANGRIJK

Oftewel; ze gaan voor seks en als ze een relatie krijgen is dat leuk. De meeste keren dat ze een vrouw benaderen is echter voor SEKS en niet voor een relatie.

Sorry voor het schreeuwen, maar die plaat voor je kop is ook zo dik. :%
Nogal wiedes dat jouw vriendje dat zei, jullie relatie ontstond immers uit een seksdate. Je vriend is niet exemplarisch voor allen mannen hoor.

Het slaat in ieder geval nergens over om hier als een arrogante Cruella de Vil zo te gaan bleren dat niemand het begrijpt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_142204628
Wat is de bedoeling van dit topic? Ik heb deel 1 gemist ;(
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142204748
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sinds wanneer is 'vaker' zwart-wit? Ik eet vaker bruinbrood dan wit brood maar dat wil niet zeggen dat ik geen witbrood eet of lust. Toch?
pi_142204769
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef Silenus het volgende:
Het slaat in ieder geval nergens over om hier als een arrogante Cruella de Vil zo te gaan bleren dat niemand het begrijpt.
Sinds wanneer ben jij iedereen? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')