Als die negers de kans hadden om voor Suriname of Curaçao te spelen, dan zouden ze dat gelijk doen. Zo loyaal zijn ze echt niet aan Nederland. Als Suriname mee zou doen op het WK, dan zouden ze ook massaal voor Suriname zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Van oudsher zijn negers, Surinamers vooral, toch juist voor het Nederlands elftal omdat veel donkere jongens meedoen?
Kan toch ook samen gaan. Toen jong oranje wereldkampioen werd zwaaide de spelers toch met Surinaamse vlaggen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als die negers de kans hadden om voor Suriname of Curaçao te spelen, dan zouden ze dat gelijk doen. Zo loyaal zijn ze echt niet aan Nederland. Als Suriname mee zou doen op het WK, dan zouden ze ook massaal voor Suriname zijn.
Totaal niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Voel je je een beetje gekrenkt?
Nee maar echt, van die veel te serieuze mensen zoals jij maken dat oh zo mooie volksfeest van je echt een schijtfeest.
Het is maar voetbal..
En daarbij is voetbal gewoon
Wordt inderdaad erg vermoeiend allemaalquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is ook nooit goed. Laatst ook al topic waarin geklaagd werd dat allochtonen feestvierden na winst van oranje
Maar nu kwam het eens niet door de scheids...quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef Peunage het volgende:
Niet om het 1 of ander hoor, maar de scheidsrechter was een Turk...
Nou, het is wel een Turkse scheids. Ik ga niet veel zeggen, maar als jij die vertrouwt...quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar nu kwam het eens niet door de scheids...
Dat is wel zo, de wedstrijd maar eens terugkijken om te zien of we stiekem toch de scheids de schuld kunnen geven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, het is wel een Turkse scheids. Ik ga niet veel zeggen, maar als jij die vertrouwt...
Jij spreekt nooit negatief over bepaalde groepen Nederlanders? Of jij spreekt niet in termen van WIJ winnen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op fb bij een vriend ookin capslock steeds melden dat WIJ gewonnen hebben (hij is Surinaams) en dan reacties eronder als van: ja ja het is alleen WIJ als je wint maar als het over Zwarte Piet gaat is het Hollanders tegen surinamers
![]()
![]()
_!
Het land uit met die landverraders!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als die negers de kans hadden om voor Suriname of Curaçao te spelen, dan zouden ze dat gelijk doen. Zo loyaal zijn ze echt niet aan Nederland. Als Suriname mee zou doen op het WK, dan zouden ze ook massaal voor Suriname zijn.
Maar hoeveel Marokkanen en Turken waren nu voor Oranje en hoeveel tegen, want ik snap er niks meer van hoor:quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze riedel is 20 jaar oud. Het ligt altijd aan de autochtone Nederlander, het ligt nooit aan henzelf. Ze zijn er trouwens verschrikkelijk goed in geworden om hun eigen straatje schoon te vegen. Misschien wel omdat wij veel te lang veel te meegaand zijn geweest in hun sneue slachtoffergedrag.
Ze manifesteren nadrukkelijk zichzelf als niet-Nederlander. Ze zijn Marokkaan, Turk of wat dan ook. En dat dragen ze met verve uit. Het leedvermaak over de uitschakeling van Oranje is daar onderdeel van. Net als de uitzinnige vreugde - toeterend door de straten - als Turkije of Marokko iets presteert op het voetbalveld.
De integratie is geflopt, vooral omdat we veel te tolerant en te meegaand zijn geweest. Nu zit je met de gebakken peren.
En het zijn met name die straattypes(Marokkanen) die altijd al een reden zoeken om te provoceren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:36 schreef JenHermes het volgende:
Het valt me vooral op dat vooral de allochtonen met een Nederlandse identiteit genieten van het Oranje verlies van gisteravond. Hoe komt dit? Is dit jaloezie, is dat haat of lopen die mensen gewoon te trollen? Hun vaderland heeft zich niet gekwalifCEERD VOOR DIT WK DUS IK GA ER VAN UIT DAT DIT GEWOON JALOEZIE IS WANT MEER KAN IK ER OOK NIET VAN MAKEN ANDERS, JA TOCH
Klacht: ALLOCHTONEN DIE GENIEten van het Oranje verlies van
Geen idee hoe de verhoudingen precies liggen. Er zijn vast ook wel allochtonen die gewoon met Oranje meejuichen. Maar het aantal dat Nederland het licht in de ogen niet gunt, is substantieel. In alles zijn die mensen in de eerste plaats Turk of Marokkaan. Mag hoor, maar ik wil me dan op mijn beurt mogen afvragen waarom je dan ook niet fijn daar gaat wonen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar hoeveel Marokkanen en Turken waren nu voor Oranje en hoeveel tegen, want ik snap er niks meer van hoor:
KLB / Turken en Marokkanen die voor Nederland juichen
En dat terwijl er ook zoveel allochtonen bij oranje rondlopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee hoe de verhoudingen precies liggen. Er zijn vast ook wel allochtonen die gewoon met Oranje meejuichen. Maar het aantal dat Nederland het licht in de ogen niet gunt, is substantieel. In alles zijn die mensen in de eerste plaats Turk of Marokkaan. Mag hoor, maar ik wil me dan op mijn beurt mogen afvragen waarom je dan ook niet fijn daar gaat wonen.
Dat zijn "landverraders".quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat terwijl er ook zoveel allochtonen bij oranje rondlopen.
Nee, dat zijn mensen van een minder ras die zich gedienstig naar de uebermensch opstellen. Goed bezig dus.quote:
Nee, geen landverraders, maar "landverraders". Ik denk dat zélfs dat subtiele verschil nog te hoog gegrepen is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |