SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
That's the spirit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
Nee hoor....we worden gewoon Wereldkampioen zondag.
Van Argentinië lig ik niet wakker.
Ik post altijd zonder het eerst te vragen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef chufi het volgende:
Zit je nu ongevraagd mijn FB posts te posten?
Dat is inmiddels wel bekend iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik post altijd zonder het eerst te vragen.
ff een tosti met sambal eten, droogt vanzelf op.quote:
Is dat dan met of zonder kaas?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff een tosti met sambal eten, droogt vanzelf op.
Op een bepaald moment moet je beslissen dat het mooi is geweest, ik bestel ook niet meer en verwacht morgen nog een doosje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:52 schreef Soury het volgende:
Laaste doosje wijn binnen, ik vind het wel goed zo.
Zo te lezen in het topic is de actie ook over. Op één foutje na heb ik een aardige voorraadquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een bepaald moment moet je beslissen dat het mooi is geweest, ik bestel ook niet meer en verwacht morgen nog een doosje.
Die Casa Safa is inderdaad wat zurig en minder smaakvol dan mijn eerst levering pinot grigio, maar hij komt wel op
Ik probeerde zojuist toch nog even de Pierre Baptiste te bestellenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te lezen in het topic is de actie ook over. Op één foutje na heb ik een aardige voorraad
Dat is het he? Betaal je meer aan verzendkosten dan een doos wijn. Dat is niet leuk meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde zojuist toch nog even de Pierre Baptiste te bestellenMaar ik ga natuurlijk geen E 5,95 verzendkosten betalen
![]()
![]()
De linkjes doen het niet meer.
Lekker dat je goed hebt gescoord, op de ene na, ik moet mijn rosé nog proeven en ben benieuwd naar de Bodegas Vinedos Contralto. Ik kom de zomer wel door
Ben jij Katinka Polderman?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef chufi het volgende:
Zit je nu ongevraagd mijn FB posts te posten?
Ik hrb geen andere die dat op fb gepost heeftquote:
E 15,95 voor een doosje wijn, doe ff normaalquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het he? Betaal je meer aan verzendkosten dan een doos wijn. Dat is niet leuk meer
24quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Hoe warm is het bij jullie? Het is hier 27 graden.
Oh dan was het misschien toch iemand anders...quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hrb geen andere die dat op fb gepost heeft
zou je denken he?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan was het misschien toch iemand anders...
Hier is het 23 graden en met een windje te fris om nog buiten te zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Wow, wat een verschil. Ik zit binnen omdat het buiten smoorwarm is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is het 23 graden en met een windje te fris om nog buiten te zitten.
De verschillen zijn deze week best weer groot hč.
Ik las het via "de domste statussen" FB-pagina.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hrb geen andere die dat op fb gepost heeft
Nu nog? Pfff, dat beloofd een warme nacht te worden, het schijnt maar af te koelen tot een graad of 17. Staat er niet een beetje wind, zodat je de ramen een beetje tegen elkaar kan open zetten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil. Ik zit binnen omdat het buiten smoorwarm is.
Nope, geen zuchtje wind. De lucht is als een klamme deken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu nog? Pfff, dat beloofd een warme nacht te worden, het schijnt maar af te koelen tot een graad of 17. Staat er niet een beetje wind, zodat je de ramen een beetje tegen elkaar kan open zetten?
Hč bah, heb je een ventilator dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope, geen zuchtje wind. De lucht is als een klamme deken.
Maar de nachten vind ik dan vaak toch wel weer heel warm.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, maar binnen is het net te doen.
Ja, dat is lastiger. Krijg jij ook zo'n last van een droge neus?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de nachten vind ik dan vaak toch wel weer heel warm.
Nee, ik heb daar gelukkig geen last van. Heb je ook nog last van een verstopte neus? Dat slaapt helemaal waardeloos.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is lastiger. Krijg jij ook zo'n last van een droge neus?
Bij dit weer wel ja. Ik heb er een spray voor, maar die helpt niet heel goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar gelukkig geen last van. Heb je ook nog last van een verstopte neus? Dat slaapt helemaal waardeloos.
Ik heb geen streams aan, maar lees de COS mee en zie een lachende Gio en Nicoquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij dit weer wel ja. Ik heb er een spray voor, maar die helpt niet heel goed.
Wat zijn ze weer vrolijk op dat Centraal. Alsof daar een reden voor is.
Die mensen zijn hun realiteitsbesef kwijt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan, maar lees de COS mee en zie een lachende Gio en Nico
Echt hč, maar ik denk zo'n besloten manier van leven dat met je doet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die mensen zijn hun realiteitsbesef kwijt.
Dat denk ik ook, maar daarnaast vind ik de meesten sowieso al niet erg bijdehand.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč, maar ik denk zo'n besloten manier van leven dat met je doet.
Hij doet het alleen maar uit woede. Het zou niet leuk worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
Ik word uitgenodigd door Ruud hoor ik ... Dank je wel No way dat ik het risico neem... Heb al af en toe een muis hier en das mooi genoeg..
Zeg maar gerust dom, en degene die er wat minder dom zijn ingegaan zijn het daar nog meer geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar daarnaast vind ik de meesten sowieso al niet erg bijdehand.
Hier in Amsterdam was het 31 graden, dus naar het strand gegaan om te eten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Tja dat hoeft dan ook weer niet. Heb je lekker buiten gegeten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam was het 31 graden, dus naar het strand gegaan om te eten.
In Zandvoort rond 18.00 uur was het 10 graden lager en een flinke koude wind...
Yep, achter glas was het prima te doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja dat hoeft dan ook weer niet. Heb je lekker buiten gegeten?
Uitzicht op zee?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, achter glas was het prima te doen.
Aggressief tafereeltjequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, koppen op de golven en beuken maar...
kan je genieten van het mooie weerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
3 dagen Dinsdag ... wederom genoodzaakt ivm onderhoud ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Toen ik vanmiddag naar huis fietste zag ik donkere wolken hangen en dacht ... Dat gaat weer los straks .. Leuk maar pas als ik thuis ben.. Niets gebeurt en nu schijnt er een vaag zonnetjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef drakin het volgende:
links onbewolkt. rechts bewolkt.
wordt een gevarieerd weekend denk ik
Ik laat me lekker rijden nu.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag naar huis fietste zag ik donkere wolken hangen en dacht ... Dat gaat weer los straks .. Leuk maar pas als ik thuis ben.. Niets gebeurt en nu schijnt er een vaag zonnetje
Naar een leuk weekendquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maarEn waar gaat de reis naar toe?
Nee dat is dit weekend geloof ik ook niet.quote:
Veel plezier iig Hoop dat het weer niet gek gaat doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat is dit weekend geloof ik ook niet.
Was wel feest vannachtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier iig Hoop dat het weer niet gek gaat doen
Ik werd er wakker van , maar viel wel weer in slaap... Niet gekeken maar vanochtend stonden gedeeltes van de straten blank en overal takken en zo ...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Was wel feest vannachtNog nooit zoiets meegemaakt.
Het was net een disco, ik vond op een gegeven moment dat het wel op mocht houden. Ik werd er een beetje bang vanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd er wakker van , maar viel wel weer in slaap... Niet gekeken maar vanochtend stonden gedeeltes van de straten blank en overal takken en zo ...
Jammer dat ik het dan gemist heb.. Ik hou wel van dat natuur geweld...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was net een disco, ik vond op een gegeven moment dat het wel op mocht houden. Ik werd er een beetje bang van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer dat ik het dan gemist heb.. Ik hou wel van dat natuur geweld...Het was spectaculair, 60 bliksems per minuut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook nooit en een glazen hokje gaan staan, een portiek is beter. Wel triest ja
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer dat ik het dan gemist heb.. Ik hou wel van dat natuur geweld...Dat is inderdaad wel triest he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was vannacht niets aan de hand en ik hoop wel dat het komend weekend een beetje rustig blijft, mijn dochter zit met een tentje op een festival in Limburg.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mijn moeder woont 20 km verder en daar heeft het even ge onweerd. Niks van te zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel triest he.
Hier was vannacht niets aan de hand en ik hoop wel dat het komend weekend een beetje rustig blijft, mijn dochter zit met een tentje op een festival in Limburg.
Ja jullie lagen uit de lijn... En die dochter van je red het wel ... De mijne gaat dit weekend ook helemaal los op de jaarlijkse feesten... in haar Spaanse doopgemeente ..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel triest he.
Hier was vannacht niets aan de hand en ik hoop wel dat het komend weekend een beetje rustig blijft, mijn dochter zit met een tentje op een festival in Limburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dat is één en al bliksem en wat een wind!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was spectaculair, 60 bliksems per minuut.
Ik zou ook nooit en een glazen hokje gaan staan, een portiek is beter. Wel triest ja
Ik had het "bovenlicht" raampje open boven mijn bed en werd ook wakker omdat het zachtjes regende in mijn gezichtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dat is één en al bliksem en wat een wind!
Gofferquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het "bovenlicht" raampje open boven mijn bed en werd ook wakker omdat het zachtjes regende in mijn gezichtDe regen ging horizontaal.
Idem hier in Groningen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb het idee dat ik in een ander land woon als ik dit allemaal lees.
Zonnig, geen drupje regen en zelfs een tikkeltje benauwd.
Emigreren dames!
Alleen thuis met de katten ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de tuindeur dicht gedaan, want het voelde maar fris
Toch nog een beetje genegenheid in deze donkere dagenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, man zit hier bij me op de bank.
Het is hier buiten 25 graden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de tuindeur dicht gedaan, want het voelde maar fris
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch nog een beetje genegenheid in deze donkere dagen
Hier 20, dat klinkt niet echt koud, maar het voelt anders, ik heb dus maar lekker een trui aangetrokken.quote:
Blijft gek dat het zo kan verschillen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen buiten thermo ... Maar binnen bij mij ook
Jij zit dicht bij zee, dat zal het wel zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier 20, dat klinkt niet echt koud, maar het voelt anders, ik heb dus maar lekker een trui aangetrokken.
Ik woon in een flat waar het gebouw zn warmte aanneemt Ik zit dan gelukkig nog op het noorden ..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit dicht bij zee, dat zal het wel zijn?
Dat zal het wel zijn en hoe de wind staat, het koelde gewoon heel snel af vanavond. Ik hoop dat het morgen weer een beetje warmer is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit dicht bij zee, dat zal het wel zijn?
Mijn huisje houdt de warmte ook behoorlijk vast. Het is binnen nog warmer dan buiten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon in een flat waar het gebouw zn warmte aanneemt Ik zit dan gelukkig nog op het noorden ..
Dat hoop ik ook voor je. Zo lekker, 's avonds buiten zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn en hoe de wind staat, het koelde gewoon heel snel af vanavond. Ik hoop dat het morgen weer een beetje warmer is.
Ja echt, daar kan ik zo van genieten, mijn tuin is zo goed als af en helemaal naar mijn zin. We hebben 2 weken geleden nog een kleine aanpassing gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je. Zo lekker, 's avonds buiten zitten.
Oh bah, daar heb ik ook zo'n hekel aan, buren die zich tegen je aan bemoeien als je lekker in je tuintje zit. Zij vinden dat gezellig maar ik niet. Groot gelijk dat je er nog een schutting bij hebt geplaatst.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, daar kan ik zo van genieten, mijn tuin is zo goed als af en helemaal naar mijn zin. We hebben 2 weken geleden nog een kleine aanpassing gedaanen nu zit ik helemaal heerlijk.
We hebben vorig najaar nieuwe schuttingen neergezet, aan de ene kant met de buren van voor tot achteren 1.80 hoor en tussen de andere buren hebben we over een breedte van 1.80 een halve schutting geplaatst. Maar ik ergerde me steeds meer aan mijn buren, hun zooi in de tuin, hun kindje dat telkens over de schutting roept en mijn buuv, die me telkens roept als ik door de tuin loopt.
Dus we hebben nog een schuttingdeel laten komen en die er 2 weken geleden in gezet, wat een vrijheid en wat een genot
Dat mensen dat niet snappen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh bah, daar heb ik ook zo'n hekel aan, buren die zich tegen je aan bemoeien als je lekker in je tuintje zit. Zij vinden dat gezellig maar ik niet. Groot gelijk dat je er nog een schutting bij hebt geplaatst.
Ik was eerst bang dat het aan mij lag, maar jij hebt dat dus ook. Ik wil lekker op mijn gemak in de tuin kunnen zitten zonder een verplicht praatje, een kind die me de oren van het hoofd vraagt en buren die op mijn bord kijken als ik zit te eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh bah, daar heb ik ook zo'n hekel aan, buren die zich tegen je aan bemoeien als je lekker in je tuintje zit. Zij vinden dat gezellig maar ik niet. Groot gelijk dat je er nog een schutting bij hebt geplaatst.
Zoo dat ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was eerst bang dat het aan mij lag, maar jij hebt dat dus ook. Ik wil lekker op mijn gemak in de tuin kunnen zitten zonder een verplicht praatje, een kind die me de oren van het hoofd vraagt en buren die op mijn bord kijken als ik zit te eten.
Mijn zeurende buurvrouw kennende zegt ze eerder "Courgette, o gatver, ik hou niet van courgette".quote:
Ik kan me helemaal in je verplaatsen, en ik ben echt geen aso. Je tuin is je stukje buitenprivé, daar wil je ontspannen kunnen zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was eerst bang dat het aan mij lag, maar jij hebt dat dus ook. Ik wil lekker op mijn gemak in de tuin kunnen zitten zonder een verplicht praatje, een kind die me de oren van het hoofd vraagt en buren die op mijn bord kijken als ik zit te eten.
Misschien aan de andere kant van de poort.. Of je moet het treffen en gewoon met elkaar om kunnen gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen denken dat het sociaal en gezellig is.
Ik had geen zin meer in sociaal en gezelligquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen denken dat het sociaal en gezellig is.
Da's nog erger dan ik dacht. Gooi er nog maar wat schuttingen tegenaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zeurende buurvrouw kennende zegt ze eerder "Courgette, o gatver, ik hou niet van courgette".
Nou nee. Je kunt prima met elkaar op kunnen schieten en toch die privacy in je tuin wensen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien aan de andere kant van de poort.. Of je moet het treffen en gewoon met elkaar om kunnen gaan
Ja zo is het toch ook. En ik merk wel dat nu ik wat ouder word ik dan toch voor mezelf kies dan dat ik doe wat anderen van me verwachten. Elke keer als ik nu buiten zit kijken mijn man en ik elkaar en zeggen "Heerlijk hč"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal in je verplaatsen, en ik ben echt geen aso. Je tuin is je stukje buitenprivé, daar wil je ontspannen kunnen zitten.
Geluidswal zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's nog erger dan ik dacht. Gooi er nog maar wat schuttingen tegenaan.
Hier moeten we 1 keer per jaar iets posten in FB om Karina het gevoel te geven dat er nog iets voor haar als mod te doen is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja. Je wordt altijd bespot in die FB.
Steek maar in je .....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's nog erger dan ik dacht. Gooi er nog maar wat schuttingen tegenaan.
Terug uit je Duitse villa?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rijtjeshuizen is het grootste drama dat er is.
Ik hoopte op een leuk prijsje in de Staatsloterij, maar deze maand nog nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rijtjeshuizen is het grootste drama dat er is.
Ik ken ze wel allemaal, maar we doen een paar keer sociaal. En dat is leukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe niet aan buren.
Dat hele concept bevalt me niet.
Ik krijg de uitslagen 3 dubbel gemailed, maar ik weet nooit wat mn lotnummers zijn .. Ik hou er maar eens mee op want het is meestal verliesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte op een leuk prijsje in de Staatsloterij, maar deze maand nog niet
Ik heb ze niet en dat is nog leuker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken ze wel allemaal, maar we doen een paar keer sociaal. En dat is leuk
Je leeft maar een keer (althans dat denk ik) en daarom heb je het volste recht het voor jezelf aangenaam te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo is het toch ook. En ik merk wel dat nu ik wat ouder word ik dan toch voor mezelf kies dan dat ik doe wat anderen van me verwachten. Elke keer als ik nu buiten zit kijken mijn man en ik elkaar en zeggen "Heerlijk hč"
In een appartement is toch anders. Meer afstandelijk en dat bevalt me wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Saaie figuren zijn we ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier moeten we 1 keer per jaar iets posten in FB om Karina het gevoel te geven dat er nog iets voor haar als mod te doen is.
Ik zie hem niet meer omdat mn zijkant zwart isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die stomme pixel rechtsonder zit er ook nog steeds.
quote:
Ik krijg altijd een sms als ik een prijs heb en had niets gehad, maar ging nu toch maar even kijken en zag dat een een tientje had. Ik doe nu een jaar mee en heb totaal 135 euro gewonnen, dus ik ben niet heel erg ontevreden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg de uitslagen 3 dubbel gemailed, maar ik weet nooit wat mn lotnummers zijn .. Ik hou er maar eens mee op want het is meestal verlies
Ja ik wil hier ook voorlopig niet weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een appartement is toch anders. Meer afstandelijk en dat bevalt me wel.
Het fijne van een appartement is dat je er van af bent zodra je je deur dicht doet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, demente.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met Pasen wensen we haar een gelukkig nieuwjaar enzo....wel heel sociaal.
Karina laat ons links liggen .. Is er wat te modden dan ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier moeten we 1 keer per jaar iets posten in FB om Karina het gevoel te geven dat er nog iets voor haar als mod te doen is.
Heb je dan de prijs voor de loten meegerekend?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe nu een jaar mee en heb totaal 135 euro gewonnen, dus ik ben niet heel erg ontevreden.
Dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je leeft maar een keer (althans dat denk ik) en daarom heb je het volste recht het voor jezelf aangenaam te maken.
Nou ik had een bovenbuurman die nog wel eens naar beneden hing om met me te lullen, dat was gelukkig tijdelijk. Ik schrok me kapotquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het fijne van een appartement is dat je er van af bent zodra je je deur dicht doet.
Ik speel mee met 4 loten ... .. Geen idee wat de opbrengsten zijn .. Maar niet positief ..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een sms als ik een prijs heb en had niets gehad, maar ging nu toch maar even kijken en zag dat een een tientje had. Ik doe nu een jaar mee en heb totaal 135 euro gewonnen, dus ik ben niet heel erg ontevreden.
Nee, dat moet er nog af en dan zit ik met een verlies, maar ik voel dat ik binnenkort ga cashenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je dan de prijs voor de loten meegerekend?
Mocht je willenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was trouwens hemelvaart zag ik net.
En levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik had een bovenbuurman die nog wel eens naar beneden hing om met me te lullen, dat was gelukkig tijdelijk. Ik schrok me kapot
Je hebt geen MijnStaatsloterij?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik speel mee met 4 loten ... .. Geen idee wat de opbrengsten zijn .. Maar niet positief ..
Zit er geen rand aan zijn balkon?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik had een bovenbuurman die nog wel eens naar beneden hing om met me te lullen, dat was gelukkig tijdelijk. Ik schrok me kapot
Soms zie je elkaar nog via een balkon.. Hier weinig last van gelukkig . Maar wel altijd top dat ze pakketjes van wijnvoordeel bv aannemen en niet opdrinkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het fijne van een appartement is dat je er van af bent zodra je je deur dicht doet.
Nou ja je snapt het wel.quote:
Even prikken met je selfiestok, dan doet hij dat nooit meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik win elke maand mijn inleg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat moet er nog af en dan zit ik met een verlies, maar ik voel dat ik binnenkort ga cashen
Dan moet je rare toeren uithalen hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zie je elkaar nog via een balkon..
De eerste elektronische verkoop machines heb ik ooit zelf geinstalleerd Toen hadden we al die loten echt over de vloer ... TEST loten helaas.. Het was me bijna gelukt om ze te vervalsen, met winning codes en alquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik ook maar gestopt met die dingen kopen.
Niet dus ...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
Ik ga een ordinaire Spaanse spelshow kijken ... Ben benieuwd hoelang ik het volhou ...
Dat is een mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:20 schreef Treehut362 het volgende:
net wakker
even wat eten
nou ga ik weer slapen morgen vroeg op
mijn vader wordt morgen 82 zondag op bezoek
Goedemorgen. Lekker weertje om buiten te zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 07:42 schreef Treehut362 het volgende:
goedemorgen
Long week-end du 14 juillet
Mijn PM-box was dood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:55 schreef FANN het volgende:
Pfffffffffffffffff teveel om terug te lezen, leeft iedereen nog?
Stuur jij zoveel PM's dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn PM-box was dood.
Sinds ik m'n Abo niet verlengd had, zat dat ding opeens 123% vol en verwijderen van veel berichten is best wel een hoop gedoe voor een oude man op een warme dag.
Het is warm, maar we zijn nog niet gesmolten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:55 schreef FANN het volgende:
Pfffffffffffffffff teveel om terug te lezen, leeft iedereen nog?
Gelukkig maar...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is warm, maar we zijn nog niet gesmolten.
Je kunt max. 500 berichten in je inbox hebben en met een Abo 5000.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Stuur jij zoveel PM's dan?![]()
Of krijg je er zoveel? Van vrouwelijke bewonderaars enzo...
Kelere 600 stuksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt max. 500 berichten in je inbox hebben en met een Abo 5000.
Ik verwijder nooit berichten en tot een paar maanden geleden zaten er een stuk of 10 in die ik in 7 jaar tijd gekregen had.
Dit jaar heb ik er dus een stuk of 600 gekregen.
Deed je ook maar 600 jaar over 600 postings.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Kelere 600 stuksdaar doe ik 600 jaar over
Wil jij ook weten waar dat allemaal over gaat? Ik denk namelijk dat jij gelijk hebt en dat het allemaal pm's van geïnteresseerde dames zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Kelere 600 stuksdaar doe ik 600 jaar over
Heb je zoveel last van mijn postings?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deed je ook maar 600 jaar over 600 postings.![]()
Ik kwam ook nog 2 oude PM's van jou tegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij ook weten waar dat allemaal over gaat? Ik denk namelijk dat jij gelijk hebt en dat het allemaal pm's van geïnteresseerde dames zijn.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij ook weten waar dat allemaal over gaat? Ik denk namelijk dat jij gelijk hebt en dat het allemaal pm's van geïnteresseerde dames zijn.
Oh? Daar weet ik niets meer vanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog 2 oude PM's van jou tegen.
Blijkbaar heb ik die dus verkeerd opgevat....
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog 2 oude PM's van jou tegen.
Blijkbaar heb ik die dus verkeerd opgevat....
AHA!quote:
Nah... en ik ben en nog maar zo weinigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al last van mijn eigen postings, laat staan van die van anderen.
Ik wist dus niet dat die PM's van een geinteresseerde dame waren....had je dan ook meteen wel mogen zeggen ipv daar een jaar mee te wachten.quote:
Je had er toch niets mee gedaan want je vindt me te braaf en bent niet meer in de runningquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist dus niet dat die PM's van een geinteresseerde dame waren....had je dan ook meteen wel mogen zeggen ipv daar een jaar mee te wachten.
Ik heb jou nooit een PM of DM gestuurd toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist dus niet dat die PM's van een geinteresseerde dame waren....had je dan ook meteen wel mogen zeggen ipv daar een jaar mee te wachten.
Lees m'n signature dan ook eens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had er toch niets mee gedaan want je vindt me te braaf en bent niet meer in de running
PM's niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit een PM of DM gestuurd toch?
Wel een antwoord terug op eentje van jou
en die heb ik naar jou gestuurd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
PM's niet.
Wel een aantal DM's, maar die gingen meestal over linkjes naar bepaalde topics.
Toch triest dat zo'n man dat moet verzinnen om nog de illusie te hebben dat ie hot is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik sta er zelf ook van te kijkenik weet van niks
Misschien is ie wel kei hot zonder dat wij het wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch triest dat zo'n man dat moet verzinnen om nog de illusie te hebben dat ie hot is.
quote:
Ik denk 't niet hoor. Daarvoor klinkt hij veel te quasi-ongeïnteresseerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is ie wel kei hot zonder dat wij het weten![]()
Nooit een foto gezien, niet eens van voeger volgens mij, wordt wel tijd eigenlijk
Volgens mij heb jij hetzelfde probleem als Disana.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik sta er zelf ook van te kijkenik weet van niks
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De ene helft is gelogen en de andere helft is verzonnen.Interessant hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ook af en toe. En niet altijd vriendelijke.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef FANN het volgende:
Wat is de vreemste DM die jullie ooit gekregen hebben?
Ik heb best wel rare gehad, van users die ik helemaal niet ken
Mijn geheugen werkt helemaal niet meer, dat is wel waar, maar ik zou niet weten welkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hetzelfde probleem als Disana.
Jullie geheugen is een beetje defect.
ow.. nee geen onvriendelijke eigenlijk, ik zou bijna zeggen, in tegendeelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook af en toe. En niet altijd vriendelijke.
Gooi ze eens onder een spoiler. Kunnen we meegenieten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef FANN het volgende:
Die heb ik al gewistquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gooi ze eens onder een spoiler. Kunnen we meegenieten.
Ik krijg nooit DM's, laat staan rare DM's.
Mazzelaar. Maar ik postte in NWS, en daar kunnen mensen aardig kwaad worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. nee geen onvriendelijke eigenlijk, ik zou bijna zeggen, in tegendeel
krijg ik bijna nooitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef FANN het volgende:
Ging over sandalen. Nav een ONZ of KLB topic.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn geheugen werkt helemaal niet meer, dat is wel waar, maar ik zou niet weten welk
linkje van een topic ik aan jou gestuurd zou kunnen hebbenécht niet, maar zal wel zo
zijn dan, als jij het zegt...
En dan gaan ze je verrot schelden via DMquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazzelaar. Maar ik postte in NWS, en daar kunnen mensen aardig kwaad worden.
Ik ben ook wel eens dood gewenst. Vanwege mijn mening over Israëlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
En dan gaan ze je verrot schelden via DMda's ook best sneu
serieus? weet ik helemaal niks meer van dan..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging over sandalen. Nav een ONZ of KLB topic.
ow.. jeetjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens dood gewenst. Vanwege mijn mening over Israël
Ik vind het maar eng dat jij dat allemaal nog weetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit heel die na te denken nu over sandalen, maar ik ben blancoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar eng dat jij dat allemaal nog weet
Wat denk jezelf? ....echt retespannende DM's waren dat ja!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus? weet ik helemaal niks meer van dan..
was het spannend?
Diervriendelijke sandalen misschien?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit heel die na te denken nu over sandalen, maar ik ben blanco
Ik ben ook eng. en lelijk. en een piemel van 3 centimeter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar eng dat jij dat allemaal nog weet
die DM's waar ik foto's mee heb gestuurd? Ja, die toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? ....echt retespannende DM's waren dat ja!
Ach jee, wat spijtig. Dan kun je niet eens met jezelf spelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook eng. en lelijk. en een piemel van 3 centimeter.
Daarom post ik op FOK!
Sandalen met sokken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet veel groter hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:46 schreef Kingstown het volgende:
een piemel van 3 centimeter.
Daarom post ik op FOK!
Bruine sandaal met groene sok. Zie het plaatje zo voor me.quote:
Alert:quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alert:
Op eigen verantwoording klikken.Moet dat mij bekend voor komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt me niks..
Ben jij dat?
Wie dan wel? Of is het zomaar een foto?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook eng. en lelijk. en een piemel van 3 centimeter.
Daarom post ik daar foto's van op FOK!
Gezellig. Post die onverlaat hier nog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, dat werd mij gewoon in dit topic toegewenst!
Door wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:58 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, dat werd mij gewoon in dit topic toegewenst!
Je hebt wel eens tegen mij gezegd 'Krijg wratten op je neus'. Maar dat herinner je je natuurlijk ook niet meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:00 schreef FANN het volgende:
IK heb ook wel eens gezegd Val doodmaar dat was ''bij wijze van spreken''
Gelijk mijn internetverbinding dootquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt wel eens tegen mij gezegd 'Krijg wratten op je neus'. Maar dat herinner je je natuurlijk ook niet meer.
God straft onmiddellijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelijk mijn internetverbinding doot
Kan geen verbinding maken met internet
Neeeeeeekan ik me niet herinneren
Pics van je neus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt wel eens tegen mij gezegd 'Krijg wratten op je neus'.
Dan weet je zeker ook niet meer dat je me de gele galbakkentyfus op een wit paard wenste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:06 schreef FANN het volgende:
Zoiets stoms zou ik nooit zeggen volgens mijik zeg dan eerder Trut ofzo
Jullie kunnen pictures doen ter vergelijkingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is groter dan jouw dingetje, dus daar gaan we niet aan beginnen.
Ik krijg nu Eucalypta beelden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is groter dan jouw dingetje, dus daar gaan we niet aan beginnen.
Ik wil zijn dingetje toch niet zien?!?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie kunnen pictures doen ter vergelijking
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie kunnen pictures doen ter vergelijking![]()
Neeeeeeeeee, ik weet zéker dat ik zulke dingen nooit zegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan weet je zeker ook niet meer dat je me de gele galbakkentyfus op een wit paard wenste.
Makkelijk hoor, zo'n selectief geheugenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, ik weet zéker dat ik zulke dingen nooit zegook geen kanker of dat soort
dingen, hoogstens, sukkel, of iets van dien aard...
Ter beoordelingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil zijn dingetje toch niet zien?!?
Nee, dat soort dingen zeg ik gewoon nooit, ook niet in het échie dus ook niet op internet...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, zo'n selectief geheugen
Ik denk toch van wel...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat soort dingen zeg ik gewoon nooit, ook niet in het échie dus ook niet op internet...
Weet ik heél erg zéker!![]()
Of ik ben zo dement als een deur, maar dat denk ik niet
Ja dat klopt, ik schreef dat je op een gestrande potvis leek.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.....dan zou je me wel héél pissig moeten hebben gekregen
volgens mij lul je uit je nekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik schreef dat je op een gestrande potvis leek.
Was inderdaad niet zo aardig.
Nou gewoon... als een potvis. Met een gaatje in zijn hoofd om te ademen. Heb jij ook, alleen zit er een neus omheen. En je spuit er niet uit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe ziet een gestrande Potvis eruit dandie lijkt niet eens op mij
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezellig. Post die onverlaat hier nog?
Ik begrijp opeens waarom je met zoveel users in NWS ruzie hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik schreef dat je op een gestrande potvis leek.
Sorry. De warmte maakt me een beetje baldadig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begrijp opeens waarom je met zoveel users in NWS ruzie hebt.
ik heb wel wat beters te doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel even flink de waarheid verteld hč?
met alleen letters? dat werkt nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er nou leuker dan een flink pak verbale rammel uitdelen.
Zoveel kunnen het niet zijn....maximaal een stuk of 15, dus laten we maar gaan gokken.quote:
Een ijsje eten is een stuk leuker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er nou leuker dan een flink pak verbale rammel uitdelen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoveel kunnen het niet zijn....maximaal een stuk of 15, dus laten we maar gaan gokken.
Ik denk chufi, zonder dat hij het zelf doorhad.
Ja da's waar. Beetje afkoelen zou wel goed voor me zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een ijsje eten is een stuk leuker.
Zolang je de details niet met ons deelt is het maar een matig verhaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:36 schreef sacha het volgende:
ik herinner mij dit nog omdat dat echt de eerste keer in mijn leven was dat ik dat 'hoorde'
mijlpaal!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
U vraagt ik draai:
Poll: Ben jij vaker op zoek naar seks of een relatie?
• Ik ben een man en zoek vaker seks
• Ik ben een man en zoek vaker een relatie
• Ik ben een vrouw en zoek vaker seks
• Ik ben een vrouw en ik zoek vaker een rela
• Ik zoek helemaal niets, net wat ik tegenkom
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Want het is exclusief voor 40+ers?quote:
Nee, maar ik wilde een handje helpenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want het is exclusief voor 40+ers?
Dacht het niet...
Als je een handje wilt helpen post dan hier een linkje van dat soort topics.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde een handje helpenkunnen die oudjes ook stemmen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een handje wilt helpen post dan hier een linkje van dat soort topics.![]()
Nu moest ik je hele pohi weer doorneuzen.
gewoon op de usernaam klikken toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik ben lui.
Waar is die optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |