quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef NYANNYAN het volgende:
Deze autochtoon geniet ook enorm van het falen van oranje.
Ja maar jij bent dan ook a sociaal, leeft in je rukbunker met een bleke huid omdat je nooit zonlicht ziet en geen vrienden hebt om leuke dingen mee te doen. Sociaal geaccepteerd ben je eveneensquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef NYANNYAN het volgende:
Jij hebt vast een rijkelijk sociaal leven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef NYANNYAN het volgende:
denken dat fokkers dat hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:11 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Jij hebt vast een rijkelijk sociaal leven.
Hypocriete moslims. Denken aan de armen door niks te eten maar snachts zichzelf volproppen met junkfood en snoep. Meeste zijn werkeloos dus die staan dan gewoon 16:00 op heb je de dag al bijna avhter de rug.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef Peunage het volgende:
Vooral die in het Ramadan topic btw
GC / Ramadan Slowchat 2014 - Hup Argentinië!
Een verband zien tussen voetbal kijken en een rijkelijk sociaal leven hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:11 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Jij hebt vast een rijkelijk sociaal leven.
Na een hele dag vasten krijg je als normaal mens ook weer niet zoveel naar binnen... En je bent dan niet hypocriet. Want op 't moment dat je je volpropt ben je God dankbaar dat hij je eten geeft. Bovendien is ''om aan de armen te denken'' de grote smoes van elke vastende. Het ligt namelijk veel dieper alleen begrijpen Nederlanders dat niet en wordt je anders maar raar aangegaapt tijdens het uitleggen. Dan is ''om aan de armen te denken'' erg simpel en snel.'quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Hypocriete moslims. Denken aan de armen door niks te eten maar snachts zichzelf volproppen met junkfood en snoep. Meeste zijn werkeloos dus die staan dan gewoon 16:00 op heb je de dag al bijna avhter de rug.
Wat is de diepere betekenis van de ramadan dan? Kan jij dat mij uitleggen zonder een of andere link te sturen waar ik een heel boek moet lezen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Na een hele dag vasten krijg je als normaal mens ook weer niet zoveel naar binnen... En je bent dan niet hypocriet. Want op 't moment dat je je volpropt ben je God dankbaar dat hij je eten geeft. Bovendien is ''om aan de armen te denken'' de grote smoes van elke vastende. Het ligt namelijk veel dieper alleen begrijpen Nederlanders dat niet en wordt je anders maar raar aangegaapt tijdens het uitleggen. Dan is ''om aan de armen te denken'' erg simpel en snel.'
grgr
Misschien zijn ze bang voor het nationalisme dat de kop opsteekt tijdens dit soort evenementen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:36 schreef JenHermes het volgende:
Hoe komt dit? Is dit jaloezie, is dat haat of lopen die mensen gewoon te trollen?
Typische moslims die altijd linkje dumpen met een hele lap tekstquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Wat is de diepere betekenis van de ramadan dan? Kan jij dat mij uitleggen zonder een of andere link te sturen waar ik een heel boek moet lezen.
Hun vaderland is bijvoorbeeld Marokko of Turkije. Dat is ook waar hun hart ligt. En het is ook waar ze begraven worden. Nederland is een verblijfsplek. Zouden we de sociale voorzieningen een beetje versoberen, dan zijn er velen binnen no-time vertrokken.quote:
Ik haat deze gedachtequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het is vooral haat wat die mensen drijft. Ze verafschuwen Nederland en alles wat ermee samenhangt. Behalve onze uitkeringen en sociale voorzieningen; daar maken ze gretig gebruik van. En als je dat signaleert en benoemt, ben jij de racist. Zo werkt het.
Wat is daar vreemd aan? Jij ziet ze niet als Nederlander, waarom zouden ze zichzelf dan wel hetzelfde als jou zien?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hun vaderland is bijvoorbeeld Marokko of Turkije. Dat is ook waar hun hart ligt. En het is ook waar ze begraven worden.
Jij bent wel echt iemand van de uitersten en bovendien vrij kortzichtig. Wanneer je er van geniet dat het Nederlands elftal faalt ben je gewoon een sneue pannenkoek eerste klas. Hoe kun je nou het ware volksfeest dat er is tijdens zo'n WK haten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Een verband zien tussen voetbal kijken en een rijkelijk sociaal leven hebben![]()
Kijken naar volwassen mannen die niet tegen een stootje kunnen en huilen als ze niet winnen![]()
Met je dikke ongetrainde reet naar sport kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaaskop gespotquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Jij bent wel echt iemand van de uitersten en bovendien vrij kortzichtig. Wanneer je er van geniet dat het Nederlands elftal faalt ben je gewoon een sneue pannenkoek eerste klas. Hoe kun je nou het ware volksfeest dat er is tijdens zo'n WK haten?
Van oudsher zijn negers, Surinamers vooral, toch juist voor het Nederlands elftal omdat veel donkere jongens meedoen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Mark031 het volgende:
Haha zijn meestal Marokkanen en negers. Kampen waarschijnlijk met een minderwaardigheidscomplex, kunnen niet meekomen in onze moderne maatschappij en ontwikkelen daarom een haat tegen alles wat Nederlands is.
Hoezo dat? Omdat ze geen Nederlanders zijn of zo? Ik als Libanees ben zo trots als maar kan... denk dat 't ook geldt voor andere nationaliteitenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Mark031 het volgende:
Haha zijn meestal Marokkanen en negers. Kampen waarschijnlijk met een minderwaardigheidscomplex, kunnen niet meekomen in onze moderne maatschappij en ontwikkelen daarom een haat tegen alles wat Nederlands is.
Nee, hé hé. Maar je kan ook moeilijk ieder individu erbij halenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen. Maar oke.
Deze riedel is 20 jaar oud. Het ligt altijd aan de autochtone Nederlander, het ligt nooit aan henzelf. Ze zijn er trouwens verschrikkelijk goed in geworden om hun eigen straatje schoon te vegen. Misschien wel omdat wij veel te lang veel te meegaand zijn geweest in hun sneue slachtoffergedrag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Jij ziet ze niet als Nederlander, waarom zouden ze zichzelf dan wel hetzelfde als jou zien?
Voel je je een beetje gekrenkt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Jij bent wel echt iemand van de uitersten en bovendien vrij kortzichtig. Wanneer je er van geniet dat het Nederlands elftal faalt ben je gewoon een sneue pannenkoek eerste klas. Hoe kun je nou het ware volksfeest dat er is tijdens zo'n WK haten?
Hoe algemeen ben je nu? Heb je 't over alle allochtonen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze riedel is 20 jaar oud. Het ligt altijd aan de autochtone Nederlander, het ligt nooit aan henzelf. Ze zijn er trouwens verschrikkelijk goed in geworden om hun eigen straatje schoon te vegen. Misschien wel omdat wij veel te lang veel te meegaand zijn geweest in hun sneue slachtoffergedrag.
Ze manifesteren nadrukkelijk zichzelf als niet-Nederlander. Ze zijn Marokkaan, Turk of wat dan ook. En dat dragen ze met verve uit. Het leedvermaak over de uitschakeling van Oranje is daar onderdeel van. Net als de uitzinnige vreugde - toeterend door de straten - als Turkije of Marokko iets presteert op het voetbalveld.
De integratie is geflopt, vooral omdat we veel te tolerant en te meegaand zijn geweest. Nu zit je met de gebakken peren.
Het is inderdaad niet correct om zomaar allerlei nationaliteiten over één kam te scheren onder het kopje "allochtoon". De problemen vind je doorgaans specifiek bij een paar nationaliteiten. Mensen uit andere landen integreren vele malen beter.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoezo dat? Omdat ze geen Nederlanders zijn of zo? Ik als Libanees ben zo trots als maar kan... denk dat 't ook geldt voor andere nationaliteiten
Zie de reactie die ik net gaf, hierbovenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoe algemeen ben je nu? Heb je 't over alle allochtonen?
Als die negers de kans hadden om voor Suriname of Curaçao te spelen, dan zouden ze dat gelijk doen. Zo loyaal zijn ze echt niet aan Nederland. Als Suriname mee zou doen op het WK, dan zouden ze ook massaal voor Suriname zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Van oudsher zijn negers, Surinamers vooral, toch juist voor het Nederlands elftal omdat veel donkere jongens meedoen?
Kan toch ook samen gaan. Toen jong oranje wereldkampioen werd zwaaide de spelers toch met Surinaamse vlaggen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als die negers de kans hadden om voor Suriname of Curaçao te spelen, dan zouden ze dat gelijk doen. Zo loyaal zijn ze echt niet aan Nederland. Als Suriname mee zou doen op het WK, dan zouden ze ook massaal voor Suriname zijn.
Totaal niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Voel je je een beetje gekrenkt?
Nee maar echt, van die veel te serieuze mensen zoals jij maken dat oh zo mooie volksfeest van je echt een schijtfeest.
Het is maar voetbal..
En daarbij is voetbal gewoon
Wordt inderdaad erg vermoeiend allemaalquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is ook nooit goed. Laatst ook al topic waarin geklaagd werd dat allochtonen feestvierden na winst van oranje
Maar nu kwam het eens niet door de scheids...quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef Peunage het volgende:
Niet om het 1 of ander hoor, maar de scheidsrechter was een Turk...
Nou, het is wel een Turkse scheids. Ik ga niet veel zeggen, maar als jij die vertrouwt...quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar nu kwam het eens niet door de scheids...
Dat is wel zo, de wedstrijd maar eens terugkijken om te zien of we stiekem toch de scheids de schuld kunnen geven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, het is wel een Turkse scheids. Ik ga niet veel zeggen, maar als jij die vertrouwt...
Jij spreekt nooit negatief over bepaalde groepen Nederlanders? Of jij spreekt niet in termen van WIJ winnen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op fb bij een vriend ookin capslock steeds melden dat WIJ gewonnen hebben (hij is Surinaams) en dan reacties eronder als van: ja ja het is alleen WIJ als je wint maar als het over Zwarte Piet gaat is het Hollanders tegen surinamers
![]()
![]()
_!
Het land uit met die landverraders!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als die negers de kans hadden om voor Suriname of Curaçao te spelen, dan zouden ze dat gelijk doen. Zo loyaal zijn ze echt niet aan Nederland. Als Suriname mee zou doen op het WK, dan zouden ze ook massaal voor Suriname zijn.
Maar hoeveel Marokkanen en Turken waren nu voor Oranje en hoeveel tegen, want ik snap er niks meer van hoor:quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze riedel is 20 jaar oud. Het ligt altijd aan de autochtone Nederlander, het ligt nooit aan henzelf. Ze zijn er trouwens verschrikkelijk goed in geworden om hun eigen straatje schoon te vegen. Misschien wel omdat wij veel te lang veel te meegaand zijn geweest in hun sneue slachtoffergedrag.
Ze manifesteren nadrukkelijk zichzelf als niet-Nederlander. Ze zijn Marokkaan, Turk of wat dan ook. En dat dragen ze met verve uit. Het leedvermaak over de uitschakeling van Oranje is daar onderdeel van. Net als de uitzinnige vreugde - toeterend door de straten - als Turkije of Marokko iets presteert op het voetbalveld.
De integratie is geflopt, vooral omdat we veel te tolerant en te meegaand zijn geweest. Nu zit je met de gebakken peren.
En het zijn met name die straattypes(Marokkanen) die altijd al een reden zoeken om te provoceren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:36 schreef JenHermes het volgende:
Het valt me vooral op dat vooral de allochtonen met een Nederlandse identiteit genieten van het Oranje verlies van gisteravond. Hoe komt dit? Is dit jaloezie, is dat haat of lopen die mensen gewoon te trollen? Hun vaderland heeft zich niet gekwalifCEERD VOOR DIT WK DUS IK GA ER VAN UIT DAT DIT GEWOON JALOEZIE IS WANT MEER KAN IK ER OOK NIET VAN MAKEN ANDERS, JA TOCH
Klacht: ALLOCHTONEN DIE GENIEten van het Oranje verlies van
Geen idee hoe de verhoudingen precies liggen. Er zijn vast ook wel allochtonen die gewoon met Oranje meejuichen. Maar het aantal dat Nederland het licht in de ogen niet gunt, is substantieel. In alles zijn die mensen in de eerste plaats Turk of Marokkaan. Mag hoor, maar ik wil me dan op mijn beurt mogen afvragen waarom je dan ook niet fijn daar gaat wonen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar hoeveel Marokkanen en Turken waren nu voor Oranje en hoeveel tegen, want ik snap er niks meer van hoor:
KLB / Turken en Marokkanen die voor Nederland juichen
En dat terwijl er ook zoveel allochtonen bij oranje rondlopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee hoe de verhoudingen precies liggen. Er zijn vast ook wel allochtonen die gewoon met Oranje meejuichen. Maar het aantal dat Nederland het licht in de ogen niet gunt, is substantieel. In alles zijn die mensen in de eerste plaats Turk of Marokkaan. Mag hoor, maar ik wil me dan op mijn beurt mogen afvragen waarom je dan ook niet fijn daar gaat wonen.
Dat zijn "landverraders".quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat terwijl er ook zoveel allochtonen bij oranje rondlopen.
Nee, dat zijn mensen van een minder ras die zich gedienstig naar de uebermensch opstellen. Goed bezig dus.quote:
Nee, geen landverraders, maar "landverraders". Ik denk dat zélfs dat subtiele verschil nog te hoog gegrepen is.quote:
We hadden het hier met name over allochtonen van Marokkaanse en Turkse afkomst. Dat zijn mensen die zich dikwijls geen Nederlander voelen. Ik raad je om de wereld om je heen eens wat beter te observeren en eens wat vaker wat achtergrondartikelen en dergelijke te lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:10 schreef sp3c het volgende:
het zijn nagenoeg allemaal nederlandse jongens van surinaams/antilliaanse achtergrond, waarom zouden die in godsjezusnaam voor turkije/marokko uitkomen???
je kletst uit je nek, je hebt nog nooit iemand ze voor landverrader uit horen maken
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:08 schreef Haaglander het volgende:
Het is al op het journaal geweest zelfs. Op marokko.nl vinden ze hem een landverrader.![]()
En als je achtergrondartikelen over onderwerpen als integratieproblematiek leest, tref je daarin in een soortgelijk beeld aan. Lees bijvoorbeeld welke verwensingen deze Turkse Nederlander zoal naar z'n hoofd krijgt geslingerd: http://www.vn.nl/Archief/(...)rland-verbeteren.htm (aardig is trouwens ook wel de reactie op dat artikel: http://www.vn.nl/opiniema(...)-van-zihni-ozdil.htm)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:18 schreef cultheld het volgende:
Ik sprak vandaag een paar Marokkanen en die zeiden gelijk dat hij een landverrader is (Taaz, hij is nep en zwicht voor geld en EK, respect voor Boussoufa). De reacties van Marokkaanse users op voetbalfora zijn nog wel wat erger![]()
Bron: http://politiek.theposton(...)marcouch-marokkanen/quote:‘Er zit hier een heel grote groep die er gewoon niet bij wil horen en die de belangrijke Nederlandse kernwaarden niet onderschrijft. Er bestaat een grote groep allochtonen en vooral Marokkanen die daar niks mee heeft. Die Marokkanen zijn in die zin ook helemaal geen Nederlander. Ze zijn hier geboren en getogen, maar ze hebben echt heel weinig binding met dit land. Waarom? Omdat hun vaders en ooms hen wijsmaken dat je Marokkaan bent en Marokkaan blijft, wat er ook gebeurt. Dat gaat zo ver dat ze in staat zijn om de auto’s van hun medebewoners in de fik te steken en het politiebureau met veertig man te bestormen.’
‘Ze denken dat je door Nederlander te worden je Marokkaanse identiteit kwijtraakt en daar wordt dan vooral mee bedoelt dat je dan geen moslim meer kunt zijn. Maar je kunt heel goed een moslim en Nederlander zijn. Als je Marokkanen vraagt of ze naar Marokko gaan met vakantie, dan zeggen veel Marokkanen: “We gaan niet op vakantie naar Marokko we gaan naar huis.”’
Je mag het jezelf wel afvragen, maar ik snap alleen niet waarom je jezelf bezig zou houden met zulke achterlijke vragen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee hoe de verhoudingen precies liggen. Er zijn vast ook wel allochtonen die gewoon met Oranje meejuichen. Maar het aantal dat Nederland het licht in de ogen niet gunt, is substantieel. In alles zijn die mensen in de eerste plaats Turk of Marokkaan. Mag hoor, maar ik wil me dan op mijn beurt mogen afvragen waarom je dan ook niet fijn daar gaat wonen.
Ja want van de allochtonen die niet voor Oranje zijn, zien de meeste de allochtonen in het NL elftal als landverradersquote:
Allochtonen moeten dooooood!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want van de allochtonen die niet voor Oranje zijn, zien de meeste de allochtonen in het NL elftal als landverraders![]()
Waar haal je die onzin toch vandaan? Als ik dit (het beeld dat jij van allochtonen hebt) zo lees krijg ik steeds meer het idee dat jij echt nog nooit met een allochtoon hebt gesproken.
Je snapt natuurlijk best dat de problematiek breder is dan dat alleen. Ik heb hierboven wat links naar artikelen aangedragen. Neem er kennis van en doe ermee wat je wilt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je mag het jezelf wel afvragen, maar ik snap alleen niet waarom je jezelf bezig zou houden met zulke achterlijke vragen.
Stel, jij verhuist naar een ander land, hebt daar een goede baan, gezin, bouwt daar een vriendenkring op, etc.
Maar tijdens het WK ben je nog wel voor Oranje. Zou je daarom dan maar beter terug naar Nederland kunnen verhuizen?
Ik citeer nota bene users die wijzen op de opvatting "landverraders". Waar het om gaat, is dat wezenlijke groepen allochtonen zich geen Nederlander voelen en alles wat met Nederland en de westerse samenleving samenhangt, afwijzen. Dus ook wanneer een voetballer uit hun eigen kring kiest voor Nederland, want dat is de vijand. Ik heb de kwalificatie "landverrader" niet voor de voetballers bedacht, dat hebben die allochtonen zélf gedaan. Ga je gemekker op hen botvieren en don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want van de allochtonen die niet voor Oranje zijn, zien de meeste de allochtonen in het NL elftal als landverraders![]()
Waar haal je die onzin toch vandaan? Als ik dit (het beeld dat jij van allochtonen hebt) zo lees krijg ik steeds meer het idee dat jij echt nog nooit met een allochtoon hebt gesproken.
Zo gauw er ook maar een klein beetje inhoudelijke discussie komt, haakt meneer weer af.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef sp3c het volgende:
hij zit gewoon te trollen man dit is zijn nieuwe inter-ego
Dat er mongolen zijn die Nederland als 'vijand' zien is niks nieuws. Hoe jij het brengt is alsof het een soort van gewoongoed is onder Turken en Marokkanen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk best dat de problematiek breder is dan dat alleen. Ik heb hierboven wat links naar artikelen aangedragen. Neem er kennis van en doe ermee wat je wilt.
[..]
Ik citeer nota bene users die wijzen op de opvatting "landverraders". Waar het om gaat, is dat wezenlijke groepen allochtonen zich geen Nederlander voelen en alles wat met Nederland en de westerse samenleving samenhangt, afwijzen. Dus ook wanneer een voetballer uit hun eigen kring kiest voor Nederland, want dat is de vijand. Ik heb de kwalificatie "landverrader" niet voor de voetballers bedacht, dat hebben die allochtonen zélf gedaan. Ga je gemekker op hen botvieren en don't shoot the messenger.
Geen idee. Je zou honderdduizenden mensen op de man af moeten ondervragen en dan ervan uitgaan dat iedereen eerlijke antwoorden geeft. Dan krijg je het échte plaatje. Tot die tijd moeten we het doen met signalen, berichtgeving, etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat er mongolen zijn die Nederland als 'vijand' zien is niks nieuws. Hoe jij het brengt is alsof het een soort van gewoongoed is onder Turken en Marokkanen.
Die heb je in Rotterdam, Utrecht en Den Haag ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef AjaxS het volgende:
Heel veel die voor Oranje zijn, maar er zijn plekken in Amsterdam waar ze je raar aankijken als je met een kleurtje een oranje shirt aan hebt:'A zemmer wat loop je met die shirt, ben je soms voor Nederland ofso''
Eerder te dom om rechtuit te lopen. Geeft verder niet hoor, maar als je te laf bent óf niet genoeg bagage hebt voor een inhoudelijke discussie over een onderwerp, laat dan de smalende oneliners maar achterwege en houd je fijn buiten de discussie.quote:
Is er hier sprake van een oude vete?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eerder te dom om rechtuit te lopen. Geeft verder niet hoor, maar als je te laf bent óf niet genoeg bagage hebt voor een inhoudelijke discussie over een onderwerp, laat dan de smalende oneliners maar achterwege en houd je fijn buiten de discussie.
Alle allochtonen. En je woont in een dorp neem ik aan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:36 schreef JenHermes het volgende:
Het valt me vooral op dat vooral de allochtonen met een Nederlandse identiteit genieten van het Oranje verlies van gisteravond. Hoe komt dit? Is dit jaloezie, is dat haat of lopen die mensen gewoon te trollen? Hun vaderland heeft zich niet gekwalifCEERD VOOR DIT WK DUS IK GA ER VAN UIT DAT DIT GEWOON JALOEZIE IS WANT MEER KAN IK ER OOK NIET VAN MAKEN ANDERS, JA TOCH
Klacht: ALLOCHTONEN DIE GENIEten van het Oranje verlies van
Nee, er is sprake van een incapabele NWS-mod die inhoudelijke discussies van mensen zomaar wist omdat die discussies hem zelf boven de pet gaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is er hier sprake van een oude vete?
Je komt over als een debiel. Voelt dat ook zo?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:29 schreef Keskin58 het volgende:
Fuck off man, kreeg woensdag ruzie met een mogool die kut turk riep tegen de scheidsrechter, ik pakte hem bij ze kraag en zei dat hij ze bek dicht moest houden voordat hij paar thaiboks lessen zou krijgen, is die gelijk stil...
Dat is het nou juist, jullie haten op buitenlanders, en dan kijken jullie raar op als buitenlanders het lekker gaan vinden als nederland verliest, zelfde type als fuck turkije maar jullie gaan zomervakantie naar turkije...
Ik kom niet in Turkije, maak je geen zorgen...quote:Op zondag 13 juli 2014 03:29 schreef Keskin58 het volgende:
Fuck off man, kreeg woensdag ruzie met een mogool die kut turk riep tegen de scheidsrechter, ik pakte hem bij ze kraag en zei dat hij ze bek dicht moest houden voordat hij paar thaiboks lessen zou krijgen, is die gelijk stil...
Dat is het nou juist, jullie haten op buitenlanders, en dan kijken jullie raar op als buitenlanders het lekker gaan vinden als nederland verliest, zelfde type als fuck turkije maar jullie gaan zomervakantie naar turkije...
Wat ik ook op voetbalzone zag was dat mensen zeiden van ja de scheidsrechter was partijdig.. scheidsrechter heeft haat tegen nederland bla bla, fuck off man, cuneyt cakir kent nederland amper joh, en Door dat soort mensen ga ik juist niet juichen wanneer nederland wint.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom niet in Turkije, maak je geen zorgen...
Ik keur het trouwens ook af dat mensen het falen van een scheidsrechter afwentelen op diens nationaliteit. Ik voelde vanavond ook niet de behoefte om 600 keer "kut-Algerijn" te roepen. Wél had ik veel liever die uitstekende scheidsrechter uit Gambia dit duel zien fluiten.
tis half 4, waarom zou ik nu slim komen doen? Kom net van buiten en ik typ via telefoon...quote:Op zondag 13 juli 2014 03:30 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Je komt over als een debiel. Voelt dat ook zo?
Het gaat zelfs nog verder dan dat: die Cakir is door Uilenberg (Nederlandse scheidsrechter) opgeleid en begeleid.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:34 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat ik ook op voetbalzone zag was dat mensen zeiden van ja de scheidsrechter was partijdig.. scheidsrechter heeft haat tegen nederland bla bla, fuck off man, cuneyt cakir kent nederland amper joh, en Door dat soort mensen ga ik juist niet juichen wanneer nederland wint.
Overal schijnheilige mensen
Je komt debiel over. Dat geef je toe. Prima.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
tis half 4, waarom zou ik nu slim komen doen? Kom net van buiten en ik typ via telefoon...
die man heeft niks te doen, woont niet eens in Nederland en gaat zeker met politiek van NL bemoeien qq elk speler van nederland die onderuit wordt getrapt is het een rode kaart voor tegenpartij, maar wanneer nederland iemand onderuit trapt is het ineens is toch mannen spel kk pussy dit dat, nederland is zo hypocriet, smh...quote:Op zondag 13 juli 2014 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat zelfs nog verder dan dat: die Cakir is door Uilenberg (Nederlandse scheidsrechter) opgeleid en begeleid.
Ik mag hopen dat je nog verwart typt op je telefoon.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:41 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
die man heeft niks te doen, woont niet eens in Nederland en gaat zeker met politiek van NL bemoeien qq elk speler van nederland die onderuit wordt getrapt is het een rode kaart voor tegenpartij, maar wanneer nederland iemand onderuit trapt is het ineens is toch mannen spel kk pussy dit dat, nederland is zo hypocriet, smh...
fuck off man, meneertje die zogenaamd 100 procent van het nederlandse taal beheerst...quote:Op zondag 13 juli 2014 03:42 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nog verwart typt op je telefoon.
Wat een onzin. Wederom. Ik zeg dat nergens. Je bent gewoon zwak. Nu wel thuis hoop ik? In een groepje?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:44 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
fuck off man, meneertje die zogenaamd 100 procent van het nederlandse taal beheerst...
Ik geef je op als kans jongere.......quote:Op zondag 13 juli 2014 03:44 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
fuck off man, meneertje die zogenaamd 100 procent van het nederlandse taal beheerst...
Ik weet nog hoe het in A'dam Zuidoost was tijdens het vorige WK, ook bijna iedereen daar liep in Oranje. Zal dit jaar waarschijnlijk niet heel anders geweest zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:41 schreef Gravereaper het volgende:
Hier in Amsterdam keken onze Turkse medelanders gewoon mee hoor. Wij aan het bier en hun met een lekker bak koffie.
ik wil wel maar dan verzin je weer een of ander heldenverhaal en vlucht je stampend met je staart tussen je benen naar het volgende forumquote:Op zondag 13 juli 2014 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eerder te dom om rechtuit te lopen. Geeft verder niet hoor, maar als je te laf bent óf niet genoeg bagage hebt voor een inhoudelijke discussie over een onderwerp, laat dan de smalende oneliners maar achterwege en houd je fijn buiten de discussie.
Dat denk ik ook. Zag ik ook op andere plekken. Ik irriteer mij uberhaupt aan dat een hele groep als geheel zo wegzetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe het in A'dam Zuidoost was tijdens het vorige WK, ook bijna iedereen daar liep in Oranje. Zal dit jaar waarschijnlijk niet heel anders geweest zijn.
Je bent gewoon niet capabel genoeg om een discussie te voeren, zo veel is wel duidelijk nu. Je zet vooral jezelf voor gek hier met je kinderachtige gedrag.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil wel maar dan verzin je weer een of ander heldenverhaal en vlucht je stampend met je staart tussen je benen naar het volgende forum
dat is zonde want ik vind het wel kostelijk zo met je landverraders ... vertel ons meer
Dan zijn het gloryhunters.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:05 schreef blek het volgende:
Zeiken om het zeiken.
Toen we wonnen gingen er ook massaal turken en Marokkanen de straat op om te feesten. Mensen in het algemeen die genieten van ons verlies moet de klacht zijn.
sterker nog ik lees het niet eensquote:Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet capabel genoeg om een discussie te voeren, zo veel is wel duidelijk nu. Je zet vooral jezelf voor gek hier met je kinderachtige gedrag.
De door jou zo gewenste toelichting heb ik allang gegeven, compleet met citaten en links naar achtergrondartikelen. Maar dat groeit je kennelijk boven de pet of je hebt geen adequaat weerwoord. Prima, maar wentel dat dan op jezelf af en niet op mij.
bedankt huilebalkquote:Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat is dan NWS-mod. Sterkte, stumperd.
Ze zijn toch allemaal hetzelfde?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:35 schreef sp3c het volgende:
misschien zijn dat niet dezelfde Turken en/of Marokkanen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |