Ik was vergeten dat ik die dingen vergeten ben. Vergeef me voor mijn vergeetachtigheidquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je niet vergeetachtig bent.
FOK!er ziet er gewoon beter uit en is korter.
Ik ben je zoon niet a sahbi
Ja, ik zou ook honger hebben als aan Ramadan mee zou doen.Val je nou eigenlijk af in de Ramadan of ga je juist meer eten?
Deze was wel funny geef toequote:Op donderdag 10 juli 2014 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Knap man, hoe je die link legt
Beetje obsessief wel
Oh hahah nu je het zegt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Knap man, hoe je die link legt
Beetje obsessief wel
Vraag het haar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh hahah nu je het zegt.
Zij wel gescoord in reguliere tijd?
Heb jij nog wat gescoord latelyquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh hahah nu je het zegt.
Zij wel gescoord in reguliere tijd?
jij dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spelen jullie allemaal voetbal wat leuk
O. Nouja, als je daar blij van wordt. Ik scoor altyd. Gurrrrl of the match. Immer.quote:
kom je naar de olijvenmeet gaan we elkaar samen checkenquote:
Wil je me ajb n pica sturenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O. Nouja, als je daar blij van wordt. Ik scoor altyd. Gurrrrl of the match. Immer.
[..]
kom je naar de olijvenmeet gaan we elkaar samen checken
:s ik stuurde al een keer nar jequote:
echt heeeeequote:Op donderdag 10 juli 2014 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat voor werk is dat? Je zit 24 uur te FOK!ken.
Sog man. Wallah. Gewoon nergens zin in.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat voor werk is dat? Je zit 24 uur te FOK!ken.
Wallah niet!quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s ik stuurde al een keer nar je
[..]
echt heeeee
hallo!!!! Ik ben maanden nauwelijks online geweest! !! Nu vakantie en ramadan, heb geen fuck te doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah niet!
Kijk nr jezelf mens. Fokkert jij.
Ja dus? Alsof ik hier daarvoor uren zat? HYPOCRIETquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo!!!! Ik ben maanden nauwelijks online geweest! !! Nu vakantie en ramadan, heb geen fuck te doen
ga je niet op reis?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo!!!! Ik ben maanden nauwelijks online geweest! !! Nu vakantie en ramadan, heb geen fuck te doen
WEET IK TOCH NIET MENS WAT JIJ MET JE TIJD DOETTTTquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dus? Alsof ik hier daarvoor uren zat? HYPOCRIET
over een paar weken jaquote:
vraag lief en romantisch danquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Maar geen foto dus. Oke. Doe je altijd zo lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |