Ik had op mijn MBO een leraar die aan ons elke les ging vragen waar wij de vorige keer gebleven waren omdat hij het zelf niet meer wist,quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had op mijn MBO een leraar die aan ons elke les ging vragen waar wij de vorige keer gebleven waren omdat hij het zelf niet meer wist,Wij waren allang bij hoofdstuk 12. En de week erop Hoofdstuk 10 is bijna af
Weer twee weken niks doen
Ook wel herkenbaar. Was iets niet duidelijk. Kijk maar in je boek jongensquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Deze kon mij werkelijk niks bijbrengen, sterker nog, hij vroeg regelmatig aan mij hoe iets werkte
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had op mijn MBO een leraar die aan ons elke les ging vragen waar wij de vorige keer gebleven waren omdat hij het zelf niet meer wist,Wij waren allang bij hoofdstuk 12. En de week erop Hoofdstuk 10 is bijna af
Weer twee weken niks doen
Ik moest CSS uitleggen aan een leraar, bepaalde dingen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Deze kon mij werkelijk niks bijbrengen, sterker nog, hij vroeg regelmatig aan mij hoe iets werkte
Boekquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook wel herkenbaar. Was iets niet duidelijk. Kijk maar in je boek jongens
Ja, ik PHP en C#quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik moest CSS uitleggen aan een leraar, bepaalde dingen.
En de klas, die vooral dacht dat CSS stond voor CounterStrike: Source
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, ik PHP en C#
Bij ons zaten ook van die gasten alleen maar te gamenBeetje lan-party in de klas ofzo
Hahaquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lan Party's idd. Tot dat ROAM of hoe het ook hete helemaal overbelast werd. Toen gingen ze het bijhouden.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha![]()
Bij ons was er een lijst met grootste downloaders
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]! Stel bazen, toen het allemaal zo instabiel als de nete was ging iemand even een ping actie uitvoeren op iets. Heel dat netwerk ging plat
Heel die week geen les meer gehad.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]! Stel bazen, toen het allemaal zo instabiel als de nete was ging iemand even een ping actie uitvoeren op iets. Heel dat netwerk ging plat
Heel die week geen les meer gehad.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef WcPot het volgende:
Zal allemaal wel drugsafval in het riool zitten. Daarom blijft het water in de straat staan
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef WcPot het volgende:
Zal allemaal wel drugsafval in het riool zitten. Daarom blijft het water in de straat staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |