Do you even lift brahquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen, al die spieren verbranden de nodige energie.
Ben helemaal niet vergeetachtigquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja maar dit is een Ramadan topic.
[..]
Je bent wel vergeetachtig hè![]()
GC / Ramadan Slowchat 2014 - Goal!
Ik weet ik weetquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:34 schreef Weissman het volgende:
OMG darkmond je heb me zo voor schut gezet
Voel me nu echt dom
Jij ben echt slim en grappig
Wat ingewikkeld en wat staat er dan bij het einde van de gang?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben helemaal niet vergeetachtigIk sorteer informatie gewoon op prioriteit in mijn hersenkamers. Minst belangrijk staat helemaal achter in de gang etc. Einde van de gang kom ik nooit want ik ben een FOK!-ker en zit gewoon op zolderkamer.
Snap?
Btw, ze is op vakantie 2 weken pas en ik ga over een paar dagen ook 2 weken weg dus zal haar tot de nieuwe maand niet zien/spreken/appen/watdanookGoed wilde ik even delen.
Einde van de gang? Oh niets meer eigenlijk... Het werd daar te druk en heb alles maar platgebrandquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld en wat staat er dan bij het einde van de gang?
Het is trouwens FOK!er, zonder -.![]()
Ja.![]()
Dat wou je toch juist?Want je deed extra bot enzo.
Net zei je nog dat je niet vergeetachtig bent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Einde van de gang? Oh niets meer eigenlijk... Het werd daar te druk en heb alles maar platgebrandNu ben ik alles vergeten
Ben een beetje vergeetachtig.
Bron. FOK!-ker of FOK!er
Goed zo zoon!
Kind of, wil niet zeggen dat ik d'r niet ga missen of zo... Maar is toch maar tijdelijk, dus helpt gene klot.
Heb honger.
Ik was vergeten dat ik die dingen vergeten ben. Vergeef me voor mijn vergeetachtigheidquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je niet vergeetachtig bent.
FOK!er ziet er gewoon beter uit en is korter.
Ik ben je zoon niet a sahbi
Ja, ik zou ook honger hebben als aan Ramadan mee zou doen.Val je nou eigenlijk af in de Ramadan of ga je juist meer eten?
Deze was wel funny geef toequote:Op donderdag 10 juli 2014 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Knap man, hoe je die link legt
Beetje obsessief wel
Oh hahah nu je het zegt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Knap man, hoe je die link legt
Beetje obsessief wel
Vraag het haar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh hahah nu je het zegt.
Zij wel gescoord in reguliere tijd?
Heb jij nog wat gescoord latelyquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh hahah nu je het zegt.
Zij wel gescoord in reguliere tijd?
jij dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spelen jullie allemaal voetbal wat leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |