Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, 2-0
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, 1-0
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, 1-0
Zondag 2 februari: RKC - PSV, 2-0
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, 3-2
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, 2-1
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, 0-2
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 2-3
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, 1-0
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, 1-2
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, 3-1
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, 2-3
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, 3-0
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, 0-2
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, 1-2
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, 2-0
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, 0-1
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
55 miljoen.. beetje weinig hoor. 60M minimaal.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Tegen die tijd is 'ie 70M waard...
Brutal. Fucking. Metal.
Hoeveel voor Willems? 18 miljoen?
Ik zou 26 miljoen euro voor Willems vragen.
quote:
45 miljoen. Minimaal.
Brutal. Fucking. Metal.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
75 miljoen. Minimaal.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Je wel zulke prijzen gaan vragen, maar voor dat geld kan je echt geen waardig vervanger halen.
quote:
Dat is ook wel zo ja
Brutal. Fucking. Metal.
Als jongens als Willems en Maher zich weer bewust worden van hun rol en/of talent, dan heb je met Luuk de Jong en nog een extra verdediger (bottheghin? Nuytinck? Ik heb iig geen idee))een mooie selectie.
quote:
Keepers
1 Jeroen Zoet
22 Remko Pasveer
31 Nigel Bertrams
41 Jesse Bertrams
Veldspelers
4 Santiago Arias
5 Jeffrey Bruma
6 Adam Maher
7 Memphis Depay
8 Stijn Schaars
10 Georginio Wijnaldum
11 Luciano Narsingh
14 Florian Jozefzoon
15 Jetro Willems
17 Jürgen Locadia
20 Joshua Brenet
23 Rai Vloet
24 Marcel Ritzmaier
25 Menno Koch
26 Clint Leemans
27 Oscar Hiljemark
28 Abel Tamata
29 Jorrit Hendrix
30 Jordy de Wijs
39 Zakaria Bakkali
De 9 zal dus wel Luuk de Jong worden.
De 2 en 3?
quote:
Vorig jaar loyaal aan de fans dit jaar helaas van nummer veranderen
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Bevestiging: Luuk de Jong tekent voor 5 jaar bij PSV12 juli 2014
De overgang van Luuk de Jong naar PSV is rond. Zojuist bevestigden de aanvaller en zijn zaakwaarnemer beiden de transfer naar PSV. De spits tekent een contract voor vijf seizoenen. Luuk de Jong krijgt het rugnummer 9.
PSV Netwerk
De Jong was zaterdag in het Philips Stadion om de gesprekken met PSV af te ronden, nadat hij ook al de medische keuring had ondergaan. Vanaf aanstaande maandag zal De Jong aansluiten bij de selectie van Phillip Cocu.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Goede aankoop.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Meh.
quote:
Zo'n onzin dit.
Loyaal zijn aan de fans omdat ze een nummer op hun shirt hebben laten drukken. Hoe dom kun je zijn zeg. Hoeveel spelers beginnen hun carričre met een rugnummer tussen de 1 en 11 ?
U MAD?
Ohja en de Jong halen

Ik wil het maar weer eens eerst zien. Dit is nou niet echt een speler die een elftal naar een hoger level tilt / motiveert.
U MAD?
quote:
Ben benieuwd of hij zijn oude vorm kan pakken
Ik ben benieuwd.
Ondanks zijn mindere periode in Duitsland is De Jong wel een geweldige spits voor in de Eredivisie en Europa League. Hij kan mooi gaan uitvechten met Locadia wie er in de spits gaat spelen. Al denk ik dat De Jong voorlopig wel de voorkeur zal krijgen.
Top nieuws dit. Al is hij natuurlijk geen Poulsen die vertrekt bij Ajax.
Bijzonder om een spits te halen die na Twente overal mislukt is.
Ben benieuwd hoe deze gok uitpakt.
fap fap fap
GGMM is het eens.
quote:
Narsingh? Neh.
Depay is goed en De Jong is afwachten.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef GGMM het volgende:Bijzonder om een spits te halen die na Twente overal mislukt is.

Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef GGMM het volgende:Bijzonder om een spits te halen die na Twente overal mislukt is.

Voor 5,5 miljoen de gok wel waard. Het blijft de Eredivisie maar. Alles beter dan supertalent Locadia
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 13:31 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Zo'n onzin dit.
Loyaal zijn aan de fans omdat ze een nummer op hun shirt hebben laten drukken. Hoe dom kun je zijn zeg. Hoeveel spelers beginnen hun carričre met een rugnummer tussen de 1 en 11 ?
Toch aardig van hem.
quote:

2 clubs maar, slaagde wel in de eredivisie misschien ligt dat hem gewoon zo ja is dit een topaankoop
Getroll + reacties daarop verwijderd.
Nu Defour en Doria nog
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Totaal mee eens.
Als het nu een andere ajacied was, dan had ik zijn ramen in gegooit, brand gesticht, en zijn 69 inch tv gestolen.
Word.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 13:32 schreef de_boswachter het volgende:Ohja en de Jong halen

Ik wil het maar weer eens eerst zien. Dit is nou niet echt een speler die een elftal naar een hoger level tilt / motiveert.
Als hij er 25 inkegelt ben ik er maar wat blij mee hoor. Die jongen kan het wel, gewoon het vetrouwen geven.
Brutal. Fucking. Metal.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 18:06 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Totaal mee eens.
Als het nu een andere ajacied was, dan had ik zijn ramen in gegooit, brand gesticht, en zijn 69 inch tv gestolen.
Word.
Ik zou wel eerst die tv pakken, daarna brand stichten. Verder
quote:
Waarom niet? Moet wel een enorme plaat voor zijn kop hebben als hij denkt dat hij een basisplek verdient op basis van afgelopen seizoen.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Serieus?

Dan zou je zo'n gast direct moeten verkopen.
quote:
25 goals zijn ook een boel punten.
Brutal. Fucking. Metal.
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Waarom niet? Moet wel een enorme plaat voor zijn kop hebben als hij denkt dat hij een basisplek verdient op basis van afgelopen seizoen.
quote:
HIj vond vorig jaar al dat hij altijd moest spelen. Zijn reacties richting alles en iedereen als hij weer eens gescoord had...
Toen had hij nog die dooie matavz voor zich die ook nog eens geblesseerd was.
Een goeie de Jong heeft niks te duchten van locagod. (laat staan een slechte de jong)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
sc Heerenveen kan erover meepraten maar ze staan met niets nu hij weg is.
RubenSosa
quote:
Maar wij hebben ook nog mahergod natuurlijk. DIe legt er ook wel 15 in dit jaar.
Is vorig jaar rustig gebracht
quote:
Hij was bij Heerenveen dan ook de enige scorende speler

dat gaat De Jong bij PSV niet zijn.
Brutal. Fucking. Metal.
De_Pel
Is weg.
quote:
Die james games dinges van Colombia leek me ook wel een aardige speler, is dat niets voor jullie?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:
Moet Willems eerst verkocht worden anders vrees ik dat PSV het bedrag niet op tafel kan leggen .
De_Pel
Is weg.
quote:
Opvolger is toch al gehaald, die knudde uit denemarken, werd gevolgd door arsenal en Barcelona toch, dus komt zeker goed.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef De_Pel het volgende:[..]
Opvolger is toch al gehaald, die knudde uit denemarken, werd gevolgd door arsenal en Barcelona toch, dus komt zeker goed.
Eerst moet Ajax even interesse in hem tonen, dan staat hij de volgende dag bij Van der Kuijlen met een PSV-shirtje in zijn handen.
Brands
De_Pel
Is weg.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Eerst moet Ajax even interesse in hem tonen, dan staat hij de volgende dag bij Van der Kuijlen met een PSV-shirtje in zijn handen.
Brands

Gini gaat 5 miljoen omhoogg
Gini

Gaat toch verlengen na het WK?
Ginigod
Brutal. Fucking. Metal.
Speelde gisteren een leuke pot. Deze pot was ideaal geweest voor Depay. Zoveel ruimte.
quote:
Depay - Huntelaar - Robben en het was 6-0 bij rust. Die Brazilianen verdedigden niet eens
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:[..]
Inderdaad de kop van de kanarie was er al afgehakt, leuke overwinning hoor maar niet meer dan dat
Precies. Gewoon een 'verplichte' 3-0. Had makkelijk meer kunnen zijn.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Lemming22 het volgende:Tot Obama toe dus blijkbaar
Maar serieus, ik ben benieuwd waar die top dan naar kijkt. Zo goed speelde hij toch niet dit WK? Gisteren was het wel wat beter, maar ik herinner me toch vooral vertraging op het middenveld en geen diepgang in zowel loopacties als passing. Maargoed, misschien heeft de top van de wereld dan wel een andere rol voor hem in gedachten.
Won ongelofelijk veel duels, maakte veel meters etc
Soort ramiresje maar dan minder goed
Heeinz
Ik schrik hiervan
quote:
Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef Lemming22 het volgende:Tot Obama toe dus blijkbaar
Maar serieus, ik ben benieuwd waar die top dan naar kijkt. Zo goed speelde hij toch niet dit WK? Gisteren was het wel wat beter, maar ik herinner me toch vooral vertraging op het middenveld en geen diepgang in zowel loopacties als passing. Maargoed, misschien heeft de top van de wereld dan wel een andere rol voor hem in gedachten.
Thijs zal wel gezopen hebben
De eigenaar van PSG zal ook wel balen met zijn 100+miljoen verdedigingsduo...
quote:
Er is interesse vanuit Italië naar het schijnt. Zou wellicht interessant kunnen zijn.
Ginigod moet minimaal 25M opleveren.
Brands regelt er minimaal 30M voor
Brutal. Fucking. Metal.
Voor de mensen die afvragen waar het geld vandaan komt voor de Jong/Defour
quote:
We doen het toch met jeugd? En met wat aankopen. Gezonde mix.
quote:
Afgelopen seizoen Depay, Locadia, Bakkali, Zoet, Koch, Brenet, Hendrix, Bertrams, Vloet...
Je kan moeilijk met alleen maar jonge spelers spelen.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Afgelopen seizoen Depay, Locadia, Bakkali, Zoet, Koch, Brenet, Hendrix, Bertrams, Vloet...
Van de namen die je noemt komen de meesten ook (nog?) tekort.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Feyenoord
quote:
Daarom is het ook normaal dat er wat aankopen gedaan worden. Maar sommigen, en zonder jou tekort te doen maar het zijn meestal Ajacieden, schijnen dat aspect niet te begrijpen.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Koch,Brenet,Hendrix en Bertrams is gewoon opvulling als je dat soort meuk moet gaan kopen dan is het wel heel treurig.
quote:
Want Pelle, Immers, Schaken, Janmaat, Vormer, Mathijsen zijn allemaal eigen jeugd?
quote:
Immers, Pelle, Schaken, Mathijsen, Mulder
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Daarom is het ook normaal dat er wat aankopen gedaan worden. Maar sommigen, en zonder jou tekort te doen maar het zijn meestal Ajacieden, schijnen dat aspect niet te begrijpen.
Ik vind dat PSV nog veel meer spelers moet kopen daar zijn ze groot mee geworden en uiteindelijk zal het niveau in de Eredivisie weer wat omhoog gaan.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Koch,Brenet,Hendrix en Bertrams is gewoon opvulling als je dat soort meuk moet gaan kopen dan is het wel heel treurig.
Hendrix is een van de grootste talenten die er rondlopen. Hij heeft alleen zijn fysiek nog niet mee. Koch heeft een uitermate goed seizoen gekend in de JL. Brenet komt waarschijnlijk te kort en Bertrams kan niet keepen.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Ik vind dat PSV nog veel meer spelers moet kopen daar zijn ze groot mee geworden en uiteindelijk zal het niveau in de Eredivisie weer wat omhoog gaan.
Ja inderdaad, want daar valt of staat het niveau van de eredivisie mee. Het feit dat PSV aankopen doet.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Dat niveau was toch al top? Tenminste, dat probeer je te "betogen" in een ander topic.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik ben geen Ajacied. Ik ben objectief. Ik zie de noodzaak tot het doen van aankopen wel.
Een heel seizoen draaien met mannen als Brenet, Hendrix, Vloet en Locadia en zo gaat waarschijnlijk geen prijzen opleveren.
Het zou al mooi zijn als er 1 of 2 wat kunnen doorbreken dit seizoen.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef Halcon het volgende:[..]
Ik ben geen Ajacied. Ik ben objectief. Ik zie de noodzaak tot het doen van aankopen wel.
Een heel seizoen draaien met mannen als Brenet, Hendrix, Vloet en Locadia en zo gaat waarschijnlijk geen prijzen opleveren.
Wat is er mis met Hendrix en Vloet?
quote:
Dat zijn talenten. Geen spelers die al een heel seizoen constant mee kunnen draaien. Laat staan als je er 8 of 9 van dat kaliber in de basis hebt staan.
quote:
Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef Halcon het volgende:[..]
Excuses. Gelukkig had ik er al in staan dat ik je niet tekort wilde doen.
quote:
Waarom ben je zo zeker van de meerwaarde van Defour? Laat het al een jaar of 3 niet meer zien.