Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt! En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
TV Slowchat Meet
Datum: 27 juli Waar: Centrale plaats, Utrecht of Amersfoort Wat: Gewoon beetje stelen beetje zuipen en dan van 19:30 tot 22:30 SBS6
Ik had op mijn MBO een leraar die aan ons elke les ging vragen waar wij de vorige keer gebleven waren omdat hij het zelf niet meer wist, Wij waren allang bij hoofdstuk 12. En de week erop Hoofdstuk 10 is bijna af Weer twee weken niks doen
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ik had op mijn MBO een leraar die aan ons elke les ging vragen waar wij de vorige keer gebleven waren omdat hij het zelf niet meer wist, Wij waren allang bij hoofdstuk 12. En de week erop Hoofdstuk 10 is bijna af Weer twee weken niks doen
Deze kon mij werkelijk niks bijbrengen, sterker nog, hij vroeg regelmatig aan mij hoe iets werkte
! Stel bazen, toen het allemaal zo instabiel als de nete was ging iemand even een ping actie uitvoeren op iets. Heel dat netwerk ging plat
Heel die week geen les meer gehad.
Ook regelmatig gehad dat het helemaal plat lag ja. Iedereen hot-spots aanmaken op de telefoon met de raarste namen
Gingen ze bij elke klas langs of we niet zulke rare wifi-namen wilden maken, en als we het toch deden "kwamen ze er echt wel achter wie hem had aangemaakt "
Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef WcPot het volgende: Zal allemaal wel drugsafval in het riool zitten. Daarom blijft het water in de straat staan
Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef WcPot het volgende: Zal allemaal wel drugsafval in het riool zitten. Daarom blijft het water in de straat staan
Via internet allebei. Kreeg net tijdens het luisteren opeens zo'n testbeeld samen met een piep en bij refresh alleen nog maar zwart. Heb hier geen radio, doet die het we nog?
Of studeren. Heb voor vanavond een deadline _! Maar vandaag FIFA spelen zit er waarschijnlijk wel in Alhoewel ik echt een waardeloos team heb. Als je dan ineens met Oranje speelt dan merk je echt een verschil in hoe soepel het kan gaan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Of studeren. Heb voor vanavond een deadline _! Maar vandaag FIFA spelen zit er waarschijnlijk wel in Alhoewel ik echt een waardeloos team heb. Als je dan ineens met Oranje speelt dan merk je echt een verschil in hoe soepel het kan gaan
Op zaterdag 12 juli 2014 12:19 schreef Starm het volgende: Vroeg opgestaan omdat iemand van Marktplaats iets zou komen afhalen, is die gast ondertussen al 20 minuten te laat
Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Rijst het volgende: Ik kijk nooit meer naar SBS. Vroeger wel. Toen had je underkoffer in Nederland en Peter R de Vries maarja dat heb je nu niet meer denk ik.
Ja, mijn spelers hebben geen goede conditie dus die lopen een beetje 'stroef'. Terwijl een Robben of van Persie echt over het veld 'zweven'.
Had het er ook met een collega over die meer verstand heeft van voetbal. Hij gaf aan dat de spelers echt spelen zoals ze in het echt zijn. Dus een Messi loopt echt als Messi over het veld. Heel gaaf gedaan. Niet zoals in de jaren 90 dat alle spelers op elkaar leken en alleen een naamplaatje aangaf wie de speler was
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ja, mijn spelers hebben geen goede conditie dus die lopen een beetje 'stroef'. Terwijl een Robben of van Persie echt over het veld 'zweven'.
Had het er ook met een collega over die meer verstand heeft van voetbal. Hij gaf aan dat de spelers echt spelen zoals ze in het echt zijn. Dus een Messi loopt echt als Messi over het veld. Heel gaaf gedaan. Niet zoals in de jaren 90 dat alle spelers op elkaar leken en alleen een naamplaatje aangaf wie de speler was
Met Real Madrid en Ronaldo in de spits en je wint alles.
Ik heb mijn huisje net klaar eindelijk ga ik op eigen benen staan en voel me heel erg groot nu. Wel is het wennen je eigen pot te koken en mijn moeder probeert zo min mogelijk langs te komen. Ze belt nu gewoon elk uur maar uiteindelijk kan ik gelukkig zeggen dat ik het leuk voor elkaar heb. En nu ook op zoek naar een relatie. Ik wil vastigheid dus ben je niet single dan gaat het al over.
Over jou: Je bent single. Ik ga niet in een andere relatie zitten namelijk. Ik heb mijn eigen huisje maar voel me eenzaam. Ik wil graag een gelijkwaardige relatie met een leuke jonge man. Zelfde hobbies en ook zelfde dingen doen.