Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, 2-0
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, 1-0
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, 1-0
Zondag 2 februari: RKC - PSV, 2-0
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, 3-2
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, 2-1
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, 0-2
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 2-3
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, 1-0
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, 1-2
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, 3-1
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, 2-3
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, 3-0
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, 0-2
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, 1-2
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, 2-0
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, 0-1
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
55 miljoen.. beetje weinig hoor. 60M minimaal.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Tegen die tijd is 'ie 70M waard...
Brutal. Fucking. Metal.
Hoeveel voor Willems? 18 miljoen?
Ik zou 26 miljoen euro voor Willems vragen.
quote:
45 miljoen. Minimaal.
Brutal. Fucking. Metal.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
75 miljoen. Minimaal.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Je wel zulke prijzen gaan vragen, maar voor dat geld kan je echt geen waardig vervanger halen.
quote:
Dat is ook wel zo ja
Brutal. Fucking. Metal.
Als jongens als Willems en Maher zich weer bewust worden van hun rol en/of talent, dan heb je met Luuk de Jong en nog een extra verdediger (bottheghin? Nuytinck? Ik heb iig geen idee))een mooie selectie.
quote:
Keepers
1 Jeroen Zoet
22 Remko Pasveer
31 Nigel Bertrams
41 Jesse Bertrams
Veldspelers
4 Santiago Arias
5 Jeffrey Bruma
6 Adam Maher
7 Memphis Depay
8 Stijn Schaars
10 Georginio Wijnaldum
11 Luciano Narsingh
14 Florian Jozefzoon
15 Jetro Willems
17 Jürgen Locadia
20 Joshua Brenet
23 Rai Vloet
24 Marcel Ritzmaier
25 Menno Koch
26 Clint Leemans
27 Oscar Hiljemark
28 Abel Tamata
29 Jorrit Hendrix
30 Jordy de Wijs
39 Zakaria Bakkali
De 9 zal dus wel Luuk de Jong worden.
De 2 en 3?
quote:
Vorig jaar loyaal aan de fans dit jaar helaas van nummer veranderen
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Bevestiging: Luuk de Jong tekent voor 5 jaar bij PSV12 juli 2014
De overgang van Luuk de Jong naar PSV is rond. Zojuist bevestigden de aanvaller en zijn zaakwaarnemer beiden de transfer naar PSV. De spits tekent een contract voor vijf seizoenen. Luuk de Jong krijgt het rugnummer 9.
PSV Netwerk
De Jong was zaterdag in het Philips Stadion om de gesprekken met PSV af te ronden, nadat hij ook al de medische keuring had ondergaan. Vanaf aanstaande maandag zal De Jong aansluiten bij de selectie van Phillip Cocu.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Goede aankoop.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Meh.
quote:
Zo'n onzin dit.
Loyaal zijn aan de fans omdat ze een nummer op hun shirt hebben laten drukken. Hoe dom kun je zijn zeg. Hoeveel spelers beginnen hun carričre met een rugnummer tussen de 1 en 11 ?
U MAD?
Ohja en de Jong halen

Ik wil het maar weer eens eerst zien. Dit is nou niet echt een speler die een elftal naar een hoger level tilt / motiveert.
U MAD?
quote:
Ben benieuwd of hij zijn oude vorm kan pakken
Ik ben benieuwd.
Ondanks zijn mindere periode in Duitsland is De Jong wel een geweldige spits voor in de Eredivisie en Europa League. Hij kan mooi gaan uitvechten met Locadia wie er in de spits gaat spelen. Al denk ik dat De Jong voorlopig wel de voorkeur zal krijgen.
Top nieuws dit. Al is hij natuurlijk geen Poulsen die vertrekt bij Ajax.
Bijzonder om een spits te halen die na Twente overal mislukt is.
Ben benieuwd hoe deze gok uitpakt.
fap fap fap
GGMM is het eens.
quote:
Narsingh? Neh.
Depay is goed en De Jong is afwachten.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef GGMM het volgende:Bijzonder om een spits te halen die na Twente overal mislukt is.

quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef GGMM het volgende:Bijzonder om een spits te halen die na Twente overal mislukt is.

Voor 5,5 miljoen de gok wel waard. Het blijft de Eredivisie maar. Alles beter dan supertalent Locadia
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 13:31 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Zo'n onzin dit.
Loyaal zijn aan de fans omdat ze een nummer op hun shirt hebben laten drukken. Hoe dom kun je zijn zeg. Hoeveel spelers beginnen hun carričre met een rugnummer tussen de 1 en 11 ?
Toch aardig van hem.
quote:

2 clubs maar, slaagde wel in de eredivisie misschien ligt dat hem gewoon zo ja is dit een topaankoop
Getroll + reacties daarop verwijderd.
Nu Defour en Doria nog
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Totaal mee eens.
Als het nu een andere ajacied was, dan had ik zijn ramen in gegooit, brand gesticht, en zijn 69 inch tv gestolen.
Word.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 13:32 schreef de_boswachter het volgende:Ohja en de Jong halen

Ik wil het maar weer eens eerst zien. Dit is nou niet echt een speler die een elftal naar een hoger level tilt / motiveert.
Als hij er 25 inkegelt ben ik er maar wat blij mee hoor. Die jongen kan het wel, gewoon het vetrouwen geven.
Brutal. Fucking. Metal.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 18:06 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Totaal mee eens.
Als het nu een andere ajacied was, dan had ik zijn ramen in gegooit, brand gesticht, en zijn 69 inch tv gestolen.
Word.
Ik zou wel eerst die tv pakken, daarna brand stichten. Verder
quote:
Waarom niet? Moet wel een enorme plaat voor zijn kop hebben als hij denkt dat hij een basisplek verdient op basis van afgelopen seizoen.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Serieus?

Dan zou je zo'n gast direct moeten verkopen.
quote:
25 goals zijn ook een boel punten.
Brutal. Fucking. Metal.
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Waarom niet? Moet wel een enorme plaat voor zijn kop hebben als hij denkt dat hij een basisplek verdient op basis van afgelopen seizoen.
quote:
HIj vond vorig jaar al dat hij altijd moest spelen. Zijn reacties richting alles en iedereen als hij weer eens gescoord had...
Toen had hij nog die dooie matavz voor zich die ook nog eens geblesseerd was.
Een goeie de Jong heeft niks te duchten van locagod. (laat staan een slechte de jong)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
sc Heerenveen kan erover meepraten maar ze staan met niets nu hij weg is.
RubenSosa
quote:
Maar wij hebben ook nog mahergod natuurlijk. DIe legt er ook wel 15 in dit jaar.
Is vorig jaar rustig gebracht
quote:
Hij was bij Heerenveen dan ook de enige scorende speler

dat gaat De Jong bij PSV niet zijn.
Brutal. Fucking. Metal.
De_Pel
Is weg.
quote:
Die james games dinges van Colombia leek me ook wel een aardige speler, is dat niets voor jullie?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:
Moet Willems eerst verkocht worden anders vrees ik dat PSV het bedrag niet op tafel kan leggen .
De_Pel
Is weg.
quote:
Opvolger is toch al gehaald, die knudde uit denemarken, werd gevolgd door arsenal en Barcelona toch, dus komt zeker goed.
Lemming22
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef De_Pel het volgende:[..]
Opvolger is toch al gehaald, die knudde uit denemarken, werd gevolgd door arsenal en Barcelona toch, dus komt zeker goed.
Eerst moet Ajax even interesse in hem tonen, dan staat hij de volgende dag bij Van der Kuijlen met een PSV-shirtje in zijn handen.
Brands
De_Pel
Is weg.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Eerst moet Ajax even interesse in hem tonen, dan staat hij de volgende dag bij Van der Kuijlen met een PSV-shirtje in zijn handen.
Brands

Gini gaat 5 miljoen omhoogg
Gini

Gaat toch verlengen na het WK?
Ginigod
Brutal. Fucking. Metal.
Speelde gisteren een leuke pot. Deze pot was ideaal geweest voor Depay. Zoveel ruimte.
quote:
Depay - Huntelaar - Robben en het was 6-0 bij rust. Die Brazilianen verdedigden niet eens
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:[..]
Inderdaad de kop van de kanarie was er al afgehakt, leuke overwinning hoor maar niet meer dan dat
Precies. Gewoon een 'verplichte' 3-0. Had makkelijk meer kunnen zijn.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Lemming22 het volgende:Tot Obama toe dus blijkbaar
Maar serieus, ik ben benieuwd waar die top dan naar kijkt. Zo goed speelde hij toch niet dit WK? Gisteren was het wel wat beter, maar ik herinner me toch vooral vertraging op het middenveld en geen diepgang in zowel loopacties als passing. Maargoed, misschien heeft de top van de wereld dan wel een andere rol voor hem in gedachten.
Won ongelofelijk veel duels, maakte veel meters etc
Soort ramiresje maar dan minder goed
Heeinz
Ik schrik hiervan
quote:
Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Lemming22 het volgende:Tot Obama toe dus blijkbaar
Maar serieus, ik ben benieuwd waar die top dan naar kijkt. Zo goed speelde hij toch niet dit WK? Gisteren was het wel wat beter, maar ik herinner me toch vooral vertraging op het middenveld en geen diepgang in zowel loopacties als passing. Maargoed, misschien heeft de top van de wereld dan wel een andere rol voor hem in gedachten.
Thijs zal wel gezopen hebben
De eigenaar van PSG zal ook wel balen met zijn 100+miljoen verdedigingsduo...
quote:
Er is interesse vanuit Italië naar het schijnt. Zou wellicht interessant kunnen zijn.
Ginigod moet minimaal 25M opleveren.
Brands regelt er minimaal 30M voor
Brutal. Fucking. Metal.
Voor de mensen die afvragen waar het geld vandaan komt voor de Jong/Defour
quote:
We doen het toch met jeugd? En met wat aankopen. Gezonde mix.
quote:
Afgelopen seizoen Depay, Locadia, Bakkali, Zoet, Koch, Brenet, Hendrix, Bertrams, Vloet...
Je kan moeilijk met alleen maar jonge spelers spelen.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Afgelopen seizoen Depay, Locadia, Bakkali, Zoet, Koch, Brenet, Hendrix, Bertrams, Vloet...
Van de namen die je noemt komen de meesten ook (nog?) tekort.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Feyenoord
quote:
Daarom is het ook normaal dat er wat aankopen gedaan worden. Maar sommigen, en zonder jou tekort te doen maar het zijn meestal Ajacieden, schijnen dat aspect niet te begrijpen.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Koch,Brenet,Hendrix en Bertrams is gewoon opvulling als je dat soort meuk moet gaan kopen dan is het wel heel treurig.
quote:
Want Pelle, Immers, Schaken, Janmaat, Vormer, Mathijsen zijn allemaal eigen jeugd?
quote:
Immers, Pelle, Schaken, Mathijsen, Mulder
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Daarom is het ook normaal dat er wat aankopen gedaan worden. Maar sommigen, en zonder jou tekort te doen maar het zijn meestal Ajacieden, schijnen dat aspect niet te begrijpen.
Ik vind dat PSV nog veel meer spelers moet kopen daar zijn ze groot mee geworden en uiteindelijk zal het niveau in de Eredivisie weer wat omhoog gaan.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Koch,Brenet,Hendrix en Bertrams is gewoon opvulling als je dat soort meuk moet gaan kopen dan is het wel heel treurig.
Hendrix is een van de grootste talenten die er rondlopen. Hij heeft alleen zijn fysiek nog niet mee. Koch heeft een uitermate goed seizoen gekend in de JL. Brenet komt waarschijnlijk te kort en Bertrams kan niet keepen.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Ik vind dat PSV nog veel meer spelers moet kopen daar zijn ze groot mee geworden en uiteindelijk zal het niveau in de Eredivisie weer wat omhoog gaan.
Ja inderdaad, want daar valt of staat het niveau van de eredivisie mee. Het feit dat PSV aankopen doet.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Dat niveau was toch al top? Tenminste, dat probeer je te "betogen" in een ander topic.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik ben geen Ajacied. Ik ben objectief. Ik zie de noodzaak tot het doen van aankopen wel.
Een heel seizoen draaien met mannen als Brenet, Hendrix, Vloet en Locadia en zo gaat waarschijnlijk geen prijzen opleveren.
Het zou al mooi zijn als er 1 of 2 wat kunnen doorbreken dit seizoen.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef Halcon het volgende:[..]
Ik ben geen Ajacied. Ik ben objectief. Ik zie de noodzaak tot het doen van aankopen wel.
Een heel seizoen draaien met mannen als Brenet, Hendrix, Vloet en Locadia en zo gaat waarschijnlijk geen prijzen opleveren.
Wat is er mis met Hendrix en Vloet?
quote:
Dat zijn talenten. Geen spelers die al een heel seizoen constant mee kunnen draaien. Laat staan als je er 8 of 9 van dat kaliber in de basis hebt staan.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef Halcon het volgende:[..]
Excuses. Gelukkig had ik er al in staan dat ik je niet tekort wilde doen.
quote:
Waarom ben je zo zeker van de meerwaarde van Defour? Laat het al een jaar of 3 niet meer zien.
quote:
Ik snap niet dat Defour als topprioriteit wordt gezien. Fix eerst jullie verdediging. Overigens weet ik nog niet of Defour wel die topversterking is waar jullie op hopen.
Kenju
Say It!!??
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik snap niet dat Defour als topprioriteit wordt gezien. Fix eerst jullie verdediging. Overigens weet ik nog niet of Defour wel die topversterking is waar jullie op hopen.
Het is een goede speler, die ook fysiek wat brengt en een bal af kan pakken. Iets wat PSV goed kan gebruiken. Momenteel heeft PSV twee voetballende opties met Maher en Wijnaldum, en met Schaars en Hiljemark twee spelers die de bal doorpassen. Als je het overwicht wil hebben, moet je wat fysiek hebben en iemand die wat slidings maat. Op basis van zijn tijd in België kan gezegd worden dat het ook iemand is met wat technisch talent.
Maar true, de verdediging moet ook wat aan gedaan worden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Lemming22
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Als PSV goede aankopen doet wel als ze hun geld vergooien aan Defour niet. Toen PSV gerichte en goede aankopen deed was het niveau in de Eredivisie een stuk hoger dat moet je toch met me eens zijn.
Helaas is dat al wel weer jaren geleden, Farfan en Dzsudzsak waren wel zo'n beetje de laatste twee zeer sterk gescoute spelers. Sindsdien is het niveau akelig hard gedaald. En gezien het netwerk van Brands gaat dat niet snel veranderen.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:40 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Geen topper maar beter dan Hiljemark denk ik.
quote:
Die speelt niet in de eredivisie, wtf
quote:
Standard Luik doet idd niet mee in de Eredivisie.
quote:
fake bericht dan, brands haalt geen onbekende spelers
quote:
Die zat in het pakket met schaars, kregen we er gratis bij
James Rodriguez gaat hem net niet worden dus
Wat is deze?
Pogba grootste talent van het toernooi.

MAFIFA
Nog ongeloofwaardiger dan de gouden bal voor Messi.
sooooooooooooooooow 10 miljoen alles
quote:
Als Zaka slim is tekent ie bij..
Depay weg, Ruiz weg.. Open kans, als ie dit niet ziet neem ik mijn woorden terug dat het een verstandig persoon is, want dan is het gwoon een kut mocro
satecl
Dorpsidioot.
quote:
Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Doublepain het volgende:[..]
Als Zaka slim is tekent ie bij..
Depay weg, Ruiz weg.. Open kans, als ie dit niet ziet neem ik mijn woorden terug dat het een verstandig persoon is, want dan is het gwoon een kut mocro
Racist dat je bent.
Affelay en Bakkali naar Feyenoord gr gr.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
satecl
Dorpsidioot.
quote:
Moet nog even wennen, van Appelvlaai naar Afellay. Maar toegevoegde waarde voor de Eredivisie.. wel toch? Al twijfel ik of hij wel beter is dan Vilhenagod.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:
Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef satecl het volgende:[..]
Moet nog even wennen, van Appelvlaai naar Afellay. Maar toegevoegde waarde voor de Eredivisie.. wel toch? Al twijfel ik of hij wel beter is dan Vilhenagod.
Alsof hij naar Feyenoord gaat, dat is wel een racistische gedachte van je. Niet alle Marokkanen zijn dom.
RubenSosa
quote:
Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef satecl het volgende:[..]
Wat is het salarisplafond van feyenoord? 6 ton? Wie gaat er dan 3,6 miljoen bijleggen voor zijn salaris?
quote:
Gemeente natuurlijk.
De_Pel
Is weg.
quote:
Dat ze die kutMarokkaan lekker
daar houden deporteren...
mrstylo
Swaggy P
quote:
Hahahahahahahahahaha
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Die wacht op een transfer van Depay.
De_Pel
Is weg.
quote:
Geef hem eens ongelijk, die mafklappers van PSV laten het toch allemaal toe.
Zo bang om een slag te verliezen dat ze de oorlog uit handen geven.
Let maar op, als ze niet keihard ingrijpen wordt die kutmarokkaan een trendsetter.
Wel grappig, dat Cocu pas nog een heel blaatstukje had, over hoe ze hadden geleerd van hun fouten en dat grotere talenten geen voorkeurspositie meer mochten krijgen.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
En dan verwacht hij dat hij onbetwiste basisspeler wordt? Hij heeft zichzelf nou niet bepaald positief geprofileerd sinds zijn blessure, zowel sportief als professioneel.
Wat mij betreft houden we ermee op, ik denk dat die jongen eerst gigantisch op zijn bek moet gaan (daar is hij druk mee bezig) en een stuk volwassener moet worden (lastig voor een jongen van 18 maar in topsport heb je geen tijd om tot je 23e een puber te blijven) voordat hij eventueel weer stappen omhoog kan maken. De kans dat dat bij PSV zal zijn wordt iig met de dag kleiner.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef De_Pel het volgende:[..]
Let maar op, als ze niet keihard ingrijpen wordt die kutmarokkaan een trendsetter.
Wel grappig, dat Cocu pas nog een heel blaatstukje had, over hoe ze hadden geleerd van hun fouten en dat grotere talenten geen voorkeurspositie meer mochten krijgen.
Wat zou PSV dan nu moeten doen met hem volgens jou? Ben ik wel benieuwd naar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
PSV praat in Nederland met FC Porto over Defour
Technisch manager Marcel Brands van PSV gaat deze week met FC Porto in gesprek over het aantrekken van Steven Defour. De Portugese topclub verblijft in Nederland voor een trainingskamp.
PSV ziet in de 26-jarige Belgische international de ideale versterking voor het middenveld. 'We gaan eens bekijken of het haalbare kaart is', zegt Brands. 'We hebben nog geen indicatie gekregen, behalve van Defour zelf. Hij wil graag naar PSV, dat is een goed vertrekpunt.'
Defour komt niet mee naar Nederland. Hij nam met België deel aan het WK, waar hij in het groepsduel met Zuid-Korea de rode kaart kreeg, en is nog op vakantie.
FC Porto is niet alléén eigenaar van Defour. Een deel van de transferrechten van de Belg - minder dan de helft - ligt bij Doyen Sports Group, een investeringsmaatschappij. Die staat in elk geval open voor een verhuizing van de middenvelder naar Nederland.
FC Porto zelf heeft een oogje laten vallen op PSV'er Zakaria Bakkali (18). De Belgische vleugelspeler is via een tussenpersoon benaderd door de grootmacht uit Portugal. PSV heeft nog niets van Porto gehoord, maar zit deze week met die club om de tafel om over Defour te praten. De Eindhovenaren hebben Bakkali teruggezet naar de beloften, omdat hij weigert uitsluitsel te geven over zijn toekomst.
PSV heeft hem al negen maanden geleden een aanbieding gedaan om zijn tot 1 juli 2015 lopende contract te verlengen. Daarnaast is hoofdtrainer Phillip Cocu van mening dat Bakkali te veel moeite heeft met het zich eigen maken van de wetten van het topvoetbal.
Van de Thijs Slegers show
RubenSosa
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef De_Pel het volgende:[..]
De kutmarokkaan is al een trendsetter.
quote:
Het Algemeen Dagblad bracht maandag naar buiten dat Ibrahim Afellay op de verlanglijst van Fred Rutten staat bij Feyenoord. De nieuwe trainer van de Rotterdammers raakt deze zomer redelijk wat spelers kwijt en Bas Dost, Christian Atsu en Afellay zijn in verband gebracht met Feyenoord. Zaakwaarnemer Rob Jansen zegt echter dat Afellay op zeker niet naar De Kuip zal trekken. Ibrahim wil niet terug naar Nederland. Dat heeft hij me duidelijk laten weten. Dus dat is dan helder, legt Jansen dinsdag uit aan FOX Sports.
Dacht Rutten serieus dat Afellay naar Feyenoord zou komen?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Nooit geschoten en zo... Ik zou het geen slechte zet vinden voor hem eerlijk gezegd.
De_Pel
Is weg.
quote:
Aanbieding intrekken, terugzetten naar de jeugd, op de transferlijst zetten.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Die laatste twee is, al dan niet onder de radar, natuurlijk al lang geregeld.
Dit, dus.
De_Pel
Is weg.
quote:
Ontbreken van die eerste maakt die overige 2 zinloos want voorwaardelijk.
Hij kan nog zich nog altijd nu bedenken en dan in genade worden aangenomen.
In principe zou die optie er niet meer moeten zijn, of in ieder geval niet zo duidelijk.
Niemand neemt PSV nu serieus.
quote:
PSV lijkt geen rekening te hoeven houden met Dynamo Moskou. De Russische club zou in onderhandeling zijn getreden met FC Porto over de transfer van Steven Defour, maar zaakwaarnemer Paul Stefani ontkent dat in gesprek met Record. "Dynamo? Daar weet ik niets van. PSV heeft wel serieuze interesse. We gaan de komende dagen met de Nederlandse club om de tafel."
De Jong weer niet gescoord. Wat een miskoop.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef De_Pel het volgende:[..]
In principe zou die optie er niet meer moeten zijn, of in ieder geval niet zo duidelijk.
Jawel hoor, alleen jij niet. Standpunt van PSV lijkt me duidelijk.
quote:
5,5 miljoen de prullenbak in alles.
Wat is het geworden met die slungel voorin
U MAD?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Wat is er mis mee als hij tot zijn zinnen komt en dan 'in genade wordt aangenomen'? Bijtekenen en 100% voor PSV gaan en niet zo miepen is voor hem waarschijnlijk het beste wat hij kan doen momenteel.
Persoonlijk hoop ik dat we hem kunnen verpatsen, weet je iig waar je aan toe bent als club en hoef je geen energie meer aan dit hoofdpijndossier te verspillen. Maar ik ken natuurlijk niet alle ins en outs van de situatie.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
0-0, in rust werd ie gewisseld. Op het eind werd het 0-3. (2x Rayhi)
quote:
als ie niet bijtekent maar lekker laten ballen bij jong psv
De_Pel
Is weg.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Wat is er mis mee als hij tot zijn zinnen komt en dan 'in genade wordt aangenomen'? Bijtekenen en 100% voor PSV gaan en niet zo miepen is voor hem waarschijnlijk het beste wat hij kan doen momenteel.
Persoonlijk hoop ik dat we hem kunnen verpatsen, weet je iig waar je aan toe bent als club en hoef je geen energie meer aan dit hoofdpijndossier te verspillen. Maar ik ken natuurlijk niet alle ins en outs van de situatie.
Wat er mis mee is? Dat hij structureel je gezag als club heeft aangetast. Als je hem in genade aanneemt weet in de toekomst elk talentje dat ze makkelijk de macht in handen kunnen nemen en kunnen proberen een goedkoop vertrek te forceren.
Dat kan je niet alleen flink wat energie door hoofdpijndossiers opleveren, maar lagere inkomsten.
Hoewel ik er best om kan lachen, want PSV, is het gewoon een rotte appel die je mijns inziens het beste zo snel mogelijk moet verwijderen.
Persoonlijk heb ik ook een gigantische hekel aan dergelijke walgelijke ondankbare kutventjes, maar buiten dat lijkt dit me zakelijk gezien ook echt niet handig.
De_Pel
Is weg.
quote:
Ik niet

!
quote:
Je moet die jongen ook rustig brengen. PSV leert het nooit.
De_Pel
Is weg.
quote:
Waarom moet je De Jong rustig brengen.
De hele Europese top zat nota bene achter die jongen aan!
quote:
Niet de hoop te snel opgeven. Moet nog gewend raken enzo.
quote:
Siem wel, bij z'n debuut.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef De_Pel het volgende:[..]
Wat er mis mee is? Dat hij structureel je gezag als club heeft aangetast. Als je hem in genade aanneemt weet in de toekomst elk talentje dat ze makkelijk de macht in handen kunnen nemen en kunnen proberen een goedkoop vertrek te forceren.
Als hij in genade aan wordt genomen moet hij natuurlijk wel eerst bijgetekend hebben, dan kan van een goedkoop vertrek geen sprake meer zijn, dat leek me duidelijk....
Zonder dat bijtekenen en 100% inzet en motivatie kan er van 'in genade aangenomen worden' geen sprake zijn lijkt me...
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
In principe zou die optie er niet meer moeten zijn, of in ieder geval niet zo duidelijk.Niemand neemt PSV
nu serieus.
Fixed
De_Pel
Is weg.
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Als hij in genade aan wordt genomen moet hij natuurlijk wel eerst bijgetekend hebben, dan kan van een goedkoop vertrek geen sprake meer zijn, dat leek me duidelijk....
Zonder dat bijtekenen en 100% inzet en motivatie kan er van 'in genade aangenomen worden' geen sprake zijn lijkt me...
Tekent 'ie voor 1 of 2 jaar bij en heb je over 1 of 2 jaar hetzelfde gedonder.
Je kan er ook vergif op innemen dat 'ie de sfeer gaat lopen verzieken als er iets tegenzit.
Vervolgens gaat je nieuwe lichting talenten op precies dezelfde manier de onderhandelingen in.
Je ondermijnt gewoon je eigen machtspositie door je keer op keer op keer gedurende maanden en maanden te laten besodemieteren door zo'n pikkie wat nog niets heeft gepresteerd.
Het zou voor zowel PSV als Depay het beste zijn als hij nog een jaartje blijft. Tenzij er natuurlijk een mega-bedrag op tafel komt.
quote:
Jij blijkbaar wel.
doei
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
not shit sherlock, daarom zeg ik het dus ook.
kun je niet logisch nadenken?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Jij kent zijn bijdrages nog niet?
Locadia lekker laten gaan.
LitmanenAFCA neemt ook niemand serieus
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Vraag het me af, de jongen was gewoon een groot talent en was 2 seizoenen geleden een prima pinchhitter. Als hij wil verlengen en blijven dan wil ik het best nog wel een jaartje met hem aanzien.
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Vraag het me af, de jongen was gewoon een groot talent en was 2 seizoenen geleden een prima pinchhitter. Als hij wil verlengen en blijven dan wil ik het best nog wel een jaartje met hem aanzien.
Enige probleem is dat hij niet kan voetballen.
Ja, genoeg weer.
De_Pel
Is weg.
quote:
Je weet het met Liverpool maar nooit. Ik kan zo 1-2-3 geen andere club bedenken met zó'n belachelijk slecht aankoopbeleid (met als absolute dieptepunt natuurlijk nog altijd Ryan Babel voor 17 miljoen

).
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef De_Pel het volgende:[..]
Je weet het met Liverpool maar nooit.
Ik kan zo 1-2-3 geen andere club bedenken met zó'n belachelijk slecht aankoopbeleid (met als absolute dieptepunt natuurlijk nog altijd Ryan Babel voor 17 miljoen

).
Je weet in welk clubtopic je zit hč.
Oh.
De_Pel
Is weg.
quote:
PSV koopt alles wat los en vast zit met het bord op schoot, en dan ook nog eens in een elftal wat regelmatig compleet uit balans is, dat klopt, maar dat zijn gemiddeld genomen wel spelers die iets toevoegen, en waarbij de verliezen tot op heden (helaas) worden gecompenseerd door spelers die in waarde zijn gestegen. Ik vind het een heel zwak aankoopbeleid, maar tot op heden is het resultaat niet heel negatief.
Als je naar Liverpool kijkt, die gooien er elk jaar weer een klein kapitaal tegenaan zonder vaak om de bovenste plaatsen mee te doen, en de helft van die spelers gaat na 1 of maximaal 2 seizoenen voor de helft weer weg.
Ik vind het ontzettend jammer, maar Liverpool valt helaas totaal niet serieus te nemen wat dat betreft. Spelers als Babel, Assaidi, Lambert, negert wat?!
Triptamine2
Lux Aeterna
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 11:49 schreef Ciscus het volgende:Als jongens als Willems en Maher zich weer bewust worden van hun rol en/of talent, dan heb je met Luuk de Jong en nog een extra verdediger (bottheghin? Nuytinck? Ik heb iig geen idee))een mooie selectie.
Dus Jethro is komend jaar bij jullie te bewonderen als assistent-schoonmaker?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:
Oh haha echt een goede troll actie was dat xD
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef De_Pel het volgende:[..]
Je weet het met Liverpool maar nooit. Ik kan zo 1-2-3 geen andere club bedenken met zó'n belachelijk slecht aankoopbeleid (met als absolute dieptepunt natuurlijk nog altijd Ryan Babel voor 17 miljoen

).
Die had iig nog meer dan 5 goede wedstrijden in het eerste gespeeld

.
Live chatsessie met RIk. Wat een feest
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
A Bola: 'Benfica denkt aan Zoet als opvolger van Oblak'
17 juli 2014
De Portugese voetbalkrant A Bola meldt dat Benfica aan Jeroen Zoet denkt als opvolger van de Sloveen Jan Oblak. De Sloveense keeper vertrekt voor 16 miljoen euro naar Atletico Madrid. De Portugezen zouden een bedrag van 5 miljoen euro in gedachten hebben voor de keeper van PSV.
Wat was mijn horrorscenario ook al weer? Oh ja, Park stoppen, Rekik niet terug, Depay weg en als klap op de vuurpijl Zoet die vertrekt.
Maar die vertrekt natuurlijk nooit voor 5 miljoen, hoop ik, wie weet wat er in zijn contract staat.
quote:
Op 4 chan is dit ongetwijfeld een zeer leuk plaatje.
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Wat was mijn horrorscenario ook al weer? Oh ja, Park stoppen, Rekik niet terug, Depay weg en als klap op de vuurpijl Zoet die vertrekt.
Maar die vertrekt natuurlijk nooit voor 5 miljoen, hoop ik, wie weet wat er in zijn contract staat.
Kan me niet voorstellen dat ze Zoet zullen laten gaan. Of ze moeten serieus in de Bertramsjes geloven...
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Voor de juiste prijs is alles te koop natuurlijk. Maar ik hoop ook dat hij blijft, had een matige eerste seizoenshelft (of vrij slecht zelfs), 2e helft was hij behoorlijk sterk. Mag zeker nog een jaar blijven wmb.
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Voor de juiste prijs is alles te koop natuurlijk. Maar ik hoop ook dat hij blijft, had een matige eerste seizoenshelft (of vrij slecht zelfs), 2e helft was hij behoorlijk sterk. Mag zeker nog een jaar blijven wmb.
True, maar toch. Je zit toch wel met een aardig probleem als je Zoet verkoopt en geen nieuwe keeper zult halen.. Maargoed. Zo ver zal het allemaal ook wel niet komen neem ik aan..
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 juli 2014 @ 14:28:49
rubbereend
JUICHEN
5 miljoen voor Zoet, daarvoor laat je hem toch niet gaan. Ik denk ook dat Zoet weinig vooruitgang ziet in een club als Benfica.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 juli 2014 @ 18:53:09
rubbereend
JUICHEN
En Zoet blijft dus gewoon. Hebben we dat ook weer gehad
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Wanneer kopen ze verdedigers
U MAD?
quote:
Wanneer er dubbel zoveel aamvallers zijn, duurt nog even.
De_Pel
Is weg.
quote:
In 2039, er van uit gaan de dat Brands tot zijn 67e doorwerkt.
quote:
Echt? Dan zit je elke week met de vaders en moeders te kijken, leuk.
PSV - PFC Botev Plovdiv (BUL)/SKN St Pölten (AUT)
Van St Pölten hebben we in de voorbereiding op dit seizoen nog gewonnen
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 13:12 schreef tompsv18 het volgende:PSV - PFC Botev Plovdiv (BUL)/SKN St Pölten (AUT)
Van St Pölten hebben we in de voorbereiding op dit seizoen nog gewonnen
Eerste wedstrijd was 2-1 voor Plovdiv. Volgende week de return in Oostenrijk.
Doe mij die Oostenrijkers maar. Met Bulgaren hebben we minder goede ervaringen
U MAD?
Doe maar Pölten. Ik hoef niet weer een stel van die Bulgaarse cowboys
quote:
Tis meer dat die oostblokteams altijd een bij elkaar geraapt stelletje cowboys zijn. Daar speel je gewoon niet zo makkelijk tegen
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Dit is nonsens. Al kan ik me voorstellen dat een affiche Besiktas interessanter had geweest.
Overigens valt het in de Bulgaarse competitie best mee. Van horen zeggen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Thuiswedstrijd ben ik op vakantie. Jammer.
Spelen we eerst thuis of uit?
Maar wel gratis entree

hatsee!
quote:
PSV heeft zich wederom gemengd in de strijd om de handtekening van Mario Pasalic. Het Kroatische toptalent stond eerder al op de verlanglijst in Eindhoven, maar koos uiteindelijk voor Chelsea. De Londenaren willen de negentienjarige middenvelder eerst verhuren en hebben met PSV al een eerste serieuze gegadigde te pakken. Er liggen echter meer kapers op de kust: COPE schrijft dat ook het Spaanse Elche geďnteresseerd is, terwijl al na de transfer van Pasalic van Hajduk Splits naar Chelsea werd gerept van een verhuur aan Vitesse. Het is vooralsnog niet duidelijk waar de voorkeur van de speler zelf ligt, al heeft Chelsea doorgaans een dikke vinger in de pap bij dergelijke deals. The Blues beschouwen de Eredivisie als een uitstekende leerschool.
Is Brands op vakantie ofzo? Nog iets meer dan anderhalve week tot de eerste wedstrijd in de Europa League en nog steeds is er geen verdediger gehaald. Er zijn, op het wederom huren van Rekik na, niet eens geruchten over eventuele versterkingen voor de achterhoede. Erg vreemd weer.
Defour lijkt wel te komen
quote:
Zaakwaarnemer: Defour op hoofdlijnen akkoord met PSV, Belg start maandag training bij Porto
De zaakwaarnemer van Steven Defour stelt tegenover de Portugese sportkrant O Jogo dat zijn pupil in hoofdlijnen akkoord is met het voorstel van PSV over een overgang naar Eindhoven. 'We hebben op hoofdlijnen overeenstemming met PSV, het hangt verder af van Porto. Wat Steven betreft zijn de voorwaarden goed.'
Defour is inmiddels terug van vakantie en zal morgen de training hervatten. 'We wachten nu op duidelijkheid van de leiding van Porto wat er verder gaat gebeuren. Maar het is voor nu de bedoeling dat Defour maandag de training bij Porto zal starten.'
quote:
Op zondag 20 juli 2014 11:33 schreef Lemming22 het volgende:[..]
En verderop in het artikel staat dat hij zo'n 7 miljoen moet gaan kosten. Is nogal een pittige prijs, kan me voorstellen dat Doyen daarom wel mee zal doen in deze deal.
winst gaan we toch nooit maken op hem, miljoentje of 3/4 lijkt me een prima prijs.
Volgens rik komt er een vervanger voor zanka, maar aan wie moet ik denken dan?
Thiago silva, david luiz, sergio ramos??
Betere vervangers zijn er niet
quote:
Op zondag 20 juli 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:Volgens rik komt er een vervanger voor zanka, maar aan wie moet ik denken dan?
De Vrij denk ik.
Is FOX gestopt met het uitzenden van oefenwedstrijden of zo?
Straks op Ed.nl.. Spannonnd
quote:
Op zondag 20 juli 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:Volgens rik komt er een vervanger voor zanka, maar aan wie moet ik denken dan?
Breuer natuurlijk.
quote:
Kan het ook nergens vinden
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Wordt dus niet uitgezonden, oké.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
is er verder ook nog nieuws over de -eventuele- transfers van zoet en depay? van die laatste las ik straks dat tottenham hotspur interesse heeft?
quote:
Maar wat ze wel uitzenden zijn wel 'pareltjes'
Btw: Verheug mij op Sport 1 weer en met name Manchester United wedstrijden met Ome Louis aan het roer en ....vooral de persconferenties na afloop.
JAAAAAAAAAAAAAAA PLATTE KAR ALLES
quote:
Mag hopen dat PSV die tegenwoordig gaat huren mocht het een keer zo ver komen, onderhoud en afschrijving zijn pittig
quote:
Op zondag 20 juli 2014 16:54 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Mag hopen dat PSV die tegenwoordig gaat huren mocht het een keer zo ver komen, onderhoud en afschrijving zijn pittig
Je kan het kenteken schorsen he.
RubenSosa
quote:
Op zondag 20 juli 2014 16:47 schreef Iwanius het volgende:[..]
Maar wat ze wel uitzenden zijn wel 'pareltjes'
Btw: Verheug mij op Sport 1 weer en met name Manchester United wedstrijden met Ome Louis aan het roer en ....vooral de persconferenties na afloop.

Sinds wanneer heeft sport1 weer de PL ?
6 miljoen gaat em worden denk ik
Weer een grote aankoop.
quote:
Weer geen verdediger.
quote:
Geld zat dus dan mag het denk ik.
RubenSosa
quote:
quote:
Leuk die 1-2 tjes die van te voren zijn bedacht..
quote:
Ja Stijn en ik overleggen altijd wat voor mooie 1-2 we nou weer kunnen maken.
RubenSosa
quote:
Zitten jullie samen in 1 kamer of toch nog alletwee een aparte kamer?
quote:
Als je het niet erg vindt stop ik nu met je gęnante vertoning.
quote:
Respect voor je falende opmerking. Gewoon respect dat je deze falende opmerking durfde te maken. Ik ben trots op je.
Brands mag eens opschieten met z'n versterkingen, over 1,5 week wacht de kraker tegen d'n Bulgaar.
Hopelijk tovert ie nog een paar verdedigingsnegers uit de favella's naar Eindhoven.
U MAD?
quote:
SPANNOND ZOMETEEN MEER JAJA
Bakkali de verlosser! De nieuwe messi! Ongelofelijk dat jullie zo'n talent laten gaan.
quote:
Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Voor zijn doen een vrij aardige cliffhanger
Maargoed, Bakkali is dus weg. Hopelijk met een goed doorverkooppercentage.
Is eigenlijk wel goed nieuws, Depay blijft dus.
quote:
Kostte hem 3 wedstrijden om Liverpool te overtuigen, iets wat Babel en Kuyt consorten niet gelukt is.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 21:08:48 ]
quote:
Hoe doet van der Hoorn het nog?
grgr
U MAD?
quote:
Wordt langzaam gebracht. Onze eigen Zanka

.
U MAD?
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Die kan er geen tering van.
Oh.
quote:
Die is fit.
Wat wil je nog meer weten?
quote:
Die ene, dat toptalent van PSV waar Ajax jaloers op was omdat ie zo goed opgeleid was en nu alle geheimen uit hem haalt en zo info steelt over de jeugdopleiding van PSV.. Bahoer ofzo
quote:
Nou, wat mij stoort. De media brengen jeugdige aankopen van Ajax altijd als;
'De Messi van de Balkan' en 'de nieuwe Ibrahimovic' enzo. Vervolgens hoor je er nooit meer wat van. Er lopen er volgens mij bij Ajax best veel rond die op hun 16e met hoge verwachtingen zijn gehaald, maar compleet mislukt zijn.
Maar kan me vergissen..
U MAD?
quote:
Op zondag 20 juli 2014 21:14 schreef Doublepain het volgende:[..]
Die ene, dat toptalent van PSV waar Ajax jaloers op was omdat ie zo goed opgeleid was en nu alle geheimen uit hem haalt en zo info steelt over de jeugdopleiding van PSV.. Bahoer ofzo
Ik ken geen Bahoer.
quote:
Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Nou, wat mij stoort. De media brengen jeugdige aankopen van Ajax altijd als;
'De Messi van de Balkan' en 'de nieuwe Ibrahimovic' enzo. Vervolgens hoor je er nooit meer wat van. Er lopen er volgens mij bij Ajax best veel rond die op hun 16e met hoge verwachtingen zijn gehaald, maar compleet mislukt zijn.
Maar kan me vergissen..
Ow, daar kan ik mij niet aan storen. De nieuwe..... zegt mij helemaal niets.
En er zullen er inderdaad meer mislukken dan dat ze het wel halen, maar dat is natuurlijk altijd zo met jeugdspelers.
U MAD?
quote:
Bakoert volgensmij, weet het niet man..
quote:
Ik ook niet.

.
quote:
Boeiend eigenlijk...
Rik goes international
quote:
Alles beneden Real Madrid is waarschijnlijk niet goed genoeg voor het ego van dat mannetje.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat we die jongen nog ooit op niveau zien ballen. Toch zonde.
quote:
Oke bedankt voor je nutteloze bijdrage.
quote:
Zouden we bij jou over elke post kunnen zeggen.
quote:
Klopt, als ie nou slim qas wist ie dat Memphis weggaat--> basis
quote:
Die zie ik niet gaan.
Lemming22
quote:
Dat zal ik ook niet ontkennen.
Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
quote:
Laten we eerlijk zijn, hij heeft 1 seizoen redelijk gespeeld, niet eens top, in de eredivisie. Beetje vroeg om weg te gaan. Wordt het een Elia.
AFCAQui audet adipiscitur
quote:
Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Smoofie het volgende:[..]
Laten we eerlijk zijn, hij heeft 1 seizoen redelijk gespeeld, niet eens top, in de eredivisie. Beetje vroeg om weg te gaan. Wordt het een Elia.
Ja, eens.
quote:
Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Smoofie het volgende:[..]
Depay is te getalenteerd voor dat