quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ] (laser en strobes verzin ik erbij).
Zei ik ook al maar dat ging hij niet doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het moeten opknappen, dan maar even overwerken
Ik heb een keer gehad dat ze mijn huis niet konden vindenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch aso, ik heb op tijd besteld, hij komt bij hun zo laat aankan ik niks aan doen
Ja is toch bizar, ik heb altijd gezeik met hun. Laatste keer kreeg ik een vip pasje voor het ongemak, en nu de 3e keer weer bal.. ga wel een andere pizzeria zoeken hier in de buurtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh via een website besteld? Is me ook laatst overkomen. Niet met pizza, maar met shoarma.
En daarna kroop de shoarma vanzelf weer terug naar zijn baasje?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef ToT het volgende:
Oh die shoarma kwam trouwens uiteindelijk wel aan bij mij, maar na een uur en drie kwartier.
Nou ik heb een keer gehad dat de bezorger niet naar boven durfde en ik het beneden op moest halenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ze mijn huis niet konden vinden
Nou ik kan zelfs geen shoarma hier meer bestellen nu in dit dorp, dus echt balen ik heb echt trekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef ToT het volgende:
Oh die shoarma kwam trouwens uiteindelijk wel aan bij mij, maar na een uur en drie kwartier.
Wat een kutsmoes om tijd uit te sparenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik heb een keer gehad dat de bezorger niet naar boven durfde en ik het beneden op moest halenhij had hoogtevrees
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En daarna kroop de shoarma vanzelf weer terug naar zijn baasje?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik probeer ook even mee te luisteren
Ja ik dacht dat hij een geintje maakte dus ik was niet gelijk naar beneden gekomenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Jij woont bovenin de Euromastquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik heb een keer gehad dat de bezorger niet naar boven durfde en ik het beneden op moest halenhij had hoogtevrees
quote:
quote:
Neuh, een uur / 5 kwartier na de plaatsing van mijn bestelling belden ze me op dat de beheerder van die online food order service site NU pas mijn bestelling aan hen hadden doorgegeven, en ze gingen meteen aan de slag en zouden het zo snel mogelijk komen brengen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En daarna kroop de shoarma vanzelf weer terug naar zijn baasje?
Ik had het nog meegepaktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn ook langsgekomen vanavond
Pizza speciale.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat doen ze meestal wel hier hoor
Ik woon echt in een extreme uithoek, en ik kan hier gewoon pizza en shoarma e.d. laten bezorgen door meerdere pizzeria's en shoarmatheken!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik kan zelfs geen shoarma hier meer bestellen nu in dit dorp, dus echt balen ik heb echt trek
Dat is dan helemaal klote!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, een uur / 5 kwartier na de plaatsing van mijn bestelling belden ze me op dat de beheerder van die online food order service site NU pas mijn bestelling aan hen hadden doorgegeven, en ze gingen meteen aan de slag en zouden het zo snel mogelijk komen brengen.Was nog niet te vreten ook! Veel te droog!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Nee hier is het echt na 10 uur afgelopenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon echt in een extreme uithoek, en ik kan hier gewoon pizza en shoarma e.d. laten bezorgen door meerdere pizzeria's en shoarmatheken!
Nieuwe bestelling opeisen, 5 stuks gelijk voor de immateriėle schadequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, een uur / 5 kwartier na de plaatsing van mijn bestelling belden ze me op dat de beheerder van die online food order service site NU pas mijn bestelling aan hen hadden doorgegeven, en ze gingen meteen aan de slag en zouden het zo snel mogelijk komen brengen.Was nog niet te vreten ook! Veel te droog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |