Ja het is natuurlijk niet de bedoeling dat we het verrassingsoptreden van Petertje verklappen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
Beetje te laat allemaal
Fijne verjaardag weer hoor
Laat hem aub niet aanbellen, want dan wordt mijn zoontje wakker.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk niet de bedoeling dat we het verrassingsoptreden van Petertje verklappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Laat hem aub niet aanbellen, want dan wordt mijn zoontje wakker.
Kloppen ok?
Er stopt hier wel net een limo voor mijn huisPetertje zou idd eerder op een verroeste fiets komen. Of lopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Je bent morgen pas jarig?quote:
Heb je weer slechte mainstream muziek opgezet?quote:
Ze heeft mainstream tv gekeken tot 23u.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je weer slechte mainstream muziek opgezet?
Hij heeft al een kind, dan ben je wat mij betreft seniorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:31 schreef kciR het volgende:
Gefeliciteerd Moody!
[ afbeelding ]
Ik dacht overigens dat je al ouder was, omdat je je steeds omschrijft als lid van het senioren team van dit topic, valt eigenlijk nog wel mee
Dankquote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:31 schreef kciR het volgende:
Gefeliciteerd Moody!
[ afbeelding ]
Ik dacht overigens dat je al ouder was, omdat je je steeds omschrijft als lid van het senioren team van dit topic, valt eigenlijk nog wel mee
Zie hierboven, meer van hetzelfde, maar wel weer goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:57 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Fink eigenlijk? En van Fink uberhaupt? Ik ken hem al sinds zijn eerste plaat (12 jaar terug ofzo, hipster-alert) en ik ben stomverbaasd dat hij ineens helemaal doorbreekt haha. Ninja Tune![]()
![]()
En ik las inderdaad wat meningen al hier. Tsja, elke plaat van hem klinkt hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie hierboven, meer van hetzelfde, maar wel weer goed.![]()
Waar breekt hij door dan, heeft 3FM hem 'ontdekt'?
Ik word ook helemaal moedeloos van al die optredens met Metropool orkest van zoveel artiesten tegenwoordig (ook afgelopen weekend op NSJ), symfonica etc...echt...verneuk de muziek maar in zijn geheel met al die vervelende strijkers, bombast en vervelende publieks-strelerij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:00 schreef On het volgende:
Vond Perfect Darkness een mooie plaat, draaide hem ook vaak toen ik nog in de FRS werkte en toen verkocht ik hem bijna altijd wel. Dat gedoe met orkesten spreekt mij niet zo aan.
Geforceerd bombast inderdaad. Net zoals die Ed Kowalczyk op Pinkpop. Vreselijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal moedeloos van al die optredens met Metropool orkest van zoveel artiesten tegenwoordig (ook afgelopen weekend op NSJ), symfonica etc...echt...verneuk de muziek maar in zijn geheel met al die vervelende strijkers, bombast en vervelende publieks-strelerij.
Verbaast me eigenlijk niet eens. Het is wat veel van hetzelfde, maar ligt prima in het gehoor. Prima voor de verhipsterde John Mayer fans.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:59 schreef Norrage het volgende:
Ja, 3FM heeft hem ontdekt geloof ik. Vorige plaat al wel. Staat ineens met symfonie-orkesten in het orkestgebouw, is binnen minuten uitverkocht etc etc.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal moedeloos van al die optredens met Metropool orkest van zoveel artiesten tegenwoordig (ook afgelopen weekend op NSJ), symfonica etc...echt...verneuk de muziek maar in zijn geheel met al die vervelende strijkers, bombast en vervelende publieks-strelerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |