Wil je ook een hapjequote:
Inderdaad, maar wel erg lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das toch eerder ragga jungle
Als ie er is, schuif ik wel een stukkie jouw kant opquote:
Nou ja, nieuw, nieuw.....in 2000 of 2001 had hij die band.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft die een nieuwe band die nog harder is?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ie er is, schuif ik wel een stukkie jouw kant op
Lijkt me gaafquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, nieuw, nieuw.....in 2000 of 2001 had hij die band.Heb ik live gezien. Goddomme wat een waanzin!
Ah heb je ooit wel eens iets van verteld in een show ja!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me gaafIk ga goed op dat soort feesten. Passenger of shit was nog wel het heftigst, noise met poepsex visuals
hahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah heb je ooit wel eens iets van verteld in een show ja!
Ja dit was op Wâldrock; Within Temptation trad op het grote podium op, en deze band in een klein tentje. Ik ben naar deze band gegaan omdat ik echt uitgekeken was op Within temptation, maar vooral ook omdat Tristania in dat tentje ging optreden na deze lui!
Zo klinkt die ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk eerder dat dit de 1992 versie is hoor
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk eerder dat dit de 1992 versie is hoor
Gabber als genre gezet, 1992 is early genoegquote:
quote:
Ik heb alleen de moderne dnb feesten echt meegemaakt. Wel illegale party's met jungle en een ragga MCquote:
Kreator en Hypocrisy traden er ook op, maar ik was erg moe, en die 2 bands (plus nog eentje die ik vergeten ben) hadden continu dezelfde sound qua drums en gitaren en een opzwepende aggresieve uitstraling. Ik werd er knetterchagrijnig van!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hahaha
Wat een festival dan. WT ben ik ook heel snel op uitgekeken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |