Wat ben jij nu weer voor mentale handicap dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef Dikkejordy het volgende:
Jongens succes met de ramadan, niet verhongeren he. Ik stop nog een paar frikandellen in me mik.
Ik zeik niet, ik wil graag uitleg waarom ramadan voor een hele boel bijzaken gebruikt wordtquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga lekker zeiken bij die mensen ipv hier.
Ok.. maar nobody cares.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik wil graag uitleg waarom ramadan voor een hele boel bijzaken gebruikt wordten waarom dit nog geaccepteerd wordt ook
Als ik een kater heb door carnaval of een communie feest hoef ik ook niet bij mijn baas aan te komen
Hij is homoquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat moet jij hier. Zeker lekkere boys ah hosselen.
Blank zijn is echt zoooo de hele dag in een fabriek werkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Witte piet blijft het beste, blanke mensen kunnen namelijk niet gediscrimineerd worden
[ afbeelding ]
Natuurlijk wordt dat gedaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:59 schreef Ferdii het volgende:
Aan de reacties hier te lezen is er dis geen uitleg voor en wordt er gewoon misbruik van gemaakt omdat het kan
Heb jij toch geen last vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:52 schreef Ferdii het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen waarom er zoveel misbruik gemaakt qordt van
Het feit dat het ramadan is?collega op werk bij het moeten doen van zwaar fysiek werk: " lukt me niet, ben moe/honger door ramadan"
Klasgenoten: " slecht cijfer? Moeite met concentreren, ramadan..."
Buren: "kunnen jullie sochtends rustig aan doen? Ramadan jeweet" maar wel savonds herrie maken met familie
Je doet dit toch jezelf aan? Moet je ook niet gaan zeiken over dat zo zwaar is en of een ander daar rekening mee kan houden.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik blank ben en niet snel bruin wordt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Blank zijn is echt zoooo de hele dag in een fabriek werken
Of FOK!-ker zijn en geen zonlicht zien
Panda's
Onrecht is een zware lastquote:
Panda's zijn half mislukte negers half mislukte blankenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik blank ben en niet snel bruin wordt.![]()
Haten op panda's
Tuurlijk niet a sahbi. Dat was maar een grapje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Maar even serieus... ben je nog van plan je te bekeren mijn freund?
Jij bent me erg tot last knul! Je gebruikt hier ten onrechte de vorm ''betekend''!quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Onrecht is een zware last
Voor iedereen voordeel, of voor niemandje kiest er immers zelf voor, net zoals ik er zelf voor kies om veel te zuipen, betekend dat niet dat er dan rekening mee gehouden hoeft te worden de ochtend erna
Wat noem je mij nou een sahbiquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Tuurlijk niet a sahbi. Dat was maar een grapje.
Niet helemaal te vergelijken maar verder heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Onrecht is een zware last
Voor iedereen voordeel, of voor niemandje kiest er immers zelf voor, net zoals ik er zelf voor kies om veel te zuipen, betekend dat niet dat er dan rekening mee gehouden hoeft te worden de ochtend erna
Nou nou, niet zo negatief over jezelf. Als je mislukt zou zijn zou er geen meisje zijn die jou leuk vind.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
Panda's zijn half mislukte negers half mislukte blanken
Ik wordt door iemand altijd panda genoemd
Ik ben dus mislukt
Ik
Panda's
Maar dan kan ie dus wel algemener zeiken toch? Zulke mensen zijn er altijd en bij allesquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken maar verder heb je wel gelijk.
Lees jij stiekem mee wat ik hier uitkraamquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief over jezelf. Als je mislukt zou zijn zou er geen meisje zijn die jou leuk vind.
Ik mag je toch wel vriend noemen a sahbi.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat noem je mij nou een sahbi![]()
I know dat 't een grapje was
Alles mag! Vrij land jwz ah sahbiquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik mag je toch wel vriend noemen a sahbi.
Ja maar dit is een Ramadan topic.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Maar dan kan ie dus wel algemener zeiken toch? Zulke mensen zijn er altijd en bij alles
Je bent wel vergeetachtig hèquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Lees jij stiekem mee wat ik hier uitkraam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |