het is: Apple.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Druppelss het volgende:
Mensen die ook echt iPhone schrijven omdat appel het zo wilt
OH GOD, HIER IEMAND DIE PRO-SAMSUNG IS EN ALLES VAN APPLE (SCHRIJF APPEL) KLOTE VINDquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Druppelss het volgende:
Mensen die ook echt iPhone schrijven omdat appel het zo wilt
Samsung is ook kut, kut build quality en tyfus software. Dat is de aids van Android.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OH GOD, HIER IEMAND DIE PRO-SAMSUNG IS EN ALLES VAN APPLE (SCHRIJF APPEL) KLOTE VIND
deze telefoon is beter discussiesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Samsung is ook kut, kut build quality en tyfus software. Dat is de aids van Android.
Android zelf of Android met Sense is goed.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Samsung is ook kut, kut build quality en tyfus software. Dat is de aids van Android.
Android zelf of Android met Sense is goed.
Nouja als techie doe ik dat graag dus misschien neem ik het vele malen serieuzer dan anderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaan we nu serieus discussieren over welke telefoon goed is en wat niet
Apple PC's zijn prima, maar die telefoonsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OH GOD, HIER IEMAND DIE PRO-SAMSUNG IS EN ALLES VAN APPLE (SCHRIJF APPEL) KLOTE VIND
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja als techie doe ik dat graag dus misschien neem ik het vele malen serieuzer dan anderen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Apple PC's zijn prima, maar die telefoonsmatige hardware, behuizingen die bekrassen als je ernaar kijkt. Gewoon allemaal heel matig in elkaar gezet.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat reageren dan counter ik met: je moeder
Waarom liegen mensen toch altijd in dit soort topics?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Apple PC's zijn prima, maar die telefoonsmatige hardware, behuizingen die bekrassen als je ernaar kijkt. Gewoon allemaal heel matig in elkaar gezet.
ik heb zelf een huaweiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik heb al heel wat iPhone's in handen gehad voor reparatie.. Vooral dat wifi probleem bij de 4Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom liegen mensen toch altijd in dit soort topics?
Prima dat je een voorkeur hebt, maar keiharde leugens verzinnen omdat je zelf een trieste fanboi bent is echt zo laag.
Niet HTCquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
ik heb al heel wat iPhone's in handen gehad voor reparatie.. Vooral dat wifi probleem bij de 4Sdie printplaten zijn gewoon van lage kwaliteit. Zwarte vlekken in camera's van de 5S etc etc.. HTC overigens ook bagger.
Maar; als de telefoon gewoon werkt is het best een leuk ding (maar dat is met alle elektronica zo). Verder is het gewoon overpriced, maar dat weet iedereen wel intussen.
Zijn er dan veel problemen met huawei???quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
ik heb al heel wat iPhone's in handen gehad voor reparatie.. Vooral dat wifi probleem bij de 4Sdie printplaten zijn gewoon van lage kwaliteit. Zwarte vlekken in camera's van de 5S etc etc.. HTC overigens ook bagger.
Maar; als de telefoon gewoon werkt is het best een leuk ding (maar dat is met alle elektronica zo). Verder is het gewoon overpriced, maar dat weet iedereen wel intussen.
4Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Degelijke Android toestellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
EEN HUAIWEI WTF IS DIT BEN ZEKER WINTERSLAAP GEVALLEN DE LAATSTE 5 JAR :;)
Dat is een weide voor een Huai koe, nieuw Japans soort.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ken dat merk niet, geen idee -) Samsung is wel erg reparatie vriendelijk, je krijgt er iig originele parts voor. Maar ach, heb zelf de S3 en dat is ook echt geen super telefoon hoor, alleen... 4 x goedkoper als een iphone?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef -GTR2- het volgende:
[..]
Zijn er dan veel problemen met huawei???
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
bekend merk in Azie, in EU niet zo.
Een OSquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hele domme vraag, maar wat is een android.
Daar draaien HTC,s, Samsungs, Sony,s, Huawei's, Nexusen, LG's en een heleboel andere merken op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hele domme vraag, maar wat is een android.
En dat is heel erg makkelijk toch, even je OS vervangen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daar draaien HTC,s, Samsungs, Sony,s, Huawei's, Nexusen, LG's en een heleboel andere merken op.
alleen hebben meestal eigen software er op zodat het er anders uitziet/beetje anders werkt/extra software heeft.
Kan je weghalen en een normale pure Android versie op zetten.
Ja, eigenljk wel, beetje eng eerste keer maar doe het nu in 15 minuten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is heel erg makkelijk toch, even je OS vervangen?
Maar waarom zou je in eerste instantie een ander ROM op je toestel willen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daar draaien HTC,s, Samsungs, Sony,s, Huawei's, Nexusen, LG's en een heleboel andere merken op.
alleen hebben meestal eigen software er op zodat het er anders uitziet/beetje anders werkt/extra software heeft.
Kan je weghalen en een normale pure Android versie op zetten.
Samsung heeft er hun eigen laagje op zitten dat Touchwiz heet, dat maakt alles veel trager dan het hoort te zijn.
HTC's Sense is wel oke, best strak en licht.
LG's laagje is wel te doen.
Nexus toestellen hebben puur android, maar je kan eigenljk elke android versie met elke skin op elk toestel zetten als je weet hoe je een ROM moet flashen. (google, verdiep je eens, zoek eens op youtube bijvoorbeeld 's4 with stock android')
Omdat de normale rom misschien niet naar wens is? Duidelijk toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in eerste instantie een ander ROM op je toestel willen?
mijn iPhone 5 draait perfect vanuit de fabriek, geen onnodige bloatware enzovoorts
Dus als je apple hebt ben je meteen simpel?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat de normale rom misschien niet naar wens is? Duidelijk toch? Wtf?
En Android is ook meer voor mensen die niet totaal digibeet zijn.
Nouja, je hoeft natuurlijk helemaal geen rom te flashen toch, alleen als je dat wil, androids doen het ook gewoon out of the box.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus als je apple hebt ben je meteen simpel?
Ik vind mijn telefoon juist zo fijn omdat hij het out of the box doet en de software me aanstaat/lekker werkt. nou werkt een android toestel ook out of the box maar moet je nog rom's gaan flashen enzovoorts. En is een telefoon in essentie niet om mee te bellen en sms'en whatsappen?
Maar heb jij wel eens een iDevice in je bezit gehad voor langer dan een week?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft natuurlijk helemaal geen rom te flashen toch, alleen als je dat wil, androids doen het ook gewoon out of the box.
En nee, niet alleen dat, het zijn mini computers die ook kunnen bellen, het is echt niet meer gewoon een telefoon.
En ik zei niet achterlijk, ik zei digibeet. Je kan een IQ hebben van 200 maar dan hoef je niks te weten over techniek. Het is wel zo dat Apple/IOS een makkelijkere learning curve heeft en ouderen die makkelijker vinden etc. Goed, niet iedereen, maar veel mensen.
Vaak genoeg getest, en daar hoef je hem echt niet een week voor te hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar heb jij wel eens een iDevice in je bezit gehad voor langer dan een week?
en zo nee hoe kun je dan weten of iOS je beter ligt dan Android?
Maar waar heb je die widgets voor nodig dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Vaak genoeg getest, en daar hoef je hem echt niet een week voor te hebben.
Prima OS, niks mis mee, dat meen ik, maar zo'n gesloten ecosysteem, en geen widgets, android 4.4 loopt even soepel. etc.
Ga is buitenspelen kutventjequote:
ga effe serieus discussiëren en de ICT nerd uithangen in DIG ofzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar waar heb je die widgets voor nodig dan?
En gesloten ecosysteem valt wel mee, althans mits je het toestel jailbreakt
Maar rechtzaken? die over patenten? dat vind ik apart, als jij een patent hebt en een ander bedrijf gebruikt dat dan is het toch je goed recht om daar een vergoeding voor te vragen.
[..]
Ga is buitenspelen kutventje
Widgets zien er goed uit, leuke homescreens, functioneel, informatie op een oogwenk etc.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar waar heb je die widgets voor nodig dan?
En gesloten ecosysteem valt wel mee, althans mits je het toestel jailbreakt
Maar rechtzaken? die over patenten? dat vind ik apart, als jij een patent hebt en een ander bedrijf gebruikt dat dan is het toch je goed recht om daar een vergoeding voor te vragen.
[..]
Ga is buitenspelen kutventje
Dat jij nou niks weet over de toestellen die jij dagelijks gebruikt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ga effe serieus discussiëren en de ICT nerd uithangen in DIG ofzo.
Klopt, mijn HTC One is gewoon razendsnel met surfen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Druppelss het volgende:
Ik vind internetpagina's bekijken op een iphone wel stukken minder lekker werken dan op een Samsung bijvoorbeeld, het grotere scherm heeft daarbij ook veel voordelen.
Apple is leuk als telefoon en om af en toe iets op te zoeken op internet, bij HTC/samsung vind ik dat meer andersom; surfen gaat gewoon veel sneller.
En google maps/streetview mis ik wel op apple.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat jij nou niks weet over de toestellen die jij dagelijks gebruikt.Ga weg sukkel.
Ach mis de widgets niet op mijn telefoonquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Widgets zien er goed uit, leuke homescreens, functioneel, informatie op een oogwenk etc.
En de rechtszaken zijn vaak voor achterlijke dingen hoor. Rechthoek vorm patent?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ga effe serieus discussiëren en de ICT nerd uithangen in DIG ofzo.
ik sukkelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ach mis de widgets niet op mijn telefoon![]()
Zal wel met originaliteit te maken hebben, ik verzin het ook niet. maar als ze daar patent op hebben dan hebben ze ook het recht om bijvoorbeeld een samsung voor de rechter te slepen wanneer ze dat patent schenden.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"mama ik wordt nerd genoemd op het internet"
![]()
![]()
![]()
![]()
Er komen steeds meer deuren om het Hof van Eden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Skillstorm het volgende:
maar zo'n gesloten ecosysteem, en geen widgets
Android heeft nog altijd geen Proces Priorities voor de interface en dat zorgt nog altijd voor lag in animaties. Naarmate de processoren krachtiger worden wel steeds minder, maar het is er nog wel. Tevens is de touchresponse nog altijd lager door de lag tussen het aanraken en het daadwerkelijk verwerken. Hier erger ik mij mateloos aan bij Android.quote:android 4.4 loopt even soepel/soepeler etc.
Merk er werkelijk niks van, niet vanaf de Snapdragon 600 series tenminste.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er komen steeds meer deuren om het Hof van Eden.
[..]
Android heeft nog altijd geen Proces Priorities voor de interface en dat zorgt nog altijd voor lag in animaties. Naarmate de processoren krachtiger worden wel steeds minder, maar het is er nog wel. Tevens is de touchresponse nog altijd lager door de lag tussen het aanraken en het daadwerkelijk verwerken. Hier erger ik mij mateloos aan bij Android.
Totdat Android 5.0 uit is en de nieuwste processor waardoor het allemaal nog wat sneller gaat. Dan merk je het ineens tegenover je oude Snapdragon 600 processor en Android-versie 4.4.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Merk er werkelijk niks van, niet vanaf de Snapdragon 600 series tenminste.
Hmm... alles gaat soepel tot nu toe, zelfs toen ik nog een Nexus 5 (snapdragon 800) erbij had. Dat verschil was niet merkbaar als je er niet echt heel goed op let.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat Android 5.0 uit is en de nieuwste processor waardoor het allemaal nog wat sneller gaat. Dan merk je het ineens tegenover je oude Snapdragon 600 processor en Android-versie 4.4.
Dit wordt namelijk al jaren met iedere Android-versie gezegd.
Dat snelheidsverschil merk je ook gewoon als je verschillende generatie iPhones tegenover elkaar houdt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat Android 5.0 uit is en de nieuwste processor waardoor het allemaal nog wat sneller gaat. Dan merk je het ineens tegenover je oude Snapdragon 600 processor en Android-versie 4.4.
Dit wordt namelijk al jaren met iedere Android-versie gezegd.
Ik merk het direct. Ook op computers merk ik, sinds ik een iPhone heb, direct dat er geen gebruik wordt gemaakt van Proces Priorities. Gelukkig wel minder vaak maar op zowel OS X als Windows is het wel waarneembaar wanneer je computer eens goed gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
als je er niet echt heel goed op let.
Ik zie het ook naar mijn mening te vaak op mijn iPhone. Echter is dit iets waar Apple zelf niets aan kan doen omdat het alleen voorkomt bij third-party apps zoals bijvoorbeeld Facebook en Shazam. Deze apps maken geen gebruik van de Proces Priorities waardoor content geladen en gerenderd wordt terwijl je aan het scrollen bent. Moet je als developer niet voor je apps doen want dat is lelijk en vervelend. Daarom gebruik ik ook 9/10 keren Facebook in Safari omdat Safari wel werkt met Proces Priorities.quote:Daarbij heb ik iPhones vaak genoeg zien haperen.
Ik heb de camera zien haperen bedoel ik dan he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik merk het direct. Ook op computers merk ik, sinds ik een iPhone heb, direct dat er geen gebruik wordt gemaakt van Proces Priorities. Gelukkig wel minder vaak maar op zowel OS X als Windows is het wel waarneembaar wanneer je computer eens goed gebruikt wordt.
[..]
Ik zie het ook naar mijn mening te vaak op mijn iPhone. Echter is dit iets waar Apple zelf niets aan kan doen omdat het alleen voorkomt bij third-party apps zoals bijvoorbeeld Facebook en Shazam. Deze apps maken geen gebruik van de Proces Priorities waardoor content geladen en gerenderd wordt terwijl je aan het scrollen bent. Moet je als developer niet voor je apps doen want dat is lelijk en vervelend. Daarom gebruik ik ook 9/10 keren Facebook in Safari omdat Safari wel werkt met Proces Priorities.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ligt eraan welk toestel je gebruikt. De eerste versie van iOS 7 op de iPhone 4 was heel slecht geprogrammeerd en daardoor echt een drama. Ook simpele zaken als de toetsinput was slecht geregeld waardoor typen niet meer fijn was. Gelukkig met iOS 7.1 in orde gesteld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:05 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat snelheidsverschil merk je ook gewoon als je verschillende generatie iPhones tegenover elkaar houdt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Overtuigend filmpje jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan welk toestel je gebruikt. De eerste versie van iOS 7 op de iPhone 4 was heel slecht geprogrammeerd en daardoor echt een drama. Ook simpele zaken als de toetsinput was slecht geregeld waardoor typen niet meer fijn was. Gelukkig met iOS 7.1 in orde gesteld.
Nieuwe modellen hebben inderdaad een nog snellere response maar ook de iPhone 4s heeft een snellere response dan de nieuwste Android-toestellen.
Ook goed te zien in video's:
En zo zijn er nog wel tig filmpjes en tevens ook testen waar het gemeten is. Zelfs de nieuwste Android-toestellen komen nog niet in de buurt van de iPhone 4s. En dat is een toestel van al bijna 3 jaar oud.quote:
Even quoten for truth en misschien komt er dan nog een leuke discussie. Ik verveel mij namelijk.quote:
Huaweiquote:
De beste telefoon die ik heb gehadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
Jij snapt em... keertje dikke j roken???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |