ik heb zelf een huaweiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OH GOD, HIER IEMAND DIE PRO-SAMSUNG IS EN ALLES VAN APPLE (SCHRIJF APPEL) KLOTE VIND
ik heb al heel wat iPhone's in handen gehad voor reparatie.. Vooral dat wifi probleem bij de 4Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom liegen mensen toch altijd in dit soort topics?
Prima dat je een voorkeur hebt, maar keiharde leugens verzinnen omdat je zelf een trieste fanboi bent is echt zo laag.
Niet HTCquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
ik heb al heel wat iPhone's in handen gehad voor reparatie.. Vooral dat wifi probleem bij de 4Sdie printplaten zijn gewoon van lage kwaliteit. Zwarte vlekken in camera's van de 5S etc etc.. HTC overigens ook bagger.
Maar; als de telefoon gewoon werkt is het best een leuk ding (maar dat is met alle elektronica zo). Verder is het gewoon overpriced, maar dat weet iedereen wel intussen.
Zijn er dan veel problemen met huawei???quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
ik heb al heel wat iPhone's in handen gehad voor reparatie.. Vooral dat wifi probleem bij de 4Sdie printplaten zijn gewoon van lage kwaliteit. Zwarte vlekken in camera's van de 5S etc etc.. HTC overigens ook bagger.
Maar; als de telefoon gewoon werkt is het best een leuk ding (maar dat is met alle elektronica zo). Verder is het gewoon overpriced, maar dat weet iedereen wel intussen.
4Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Degelijke Android toestellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
EEN HUAIWEI WTF IS DIT BEN ZEKER WINTERSLAAP GEVALLEN DE LAATSTE 5 JAR :;)
Dat is een weide voor een Huai koe, nieuw Japans soort.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
EEN HUAIWEI WTF IS DIT BEN ZEKER WINTERSLAAP GEVALLEN DE LAATSTE 5 JAR :;)
Ken dat merk niet, geen idee -) Samsung is wel erg reparatie vriendelijk, je krijgt er iig originele parts voor. Maar ach, heb zelf de S3 en dat is ook echt geen super telefoon hoor, alleen... 4 x goedkoper als een iphone?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef -GTR2- het volgende:
[..]
Zijn er dan veel problemen met huawei???
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
bekend merk in Azie, in EU niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |