Ja inderdaad, dat dacht ik ook al. En inderdaad: ik kan het ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan moet je in het grote Feedback zijn, of mailen naar forum@fok.nl.
Ik vermoed dat je ergens hebt lopen miepen dat je oranje bent en dat dit het hahagrapje is ten koste van jou. Ik kan het grapje wel waarderen, moet ik zeggen.
Maar dat willen ze vast weer terug veranderen. Eerlijk is eerlijk, de rek is er ook wel een beetje uit
Ja inderdaad. Daar zag ik het ook nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
Nu ben je voor altijd vriendjes met Mutant.
Had je al benaderd in DM waarom. Je was net iets te snel in feedbackquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:35 schreef Charismatisch het volgende:
NWS / Omgekomen Israëlische soldaat was Belg
Waarom is deze reactie gewijzigd?
Ik was dacht ik inderdaad duidelijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:23 schreef klawie het volgende:
wrm nag israel palestina nu opeens weer wel een tt hebben? Dinsdag wordt er overtuigend gezegd dat het biet mag en 3 dagen later mag het weer???
In drie talen vrede vind ik persoonlijk zeer neutraal. En een mooie wens. Jij niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als we een TT niet neutraal genoeg vinden, kappen we hem terug naar de basis.
Ik heb even snel gekeken en gereageerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef JayDeeNow het volgende:
Beste Mods,
Ik ben redelijk nieuw op fok.nl en probeer op een normale manier een discussie te voeren in het Palestina / Israel topic.
De persoonlijke aanvallen vliegen mij om de oren, en het gaat inmiddels niet meer om de inhoud.
Erg vervelend vooral omdat ik mijzelf van geen kwaad bewust ben, strengere moderatie is gewenst, wat een kleuterklas.
Hij kan nu toch onderhand wel weer open?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken en gereageerd.
Dat persoonlijke gedoe mag inderdaad achterwege blijven.
Naar de rest kijk ik vanavond wel.
Er kwam later nog wat troep bij, ik ga het zo opruimen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij kan nu toch onderhand wel weer open?
Als je geen zin hebt om te lezen, ben je dan niet ongeschikt als moderator?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:15 schreef sp3c het volgende:
teruglezen is onbegonnen werk, daar heb ik geen zin in
verdere klachten in feedback
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om te lezen, ben je dan niet ongeschikt als moderator?
quote:
Israel / Pakestina topic?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Specularium het volgende:
Je hoeft niet terug te lezen om te zien dat het inmiddels over Pakistan gaat.
die had ik gister al geslot idd, thxquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
NWS / 16 walvisjagers opgegeten door ... Walvissen!
Artikel is hoax dus nep dus geen nieuws?
thx is aangepastquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:02 schreef Kingstown het volgende:
De link naar de officiële passagierslijst die in de OP van het MH17 topic staat is dood.
Deze werkt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |