SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zo'n titel wacht ik wel ff totdat die weer vol is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Spelen het mooiste voetbalquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef buzz1291 het volgende:
Met zo'n titel wacht ik wel ff totdat die weer vol is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:19 schreef Patroon het volgende:
Oja met Grip is het ook erg leuk in de bergen! Dan vertelt hij allemaal verhalen over de stenen enzo. En dan tikt hij met hamertje erop en zegt ie triomfantelijk "graniet"Dat was leuk ja.
Vandaag lekker gefietst. Was redelijk rustig (hs 170) heuvelop aan 't peddelen, komt er opeens een of andere vent mij voorbij racen. Uit 't zadel. Dus ik er achter aan, in z'n wiel, 30 meter daar gezeten, toen vol er langs (in 't zadel), en hem zoek gefietst. Ik. Heuvelop. Iemand zoek fietsen. HA!!
Maarja, mijzelf goed pijn gedaan 85km, 1300hm, 27,5 gemiddeld.![]()
Een tdf fietser zeker. Haha nee mooi man.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef Oksel het volgende:
[..]Dat was leuk ja.
Vandaag lekker gefietst. Was redelijk rustig (hs 170) heuvelop aan 't peddelen, komt er opeens een of andere vent mij voorbij racen. Uit 't zadel. Dus ik er achter aan, in z'n wiel, 30 meter daar gezeten, toen vol er langs (in 't zadel), en hem zoek gefietst. Ik. Heuvelop. Iemand zoek fietsen. HA!!
Maarja, mijzelf goed pijn gedaan 85km, 1300hm, 27,5 gemiddeld.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Kaas was jij het op de moerdijk vandaag?![]()
waar ga je heen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nog 20 km tot Leeuwarden, fiets je zo een stukje mee richting harlingen, Patroon?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
De Fok stok op pikken in Wijnaldum en dan weer terug naar Veendam. Doen jullie vandaag dat rondje Ijselmeer of morgen?quote:![]()
Held!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
De Fok stok op pikken in Wijnaldum en dan weer terug naar Veendam. Doen jullie vandaag dat rondje Ijselmeer of morgen?![]()
Ja dat is prima. Kom je hier thuis?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nog 20 km tot Leeuwarden, fiets je zo een stukje mee richting harlingen, Patroon?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ivm drukte lukte het niet om met Kolonel af te spreken, maar stom toevallig kwam ik hem wel tegen.
Wat een baas, had er al 170km op zitten en moest nog 70km.Die gast ziet er afgetraind uit, rij niet graag tegen hem een berg op...
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
240 km voor de stok.... Dat is een flinke verscherping van het huidige record!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ter ere van je pogingen melk terug te brengen in het wielerdiëet heb ik zelf de proef op de som genomen en ben een rondje gaan fietsen met melk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef tweemeter het volgende:
[ afbeelding ]
Ketting speciaal voor Knut op het andere blad.
De resultaten waren verbluffend.
![]()
Zie ik nou beenhaar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Patroon het volgende:
Ivm drukte lukte het niet om met Kolonel af te spreken, maar stom toevallig kwam ik hem wel tegen.
Wat een baas, had er al 170km op zitten en moest nog 70km.Die gast ziet er afgetraind uit, rij niet graag tegen hem een berg op...
[ afbeelding ].
Wel melk direct uit de koe haar uier he?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ter ere van je pogingen melk terug te brengen in het wielerdiëet heb ik zelf de proef op de som genomen en ben een rondje gaan fietsen met melk.
De resultaten waren verbluffend.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ter ere van je pogingen melk terug te brengen in het wielerdiëet heb ik zelf de proef op de som genomen en ben een rondje gaan fietsen met melk.
De resultaten waren verbluffend.hahaha
Even serieus weet iemand waar ik toffe wielrensokken kan kopen? Liefst met zo'n kek rood-wit-blauw randje en de rest wit... Vandaag naar een Specialized winkel in Assen geweest, maar daar hadden ze niets. Wel bijzonder zo'n winkel in Assen...![]()
hoe zit dat dan met die fok stok snap der nix vanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
240 km voor de stok.... Dat is een flinke verscherping van het huidige record!![]()
Mensen verplaatsen een stok met FOK! er op naar diverse gemeenten in Nederland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoe zit dat dan met die fok stok snap der nix van![]()
Patty, ben je nog steeds tevreden over je clubkleding? Ik heb serieus last van m'n zitvlak door dat klotezeem in die Tsjechische rommel.![]()
Heb mijn stuurdopjes van de knwu aangepast. Mooi he?
Vanmiddag de Lorini gerepareerd, moest ander crankstel en trapas in, hoop geklooi om nog iets te vinden in de rommelbak wat nog paste. Gelukkig had papakaas ook nog wat 2e hands spareparts.![]()
![]()
Als ik het goed heb is zo'n baardje niet bepaald soignee of wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
En vorig week met Grip aan de Bossche bol.
[ afbeelding ]![]()
Als je een hipster bentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef kaasplankje het volgende:
Een baard is juist helamaal de bomb tt onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar doorgebracht?
Of kom je uit Almelo/Staphorst?![]()
![]()
Morgen pasta of brood als ontbijt?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Godver de godver. Dat komt hier net twee weken het topic binnen wandelen en zal ff bepalen of ik wel of niet soignee ben. En zelf heb je zeker harige poten? ;¤:@:@;);&^%#}!!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:44 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is zo'n baardje niet bepaald soignee of wel?![]()
Een woord: Paolini !
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Sorry las het juist gisteren op velominati nadat jullie het over het boek hadden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godver de godver. Dat komt hier net twee weken het topic binnen wandelen en zal ff bepalen of ik wel of niet soignee ben. En zelf heb je zeker harige poten? ;¤:@:@;);&^%#}!!!!![]()
Een woord: Paolini !
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hihi!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
wat weet jij nou van soigne 2meter met je ventieldopjes en ringetjes en je stikkertjes op je band niet bij het ventiel![]()
Zondagochtend, dus eerst een wippie met je nieuwe kippie, daarna croissantjes, vers geperste jus, hardgekookt eitje, lekker broodbeleg en wat fruit toe.quote:Mijn foto's op Flickr!
ik ga 300 km rijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zondagochtend, dus eerst een wippie met je nieuwe kippie, daarna croissantjes, vers geperste jus, hardgekookt eitje, lekker broodbeleg en wat fruit toe.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Lekker getraind, mooi weertje er bij. Het doel was om de stok te verplaatsten maar die lag er dus nietWel een goede training voor de 24-uurs race. Vandaag op een totaal van 260 km uitgekomen. Voor het eerst echt in Friesland gefietst en dan kom je Patroon ook nog tegen dat was wel toevallig.
Ja die ongeschoren benen zien jullie goed, maar ik ben een toerder dan mag dat.![]()
Die beenharen blijven mooi zitten dit jaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
eerst scheren kolonel, dan weer picca posten![]()
![]()
De chickies zouden het anders geweldig vinden hoor. Lekker in de dancing aan die gespierde gladde poten voelen... "mmmhhhh lekker hoor kolonel! Ik heb ook iets lekker glads, wil je ook even voelen? " zeggen ze dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die beenharen blijven mooi zitten dit jaar.Mijn foto's op Flickr!
Hahahahquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
De chickies zouden het anders geweldig vinden hoor. Lekker in de dancing aan die gespierde gladde poten voelen... "mmmhhhh lekker hoor kolonel! Ik heb ook iets lekker glads, wil je ook even voelen? " zeggen ze dan.ik ga het nu overwegen
![]()
![]()
Let wel op. Hun gladde dingetjes zijn niet zo droog als die van jou. Als het goed is.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga (zoals altijd) voor de brinta. (halve liter melk en metselsterkte brinta)quote:
Vanavond de pasta maaltijd voor de energie :thnxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik wens kanovinie en ddx en zijn vrienden morgen heel veel succes en net zo mooi weer als vandaag!![]()
zo hoort brinta ook!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik ga (zoals altijd) voor de brinta. (halve liter melk en metselsterkte brinta)
Vanavond de pasta maaltijd voor de energie :
[ afbeelding ]
[..]
thnxde lepel moet er rechtop in blijven staan!
ghehe.. fijn om te weten dat ik niet de enige dwaas ben die het zo eet
everyone's a critic...
even you ! !![]()
@ Patroon.... Kano en ik vroegen ons vandaag toch even af... Na zo een zware inspanning (of juist begin van het seizoen, als je nog in de opbouw zit) Neuk je dan ook met hartslagmeter om, en alleen maar in D1? Hoe gaat dat? #dtv
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ik heb zonet in dit topic zo'n mooi pleidooi gevoerd voor melk en dan kom jij met pasta en brood aanzetten, zo afgezaagd.quote:![]()
Of is het juist intervaltraining? Hoe doe je het dan als MissPatroon er bijna is? Stiekem toch nog even door of meteen rustig en dat heeft ze maar te accepteren?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef the_critic het volgende:
@ Patroon.... Kano en ik vroegen ons vandaag toch even af... Na zo een zware inspanning (of juist begin van het seizoen, als je nog in de opbouw zit) Neuk je dan ook met hartslagmeter om, en alleen maar in D1? Hoe gaat dat? #dtvOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die grap is al eens gemaakt vrind.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef the_critic het volgende:
@ Patroon.... Kano en ik vroegen ons vandaag toch even af... Na zo een zware inspanning (of juist begin van het seizoen, als je nog in de opbouw zit) Neuk je dan ook met hartslagmeter om, en alleen maar in D1? Hoe gaat dat? #dtvMaar ik kan 't mis hebben...![]()
We vroegen ons het wel serieus af trouwens
Godsammequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De resultaten waren verbluffend.![]()
![]()
Eindbaas![]()
![]()
Ik ga bellen met de tour dat ze niet naar Zeeland moeten komen maar koers naar het noorden!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paradijselijk landschap he?![]()
Kijk zulke soort sokken zoek ik, maar dan wat lager volgens mij.
http://www.sockeloen.nl/s(...)erformance-hoog.html![]()
voor 7 euro zou ik er niet te lang over nadenken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jij wilde graag soignee zijn, dan zijn lage sokken nicht im frage lange vriend!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef tweemeter het volgende:
Kijk zulke soort sokken zoek ik, maar dan wat lager volgens mij.
http://www.sockeloen.nl/s(...)erformance-hoog.htmlMijn foto's op Flickr!
Tja kijk, sokken zijn niet snel té hoog, pas als het (zwarte) compressiesokken zijn tot vlak onder je knie wordt het eng. Een mooie sok is sowieso minstens een cm of 5-6 boven het enkelgewricht, en max 12 erboven ofzo, maar hij moet wel stoppen onder het punt waar je twee kuitspieren uit elkaar splitsen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Maar deze zijn niet te lang? Want je hebt ook nog semi-hoge.
Bedenk wel dat al je sokken even lang moeten zijn, anders krijg je 3 tinten bruin, en bedenk ook dat hoe hoger je ze kiest des te sneuer ziet het eruit als je een korte broek en slippers draagt (of als je in een parenclub rondloopt)
Verder is het allemaal een kwestie van persoonlijke smaak
Mijn foto's op Flickr!
Dank je voor je uitgebreide antwoord, ik bestel wel twee paar want het is toch maar 14 euro totaal. Dan show ik ze wel als ik ze hebquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja kijk, sokken zijn niet snel té hoog, pas als het (zwarte) compressiesokken zijn tot vlak onder je knie wordt het eng. Een mooie sok is sowieso minstens een cm of 5-6 boven het enkelgewricht, en max 12 erboven ofzo, maar hij moet wel stoppen onder het punt waar je twee kuitspieren uit elkaar splitsen.
Bedenk wel dat al je sokken even lang moeten zijn, anders krijg je 3 tinten bruin, en bedenk ook dat hoe hoger je ze kiest des te sneuer ziet het eruit als je een korte broek en slippers draagt (of als je in een parenclub rondloopt)
Verder is het allemaal een kwestie van persoonlijke smaak![]()
![]()
Ja gewoon de hoge en de lage bestellen
Mijn foto's op Flickr!
hoe hoger de sok... hoe harder de snok!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Maar deze zijn niet te lang? Want je hebt ook nog semi-hoge.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Daar heb jij even een half uurtje op zitten brouwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
hoe hoger de sok... hoe harder de snok!![]()
En dat terwijl snokken niet goed is en hoge sokken wel....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:20 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Daar heb jij even een half uurtje op zitten brouwen.
Maargoed, ik heb met de beste man gefietst vandaag, hij zal dus wel moe zijn.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja plezier morgen he! Hoop dat het een beetje ok weer blijft.Mijn foto's op Flickr!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:20 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Daar heb jij even een half uurtje op zitten brouwen."Snok" is gewoon een wielrenuitdrukking hoor... Er een snok aan geven... ff flink het tempo opvoeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat terwijl snokken niet goed is en hoge sokken wel....
Maargoed, ik heb met de beste man gefietst vandaag, hij zal dus wel moe zijn.
en ook de uitdrukking die ik noemde is een bekende.... http://lmgtfy.com/?q=hoe+hoger+de+sok+hoe+harder+de+snokeveryone's a critic...
even you ! !![]()
dat hoop ik ook... dan kunnen wij ook nog een ritje maken..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef Gripper het volgende:
Ja plezier morgen he! Hoop dat het een beetje ok weer blijft.
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Gaat nu een filmpje rond van een agressieve wielrenner (tdf fietser?) in Groningen ofzo die een vrouw klappen geeft.
Staan we weer goed op.Sei wachsam,
Ook gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:29 schreef No-P het volgende:
Gaat nu een filmpje rond van een agressieve wielrenner (tdf fietser?) in Groningen ofzo die een vrouw klappen geeft.
Staan we weer goed op.https://www.facebook.com/(...)62096&type=2&theaterquote:Vandaag zijn mijn man, dochter en ik in elkaar geslagen door een zeer agressieve man op de oude norgerweg tussen zijen en peest. Mijn man ligt nu in het ziekenhuis en de politie is een grote zoekactie in de omgeving begonnen. Een oproep via burgernet heeft ook niet geholpen de man te vinden. Nu is mijn dochter zo slim geweest haar 2e aanval van deze man te filmen. Let niet op haar taalgebruik.
De man zal willicht in de omgeving van peest - zijen - wonen of ergens op de camping staan. Hij is goed te zien op de film dus misschien dat iemand hem herkent.
Tegen auto's aan fietsen![]()
![]()
Grote kans dat straks willekeurige fokkers ons wijzen op het filmpje en hun gal hier spuggen.Sei wachsam,
Ach ongetwijfeld, ik bedenk me maar gewoon dat het bij autorijders vast veel vaker gebeurd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef No-P het volgende:
Grote kans dat straks willekeurige fokkers ons wijzen op het filmpje en hun gal hier spuggen.![]()
Hmmm. Ik fiets daar best vaak langs maar herken die mongool en z'n lelijke kleding ook niet. Zal de komende tijd wel ff om me heen kijken of ik die midlifecrisis idioot tegenkom.![]()
Nou... DDX en Kano en vrienden vandaag rondje Ijsselmeer... 300km is normaal al belachelijke onderneming, maar dan ook nog eens in idt weer. Respect voor die mannen!everyone's a critic...
even you ! !![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 08:35 schreef the_critic het volgende:
Nou... DDX en Kano en vrienden vandaag rondje Ijsselmeer... 300km is normaal al belachelijke onderneming, maar dan ook nog eens in idt weer. Respect voor die mannen!![]()
![]()
Netjes ja, ik hoef maar 20 km te fietsen in de randstad vandaag.Sei wachsam,
Triatlon Utrecht?quote:Op zondag 13 juli 2014 09:32 schreef No-P het volgende:
Netjes ja, ik hoef maar 20 km te fietsen in de randstad vandaag..![]()
Ja. Sprint, voor de eerste divisie.
Fietsparcours is niet zo heel fijn. Stomme bochtjes en bruggetjes enzo.
Je vriendin doet ook mee?Sei wachsam,
Ja, ze vertrok vanochtend flink op tijd. Weet niet zo welke afstand ze doet vandaag.
Jij iig succes!.![]()
Ja ben zeer tevreden. Ik had na de winter schraleplekken en onderhuidsbultje maar dat was met ander broekje. Sinds ik ander zadel heb + nieuwe kleding nergens last van. Gebruik wel Assos crème. Denk dat het zadel het belangrijkste is om klachten te voorkomen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef Tommeke het volgende:
Patty, ben je nog steeds tevreden over je clubkleding? Ik heb serieus last van m'n zitvlak door dat klotezeem in die Tsjechische rommel.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zo. Sta op hoorn op de trein te wachten. Weer last van mijn achillespees en ik had bedacht dat het dan dom is om nog 280 km door te moeten...... Sta je dan fris en fruitig op het station.
Ja leuk he?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Valt me van je tegen patroon. Echt. Krijg de tyfus.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jonge ik zeg toch dat Klote is.. moet er een kusje op?
Grapjes over sex met hartslagmeter mag wel, als ik dan ff grapje maak is het gelijk huilen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik moet ook maar eens aan een ander zadel en die Assos crème denk ik want die latente bult waar de zon niet schijnt komt steeds vaker opspelen. Denk zelf aan zo'n gleuf zadel maar moet eerst maar eens zo'n groen test zadel ergens lenen. En is die Assos creme nu echt beter dan uiercreme van het Kruidvat? Die gebruik ik al sinds mensenheugenis en beschermde altijd wel goed. Voor schrale plekken gebruik ik Horma huidcreme als herstel.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ben zeer tevreden. Ik had na de winter schraleplekken en onderhuidsbultje maar dat was met ander broekje. Sinds ik ander zadel heb + nieuwe kleding nergens last van. Gebruik wel Assos crème. Denk dat het zadel het belangrijkste is om klachten te voorkomen.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |