Dat krijg je ervan van al die E-mailtjes beantwoorden. Dat is vermoeiend net als 2300 km in 5 dagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ging ook vroeg naar bed voor mijn doen, dacht, dit word een gebroken nacht... maar om 11 uur wakker als een zonnetje
2300km, dat is niksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan van al die E-mailtjes beantwoorden. Dat is vermoeiend net als 2300 km in 5 dagen
Dat is wel een bazenspelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn voorkeur! Oh, en Trackmania
Op custom tracks verdwaald rakenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn voorkeur! Oh, en Trackmania
Ik zou hem extra kosten laten betalenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:19 schreef Starm het volgende:
Vroeg opgestaan omdat iemand van Marktplaats iets zou komen afhalen, is die gast ondertussen al 20 minuten te laat![]()
Undercover nog welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Rijst het volgende:
Ik kijk nooit meer naar SBS. Vroeger wel. Toen had je underkoffer in Nederland en Peter R de Vries maarja dat heb je nu niet meer denk ik.
Ja, mijn spelers hebben geen goede conditie dus die lopen een beetje 'stroef'. Terwijl een Robben of van Persie echt over het veld 'zweven'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Speelt het echt anders? Een ander team in Fifa?
Ik heb het nog nooit gespeeld, dus ehm...
Mijn laptop kan dat niet aanquote:
Nu in de mail "Het wordt iets later hooguit drie kwartier door omstandigheden "quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zou hem extra kosten laten betalen
Verslapen dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef Starm het volgende:
[..]
Nu in de mail "Het wordt iets later hooguit drie kwartier door omstandigheden "
Hooguit drie kwartier
Met Real Madrid en Ronaldo in de spits en je wint alles.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, mijn spelers hebben geen goede conditie dus die lopen een beetje 'stroef'. Terwijl een Robben of van Persie echt over het veld 'zweven'.
Had het er ook met een collega over die meer verstand heeft van voetbal. Hij gaf aan dat de spelers echt spelen zoals ze in het echt zijn. Dus een Messi loopt echt als Messi over het veld.Heel gaaf gedaan. Niet zoals in de jaren 90 dat alle spelers op elkaar leken en alleen een naamplaatje aangaf wie de speler was
Ja, alleen zijn die spelers nogal schaarsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met Real Madrid en Ronaldo in de spits en je wint alles.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef Starm het volgende:
[..]
Nu in de mail "Het wordt iets later hooguit drie kwartier door omstandigheden "
Hooguit drie kwartier
Idd dat lijkt mij wel duidelijkquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Omstandigheden. Hij had te lang een ODOL en kon dus niet de straat op
Ctrl shift Cquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn die spelers nogal schaarsEn duur
| Forum Opties | |