Hardcore rap misschienquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Beastie Boys en Public Enemy worden toch gezien als hardcore?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hardcore rap misschien
In de VS is de term hardcore meer verbonden aan hardcore punk/metal volgens mij, maar dit is ook hardcore
Euhm Boefje natuurlijkquote:
Nog steeds mijn 'stijl' niet, vandaar de electrolesquote:
Maar de gemiddelde Nederlander denkt bij hardcore toch eerder aan angerfist/neophyte lijkt mij tochquote:
Jaren 70quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:56 schreef ACT-F het volgende:
In welk jaar ben je begonnen met je Electroles Sint?
2014, dit is pas les 1quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:56 schreef ACT-F het volgende:
In welk jaar ben je begonnen met je Electroles Sint?
Gabber en hardcore worden op één hoop gegooid. Toen gabber nog vriend betekende werd het ook aangeduid als ravequote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde Nederlander denkt bij hardcore toch eerder aan angerfist/neophyte lijkt mij toch![]()
Ja volgens mij draait hij al een hele tijd mee, maar ik vond het een mooi voorbeeld van het hele genrequote:
idd ja!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:03 schreef ACT-F het volgende:
O dit, hoor je vaak in drum'n bass nummers.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Origineel van...
- DJ tiesto
- buju banton
- The winstons
- commodores
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
deze is moeilijker
c. the winstons?
Amen break?
Nummer 2 natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Origineel van...
- DJ tiesto
- buju banton
- The winstons
- commodores
Is al beantwoord, The Winstonsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Origineel van...
- DJ tiesto
- buju banton
- The winstons
- commodores
Zometeen toch wel nog wat eurotrance als we naar het volgende millenium gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:11 schreef ACT-F het volgende:
Psy-trance is toch wel de echte trance en niet die eurotrance meuk
Als ze maar goed zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zometeen toch wel nog wat eurotrance als we naar het volgende millenium gaan
Ik ken het nummer nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse steekt vinger in de lucht om wat te vragen
Poing van Rotterdam Termination Source wat is dat nu? Oldschool gapper, happy hardcore
1992 is zo'n beetje het begin van gabber, typisch Rotterdams.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse steekt vinger in de lucht om wat te vragen
Poing van Rotterdam Termination Source wat is dat nu? Oldschool gapper, happy hardcore
Oooh, poing is uit 2006 dus eerder happy dan gabberquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
1992 is zo'n beetje het begin van gabber, typisch Rotterdams.
Toen leerde ik mijn ex kennenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
1992 is zo'n beetje het begin van gabber, typisch Rotterdams.
Dat is een latere versie, het origineel is van 1992, dat weet ik nog heel goed. Toen was gabber nog erg experimenteel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oooh, poing is uit 2006 dus eerder happy dan gabber
Stuiterenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Toen leerde ik mijn ex kennendat nummer had ie altijd keihard aan in zijn auto, dat was "het" helemaal toch
![]()
Oh, dan ken ik het origineel nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een latere versie, het origineel is van 1992, dat weet ik nog heel goed. Toen was gabber nog erg experimenteel.
Heeft die een nieuwe band die nog harder isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef ToT het volgende:
En toch vind ik de herrie die de nieuwe band van die oprichter maakt, een stuk extremer dan dit!
Ja ik kan niet iedereen altijd tevreden houdenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:20 schreef ACT-F het volgende:
Dit vind ik dus eurotrancemeuk![]()
Het geluid is wel een beetje overstuurd
Happy is best wel een non-genre hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oooh, poing is uit 2006 dus eerder happy dan gabber
Wil je ook een hapjequote:
Inderdaad, maar wel erg lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das toch eerder ragga jungle
Als ie er is, schuif ik wel een stukkie jouw kant opquote:
Nou ja, nieuw, nieuw.....in 2000 of 2001 had hij die band.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft die een nieuwe band die nog harder is?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ie er is, schuif ik wel een stukkie jouw kant op
Lijkt me gaafquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, nieuw, nieuw.....in 2000 of 2001 had hij die band.Heb ik live gezien. Goddomme wat een waanzin!
Ah heb je ooit wel eens iets van verteld in een show ja!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me gaafIk ga goed op dat soort feesten. Passenger of shit was nog wel het heftigst, noise met poepsex visuals
hahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah heb je ooit wel eens iets van verteld in een show ja!
Ja dit was op Wâldrock; Within Temptation trad op het grote podium op, en deze band in een klein tentje. Ik ben naar deze band gegaan omdat ik echt uitgekeken was op Within temptation, maar vooral ook omdat Tristania in dat tentje ging optreden na deze lui!
Zo klinkt die ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk eerder dat dit de 1992 versie is hoor
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk eerder dat dit de 1992 versie is hoor
Gabber als genre gezet, 1992 is early genoegquote:
quote:
Ik heb alleen de moderne dnb feesten echt meegemaakt. Wel illegale party's met jungle en een ragga MCquote:
Kreator en Hypocrisy traden er ook op, maar ik was erg moe, en die 2 bands (plus nog eentje die ik vergeten ben) hadden continu dezelfde sound qua drums en gitaren en een opzwepende aggresieve uitstraling. Ik werd er knetterchagrijnig van!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hahaha
Wat een festival dan. WT ben ik ook heel snel op uitgekeken ja
De illegale feesten zijn de shitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de moderne dnb feesten echt meegemaakt. Wel illegale party's met jungle en een ragga MC
Haha ja bij de illgale dingen waar ik ben geweest stonder er echt speakerkasten met epilepsielichten en geluid zo hard dat je sowieso geen gesprek kon voeren in of om de zaalquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De illegale feesten zijn de shitWas een keer in een kelder c.q. bunker. De bas kwam dubbel en dwars aan en geluidslimieten waren toen nog niet uitgevonden
Ja festivals met te veel dezelfde muziek vind ik ook irritant, ik kan niet heel lang hetzelfde horen. Toen ik 3 dagen op een goa festival was kon ik die beat ook écht niet meer horenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kreator en Hypocrisy traden er ook op, maar ik was erg moe, en die 2 bands (plus nog eentje die ik vergeten ben) hadden continu dezelfde sound qua drums en gitaren en een opzwepende aggresieve uitstraling. Ik werd er knetterchagrijnig van!
Nou, dat ideequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha ja bij de illgale dingen waar ik ben geweest stonder er echt speakerkasten met epilepsielichten en geluid zo hard dat je sowieso geen gesprek kon voeren in of om de zaal+ extreem veel rook. Alles om je drugstrip extremer te maken
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja festivals met te veel dezelfde muziek vind ik ook irritant, ik kan niet heel lang hetzelfde horen. Toen ik 3 dagen op een goa festival was kon ik die beat ook écht niet meer horen
En dan drie dagen zonder pauzequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, dat ideeEen donker hol met veel rook en strobes en iedereen padje af
Ik kan tegenwoordig zelfs amper meer een heel album van een artiest of band luisteren!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja festivals met te veel dezelfde muziek vind ik ook irritant, ik kan niet heel lang hetzelfde horen. Toen ik 3 dagen op een goa festival was kon ik die beat ook écht niet meer horen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan drie dagen zonder pauze
Wel verschillende soorten goa, 1 chilzaal, een 'normale' goa en een darkpsy. En nog meer drugsgebruikers dan bij een gemiddeld hardcore feestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Resepct
Ik haak al na 20 minuten bij EggsTC af
Da's de leeftijd ToTquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig zelfs amper meer een heel album van een artiest of band luisteren!
Dat trek ik niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan drie dagen zonder pauze
Er zijn mensen die serieus 3 dagen feesten, paar dagen slapen, volgende weekend weer een 3 dagen feesten. No jokequote:
Dat doet Eggs volgens mij ook hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
W
[..]
Wel verschillende soorten goa, 1 chilzaal, een 'normale' goa en een darkpsy. En nog meer drugsgebruikers dan bij een gemiddeld hardcore feest
O ja, de chillzaal met alleen maar waxinelichtjes, kussens waar je je baap op kon roken, opgeleukt met ecoline-effecten op een projector en Indiase muziek op de achtergrondquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
W
[..]
Wel verschillende soorten goa, 1 chilzaal, een 'normale' goa en een darkpsy. En nog meer drugsgebruikers dan bij een gemiddeld hardcore feest
Ik weet niet of jij dezelfde gabber docu gezien hebt als ik. Maar daar was ook een oude gabber die inderdaad zei. Maandag zwaar klote op het werk te komen, donderdag weer opleven, want vrijdagavond kon ie weer los.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die serieus 3 dagen feesten, paar dagen slapen, volgende weekend weer een 3 dagen feesten. No joke
Ja zo waren/zijn er velen maar in dat illegale circuit gaat het er dus nog heftiger aan toequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dezelfde gabber docu gezien hebt als ik. Maar daar was ook een oude gabber die inderdaad zei. Maandag zwaar klote op het werk te komen, donderdag weer opleven, want vrijdagavond kon ie weer los.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Nah! dit geloof je toch niet, New York Pizza belt net dat de bestelling nu pas bij hun binnenkomt en ze al aan het afsluiten zijn dus niet meer kunnen bezorgendus ik zei al maar ik heb op tijd besteld
![]()
maar ik heb dus mooi pech
ze gaan het bedrag terugstorten en geen pizza voor mij
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Nah! dit geloof je toch niet, New York Pizza belt net dat de bestelling nu pas bij hun binnenkomt en ze al aan het afsluiten zijn dus niet meer kunnen bezorgendus ik zei al maar ik heb op tijd besteld
![]()
![]()
Hoe kan zo'n bestelling nu pas binnenkomen danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
![]()
Is toch aso, ik heb op tijd besteld, hij komt bij hun zo laat aanquote:
* disclaimer voor epilepticiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ] (laser en strobes verzin ik erbij).
Ik vind dat ze het moeten opknappen, dan maar even overwerkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch aso, ik heb op tijd besteld, hij komt bij hun zo laat aankan ik niks aan doen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)6000-euro-pizza.html
Ahhhh via een website besteld? Is me ook laatst overkomen. Niet met pizza, maar met shoarma.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ] (laser en strobes verzin ik erbij).
Zei ik ook al maar dat ging hij niet doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het moeten opknappen, dan maar even overwerken
Ik heb een keer gehad dat ze mijn huis niet konden vindenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch aso, ik heb op tijd besteld, hij komt bij hun zo laat aankan ik niks aan doen
Ja is toch bizar, ik heb altijd gezeik met hun. Laatste keer kreeg ik een vip pasje voor het ongemak, en nu de 3e keer weer bal.. ga wel een andere pizzeria zoeken hier in de buurtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh via een website besteld? Is me ook laatst overkomen. Niet met pizza, maar met shoarma.
En daarna kroop de shoarma vanzelf weer terug naar zijn baasje?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef ToT het volgende:
Oh die shoarma kwam trouwens uiteindelijk wel aan bij mij, maar na een uur en drie kwartier.
Nou ik heb een keer gehad dat de bezorger niet naar boven durfde en ik het beneden op moest halenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ze mijn huis niet konden vinden
Nou ik kan zelfs geen shoarma hier meer bestellen nu in dit dorp, dus echt balen ik heb echt trekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef ToT het volgende:
Oh die shoarma kwam trouwens uiteindelijk wel aan bij mij, maar na een uur en drie kwartier.
Wat een kutsmoes om tijd uit te sparenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik heb een keer gehad dat de bezorger niet naar boven durfde en ik het beneden op moest halenhij had hoogtevrees
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En daarna kroop de shoarma vanzelf weer terug naar zijn baasje?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik probeer ook even mee te luisteren
Ja ik dacht dat hij een geintje maakte dus ik was niet gelijk naar beneden gekomenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Jij woont bovenin de Euromastquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik heb een keer gehad dat de bezorger niet naar boven durfde en ik het beneden op moest halenhij had hoogtevrees
quote:
quote:
Neuh, een uur / 5 kwartier na de plaatsing van mijn bestelling belden ze me op dat de beheerder van die online food order service site NU pas mijn bestelling aan hen hadden doorgegeven, en ze gingen meteen aan de slag en zouden het zo snel mogelijk komen brengen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En daarna kroop de shoarma vanzelf weer terug naar zijn baasje?
Ik had het nog meegepaktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn ook langsgekomen vanavond
Pizza speciale.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat doen ze meestal wel hier hoor
Ik woon echt in een extreme uithoek, en ik kan hier gewoon pizza en shoarma e.d. laten bezorgen door meerdere pizzeria's en shoarmatheken!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik kan zelfs geen shoarma hier meer bestellen nu in dit dorp, dus echt balen ik heb echt trek
Dat is dan helemaal klote!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, een uur / 5 kwartier na de plaatsing van mijn bestelling belden ze me op dat de beheerder van die online food order service site NU pas mijn bestelling aan hen hadden doorgegeven, en ze gingen meteen aan de slag en zouden het zo snel mogelijk komen brengen.Was nog niet te vreten ook! Veel te droog!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Nee hier is het echt na 10 uur afgelopenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon echt in een extreme uithoek, en ik kan hier gewoon pizza en shoarma e.d. laten bezorgen door meerdere pizzeria's en shoarmatheken!
Nieuwe bestelling opeisen, 5 stuks gelijk voor de immateriële schadequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, een uur / 5 kwartier na de plaatsing van mijn bestelling belden ze me op dat de beheerder van die online food order service site NU pas mijn bestelling aan hen hadden doorgegeven, en ze gingen meteen aan de slag en zouden het zo snel mogelijk komen brengen.Was nog niet te vreten ook! Veel te droog!
Dat wordt dan improviserenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Iemand die aansluitend op Sint wilt draaien? Ruler? ToT? ACT-F?
Nou dan weet je ook niet wat ze ermee doen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nieuwe bestelling opeisen, 5 stuks gelijk voor de immateriële schade
Dan staat de voedsel en warenautoriteit op de stoep. Eens kijken of dat goedkoper isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dan weet je ook niet wat ze ermee doen hoordat zou ik dan ook niet meer durven eten
Is dat een ja?quote:
Ja ik had een hele dag zwaar zitten klussen in dit huis en kwam uitgeput en hongerig in mijn vorige huis aan. Ik had geen zin om te koken en wilde iets pittigs hebben en veel vlees!quote:
Owjah, qua tijd snap ik idd. Ja ik weet niet tot hoe laat het hier kan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee hier is het echt na 10 uur afgelopen![]()
Sorry verkeerde
Ja maar dan heb jij het ondertussen al gegetenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan staat de voedsel en warenautoriteit op de stoep. Eens kijken of dat goedkoper is
Eerst even checken hè.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij het ondertussen al gegeten![]()
dan zou ik gaan voor mijn geld terug en ergens anders iets halen
Nou ik heb veel gekke dingen gezien in de horeca hoor en bij dat soort tenten helemaal brrrrrquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb je een uitloop gegeven tot 04:00
Ah ja dat zeggen we hier ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij noemen zo'n zaak altijd 'de turk'. Net zoals de telefoonhoesjes handelaar
Ja hoe kan ik die exporteren naar tekst?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt Sint
Krijgen we de playlist + samenvatting nog online?
ow dat klinkt spannendquote:
Tools --> Report --> Daily Airplayquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hoe kan ik die exporteren naar tekst?
Hmmm, zou moeten werken met de firebird database.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als ik op report druk
Zal ik doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, zou moeten werken met de firebird database.
Dan de Raffie methode: History venster vergroten - print screen maken - plakken in paint - knippen - als plaatje uploaden
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:11 schreef ToT het volgende:
Hee Sint, bedankt voor de deuntjes!Ik ga maffen!
Trusten, peeps!
Slaap lekker ToTquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:11 schreef ToT het volgende:
Trusten, peeps!
Slaap lekker bro!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:11 schreef ToT het volgende:
Trusten, peeps!
En waar is het dan voor ons terug te zien?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, zou moeten werken met de firebird database.
Dan de Raffie methode: History venster vergroten - print screen maken - plakken in paint - knippen - als plaatje uploaden
Maffay zequote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:11 schreef ToT het volgende:
Trusten, peeps!
Moet Sint in het topic postenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En waar is het dan voor ons terug te zien?
Aaaah okequote:
Maar de moeite is wel te merken aan de kwaliteitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meest vermoeiende show ooit om te doen
Maar wel een leuke en leerzamequote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meest vermoeiende show ooit om te doen
ABSOLUUTquote:
Kon je zelf niks verzinnenquote:
Nou oke dan...quote:
klinkt als een pornofilmquote:
Pornoquote:
quote:
Dat is niet fijnquote:
Waar draai je mee? SAM, VDJ, Mixxx?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:32 schreef ACT-F het volgende:
Invalid request HTTP 500 zegt die met ogg. MPEG werkt niet.
VDJ.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar draai je mee? SAM, VDJ, Mixxx?
Bekende bug bij VDJ7 helaas.quote:
Te moeilijk voor mij op dit tijdstip. Ik luister nog ff en ga dan ook mijn meurbaal opzoekenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrij hoge moeilijkheidsgraad
Ring Da Alarmquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrij hoge moeilijkheidsgraad
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:41 schreef ACT-F het volgende:
Tjonge, ze zitten hier keihard vuurwerk af te steken
ze hebben nu vuurwerk overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:41 schreef ACT-F het volgende:
Tjonge, ze zitten hier keihard vuurwerk af te steken
Maak hem losquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Buju Banton zit vast hoorde ik
En dan vuurwerk? hmm oke hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij een bedrijfsfeestje hier tegenover
Nog tot 2019quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Buju Banton zit vast hoorde ik
tjah, Goorquote:
Tegenwoordig is het allemaal intern hè. Die goede oude tijd van Soundblaster is niet echt meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand misschien heel toevallig nog een geluidskaartje liggen geschikt voor W7?
Symph misschien, maar die is pas over 2 weken weer in communicadoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand misschien heel toevallig nog een geluidskaartje liggen geschikt voor W7?
You know what to do with that big fat buttquote:
maar ik ben nog een extra line-in kanaal nodigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het allemaal intern hè. Die goede oude tijd van Soundblaster is niet echt meer
Verzoeknummerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
You know what to do with that big fat butt
Wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle, wiggle, wiggle
Die is leukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
You know what to do with that big fat butt
Wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle, wiggle, wiggle
ow, dan hoop ik dat ik er op tijd aan denkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph misschien, maar die is pas over 2 weken weer in communicado
Heb.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ben nog een extra line-in kanaal nodig
The Outhere Brothers - 1 polish, 2 biscuits and a fish sandwich is wel één van de beste, zo niet de beste cd die ik ooit gekocht hebquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
VAN ONDER NAAR BOVEN genrenamen
'electro'
acid
techno
minimal
nl hardcore
happy hardcore
us hardcore
breakcore
goa
digital hardcore
trance/eurodance
drum 'n bass
early hardcore
jungle/ragga
hardstyle
trap
drill 'n bass/genreloos
genreloos
breakcore/hiphop
party shit
japanse hyperactieve shit
ambient/chillout
troep/breakcore
japanse hyperactieve shit
mashup/noise
8bit
breakcore/mashup
noise
mashup/noise
Als ik met vriendinnen zit en dit nummer gooi ik aan roepen ze allemaal tegelijk wiggle wiggel.. dikke snikkelquote:
Succesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En ik ga dr vandoor!! vriendin is aan beland
Doei doeiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En ik ga dr vandoor!! vriendin is aan beland
Waar het hart vol van is....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik met vriendinnen zit en dit nummer gooi ik aan roepen ze allemaal tegelijk wiggle wiggel.. dikke snikkel![]()
Dat album is sowieso geniaalquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Girl you've got to suck my dick
And you've got to suck it quick
Put your ass on my face
I love the way your pussy tastes
Vies nummer eigenlijk
kusje opquote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kusje op
is misschien wel de beste/makkelijkste/goedkoopste oplossing ja.
Lees je dm eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kusje op
is misschien wel de beste/makkelijkste/goedkoopste oplossing ja.
Verboden filmquote:
checkquote:
Echt lang geleden dat ik deze gehoord hebquote:
'90squote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt lang geleden dat ik deze gehoord heb
Ik voel me echt oudquote:
WTF :´)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verboden film![]()
Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTY4NDk1NTU5NF5BMl5BanBnXkFtZTcwMjE2NDU2MQ@@._V1_SY317_CR0,0,214,317_AL_.jpg" on this server.
Reference #24.f00655f.1405116249.32142091
O diequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF :´)Bad Boys is een aktie humor film met Will Smith en Martin Lawrence
En bedanktquote:
Voor die zweep buk ik wel evenquote:
Check je lijstje nu nog eens dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
check
had een lijstje staandus zag 'm zo snel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |