quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
Iets ingekort:
Wat mij de laatste jaren meer en meer opvalt, niet zozeer alleen bij mezelf, maar ook bij anderen, is dat de Nederlandse jonge vrouw niet meer met een gewoon leuke en aardige gast geen genoegen meer lijkt te nemen. Zelfs als jongen die er niet slecht uitziet en waarmee je het leuk hebt, kan 1 dingetje genoeg zijn voor die vrouwen om voordat je je echt hebt voorgesteld genadeloos. "Het gevoel is er niet". Iets als lengte (zelfs al ben je nog steeds 5-10 cm langer dan haar) kan een verder leuke gast bijna totaal kansloos maken.
Mannen zie ik over het algemeen veel minder veeleisend zijn. Ze scheppen dan misschien op over dames met grote tieten, maar bij een relatie lijkt het er vaak vooral om te gaan dat het leuk en gezellig is. Dat ze een cup B heeft, lekker boeiend. Bij veel jonge Nederlandse vrouwen lijkt leuk en gezellig echter niet meer genoeg en komen de twijfels, soms zomaar schijnbaar vanuit het niets. Ook al ben je nog redelijk assertief, je hoeft maar iets te aardig te zijn en ze gaat twijfelen over haar gevoelens en of ze je heel misschien niet teveel als vriend ziet. Maar ook dat je niet serieus genoeg bent kan voldoende zijn voor die grote twijfel.
In plaats van het leuk te hebben, lijken ze al aan het nadenken of je wel de perfecte partner bent voor de rest van hun leven. Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.
Heeft de Nederlandse vrouw door de succesvolle emancipatie 'ons' gewoon niet meer zo nodig en hebben 'wij' vrouwen meer nodig dan andersom? En zijn ze eigenlijk juist eerder zeer onzeker dan zelfbewust? Of heb ik gewoon een helemaal verkeerd en onterecht beeld van de vrouwen in Nederland gekregen?
(Ik zie het overigens wel veel minder bij de 'vorige generatie vrouwen' (nu 40-50) en bij buitenlandse vrouwen... daar lijkt bijna elke 'gewone' en zelfs een wat lelijke/saaie gast nog wel een vrouw te kunnen hebben vinden)
Al die mannen die zichzelf dit soort zooi aan praten moeten toch ergens heen?quote:
lolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef GVU het volgende:
Daarom vrouwen uit het buitenland importeren. Kunnen ook nog eens veeeeel beter koken.
De Nederlandse vrouw van tegenwoordig hebben ook moeite met koken
Als je zelf gewoon kookt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef GVU het volgende:
Daarom vrouwen uit het buitenland importeren. Kunnen ook nog eens veeeeel beter koken.
De Nederlandse vrouw van tegenwoordig hebben ook moeite met koken
True, maar ik denk dat een topic als dit slechts aanzet tot de standaard "vrouwen zijn kuthoeren die zich als prinsesjes gedragen" generalisaties. We kunnen er ook eentje bijmaken speciaal voor dezelfde rants over mannen, maar echt iets toevoegen zal het niet. No matter what the honorable intentions of TS were....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Al die mannen die zichzelf dit soort zooi aan praten moeten toch ergens heen?
Er is alleen maar een 'eeuwig maagd' topic en een 'als je niet kunt versieren' topic voor dit soort meuk. Veel te weinig
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef MistakeFur het volgende:
Ik ben een vrouw, en heb totaal geen behoefte aan een vriend, man of andere relatie. Tegenwoordig bestaat er gelukkig steeds minder sociale druk om toch maar aan het "ideaal beeld" van man en kinderen te voldoen. Ik heb nu dus de vrijheid om elke man, "perfect" of niet, een duidelijke NEE te verkopen.
van mij mag het ook dicht hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat een topic als dit slechts aanzet tot de standaard "vrouwen zijn kuthoeren die zich als prinsesjes gedragen" generalisaties. We kunnen er ook eentje bijmaken speciaal voor dezelfde rants over mannen, maar echt iets toevoegen zal het niet. No matter what the honorable intentions of TS were....
Die woordkeuze..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef GVU het volgende:
Daarom vrouwen uit het buitenland importeren.
Idd. 'Leuke mannen' moet je eigenlijk lezen als 'onzekere en verlegen mannen die niet op vrouwen af durven te stappen'. Ze zijn er altijd geweest en ze zullen altijd blijven bestaan. Forever alone. Slotje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij mag het ook dicht hoor
Het hele 'waarom willen vrouwen nou nooit gewoon een leuke man' bestaat toch alleen maar in het brein van die 'leuke' mannen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat een topic als dit slechts aanzet tot de standaard "vrouwen zijn kuthoeren die zich als prinsesjes gedragen" generalisaties. We kunnen er ook eentje bijmaken speciaal voor dezelfde rants over mannen
Hier heb je je generalisatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd. 'Leuke mannen' moet je eigenlijk lezen als 'onzekere en verlegen mannen die niet op vrouwen af durven te stappen'. Ze zijn er altijd geweest en ze zullen altijd blijven bestaan. Forever alone. Slotje.
Ik handel graag in den geest van het topicquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:31 schreef keste010 het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je je generalisatie.Wat een onzin zeg..
Dat dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:37 schreef Silenus het volgende:
Nou, kan me er eigenlijk wel in vinden. Het zijn ook alleen de onzekere sukkeltjes die klagen over vrouwen. Het andere gedeelte klaagt niet, want die hebben immers een vrouw of versieren er met enige regelmaat één.
Dat. Maar ik denk dat de seksuele revolutie de zaak ook geen goed heeft gedaan: Why buy the cow when you can get the milk for free?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:59 schreef LittleLady het volgende:
Tja heb het zo eens vluchtig doorgelezen, er is gewoon een verschuiving geweest, vrouwen zijn nu ook kostwinners, kunnen zichzelf prima redden.
Vroeger mocht een jongetje niet huilen, hij moest een man worden, papa helpen met de auto, papa helpen met klussen, daarna kwam de gevoelige periode, toe maar hoor kom maar bij mama en dan begon het gepamper, al die doekjes, pleisters lekker snotteren tot je 16e bij je moeder op schoot.
Lijkt tegenwoordig wel of er een generatie is die een vervangende moeder zoekt, waar ze lekker mee kunnen huilen en snotteren en op schoot mogen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je zelf gewoon kookt.
Maar heb je zeker niet geleerd?
Omdat je houdt van de koequote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat. Maar ik denk dat de seksuele revolutie de zaak ook geen goed heeft gedaan: Why buy the cow when you can get the milk for free?
Omdat er meer is dan alleen maar seksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Why buy the cow when you can get the milk for free?
Ja, stel je eens voor dat mensen zelf bepalen wanneer en met wie ze seks hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
Maar ik denk dat de seksuele revolutie de zaak ook geen goed heeft gedaan
Och, dit soort jongens heb ik in mijn klas zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:59 schreef LittleLady het volgende:
Tja heb het zo eens vluchtig doorgelezen, er is gewoon een verschuiving geweest, vrouwen zijn nu ook kostwinners, kunnen zichzelf prima redden.
Vroeger mocht een jongetje niet huilen, hij moest een man worden, papa helpen met de auto, papa helpen met klussen, daarna kwam de gevoelige periode, toe maar hoor kom maar bij mama en dan begon het gepamper, al die doekjes, pleisters lekker snotteren tot je 16e bij je moeder op schoot.
Lijkt tegenwoordig wel of er een generatie is die een vervangende moeder zoekt, waar ze lekker mee kunnen huilen en snotteren en op schoot mogen.
Zo is dat. En vice versa. Het is best verdrietig als je dat niet kunt zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Als man ook niet herkenbaar. Er zijn genoeg degelijke, leuke vrouwen
Dat klinkt ook best gefrustreerd, heb je zo'n hekel aan mannen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef MistakeFur het volgende:
Ik ben een vrouw, en heb totaal geen behoefte aan een vriend, man of andere relatie. Tegenwoordig bestaat er gelukkig steeds minder sociale druk om toch maar aan het "ideaal beeld" van man en kinderen te voldoen. Ik heb nu dus de vrijheid om elke man, "perfect" of niet, een duidelijke NEE te verkopen.
Ik vind dat er weldegelijk een punt in die uitspraak zit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat je houdt van de koe
Ik vind dat altijd zo'n lame uitspraak
Zie jij jezelf als koe?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
Why buy the cow when you can get the milk for free?
eh... nee??? jij wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zie jij seks met jou als het drinken van een glas melk?
Ik schat jou niet zo dom in dat je de gedachte achter die vergelijking niet begrijpt. Of heb ik dat mis?quote:
Je heb het vast misquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik schat jou niet zo dom in dat je de gedachte achter die vergelijking niet begrijpt. Of heb ik dat mis?
Dat was vroeger ook zo hoor. De hoeren zijn niet pas gisteren uitgevonden ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:11 schreef Ouder1 het volgende:
Nu
<knip>
- Seks kan je op elke straathoek krijgen, desnoods betaald
<knip>
Maar een vrouw oppikken in de kroeg was toen niet zo 'normaal'/gangbaar als nu, toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook zo hoor. De hoeren zijn niet pas gisteren uitgevonden ofzo
Bestaan al sinds het Oude Rome..
Nu heb je FOK, ze hoeven er niet eens de deur meer voor uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar een vrouw oppikken in de kroeg was toen niet zo 'normaal'/gangbaar als nu, toch?
Wat doet dat ertoe. Volgens jouw redenatie gaan mannen geen blijvende relatie meer aan omdat ze gemakkelijk aan seks kunnen komen. Dat is gewoon niet zo. Het overgrote deel van de mensen zoekt gewoon nog steeds een langdurige relatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar een vrouw oppikken in de kroeg was toen niet zo 'normaal'/gangbaar als nu, toch?
O. Dus ze sturen jou een PM/DM en jij gaat bij ze langs om ze even te verwennen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu heb je FOK, ze hoeven er niet eens de deur meer voor uit
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
O. Dus ze sturen jou een PM/DM en jij gaat bij ze langs om ze even te verwennen?
Nee, beter lezen. Ze stellen hogere eisen aan de vrouw waar ze meer mee willen dan alleen een potje rollebollen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe. Volgens jouw redenatie gaan mannen geen blijvende relatie meer aan omdat ze gemakkelijk aan seks kunnen komen. Dat is gewoon niet zo. Het overgrote deel van de mensen zoekt gewoon nog steeds een langdurige relatie.
Volgens mij is er helemaal niets veranderd aan de verlangens van mensen. De vorm mag anders zijn, het verlangen naar warmte en geborgenheid is er nog steeds.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, beter lezen. Ze stellen hogere eisen aan de vrouw waar ze meer mee willen dan alleen een potje rollebollen.
Vrouwen zijn veel vaker uit op meer en stellen dus ook hogere eisen.
Niet één. Ik heb mijn handen al vol aan die jonge God die hier rondloopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijna alle Fokkers al een keer ''gedaan'' joh!
Jij niet?
Nee, toen waren huwelijken als een zakelijke investering normaal en werd het ook normaal gevonden dat de man een maitresse had. Niet echt vergelijkbaar lijkt me. Maar prostitutie is niet voor niets het oudste beroep ter wereld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nou dan heb jij mazzel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet één. Ik heb mijn handen al vol aan die jonge God die hier rondloopt.
Toch jammer als je een grillpan bent....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan heb jij mazzel.
Sommige mensen zijn nog ''op zoek'' en ik hoop dat ze dan iemand vinden, hoe en waar
maakt dan niet uit. En die eisen zijn voor iedereen verschillend, op ieder potje past
een deksel nietwaar?
Meestal zoeken mensen toch écht meer dan alleen sex hoor...
ah...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch jammer als je een grillpan bent....
Toch opvallend dat vrouwen als ze al opzoek zijn naar seks bijna kunnen kiezen uit iedere man die in die kroeg hangt en mannen die opzoek zijn naar seks vaker weer alleen naar huis gaan dan een seksmaatje te hebben gevonden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan heb jij mazzel.
Sommige mensen zijn nog ''op zoek'' en ik hoop dat ze dan iemand vinden, hoe en waar
maakt dan niet uit. En die eisen zijn voor iedereen verschillend, op ieder potje past
een deksel nietwaar?
Meestal zoeken mensen toch écht meer dan alleen sex hoor...
Daar is een reden voor. Er zijn mannen die gewoon constant afgewezen worden zonder dat er een reden wordt gegeven. Dat kan je helemaal gek maken als je die meiden wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. En vice versa. Het is best verdrietig als je dat niet kunt zien.
Ze zijn niet voor de lol onzeker. Dat komt altijd ergens vandaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:37 schreef Silenus het volgende:
Nou, kan me er eigenlijk wel in vinden. Het zijn ook alleen de onzekere sukkeltjes die klagen over vrouwen. Het andere gedeelte klaagt niet, want die hebben immers een vrouw of versieren er met enige regelmaat één.
Dat zijn geen mannen maar angsthazen. Je hoeft echt geen George Clooney te zijn om een vrouw aan de haak te slaan in de kroeg. Je moet er alleen wat voor doen en niet angstvallig in een hoekje staan en denken 'vrouwen vallen alleen maar op klootzakken. Ik ben te aardig vrouwen zien dat niet boehoehoe'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat vrouwen als ze al opzoek zijn naar seks bijna kunnen kiezen uit iedere man die in die kroeg hangt en mannen die opzoek zijn naar seks vaker weer alleen naar huis gaan dan een seksmaatje te hebben gevonden.
Waar kan dat dan anders in liggen dan dat mannen vaker (heel vaak zelfs) opzoek zijn naar seks en vrouwen naar een relatie?
Ik weet niet zo zeker of dat wel zo is hoor, ik denk dat er ook wel vrouwen zijn die gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat vrouwen als ze al opzoek zijn naar seks bijna kunnen kiezen uit iedere man die in die kroeg hangt en mannen die opzoek zijn naar seks vaker weer alleen naar huis gaan dan een seksmaatje te hebben gevonden.
Waar kan dat dan anders in liggen dan dat mannen vaker (heel vaak zelfs) opzoek zijn naar seks en vrouwen naar een relatie?
Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar wil toch wel zeggen dat ik denk dat jij geen goede graadmeter bent voor hoe vrouwen in het algemeen op mannen reageren. Je bent voorzover ik hier kan beoordelen niet erg opgewekt, en dat is nu eenmaal niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar is een reden voor. Er zijn mannen die gewoon constant afgewezen worden zonder dat er een reden wordt gegeven. Dat kan je helemaal gek maken als je die meiden wel leuk vindt.
[..]
Ze zijn niet voor de lol onzeker. Dat komt altijd ergens vandaan.
Die zijn er, zeker te weten. Alleen liggen de verhoudingen daarbij dus scheef. Vandaar dat de vrouw die seks wil dat eigenlijk altijd wel krijgt ende man vaker niet dan wel (gemiddeld).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet zo zeker of dat wel zo is hoor, ik denk dat er ook wel vrouwen zijn die gewoon
af e toe sex willen en geen relatie en mannen die juist weer meer willen dan sex...
Oeps..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar wil toch wel zeggen dat ik denk dat jij geen goede graadmeter bent voor hoe vrouwen in het algemeen op mannen reageren. Je bent voorzover ik hier kan beoordelen niet erg opgewekt, en dat is nu eenmaal niet zo aantrekkelijk.
Kan je geen pol maken, want ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats. Een relatie zien ze als veel minder belangrijk.
Zou je willen dat ze bij een afwijzing heel eerlijk (en dus keihard) tegen je zeggen waarom? Denk jij ook dat ze dat altijd zelf echt goed kunnen beargumenteren, dat het niet vaak gewoon een gevoel is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Daar is een reden voor. Er zijn mannen die gewoon constant afgewezen worden zonder dat er een reden wordt gegeven. Dat kan je helemaal gek maken als je die meiden wel leuk vindt.
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je geen pol maken, want ik zou het niet weten
Het zou wel grappig zijn. Iets als:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee!misschien dat iemand anders het hier wél weet, dan moet die het effe doen
ja,ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, maar volgens mij willen mannen ook best iemand diequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:41 schreef Ouder1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mijn stelling dan klopt.
Dat denk ik ook.. alleen minder vaak dan vrouwen denk ik. Ik denk dat vrouwen een relatie belangrijker vinden en mannen seks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ja,ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, maar volgens mij willen mannen ook best iemand die
van hen houdt en waar ze op kunnen rekenen i.p.v. alleen maar een potje lege sex.
Gaat ook vervelen denk ik die domme wippies/
U vraagt ik draai:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn. Iets als:
Ben jij vaker opzoek naar seks of naar een relatie?
• Ik ben een man en ik zoek vaker seks
• Ik ben een man en ik zoek vaker een relatie
• Ik ben een vrouw en ik zoek vaker seks
• Ik ben een vrouw en ik zoek vaker een relatie
Ik ben wel benieuwd of mijn stelling dan klopt.
Sinds wanneer is opgewekt een graadmeter voor een relatie krijgen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar wil toch wel zeggen dat ik denk dat jij geen goede graadmeter bent voor hoe vrouwen in het algemeen op mannen reageren. Je bent voorzover ik hier kan beoordelen niet erg opgewekt, en dat is nu eenmaal niet zo aantrekkelijk.
Dank!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
U vraagt ik draai:
Poll: Ben jij vaker op zoek naar seks of een relatie?
• Ik ben een man en zoek vaker seks
• Ik ben een man en zoek vaker een relatie
• Ik ben een vrouw en zoek vaker seks
• Ik ben een vrouw en ik zoek vaker een rela
• Ik zoek helemaal niets, net wat ik tegenkom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het begint wel erg af te dwalen nu. Maar goed. Comp_Lex had het over afwijzen; daar reageerde ik op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is opgewekt een graadmeter voor een relatie krijgen?
Al 60% voor " Ik zoek helemaal niets" in bovenstaande pollquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef netchip het volgende:
Wat een bullshit. Denken dat mannen alleen maar uit zijn op seks.Waarom zouden mannen geen gevoelens hebben? Jullie hebben echt een verkeerd beeld.
Kan jij lezen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef netchip het volgende:
Wat een bullshit. Denken dat mannen alleen maar uit zijn op seks.Waarom zouden mannen geen gevoelens hebben? Jullie hebben echt een verkeerd beeld.
Hoe voelt dat voor jou dat jouw vriend vooral bij jou is voor de seks en niet om wie jij bent?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats.
Ik citeer: "Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats. Een relatie zien ze als veel minder belangrijk."quote:
Je gevolgtrekking klopt niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe voelt dat voor jou dat jouw vriend vooral bij jou is voor de seks en niet voor de relatie?
Zal wel goed zijn he als ze bij hem blijftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe voelt dat voor jou dat jouw vriend vooral bij jou is voor de seks en niet om wie jij bent?
Jouw vriend is de uitzondering? Bijna alle mannen willen seks op de eerste plaats, maar die van jou toevallig niet?quote:
En dan zeg jij:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik citeer: "Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zegt ook dat bijna alle mannen gewoon seks willen op de eerste plaats. Een relatie zien ze als veel minder belangrijk."
Dat zijn jouw woorden.
Je kan dus niet lezen. Dzjees.. is dat nu echt zo moeilijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef netchip het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zal wel goed zijn he als ze bij hem blijft
Heb je de poll zelf wel aangeklikt?quote:
en niemand voor alléén sexquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Al 60% voor " Ik zoek helemaal niets" in bovenstaande poll
Zal ik dan één poging doen om het je bij te brengen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw vriend is de uitzondering? Bijna alle mannen willen seks op de eerste plaats, maar die van jou toevallig niet?
Maak je geen zorgen, niet iedereen denkt zo. Natuurlijk hebben mannen ook gevoelens en zoeken ze ook naar liefde. Sommigen weten het alleen niet meer omdat ze teleurgesteld zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef netchip het volgende:
Wat zou jouw keuze dan zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
Niemand zoekt vaker seks dus?![]()
Mijn keuze staat er niet bij
Volgens mij begrijp jij het tenminste wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
Niemand zoekt vaker seks dus?![]()
Mijn keuze staat er niet bij
Maar die keuze staat er toch bij?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het tenminste wel.![]()
Je maakt mij niet wijs dat al die knullen/mannen die uitgaan om een vrouw te hosselen, om te scoren, daarmee bedoelen dat ze een vaste vriendin aan het zoeken zijn.
Beiden. Ik wil veel, ik vraag veel, en ik geef veel.quote:
Van mij hoef je niks hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beiden. Ik wil veel, ik vraag veel, en ik geef veel.
Oh god wat fout![]()
Maar even serieus; waarom moet het altijd zo of-of zijn, zo zwart-wit?
Ik kies dus geen enkele van de opties. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Van mij hoef je niks hoordan kies je toch, ''gewoon wat je tegenkomt''
is zoiets als, leuk, maar als er méér is nog leuker, zo niet, jammer dan...
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kies dus geen enkele van de opties. Gewoon, omdat het kan.
Neenquote:
Nogal wiedes dat jouw vriendje dat zei, jullie relatie ontstond immers uit een seksdate. Je vriend is niet exemplarisch voor allen mannen hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zal ik dan één poging doen om het je bij te brengen?
Seks OP DE EERSTE PLAATS en BELANGRIJKSTE
Relatie OP DE TWEEDE PLAATS en MINDER BELANGRIJK
Oftewel; ze gaan voor seks en als ze een relatie krijgen is dat leuk. De meeste keren dat ze een vrouw benaderen is echter voor SEKS en niet voor een relatie.
Sorry voor het schreeuwen, maar die plaat voor je kop is ook zo dik.
Sinds wanneer is 'vaker' zwart-wit? Ik eet vaker bruinbrood dan wit brood maar dat wil niet zeggen dat ik geen witbrood eet of lust. Toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beiden. Ik wil veel, ik vraag veel, en ik geef veel.
Oh god wat fout![]()
Maar even serieus; waarom moet het altijd zo of-of zijn, zo zwart-wit?
Sinds wanneer ben jij iedereen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef Silenus het volgende:
Het slaat in ieder geval nergens over om hier als een arrogante Cruella de Vil zo te gaan bleren dat niemand het begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |