Omdat er meer is dan alleen maar seksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Why buy the cow when you can get the milk for free?
Ja, stel je eens voor dat mensen zelf bepalen wanneer en met wie ze seks hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
Maar ik denk dat de seksuele revolutie de zaak ook geen goed heeft gedaan
Och, dit soort jongens heb ik in mijn klas zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:59 schreef LittleLady het volgende:
Tja heb het zo eens vluchtig doorgelezen, er is gewoon een verschuiving geweest, vrouwen zijn nu ook kostwinners, kunnen zichzelf prima redden.
Vroeger mocht een jongetje niet huilen, hij moest een man worden, papa helpen met de auto, papa helpen met klussen, daarna kwam de gevoelige periode, toe maar hoor kom maar bij mama en dan begon het gepamper, al die doekjes, pleisters lekker snotteren tot je 16e bij je moeder op schoot.
Lijkt tegenwoordig wel of er een generatie is die een vervangende moeder zoekt, waar ze lekker mee kunnen huilen en snotteren en op schoot mogen.
Zo is dat. En vice versa. Het is best verdrietig als je dat niet kunt zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Als man ook niet herkenbaar. Er zijn genoeg degelijke, leuke vrouwen
Dat klinkt ook best gefrustreerd, heb je zo'n hekel aan mannen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef MistakeFur het volgende:
Ik ben een vrouw, en heb totaal geen behoefte aan een vriend, man of andere relatie. Tegenwoordig bestaat er gelukkig steeds minder sociale druk om toch maar aan het "ideaal beeld" van man en kinderen te voldoen. Ik heb nu dus de vrijheid om elke man, "perfect" of niet, een duidelijke NEE te verkopen.
Ik vind dat er weldegelijk een punt in die uitspraak zit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat je houdt van de koe
Ik vind dat altijd zo'n lame uitspraak
Zie jij jezelf als koe?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
Why buy the cow when you can get the milk for free?
eh... nee??? jij wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zie jij seks met jou als het drinken van een glas melk?
Ik schat jou niet zo dom in dat je de gedachte achter die vergelijking niet begrijpt. Of heb ik dat mis?quote:
Je heb het vast misquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik schat jou niet zo dom in dat je de gedachte achter die vergelijking niet begrijpt. Of heb ik dat mis?
Dat was vroeger ook zo hoor. De hoeren zijn niet pas gisteren uitgevonden ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:11 schreef Ouder1 het volgende:
Nu
<knip>
- Seks kan je op elke straathoek krijgen, desnoods betaald
<knip>
Maar een vrouw oppikken in de kroeg was toen niet zo 'normaal'/gangbaar als nu, toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook zo hoor. De hoeren zijn niet pas gisteren uitgevonden ofzo
Bestaan al sinds het Oude Rome..
Nu heb je FOK, ze hoeven er niet eens de deur meer voor uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar een vrouw oppikken in de kroeg was toen niet zo 'normaal'/gangbaar als nu, toch?
Wat doet dat ertoe. Volgens jouw redenatie gaan mannen geen blijvende relatie meer aan omdat ze gemakkelijk aan seks kunnen komen. Dat is gewoon niet zo. Het overgrote deel van de mensen zoekt gewoon nog steeds een langdurige relatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar een vrouw oppikken in de kroeg was toen niet zo 'normaal'/gangbaar als nu, toch?
O. Dus ze sturen jou een PM/DM en jij gaat bij ze langs om ze even te verwennen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu heb je FOK, ze hoeven er niet eens de deur meer voor uit
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
O. Dus ze sturen jou een PM/DM en jij gaat bij ze langs om ze even te verwennen?
Nee, beter lezen. Ze stellen hogere eisen aan de vrouw waar ze meer mee willen dan alleen een potje rollebollen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe. Volgens jouw redenatie gaan mannen geen blijvende relatie meer aan omdat ze gemakkelijk aan seks kunnen komen. Dat is gewoon niet zo. Het overgrote deel van de mensen zoekt gewoon nog steeds een langdurige relatie.
Volgens mij is er helemaal niets veranderd aan de verlangens van mensen. De vorm mag anders zijn, het verlangen naar warmte en geborgenheid is er nog steeds.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, beter lezen. Ze stellen hogere eisen aan de vrouw waar ze meer mee willen dan alleen een potje rollebollen.
Vrouwen zijn veel vaker uit op meer en stellen dus ook hogere eisen.
Niet één. Ik heb mijn handen al vol aan die jonge God die hier rondloopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijna alle Fokkers al een keer ''gedaan'' joh!
Jij niet?
Nee, toen waren huwelijken als een zakelijke investering normaal en werd het ook normaal gevonden dat de man een maitresse had. Niet echt vergelijkbaar lijkt me. Maar prostitutie is niet voor niets het oudste beroep ter wereld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |