Dat is omdat het niet in onze ouders zou zijn opgekomenquote:
Ik heb ooit eens een boon in mijn neus gestopt als dreumes. Ik snap werkelijk niet dat die dingen niet onmiddellijk verboden werden. En alle telers aangeklaagd natuurlijk. Hoe durven ze iets te verbouwen waar een klein kind eventueel in kan stikken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:49 schreef tong80 het volgende:
Ben als kind naar de dokter geweest omdat ik een knikker in m'n neus had gepropt.
Zulke dingen gebeuren. Trouwens ook eens een stuk gebeten uit een drinkglas.
Alles is gevaarlijk.
M'n ouders hebben trouwens wel ooit een wasmachinefabrikant aangeklaagd omdat er op de beschrijving niet stond dat je geen katten in de droogmolen moest stoppen om hem droog te maken na een regenbui.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is omdat het niet in onze ouders zou zijn opgekomen
Wat dacht je van de prinses die blijvend letsel aan haar rug kreeg nadat ze een nacht bovenop een erwt had geslapen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een boon in mijn neus gestopt als dreumes.
Dat is meer een gevalletje eigen schuld. Ze voelde onmiddellijk dat ze op een erwt lag te slapen. Ze had kunnen opstaan om deze te verwijderen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de prinses die blijvend letsel aan haar rug kreeg nadat ze een nacht bovenop een erwt had geslapen.
Klik-klakballetjes in mijn jeugd. Gegarandeerd dat je polsen naar de knoppen gingen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef megamandy het volgende:
Iedere rage blijkt na een paar weken altijd levensgevaarlijk
Die waren ook een stuk gevaarlijker dan die elastiekjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:09 schreef Knip het volgende:
[..]
Klik-klakballetjes in mijn jeugd. Gegarandeerd dat je polsen naar de knoppen gingen.
Bloedende tong?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ook eens een stuk gebeten uit een drinkglas.
Je bent scherf.quote:
De grap is dat die generatie op dit moment hun eigen kinderen zo betuttelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:01 schreef quirina het volgende:
OUD / scoubidou-touwtjes waarschijnlijk schadelijk voor kinderen
Deze waren ook al gevaarlijk.
Alles is gevaarlijk!
Ja, die heb ik ook wel eens keihard tegen mijn kop gekregen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:09 schreef Knip het volgende:
[..]
Klik-klakballetjes in mijn jeugd. Gegarandeerd dat je polsen naar de knoppen gingen.
Nu heb je spacescootersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:02 schreef Snowballed het volgende:
Elastiekjes gevaarlijk..?
Rages zijn niet meer wat ze geweest zijn..
Wij hadden gewoon allemaal een skatebike.. incl bijbehorend letsel...
[ afbeelding ]
Voor jonge Marokkaantjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu heb je spacescooters
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:37 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]nice, maar ik moet nog de eerste rubber eend vinden met die percentages DIDP en DINP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
Ik onderzoek regelmatig van dit soort klachten die binnenkomen bij retailers. Als ik dit zo lees zou ik het met gemak de klacht aan de kant schuiven. Complete onzin, hier zal dus ook niks mee gaan gebeuren. Verstikkingsgevaar en beknellingsgevaar zijn in principe wel aanwezig, maar in de praktijk zal het bij kinderen van boven de 3 jaar geen onredelijke gevaren opleveren. En als een moeder een loombandsetje aan kinderen onder de 3 geeft, tja, eigen schuld...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:26 schreef anonymoussie het volgende:
Die nieuwste rage... looming.
[..]
Het is wat...
quote:Amélie: En uw boek, is het een liefdesverhaal?
Hipolito: Nee, het is... Het is een verhaal van iemand die een dagboek schrijft. Alleen in plaats van op te schrijven wat hij heeft beleefd, schrijft hij van te voren op hoe dingen op een ramp kunnen uitdraaien, voordat ze daadwerkelijk gebeuren. Daarvan wordt hij depressief en dus... doet hij niks.
Gina: Kortom, het is een verhaal over iemand die niks doet.
Heb daar zelfs een litteken aan over gehouden aan m'n pink, zat het elastiekje net even te ver uit te rekke voor ik het losliet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef bijdehand het volgende:
Vroeger speelde ik ook met elastiekjes. Die waren ook levensgevaarlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |