het is: Apple.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Druppelss het volgende:
Mensen die ook echt iPhone schrijven omdat appel het zo wilt
OH GOD, HIER IEMAND DIE PRO-SAMSUNG IS EN ALLES VAN APPLE (SCHRIJF APPEL) KLOTE VINDquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Druppelss het volgende:
Mensen die ook echt iPhone schrijven omdat appel het zo wilt
Samsung is ook kut, kut build quality en tyfus software. Dat is de aids van Android.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OH GOD, HIER IEMAND DIE PRO-SAMSUNG IS EN ALLES VAN APPLE (SCHRIJF APPEL) KLOTE VIND
deze telefoon is beter discussiesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Samsung is ook kut, kut build quality en tyfus software. Dat is de aids van Android.
Android zelf of Android met Sense is goed.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Samsung is ook kut, kut build quality en tyfus software. Dat is de aids van Android.
Android zelf of Android met Sense is goed.
Nouja als techie doe ik dat graag dus misschien neem ik het vele malen serieuzer dan anderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaan we nu serieus discussieren over welke telefoon goed is en wat niet
Apple PC's zijn prima, maar die telefoonsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OH GOD, HIER IEMAND DIE PRO-SAMSUNG IS EN ALLES VAN APPLE (SCHRIJF APPEL) KLOTE VIND
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja als techie doe ik dat graag dus misschien neem ik het vele malen serieuzer dan anderen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Apple PC's zijn prima, maar die telefoonsmatige hardware, behuizingen die bekrassen als je ernaar kijkt. Gewoon allemaal heel matig in elkaar gezet.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat reageren dan counter ik met: je moeder
Waarom liegen mensen toch altijd in dit soort topics?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Apple PC's zijn prima, maar die telefoonsmatige hardware, behuizingen die bekrassen als je ernaar kijkt. Gewoon allemaal heel matig in elkaar gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |