Klinkt als een Lowlands zonder wiet, maar met dubbel zoveel bier.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Vroeger was het echt alleen høken en motor-cross, maar de laatste jaren is het echt een volwaardig en leuk festival. Paar jaar terug was ik niet weg te slaan bij de metal-weide en de theater-weide. Leuke optredens gezien toen, van Monster Magnet tot The Black Crowes, en van Roosbeef die liedjes zingt van Willem Wilmink tot voordragen van Herman Brusselmans uit eigen werk
En daarnaast staat het hele terrein vol met ongein, die je nergens anders ziet. Bungee-jumpen met auto's, rare stunts. En voor de kleinste crossers: Bennie Jolink die voorleest en zweefmolens met crossmotors
Onvindbaarquote:Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je het online vindt, mag je het aan mij ook geven. Ik ben ook op zoektocht
Preciesquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Klinkt als een Lowlands zonder wiet, maar met dubbel zoveel bier.
Ach, elk festival heeft dat soort namen. Op NSJ gingen ze ook Pharrell neerzetten. Zonder Pharrell en Stevie Wonder geen NSJquote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Preciesop het hoofdpodium stonden namelijk toen wel gewoon Ilse de Lange, Tim Knol, Go Back to the Zoo, within temptation etc..
maar juist op de kleinere podia gebeurde het
Volgens mij werd/wordt er gemiddeld een krant per persoon per dag gedronken/gegooid/geconsumeerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Klinkt als een Lowlands zonder wiet, maar met dubbel zoveel bier.
precies, maar dit is slechts ¤30 p. dagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, elk festival heeft dat soort namen. Op NSJ gingen ze ook Pharrell neerzetten. Zonder Pharrell en Stevie Wonder geen NSJ
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Gehenna het volgende:
En natuurlijk Lucile Werner met de achterhoekse lingo![]()
Waarom kom je ineens met Milton Nascimento?quote:
Terecht hoor. Volgens RYM #3 beste album uit Brazilië? De eerste keer dat ik hem luisterde iig nog 1. Dos Cruces is een van mijn favoriete nummers ooit, staat op die plaat.quote:
Omdat ik zei dat ik die ging luisteren.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom kom je ineens met Milton Nascimento?
Volgend jaar maar eens meepikken dan. In ieder geval 1 dag....en dan 30 km. naar huis fietsenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Preciesop het hoofdpodium stonden namelijk toen wel gewoon Ilse de Lange, Tim Knol, Go Back to the Zoo, within temptation etc..
maar juist op de kleinere podia gebeurde het
Onze aanwezigheid niet genoeg? Verwend nestquote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Moody het volgende:
Over een half uur ben ik jarig. Hebben jullie al nagedacht over een cadeau
Beetje laat of nie?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
Misschien moeten we een benefietconcert voor Moody doen en dan met dat geld iets kopen, laten we Braddie optreden.
Petertje laten overkomenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
Misschien moeten we een benefietconcert voor Moody doen en dan met dat geld iets kopen, laten we Braddie optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |