Dat wordt dan improviserenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Iemand die aansluitend op Sint wilt draaien? Ruler? ToT? ACT-F?
Nou dan weet je ook niet wat ze ermee doen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nieuwe bestelling opeisen, 5 stuks gelijk voor de immateriële schade
Dan staat de voedsel en warenautoriteit op de stoep. Eens kijken of dat goedkoper isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dan weet je ook niet wat ze ermee doen hoordat zou ik dan ook niet meer durven eten
Is dat een ja?quote:
Ja ik had een hele dag zwaar zitten klussen in dit huis en kwam uitgeput en hongerig in mijn vorige huis aan. Ik had geen zin om te koken en wilde iets pittigs hebben en veel vlees!quote:
Owjah, qua tijd snap ik idd. Ja ik weet niet tot hoe laat het hier kan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee hier is het echt na 10 uur afgelopen![]()
Sorry verkeerde
Ja maar dan heb jij het ondertussen al gegetenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan staat de voedsel en warenautoriteit op de stoep. Eens kijken of dat goedkoper is
Eerst even checken hè.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb jij het ondertussen al gegeten![]()
dan zou ik gaan voor mijn geld terug en ergens anders iets halen
Nou ik heb veel gekke dingen gezien in de horeca hoor en bij dat soort tenten helemaal brrrrrquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb je een uitloop gegeven tot 04:00
Ah ja dat zeggen we hier ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij noemen zo'n zaak altijd 'de turk'. Net zoals de telefoonhoesjes handelaar
Ja hoe kan ik die exporteren naar tekst?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt Sint
Krijgen we de playlist + samenvatting nog online?
ow dat klinkt spannendquote:
Tools --> Report --> Daily Airplayquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hoe kan ik die exporteren naar tekst?
Hmmm, zou moeten werken met de firebird database.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als ik op report druk
Zal ik doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, zou moeten werken met de firebird database.
Dan de Raffie methode: History venster vergroten - print screen maken - plakken in paint - knippen - als plaatje uploaden
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:11 schreef ToT het volgende:
Hee Sint, bedankt voor de deuntjes!Ik ga maffen!
Trusten, peeps!
Slaap lekker ToTquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:11 schreef ToT het volgende:
Hee Sint, bedankt voor de deuntjes!Ik ga maffen!
Trusten, peeps!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |