Was dat maar zo makkelijkquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uren lang een mooi huis bouwen en dan op het moment van spelen er geen meer in hebben
Hospital Tycoon Theme Hospitalquote:
Ah, al jouw patienten gingen dus doodquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, al jouw patienten gingen dus dood
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Ja, maar in Roller Coaster Tycoon ook
Lekker mensen in het water gooien
Ja, die zocht ik eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:45 schreef Studiotje het volgende:
Achtbaan bouwen die net niet genoeg baan had
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Je kon wel echt bazenachtbanen maken in RCT
Same herequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb er gewoon zin in numaar de OSX versie is niet zo stabiel
Volgens mij zou die wel komenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:50 schreef Maraca het volgende:
Waardeloos dat ze geen tablet versie hebben gemaakt.
Rollercoaster Tycoon 4 Mobile!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:50 schreef Maraca het volgende:
Waardeloos dat ze geen tablet versie hebben gemaakt.
Met DLC zeker voor elke achtbaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon 4 Mobile!
Pauperspel. Ze hadden 2 moeten porten naar tablets, dan had ik direct mijn baan opgezegd
Yep. Facebook connecten e.d. om geld te krijgen. Het is echt een schande voor de RCT franchisequote:
Zullen we samen 2 porten naar mobile? Maak jij iOS, ik Androidquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon 4 Mobile!
Pauperspel. Ze hadden 2 moeten porten naar tablets, dan had ik direct mijn baan opgezegd
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Yep. Facebook connecten e.d. om geld te krijgen. Het is echt een schande voor de RCT franchise
RCT 4 moet ook nog dit jaar uitkomen
Geen rechten hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zullen we samen 2 porten naar mobile? Maak jij iOS, ik Android![]()
Worden we rijk!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Noemen we het toch TrollerCoasterTycoon
Orkutquote:
Toen was ik nog niet echt actief op internetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
OrkutDat heeft nooit iemand gebruikt, SD/SB was echt de bom vroeger, voor hyves nog
Oh, heel wat lekkere chicka's gemist danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet echt actief op internet
Zo die site is veranderdquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh, heel wat lekkere chicka's gemist dan
quote:
Valt wel mee tochquote:
quote:Ik heb mijn huisje net klaar eindelijk ga ik op eigen benen staan en voel me heel erg groot nu. Wel is het wennen je eigen pot te koken en mijn moeder probeert zo min mogelijk langs te komen. Ze belt nu gewoon elk uur maar uiteindelijk kan ik gelukkig zeggen dat ik het leuk voor elkaar heb. En nu ook op zoek naar een relatie. Ik wil vastigheid dus ben je niet single dan gaat het al over.
Over jou:
Je bent single. Ik ga niet in een andere relatie zitten namelijk. Ik heb mijn eigen huisje maar voel me eenzaam. Ik wil graag een gelijkwaardige relatie met een leuke jonge man. Zelfde hobbies en ook zelfde dingen doen.
Des te meer voor mijquote:
Dat is inderdaad het niveauquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb ze nu beide open staan. Het gaat blijkbaar bij de heren vooral om het showen van hun torso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |