SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
Kut TinyDeal. Waarom versturen ze mijn pakketje ongevraagd via SwedenPost? Daar heb ik toch niet voor betaald. Nu gaat het weer jaren duren. :S![]()
lightinthebox is pas een rot site, ik had daar een tablet gekocht (heb ik nog) en het loopt steeds vast en het krijgt snel krassen![]()
![]()
Ligt dat aan de website of wat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:11 schreef QuestionGirl het volgende:
lightinthebox is pas een rot site, ik had daar een tablet gekocht (heb ik nog) en het loopt steeds vast en het krijgt snel krassen![]()
![]()
ow oeps, het ligt aan die producten van de websitequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ligt dat aan de website of wat?![]()
![]()
Ik heb ze boos gemaakt bij chinabuye.quote:Dear customer,
I am very sad to hear what you said.
You just consider for yourself, but what about our money and items, right?
Please you can be kindly to think little for us that we really shipped out , due to airmail nobody know detailed place for the order, maybe held in local customs or post, who knows?
Although you paid us the shipping fee USD5, we still can not get any profit from your case again. so I deeply hope you can accept my solution. okay?
If you insist on, please allow us to just refund you USD10 total after deducting real shipping fee, okay?
I am waiting for your direct feedback, I am sincere to resolve for you.
Best regards
Mini![]()
Welke heb je gekocht dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:14 schreef QuestionGirl het volgende:
[..]
ow oeps, het ligt aan die producten van de website![]()
512mb ram?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:17 schreef QuestionGirl het volgende:
[..]
http://www.lightinthebox.(...)2-4-gb_p1274866.htmldan vraag je om problemen inderdaad
die Allwinner A23 is dacht ik ook niet een al te denderende processor?![]()
Maar hé, het kost ook niks hè.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
512mb ram?dan vraag je om problemen inderdaad
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.aliexpress.com(...)-512/1894003363.html
Daar is 'ie (vergelijkbare specs) helemaal goedkoop![]()
![]()
Iets met voor een dubbeltje op de eerste rang willen zittenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:20 schreef QuestionGirl het volgende:
[..]
die dingen horen altijd goed te zijn, ook al was het 1 cent![]()
![]()
Je kan een keukenmes kopen voor 2 euro en zeuren dat 'ie na 2 weken bot is, of 30 euro en na 2 jaar bot. Alle waarde naar zijn geld natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:20 schreef QuestionGirl het volgende:
[..]
die dingen horen altijd goed te zijn, ook al was het 1 cent
En tsja, als de specs niet denderend zijn, kun je ook geen denderende prestaties verwachten.![]()
Tja, beetje in het caliber van:quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:17 schreef QuestionGirl het volgende:
[..]
http://www.lightinthebox.(...)2-4-gb_p1274866.html
Een gare Dacia kopen en dan gaan huilen dat je een Porsche 911 niet bij kan houden
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.![]()
Ik heb zo'n mooie ultra 14 euro kostende helicopter besteld. Puur uit vervelingquote:. Keuze gemaakt op basis van al die Russische reviews
![]()
![]()
Mwoah.. hoeft niet:quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:00 schreef Blocko het volgende:
Kut TinyDeal. Waarom versturen ze mijn pakketje ongevraagd via SwedenPost? Daar heb ik toch niet voor betaald. Nu gaat het weer jaren duren. :S
Destination Country - Netherlands:Tracking Consuming:4618 Millisecond
Origin Country - Sweden:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/07/10 08:37:15
2014-07-10 01:19, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-07-10 01:19, NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-07-08 17:05, NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-07-08 17:05, Order received into final destination country
2014-07-05 07:26, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-05 07:26, Order departed from sorting hub
2014-07-04 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-04 10:00, Order dispatched
Wordt vandaag afgeleverd volgens PostnlI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dat is wel netjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mwoah.. hoeft niet:
Origin Country - Sweden:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/07/10 08:37:15
2014-07-10 01:19, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-07-10 01:19, NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-07-08 17:05, NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-07-05 07:26, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
Wordt vandaag afgeleverd volgens Postnl. Er is dus nog hoop. Hoe doet Banggood trouwens de standaard verzending? Daar heb ik altijd wel goede ervaringen mee, gaat dat ook via sweden post?
![]()
Nee. Heb een Q88 ermee en dat werkt wel aardig, maar verwacht geen wonderen. Gelukkig wel al een stukkie beter dan de A13 single core. Die tablet is nu in gebruik door m'n zoontje, want die draait niet zoveel zwaar spul. (lego games for the win)quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die Allwinner A23 is dacht ik ook niet een al te denderende processor?I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dus het is OF $5 betalen en een nieuwe krijgen OF $10 refund en hopen dat hij nog binnen komt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:15 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb ze boos gemaakt bij chinabuye.
[..]
Goede customer service![]()
![]()
Na 2 maanden eindelijk er voor gezorgd dat ik buiten stroom heb en de camera kan ophangenWerkt nu lekker soepel en netjes aangesloten op een cloud service zodat ik alle beelden nog eens terug kan zien
![]()
![]()
linkje van de beelden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:53 schreef davedavy het volgende:
Na 2 maanden eindelijk er voor gezorgd dat ik buiten stroom heb en de camera kan ophangenWerkt nu lekker soepel en netjes aangesloten op een cloud service zodat ik alle beelden nog eens terug kan zien
triest he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:55 schreef igi0n het volgende:
[..]
Dus het is OF $5 betalen en een nieuwe krijgen OF $10 refund en hopen dat hij nog binnen komt?
Goede customer service![]()
Ik wil een refund vragen bij miniinthebox want ik wacht al 5 weken op mijn bestelling en er is nog niks binnen. Moet ik nu per product aangeven dat het niet binnen is gekomen?![]()
Mensen ik heb iets raars. Ik heb iets (naja wel meer dingen maar verwacht nog 2 etui's, rest is al binnen) op eBay besteld. Vandaag kreeg ik weer een pakketje binnen en daar zat geen etui in maar een dode opgezette vogel! Ik ben hier wel een beetje van geschrokken, hoe kan dit nou weer?Your beauty never ever scared me.![]()
Voor mij geldt hetzelfde als hierboven. Kreeg een SP-pakje binnen 2 weken thuis. Lijkt erop dat het wat beter gaat bij hun.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:00 schreef Blocko het volgende:
Kut TinyDeal. Waarom versturen ze mijn pakketje ongevraagd via SwedenPost? Daar heb ik toch niet voor betaald. Nu gaat het weer jaren duren. :SIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Bij die SJ4000 van Banggood he, zit daar nou alles bij? Ik kan lezen dat er enkele mounts bij zitten en een waterdichte case. Is dit genoeg voor onderwateropname of weten jullie nog enkele handige straps/mounts die ik op Bangood erbij zou kunnen bestellen.![]()
Met de waterdichte case kun je al onderwater. Er staat op Banggood een plaatje met alles wat erin zit. Voor onderwater kan eventueel een monopod ook handig zijn (moet je zelf inschatten), maar dat moet je dan apart bestellen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:15 schreef Scarface150993 het volgende:
Bij die SJ4000 van Banggood he, zit daar nou alles bij? Ik kan lezen dat er enkele mounts bij zitten en een waterdichte case. Is dit genoeg voor onderwateropname of weten jullie nog enkele handige straps/mounts die ik op Bangood erbij zou kunnen bestellen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Waar doen jullie de Zweden tracking? Mijn tracking nr. geeft bij zowel posten.se als bij 17track aan dat tracking nr. niet bekend is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mwoah.. hoeft niet:
Wordt vandaag afgeleverd volgens Postnl
Ik weet dat het een paar dagen kan duren, maar het is 1 juli geshiped.![]()
Hey! Heeft iemand hier ervaring met producten bestellen bij DinoDirect? Ik hoor nog wel eens klachten over langzame leveringen.![]()
Ook bij 17track. Dat is idd wel lang, dus zou eens klagen bij de verkoper!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef sattertje het volgende:
[..]
Waar doen jullie de Zweden tracking? Mijn tracking nr. geeft bij zowel posten.se als bij 17track aan dat tracking nr. niet bekend is.
Ik weet dat het een paar dagen kan duren, maar het is 1 juli geshiped.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ja die monopod moet ik sowieso nog hebben. Zijn er ook handige Mounts of straps die het onderwater filmen makkelijker kunnen maken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Met de waterdichte case kun je al onderwater. Er staat op Banggood een plaatje met alles wat erin zit. Voor onderwater kan eventueel een monopod ook handig zijn (moet je zelf inschatten), maar dat moet je dan apart bestellen.![]()
Ik zou kiezen voor een bobber + armband. Mocht je namelijk alleen de bobber gebruiken en hij drijft naar het oppervlak, drijft hij niet meteen weg. Ik heb ooit eens ergens een post gemaakt over allemaal extra dingen die ik heb getest, zal deze eens opzoeken en die hier posten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ja die monopod moet ik sowieso nog hebben. Zijn er ook handige Mounts of straps die het onderwater filmen makkelijker kunnen maken?![]()
Aangezien ik al heel veel dingen extra heb besteld voor deze camera, wil ik jullie graag laten zien wat ik heb gekocht en wat mijn bevindingen er van zijn.
Bobber:
http://www.dx.com/p/panno(...)-245743#.U4ti5_l_u4s
Goede bobber, stevige kwaliteit. Het armbandje is stevig, alleen het koordje waarmee het vast zit aan de bobber is erg slecht. Daarom er ook voor gekozen om er wat bij te kopen.
Armband:
http://www.dx.com/p/fat-c(...)-269300#.U4ti6_l_u4s
Goede, stevige band. Erg handig in combinatie met de bobber.
Chestmount:
http://www.dx.com/p/duala(...)-289327#.U4ti5fl_u4s
Deze mount heb ik nu 3 maanden en al ontzettend vaak gebruikt met wielrennen/mtb'en. Kwaliteit is goed.
Chestmount:
http://www.dx.com/p/minii(...)pro-hero3-2-1-236708
Deze had ik net iets aangeschaft voor de vorige, maar deze beviel niet goed. Kwaliteit is minder, de elastiek lijkt al snel de rek te verliezen en hij was niet stabiel met de camera eraan.
Monopod:
http://www.banggood.com/9(...)2-Or-1-p-922002.html
Geweldig ding! Ideale monopod, licht qua gewicht, snel uit te trekken en heeft een prettig handvat.
Deze monopods worden in Nederland bij de fotospeciaalzaken onder de naam XSories verkocht voor wat meer geld: http://www.cameratools.nl(...)t-2-monochrome-oran/
Monopod:
http://www.banggood.com/W(...)f-Photo-p-67760.html
Goedkoop aanvoelend balhoofd, kwaliteit is stukken minder en kan niet 360 graden draaien. Geen aanrader
Suction cup:
http://www.banggood.com/S(...)Camera-p-915277.html
Sterk, goede kwaliteit. Heeft al een rit overleefd op de kuip van een motor met meer dan 250 km/h.
Bike holder:
http://www.banggood.com/H(...)2-Hero3-p-90422.html
Voor dat geld had ik er meer van verwacht. Al met al een duur stukje plastic dat weinig kan hebben.
Bike holder:
http://www.banggood.com/B(...)ro-2-3-p-921282.html
Zeer degelijke holder voor aan het stuur. Veel gebruik van gemaakt, maar je moet wel op de diameter letten, want die is voor de wat dikke sturen geschikt. De 25mm stuurtjes zijn te dun.
Bike holder:
http://www.dx.com/p/ri-00(...)-185089#.U4t5g_l_u4s
De standaard meegeleverde mount is van wat mindere kwaliteit en begaf het dan ook al snel. Daarom de keuze gemaakt om deze te bestellen. Goede keuze geweest, heeft al veel overleefd.
Hand-/armstrap:
http://www.banggood.com/G(...)ap-Set-p-921696.html
Gekocht, maar nooit gebruikt. Kwaliteit voelt goed, maar nog niet in de praktijk kunnen testen![]()
Wat bedoel je met niet 360 graden draaien? Want volgens mij is dat juist wel mogelijk. Je hebt ook een tandwiel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:34 schreef Junior.. het volgende:
Monopod:
Goedkoop aanvoelend balhoofd, kwaliteit is stukken minder en kan niet 360 graden draaien. Geen aanrader
Ik vind het juist een nadeel dat je hem niet goed kan vastzetten. Als je hem ver uittrekt en de camera iets naar voren hebt staan, dan wil hij wel makkelijk wegdraaien. Of is er een mogelijkheid om hem vast te zetten?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Zijn vaak veel geld waard, ik zou hem weer doorverkopen op eBay!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik heb iets raars. Ik heb iets (naja wel meer dingen maar verwacht nog 2 etui's, rest is al binnen) op eBay besteld. Vandaag kreeg ik weer een pakketje binnen en daar zat geen etui in maar een dode opgezette vogel! Ik ben hier wel een beetje van geschrokken, hoe kan dit nou weer?![]()
Even zonder geintjes: Ik zou even je seller op eBay contacteren met het feit dat je dus een opgezette vogel hebt gekregen (wtf).![]()
Als je er een met een kogel hebt, kun je de kogel in alle standen draaien, waardoor je ook vanuit allerlei mogelijke hoeken kunt filmen met de pod. Deze pod kan kantelen, de rest moet je doen vanuit de hand, maar de camera haaks op de pod krijgen, is niet mogelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat bedoel je met niet 360 graden draaien? Want volgens mij is dat juist wel mogelijk. Je hebt ook een tandwiel?
Ik vind het juist een nadeel dat je hem niet goed kan vastzetten. Als je hem ver uittrekt en de camera iets naar voren hebt staan, dan wil hij wel makkelijk wegdraaien. Of is er een mogelijkheid om hem vast te zetten?
Daarnaast vond ik de kwaliteit matig, schoof te makkelijk weer in en voelde erg fragile aan.![]()
Ik zie jouw punt. Moet zeggen dat ik juist vind dat het niet heel makkelijk in te schuiven is. Ik ben er tevreden mee. Al heb ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:44 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Als je er een met een kogel hebt, kun je de kogel in alle standen draaien, waardoor je ook vanuit allerlei mogelijke hoeken kunt filmen met de pod. Deze pod kan kantelen, de rest moet je doen vanuit de hand, maar de camera haaks op de pod krijgen, is niet mogelijk.
Daarnaast vond ik de kwaliteit matig, schoof te makkelijk weer in en voelde erg fragile aan.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Foto?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik heb iets raars. Ik heb iets (naja wel meer dingen maar verwacht nog 2 etui's, rest is al binnen) op eBay besteld. Vandaag kreeg ik weer een pakketje binnen en daar zat geen etui in maar een dode opgezette vogel! Ik ben hier wel een beetje van geschrokken, hoe kan dit nou weer?![]()
![]()
Allright, heb uiteindelijk de SA-S3 25wpc @ 4Ohm besteld incl. adapter (14V 3.8A - werkelijke output nog niet gemeten, VC99 multimeter http://www.banggood.com/V(...)Tester-p-910660.html is onderweg).
Reden om voor deze i.p.v. de TK2050 te kiezen was voornamelijk dat ik het extra vermogen waarschijnlijk toch niet ga gebruiken met mijn Axton AX-80 speakers (4Ohm, 92dB gevoeligheid). En daarbij het gemak van een adapter er al bij krijgen (al is 3.8A een tikkie aan de lage kant voor de TA2021B).
Hij vervangt mijn uit 1977 komende Fisher Audio CA-2110E 80wpc bakbeest.
Verpakking was dik in orde, nette doos met voldoende schuim om hem stabiel te houden (en hufter-proof genoeg - daar er geen bewegende onderdelen in zaten). Extratje was de RCA - Jack kabel.![]()
Eenmaal uitgepakt valt de grootte (klein) en het gewicht (bijna niks) op. Qua diepte ongeveer een CD-hoesje lang, in de breedte 3-4cm korter dan dit.
Qua afwerking is hij top. Een klein mankement is dat de power-switch niet 100% zuiver in het midden zit. Hij schuift nu aan de linker kant van de behuizing. De enige (schoonheids- ?) fout die ik heb kunnen ontdekken aan de buitenkant (waarvoor de ebay seller overigens ruimschoots gecompenseerd heeft. Hulde).
Het geluid is clean, licht, gedetailleerd en soepel. Als ik hem vergelijk met de Fisher Audio die hij vervangt. Voor de rest gaat hij prima mee op het volume waarop ik de Fisher Audio gebruikte (en dan is er nog speling naar boven toe - de max heb ik nog niet opgezocht). Mocht dit onvoldoende blijken, schijnt een pre-amp voor meer vermogen te kunnen zorgen.
Ik ben er erg blij mee!
Nog wat foto's:
[ Bericht 4% gewijzigd door Rzr101 op 10-07-2014 21:01:51 (Image tag's aangepast, thx tokko1) ]![]()
pics?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Nou onderhand iedereen heeft wel een SJ4000 action cam in dit topic. Maar voor degenen die dit niet hebben en voor degenen die hem wel hebben en gewoon lekker deze review toch lezen... deze review:
Hij zag er zo leuk uit, dus ik moest hem hebben. Een tijdje geleden alweer had ik hem via Zarmark geïmporteerd in NL. Gelukkig geen belastingen of andere extra toeslagen betaald. Waarom bij Zarmark denk je dan.. nou omdat die gasten gewoon snelle service bieden, inc DHL 4 dagen en hij was in huis. En even testen of hij het doet voordat hij verzonden wordt, en prima after-service geven als iets kapot mocht zijn/gaan (ervaring mee).
Waarom deze camera? Nou hij is cheap maar heeft toch de beeldkwaliteit en andere features die van een 'high-end' actioncamera verwacht. Dus 1920x1080 resolutie, een accuduur van 80 minuten op 1080p en een wide-angle lens van 170 graden.
Koop je de SJ4000 bij een goede dealer dan krijg je alle 'standaard' accessoires erbij. Dat is in dit geval een heel pakket, van een stoffen doekje om de lens schoon te maken tot een range aan koppelstukjes/mounts te zien op de foto hieronder:
Overige specificaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan de SJ4000 bestellen in verschillende kleurtjes bestellen, ik heb gekozen voor de all-black edition, lekker incognito. Maar zoals je in het plaatje ziet is er ook keuze uit verschillende felle kleuren waaronder roze (speciaal voor Bobbert).
Bediening van de cam gaat eenvoudig door de aan knop aan de voorkant ingedrukt te houden tot er "Welcome" op het scherm staat. Dan kan je met dezelfde knop door het menu cyclen. Van Video modus, Foto modus, Foto/video bekijkmodus naar de instellingen. Op het scherm staat de nodige informatie weergegeven, zoals de nog beschikbare opname tijd, accuduur, resolutie van opname en current time en date. Deze datum moet je wel zelf instellen in de settings en dit moet elke keer als je de accu vervangt.
Gelukkig hoef je de accu niet te vervangen want deze kan je gewoon opladen door het hele toestel aan de PC/oplader te hangen.
Al het opgenomen video en foto materiaal wordt weggeschreven op de Micro-SD kaart die je aan de zijkant in het toestel stopt. Sluit je de cam op je pc aan en druk je één maal op de 'ok/record' knop bovenop verschijnt de SD-kaart als extern medium op je pc. Dus dan kan je gemakkelijk alle video en foto's naar je pc verplaatsen.
Tijdens het filmen geven twee indicator leds aan dat hij bezig is. Toch een handige feature wanneer het donker is en of de SJ4000 in zijn case zit en lastig te zien is of het nou wel of niet lukt.
Zit de cam in zijn onderwater behuizing kan je hem nog precies zo bedienen als wanneer deze er niet in zit, er zitten namelijk knopjes in deze externe behuizing die weer op de knopjes van de SJ4000 drukken.
Het filmen zelf gaat in de video-record modus door op de "OK" knop te drukken en als je daar weer op drukt stopt het filmen weer.
Het spreekt allemaal vanzelf bij dit speeltje.
"FULL WATERPROOF" staat tegenwoordig wel op meer dingen... maar of die écht waterdicht zijn? Er is maar een manier om dat te weten te komen. De baddertest:
Voor de rest ben heb ik niet echt veel referentie materiaal van andere action cams dus als je echt wilt vergelijken moet je even onderaan deze review kijken. Daar staan linkjes naar andere reviews en ook vergelijkingen met populaire andere action cams.
Persoonlijk vind ik met de video kwaliteit tijdens schikkende bewegingen, of stationair gewoon prima. Leuk voor in je action video's en zeker van genoeg kwaliteit om je vrienden en familie onder de indruk te laten zijn!
Voor de "actioncams" zijn er echt tientallen verschillende extra's te krijgen in china. Sommige handig, en sommige minder handig. Hieronder een paar tips van dingen die wel (redelijk) handig zijn:
- Monopod
- Travel bag
- Bike mount
- Floater
- Lens cap`(En een kleine "how to" van Monkeybrain KLIK )
Zelf heb ik geen andere action cam dan de SJ4000, maar er zijn genoeg video's online te vinden met vergelijkingen tussen de SJ4000 en andere populaire cam's:quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Beeld is prima zat, zou niet weten waar er mis mee moet zijn.
Ben benieuwd!
Dit is echt z'n typisch Chinese gadget met een lekkere wow factor en eentje waar je zeker waar voor je geld krijgt. Natuurlijk zijn er minpunten maar de pluspunten en het toch wel beperkte kostenplaatje zorgt er zeker voor dat ik tegen iedereen zeg die er nog geen heeft "KOPEN!"!
Voor de beste video instellingen moet je ook een beetje kloten met de verschillende mogelijkheden.. zelf heb ik nu op aanraden van Igi0n deze instellingen:Ik verwijs ook graag naar de review van Downstar voor meer videos en specs:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef igi0n het volgende:
Persoonlijk vind ik deze instellingen het lekkerst werken;
Resolutie het hoogst (doohh)
HDR aan
Exposure +1/3
De rest heb ik gewoon laten staan op waar ze op staan. Eventueel kan je bij white balance nog instellen om wat voor weer het gaat (dag/avond/veel wolken etc)
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 (grijze SJ4000)
Of zijn video review op Youtube.
Als je er zelf een gekocht hebt kan je voor het beste resultaat je firmware updaten naar de laatste versie. Check wel even of je de goede firmware versie hebt anders krijg je een 'white screen' LCD in plaats van mooi beeld
De firmware kan je onder andere hier vinden.
Wil je deze cam ook kopen, dit kan onder andere via Zarmark
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zijn er trouwens al Chinese webshops of Chinese tussenpersonen die bitcoin accepteren? Zou wel fijn zijn, dat nare PayPal komt me nu ook de strot uit.![]()
Sweden Post heeft blijkbaar de turbo aangezet:
2014-07-10 16:53, NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-07-10 16:53, Order received into final destination country
2014-07-08 09:22, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-08 09:22, Order departed from sorting hub
2014-07-07 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-07 10:00, Order dispatchedI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
blablacoinquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:12 schreef Moos. het volgende:
Zijn er trouwens al Chinese webshops of Chinese tussenpersonen die bitcoin accepteren? Zou wel fijn zijn, dat nare PayPal komt me nu ook de strot uit.
Wat is er vervelend aan Paypal, ervan uitgaande dat je wel een bankrekening of creditcard eraan gekoppeld hebt?![]()
Ja man, die irritante kopersbescherming van ze.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:12 schreef Moos. het volgende:
Zijn er trouwens al Chinese webshops of Chinese tussenpersonen die bitcoin accepteren? Zou wel fijn zijn, dat nare PayPal komt me nu ook de strot uit.
Echt zo vervelend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al even geleden heb ik de bovenstaande post geplaatst en dit heeft inmiddels een staartje gekregen.
Nadat ik dit ontdekte heb ik contact gelegd met de verkoper, deze gaf aan dat het een originele SJ4000 betrof met een case versie 2.0. Nadat ik de camera probeerde te updaten met andere software, van de originele SJ4000, ging het helemaal mis. Dit was voor mij het moment om niet meer akkoord te gaan met de refund van 20 USD per camera, maar om een full-refund aan te vragen.
Veel discussie over en weer, maar meneer bleef volhouden dat ze origineel waren. Via een ander forum kwam ik in contact met een medewerker waar de originele SJ4000 werd gemaakt, met hem veel contact gehad en hij wist niks van de cases af. Verder vond hij de doos ook erg vreemd, maar was ook niet op de hoogte van deze fake camera's. Zo kwam ik ook met de eigenaar van FoxOffer in contact, hij was ook niet op de hoogte en heeft ook wat druk gezet op het bedrijf dat deze blijkt te maken....
De fake camera's heten geen SJ4000, maar SD28 en blijken gemaakt te worden door ACMELL. Een Chinees bedrijf. Ik heb contact met ze gezocht, maar mijn eerste drie mails waren zonder enig respons. De vierde, onder een nieuw mailadres, werd wel beantwoord. Hierin werd aangegeven dat zij in opdracht de nieuwere, geupgrade versie van de SJ4000 produceren en dat de software nog een issue was, maar ik kreeg direct andere software meegestuurd per mail, welke perfect werkt (zitten goede aanpassingen in t.o.v. het origineel, maar dat terzijde). Het voelde voor mij niet goed en ben dan ook druk gaan uitoefenen op de aliexpress verkoper.
Tijdens de discussie met de verkoper bleef hij erbij maximaal 20USD retour te willen doen per camera, opladers toe te sturen en 2 extra batterijen per camera. Dit moest ik accepteren, andere oplossing was er eerst niet. Maar toen deed FoxOffer een opmerkelijk verzoek... Ze vroegen of ze de foto's mochten gebruiken voor een artikel over deze camera verschillen. Uiteraard heb ik toestemming gegeven en daarna ging het snel op internet. Op veel fora kwam ik de foto's tegen, op enkele fora werd zelfs de verkoper bij naam genoemd. Ik heb hem dit toegestuurd en toen was de oplossing ineens 20USD, 2 extra batterijen, opladers en 3 nieuwe camera's. Nieuwe? Nee, dezelfde als die je al ontvangen hebt.... Daar heb ik dus niks aan.
Op verzoek van de verkoper ben ik akkoord gegaan met verlenging van het dispuut, zo had hij 4 dagen extra. In deze dagen kwam er van zijn kant geen respons, maar heb ik veel informatie ingewonnen en dat steeds naar hem toegestuurd. Uiteindelijk kreeg ik vanmorgen een opmerkelijk verzoek van ze... ze gingen akkoord met de full refund van alle camera's. Maar of ik wel even goede feedback achter wou laten... Mooi niet!
Ik hoop dat een ieder die ook van deze actie gebruik heeft gemaakt, hier wat aan heeft en ook een refund kan aanvragen. Mocht je nog info willen hebben over de informatie die ik tegen hem gebruikte, geef het aan, dan wil ik dat ook best delen met jullie.
Bestand van ACMELL over de geupdate versie: https://www.dropbox.com/s(...)%20upgrade%20one.pdf
---
In het contact met ACMELL ben ik best wel wat wijzer geworden en kreeg ook een PDF bestand van ze toegestuurd.
Mailverkeer met ACMELL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Junior.. op 11-07-2014 10:07:20 ]![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:01 schreef Junior.. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al even geleden heb ik de bovenstaande post geplaatst en dit heeft inmiddels een staartje gekregen.
Nadat ik dit ontdekte heb ik contact gelegd met de verkoper, deze gaf aan dat het een originele SJ4000 betrof met een case versie 2.0. Nadat ik de camera probeerde te updaten met andere software, van de originele SJ4000, ging het helemaal mis. Dit was voor mij het moment om niet meer akkoord te gaan met de refund van 20 USD per camera, maar om een full-refund aan te vragen.
Veel discussie over en weer, maar meneer bleef volhouden dat ze origineel waren. Via een ander forum kwam ik in contact met een medewerker waar de originele SJ4000 werd gemaakt, met hem veel contact gehad en hij wist niks van de cases af. Verder vond hij de doos ook erg vreemd, maar was ook niet op de hoogte van deze fake camera's. Zo kwam ik ook met de eigenaar van FoxOffer in contact, hij was ook niet op de hoogte en heeft ook wat druk gezet op het bedrijf dat deze blijkt te maken....
De fake camera's heten geen SJ4000, maar SD28 en blijken gemaakt te worden door ACMELL. Een Chinees bedrijf. Ik heb contact met ze gezocht, maar mijn eerste drie mails waren zonder enig respons. De vierde, onder een nieuw mailadres, werd wel beantwoord. Hierin werd aangegeven dat zij in opdracht de nieuwere, geupgrade versie van de SJ4000 produceren en dat de software nog een issue was, maar ik kreeg direct andere software meegestuurd per mail, welke perfect werkt (zitten goede aanpassingen in t.o.v. het origineel, maar dat terzijde). Het voelde voor mij niet goed en ben dan ook druk gaan uitoefenen op de aliexpress verkoper.
Tijdens de discussie met de verkoper bleef hij erbij maximaal 20USD retour te willen doen per camera, opladers toe te sturen en 2 extra batterijen per camera. Dit moest ik accepteren, andere oplossing was er eerst niet. Maar toen deed FoxOffer een opmerkelijk verzoek... Ze vroegen of ze de foto's mochten gebruiken voor een artikel over deze camera verschillen. Uiteraard heb ik toestemming gegeven en daarna ging het snel op internet. Op veel fora kwam ik de foto's tegen, op enkele fora werd zelfs de verkoper bij naam genoemd. Ik heb hem dit toegestuurd en toen was de oplossing ineens 20USD, 2 extra batterijen, opladers en 3 nieuwe camera's. Nieuwe? Nee, dezelfde als die je al ontvangen hebt.... Daar heb ik dus niks aan.
Op verzoek van de verkoper ben ik akkoord gegaan met verlenging van het dispuut, zo had hij 4 dagen extra. In deze dagen kwam er van zijn kant geen respons, maar heb ik veel informatie ingewonnen en dat steeds naar hem toegestuurd. Uiteindelijk kreeg ik vanmorgen een opmerkelijk verzoek van ze... ze gingen akkoord met de full refund van alle camera's. Maar of ik wel even goede feedback achter wou laten... Mooi niet!
Ik hoop dat een ieder die ook van deze actie gebruik heeft gemaakt, hier wat aan heeft en ook een refund kan aanvragen. Mocht je nog info willen hebben over de informatie die ik tegen hem gebruikte, geef het aan, dan wil ik dat ook best delen met jullie.
Bestand van ACMELL over de geupdate versie: https://www.dropbox.com/s(...)%20upgrade%20one.pdf
---
In het contact met ACMELL ben ik best wel wat wijzer geworden en kreeg ook een PDF bestand van ze toegestuurd.
Mailverkeer met ACMELL:Spannend.. Lijkt dus idd gewoon neppers te zijn. Is er dan ook verschil in de beeldkwaliteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kwaliteit vond ik wat minder, maar absoluut niet slecht. Als ik de originele SJ4000 met de januari software nu naast die van de mei versie leg, vind ik de kwaliteit van januari ook nog weer beter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:25 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Spannend.. Lijkt dus idd gewoon neppers te zijn. Is er dan ook verschil in de beeldkwaliteit?
Daarnaast heb ik geen idee hoe ik het feitelijk kan controleren, maar op de beelden van de SD28 zitten wat 'blurretjes', wat mij doet vermoeden dat het upscaled to 1080p is.
Video:![]()
---
Mailverkeer met ACMELL:Bijzonder ja. Viofo weet van niks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Inmiddels zijn alle CN codes voor de 7 Xiaomi powerbanks van DX omgezet naar PH. No one of which are trackable.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Inmiddels zijn ze op de hoogte en ze willen actie ondernemen. Ze hebben beloofd mij op de hoogte te houden. Inmiddels maandag laatste contact gehad.quote:![]()
Succes daarmee, ph post lijkt op zijn zachtst zegegd niet snel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:35 schreef Catch22- het volgende:
Inmiddels zijn alle CN codes voor de 7 Xiaomi powerbanks van DX omgezet naar PH. No one of which are trackable.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik weet het. Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Succes daarmee, ph post lijkt op zijn zachtst zegegd niet snel.
Heb ze ook niet heel hard nodig ofzo, dus ik kan wel even wachten.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Veel beroerder. Ik heb er al 4 weken 1 vastliggen, en de verwachting is dat die nog wel een week of 2 ligt. Daarna gaat het terug naar de sender ivm battery. Dit is me al duidelijk gemaakt. Alleen jammer genoeg niet in die woorden. Dus ik mag ook de 45 dagen afwachten. Wat is dat toch met handelaren en waarheid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Succes daarmee, ph post lijkt op zijn zachtst zegegd niet snel.![]()
![]()
Zojuist mijn SJ-4000 binnengekregen. 26 juni besteld via tmart.com, dus over de levertijd heb ik niets te klagen. Camera ziet er prima uit, kwaliteit van de video's en foto's zijn prima. In totaal ¤68,11 betaald voor de camera en een extra accu. Daarnaast nog een monopod besteld via ebay voor ¤7,- Deze was binnen 9 dagen al binnen, ook daarover dus niets te klagen!Dit was het weer voor vandaag.![]()
Mooie review Tokko1!
Zat een beetje te twijfelen of ik hem zou halen, maar heb het toch gedaan. Ik heb hem vorige week besteld bij banggood met de coupon. Er stond dat hij out of stock was en 12juli verwacht werd, maar die van mij is 7-7 al verzonden(als de info klopt).
Departured at 2014/7/7 16:59:25 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2014/7/4 2:16:20, Flytexpress Sorting Center
Gelijk een case erbij besteld en denk dat ik die monopod van BG nog ga bestellen. Zometeen even een 32gb class 10 kaartje halen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:34 schreef Junior.. het volgende:
Aangezien ik al heel veel dingen extra heb besteld voor deze camera, wil ik jullie graag laten zien wat ik heb gekocht en wat mijn bevindingen er van zijn.
Bobber:
Goede bobber, stevige kwaliteit. Het armbandje is stevig, alleen het koordje waarmee het vast zit aan de bobber is erg slecht. Daarom er ook voor gekozen om er wat bij te kopen.
Armband:
Chestmount:
http://www.dx.com/p/duala(...)-289327#.U4ti5fl_u4s
Deze mount heb ik nu 3 maanden en al ontzettend vaak gebruikt met wielrennen/mtb'en. Kwaliteit is goed.
Chestmount:
http://www.dx.com/p/minii(...)pro-hero3-2-1-236708
Deze had ik net iets aangeschaft voor de vorige, maar deze beviel niet goed. Kwaliteit is minder, de elastiek lijkt al snel de rek te verliezen en hij was niet stabiel met de camera eraan.
Monopod:
http://www.banggood.com/9(...)2-Or-1-p-922002.html
Geweldig ding! Ideale monopod, licht qua gewicht, snel uit te trekken en heeft een prettig handvat.
Deze monopods worden in Nederland bij de fotospeciaalzaken onder de naam XSories verkocht voor wat meer geld: http://www.cameratools.nl(...)t-2-monochrome-oran/
Monopod:
Suction cup:
http://www.banggood.com/S(...)Camera-p-915277.html
Sterk, goede kwaliteit. Heeft al een rit overleefd op de kuip van een motor met meer dan 250 km/h.
Bike holder:
http://www.banggood.com/H(...)2-Hero3-p-90422.html
Voor dat geld had ik er meer van verwacht. Al met al een duur stukje plastic dat weinig kan hebben.
Bike holder:
http://www.banggood.com/B(...)ro-2-3-p-921282.html
Zeer degelijke holder voor aan het stuur. Veel gebruik van gemaakt, maar je moet wel op de diameter letten, want die is voor de wat dikke sturen geschikt. De 25mm stuurtjes zijn te dun.
Bike holder:
http://www.dx.com/p/ri-00(...)-185089#.U4t5g_l_u4s
De standaard meegeleverde mount is van wat mindere kwaliteit en begaf het dan ook al snel. Daarom de keuze gemaakt om deze te bestellen. Goede keuze geweest, heeft al veel overleefd.
Hand-/armstrap:
http://www.banggood.com/G(...)ap-Set-p-921696.html
Gekocht, maar nooit gebruikt. Kwaliteit voelt goed, maar nog niet in de praktijk kunnen testenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:44 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou onderhand iedereen heeft wel een SJ4000 action cam in dit topic. Maar voor degenen die dit niet hebben en voor degenen die hem wel hebben en gewoon lekker deze review toch lezen... deze review:
Hij zag er zo leuk uit, dus ik moest hem hebben. Een tijdje geleden alweer had ik hem via Zarmark geïmporteerd in NL. Gelukkig geen belastingen of andere extra toeslagen betaald. Waarom bij Zarmark denk je dan.. nou omdat die gasten gewoon snelle service bieden, inc DHL 4 dagen en hij was in huis. En even testen of hij het doet voordat hij verzonden wordt, en prima after-service geven als iets kapot mocht zijn/gaan (ervaring mee).
Waarom deze camera? Nou hij is cheap maar heeft toch de beeldkwaliteit en andere features die van een 'high-end' actioncamera verwacht. Dus 1920x1080 resolutie, een accuduur van 80 minuten op 1080p en een wide-angle lens van 170 graden.
Koop je de SJ4000 bij een goede dealer dan krijg je alle 'standaard' accessoires erbij. Dat is in dit geval een heel pakket, van een stoffen doekje om de lens schoon te maken tot een range aan koppelstukjes/mounts te zien op de foto hieronder:
[ afbeelding ]
Overige specificaties:Heel erg bedankt jongens, dit is heel erg bruikbaar geweest. Ik ben heel snel ook tot beschikking van dit geweldige apparaat. Hopen dat alles binnen een maand binnen is en mee kan naar Thailand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan de SJ4000 bestellen in verschillende kleurtjes bestellen, ik heb gekozen voor de all-black edition, lekker incognito. Maar zoals je in het plaatje ziet is er ook keuze uit verschillende felle kleuren waaronder roze (speciaal voor Bobbert).
[ afbeelding ]
Bediening van de cam gaat eenvoudig door de aan knop aan de voorkant ingedrukt te houden tot er "Welcome" op het scherm staat. Dan kan je met dezelfde knop door het menu cyclen. Van Video modus, Foto modus, Foto/video bekijkmodus naar de instellingen. Op het scherm staat de nodige informatie weergegeven, zoals de nog beschikbare opname tijd, accuduur, resolutie van opname en current time en date. Deze datum moet je wel zelf instellen in de settings en dit moet elke keer als je de accu vervangt.
Gelukkig hoef je de accu niet te vervangen want deze kan je gewoon opladen door het hele toestel aan de PC/oplader te hangen.
Al het opgenomen video en foto materiaal wordt weggeschreven op de Micro-SD kaart die je aan de zijkant in het toestel stopt. Sluit je de cam op je pc aan en druk je één maal op de 'ok/record' knop bovenop verschijnt de SD-kaart als extern medium op je pc. Dus dan kan je gemakkelijk alle video en foto's naar je pc verplaatsen.
Tijdens het filmen geven twee indicator leds aan dat hij bezig is. Toch een handige feature wanneer het donker is en of de SJ4000 in zijn case zit en lastig te zien is of het nou wel of niet lukt.
Zit de cam in zijn onderwater behuizing kan je hem nog precies zo bedienen als wanneer deze er niet in zit, er zitten namelijk knopjes in deze externe behuizing die weer op de knopjes van de SJ4000 drukken.
Het filmen zelf gaat in de video-record modus door op de "OK" knop te drukken en als je daar weer op drukt stopt het filmen weer.
Het spreekt allemaal vanzelf bij dit speeltje.
[ afbeelding ]
"FULL WATERPROOF" staat tegenwoordig wel op meer dingen... maar of die écht waterdicht zijn? Er is maar een manier om dat te weten te komen. De baddertest:
[ link | afbeelding ]
Voor de rest ben heb ik niet echt veel referentie materiaal van andere action cams dus als je echt wilt vergelijken moet je even onderaan deze review kijken. Daar staan linkjes naar andere reviews en ook vergelijkingen met populaire andere action cams.
Persoonlijk vind ik met de video kwaliteit tijdens schikkende bewegingen, of stationair gewoon prima. Leuk voor in je action video's en zeker van genoeg kwaliteit om je vrienden en familie onder de indruk te laten zijn!
[ afbeelding ]
Voor de "actioncams" zijn er echt tientallen verschillende extra's te krijgen in china. Sommige handig, en sommige minder handig. Hieronder een paar tips van dingen die wel (redelijk) handig zijn:
- Monopod
- Travel bag
- Bike mount
- Floater
- Lens cap`(En een kleine "how to" van Monkeybrain KLIK )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf heb ik geen andere action cam dan de SJ4000, maar er zijn genoeg video's online te vinden met vergelijkingen tussen de SJ4000 en andere populaire cam's:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt z'n typisch Chinese gadget met een lekkere wow factor en eentje waar je zeker waar voor je geld krijgt. Natuurlijk zijn er minpunten maar de pluspunten en het toch wel beperkte kostenplaatje zorgt er zeker voor dat ik tegen iedereen zeg die er nog geen heeft "KOPEN!"!
Voor de beste video instellingen moet je ook een beetje kloten met de verschillende mogelijkheden.. zelf heb ik nu op aanraden van Igi0n deze instellingen:
[..]
Ik verwijs ook graag naar de review van Downstar voor meer videos en specs:
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 (grijze SJ4000)
Of zijn video review op Youtube.
Als je er zelf een gekocht hebt kan je voor het beste resultaat je firmware updaten naar de laatste versie. Check wel even of je de goede firmware versie hebt anders krijg je een 'white screen' LCD in plaats van mooi beeld
De firmware kan je onder andere hier vinden.
Wil je deze cam ook kopen, dit kan onder andere via Zarmark![]()
Laatst had ik een claim gedaan bij ChinaBuye en was ik akkoord gegaan om tegen betaling van $5 een nieuwe toegestuurd te krijgen (powerbank). Nu willen ze dat ik eerst het dispute close en dat ze daarna hem opnieuw sturen. Natuurlijk ga ik dit niet doen, maar waarom zouden ze dat willen?![]()
Vandaag 't lensdopje binnen gekregen dat hier laatst ergens gepost werd voor de SJ4000, maar die is te groot(wat ook voor 'n GoPro)
Eens kijken of ik er iets van schuim in kan plakken, waardoor 't wel gaat passen."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Wat ken ik toch pissig worden als ik dit soort dingen lees.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef VitearNL het volgende:
Zojuist mijn SJ-4000 binnengekregen. 26 juni besteld via tmart.com, dus over de levertijd heb ik niets te klagen. Camera ziet er prima uit, kwaliteit van de video's en foto's zijn prima. In totaal ¤68,11 betaald voor de camera en een extra accu. Daarnaast nog een monopod besteld via ebay voor ¤7,- Deze was binnen 9 dagen al binnen, ook daarover dus niets te klagen!
28 mei en nog niet ontvangen en een dispute wat loopt.
Leugenaars bij Tmart met hun: "the package is underway"
Koop voortaan niet meer bij Tmart, maar bij Banggood of andere shops.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hoezo leugenaars? Waarom zou het pakketje niet onderweg zijn. Eenmaal afgegeven kunnen ze zelf ook niets meer behalve een resend.
Rekken doen ze allemaal. Geen medelijden hebben en uiteindelijk claimen als ze niet willen meewerkenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
---
Mailverkeer met ACMELL:Mmm... Ik heb precies dezelfde camera als jij hebt, ook met die waas over de verpakking. Als ik hem kan ruilen voor een 'echte' hoor ik het graag. Hou mij op de hoogte wat je afspreekt met de verkoper. Ik ga hem ook een bericht sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dus van plan om nu een SJ4000 te kopen, ik moet hem binnen een maand binnen hebben voor vakantie. Is het handigste om hem via Bangood te bestellen, ik las net slechte ervaringen met Tmart....??![]()
Ik heb hem 2 juli besteld bij BangGood, toen is 'ie 3 juli verstuurd met Flytexpress.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:32 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik ben dus van plan om nu een SJ4000 te kopen, ik moet hem binnen een maand binnen hebben voor vakantie. Is het handigste om hem via Bangood te bestellen, ik las net slechte ervaringen met Tmart....??Hopelijk komt 'ie snel!quote:Description:item *** Depart from Flytexpress Sorting Center to *** NETHERLANDS at 2014/7/4 16:58:10
The Item will arrive in 2-7 business day
Departured at 2014/7/4 16:58:10 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2014/7/3 2:51:12, Flytexpress Sorting Center![]()
Als het goed is krijg je meer tracking informatie als je hem hier trackt. http://www.flytexpress.com/Tracking/NewTracking.aspx?orderid=*HIERTRACKINGNUMMER*quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 juli besteld bij BangGood, toen is 'ie 3 juli verstuurd met Flytexpress.
[..]
Hopelijk komt 'ie snel!![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:39 schreef igi0n het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je meer tracking informatie als je hem hier trackt. http://www.flytexpress.com/Tracking/NewTracking.aspx?orderid=*HIERTRACKINGNUMMER*Maakt weinig verschil tot nu toe.quote:Date/Time States Address
2014/7/4 16:58:10 Departured at Flytexpress Sorting Center
0001/1/1 0:00:00 Item picked up at Flytexpress Sorting Center![]()
Hmm, in mijn geval was het bij het begin ook zo dat ze hetzelfde lieten zien maar na een paar dagen had die link die ik net poste meer informatiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Maakt weinig verschil tot nu toe.![]()
![]()
Ik wacht (on)rustig af!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef igi0n het volgende:
[..]
Hmm, in mijn geval was het bij het begin ook zo dat ze hetzelfde lieten zien maar na een paar dagen had die link die ik net poste meer informatie![]()
Flytexpress is alleen een binnenlandse koeriersdienst voor zover ik weet. Uiteindelijk zal het met een andere maatschappij zijn gegaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 juli besteld bij BangGood, toen is 'ie 3 juli verstuurd met Flytexpress.
[..]
Hopelijk komt 'ie snel!I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:38 schreef Scarface150993 het volgende:
Nice en is een extra batterij aangeraden?![]()
![]()
Ik had voor Direct NL gekozen. Maar zie dat die het nu niet meer doet op de SJ4000?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Flytexpress is alleen een binnenlandse koeriersdienst voor zover ik weet. Uiteindelijk zal het met een andere maatschappij zijn gegaan.![]()
![]()
is een extra batterij aangeraden voor de SJ4000?
En waar kun je dan de verzendmethode kiezen of kun je niet meer kiezen?![]()
Had hem allang moeten hebben, hij bleef steeds op de vooraankondiging staan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:20 schreef RobertNL het volgende:
Hoezo leugenaars? Waarom zou het pakketje niet onderweg zijn. Eenmaal afgegeven kunnen ze zelf ook niets meer behalve een resend.
Rekken doen ze allemaal. Geen medelijden hebben en uiteindelijk claimen als ze niet willen meewerken
Claim is al geescaleerd, Paypal is aan het uitzoeken maar ook dat kan 30 dagen duren.
Ongelooflijk dit.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Je kan alleen nog de dure verzendmethode kiezen (a 70-80 euro zag ik net...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Scarface150993 het volgende:
is een extra batterij aangeraden voor de SJ4000?
En waar kun je dan de verzendmethode kiezen of kun je niet meer kiezen?)
![]()
Netherlands Direct Mail staat er nog steeds bij als ik nu bij de SJ4000 op shipping method druk?
Shipping Company Estimated Delivery Time Shipping Cost
Air Mail Register 7-25 business days
Free Shipping
Netherland Direct Mail (Untracked) 3-7 business days
¤0.00![]()
Vage shitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef Scarface150993 het volgende:
Netherlands Direct Mail staat er nog steeds bij als ik nu bij de SJ4000 op shipping method druk?
Shipping Company Estimated Delivery Time Shipping Cost
Air Mail Register 7-25 business days
Free Shipping
Netherland Direct Mail (Untracked) 3-7 business days
¤0.00![]()
![]()
Bij BG had ik twee weken terug binnen 12 dagen (8 werkdagen) die camera binnen. Gewoon via Air Mail Register. Bovendien kleinste kans op extra douanekosten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:00 schreef Scarface150993 het volgende:
Nee je hebt gelijk, bij de shopping cart kun je er inderdaad ineens niet meer voor kiezen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Heb de SJ4000 net besteld met de gewone verzendmethode bij Banggood. Nu ben ik bezig met de accessoires. Heb net ook op aangeven van Junior de Monopod besteld.
Je adviseerde ook de bobber, kwalitatief maar volgens jou was het draadje heel zwak. Ik heb geen zin als ik perongeluk het houdertje loslaat dan dan gelijk armband eraf breekt. Weet iemand een betere dan deze:
Bobber:
Ik zou nog graag advies willen over een toepasselijk memorycard, accu en opbergdoos. Het moet mee op backpack vakantie hoeveel GB is ongeveer genoeg bijvoorbeeld?![]()
Ze zijn akkoord gegaan met mijn eis, een full refund.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Mmm... Ik heb precies dezelfde camera als jij hebt, ook met die waas over de verpakking. Als ik hem kan ruilen voor een 'echte' hoor ik het graag. Hou mij op de hoogte wat je afspreekt met de verkoper. Ik ga hem ook een bericht sturen.
Ze zeuren zelf enorm lang en als je binnen 24 uur niet reageert, krijg je een berichtje 'Friend, not so many time anymore. Please, answer soon'.
Lekker niet reageren en er wat tijd overheen laten gaan.
Ik gebruikte het volgende tegen ze, dat maakte het winnen van een escalatie haast onmogelijk:
Hij zei dat er geen oplader bij hoorde te zitten:
What u say about the charger is not correct, because when i bought the camera, Aliexpress makes a screenshot, in this screenshot is the next image to see: http://g04.s.alicdn.com/k(...)29d1d423214cb99bf1d8. There is written: Package includes: 1x charger.
Daarna kreeg ik het vermoeden dat het een andere camera was, dit heb ik hem laten weten:
I found an other link, check this one: http://www.acmell.com/product.asp?sclass=49
They call it the SD-28 camera, it is an imitation of the original SJ4000.
Zijn reactie: Dear friend, would you give me more time, we reported this issue to our Products Dept. Manager and after the specific investigation, sorry for the problem.
Please check also this, they all talk about your fake camera:
http://www.foxoffer.com/b(...)nal-and-fake-sj4000/
https://www.facebook.com/JMBSYNERGIZ1/posts/509947645773921
I want a full refund. Otherwise i will let escalate this dispute and start a dispute at my creditcard company.![]()
Direct onder de bobber staat het onderstaande en die zou ik je ook aanraden:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:18 schreef Scarface150993 het volgende:
Heb de SJ4000 net besteld met de gewone verzendmethode bij Banggood. Nu ben ik bezig met de accessoires. Heb net ook op aangeven van Junior de Monopod besteld.
Je adviseerde ook de bobber, kwalitatief maar volgens jou was het draadje heel zwak. Ik heb geen zin als ik perongeluk het houdertje loslaat dan dan gelijk armband eraf breekt. Weet iemand een betere dan deze:
Bobber:
Ik zou nog graag advies willen over een toepasselijk memorycard, accu en opbergdoos. Het moet mee op backpack vakantie hoeveel GB is ongeveer genoeg bijvoorbeeld?
Vwb je vakantie... lastig. Ik zou sowieso een externe charger kopen en misschien ook nog wel een power bank (heb ik zelf ook. 5600 mah, werkt perfect aan de camera). Ik denk dat je zelf de beslissing goed kan maken op basis van de onderstaande gegevens:
- Neem altijd minimaal een Class 10 micro SD kaart. Voor het bepalen van de SD-kaart grootte, kun je gebruik maken van de onderstaande gegevens:
o 1 uur filmen = 7,2 GB ongeveer
o met 1 accu kun je +- 80 minuten filmen
Als je het mij zou vragen... met 1x een 32gb kaart kun je ongeveer 4 uur filmen, dat zijn 3 batterijen. Ik heb zelf daarom 1x 32GB class 10 kaart en 3 batterijen. Dan kun je de kaart helemaal vol filmen.![]()
geen idee, mogelijk dat direct mail van het land van herkomst direct naar het land van bestemming gaat en die andere optie misschien nog via een omweg waardoor het wat langer kan duren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Sheepcidus het volgende:
wat is het verschil tussen Direct Mail en Air Mail?![]()
prima, soms wat langzamer maar wel betrouwbaar. Goed bereikbaar per chat dus check even of iets wel echt op voorraad is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef RudeTumTum het volgende:
Iemand ervaring met de site DinoDirect? Of is dit het SJ4000 topic?![]()
Ik heb een schriftelijke vraag gesteld en mij is verzekerd dat als ik vandaag bestelde, ze hem volgende week zouden verzenden. Hopelijk is dat ook zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
prima, soms wat langzamer maar wel betrouwbaar. Goed bereikbaar per chat dus check even of iets wel echt op voorraad is.![]()
Klinkt niet goed inderdaad, ruim anderhalve maand al aan het wachten. Maar zoals iemand anders ook al zei, zodra Tmart het pakketje aflevert, kunnen zij er vrij weinig aan doen. Volgens mij kan de douane het pakket al zo'n 10 tot 15 dagen vasthouden. Wellicht heb ik mazzel gehad. Heb overigens zelf nog nooit problemen gehad met inklaren, douanezaken of iets dergelijks. Succes met wachten nog!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat ken ik toch pissig worden als ik dit soort dingen lees.
28 mei en nog niet ontvangen en een dispute wat loopt.
Leugenaars bij Tmart met hun: "the package is underway"
Koop voortaan niet meer bij Tmart, maar bij Banggood of andere shops.Dit was het weer voor vandaag.![]()
Ik wil sowieso niet teveel gaan filmen op vakantie, groot en deels wil ik het zelf maamaken. Af en toe filmen gaat het worden, ik denk daarom dat ik niet eens 80 minuten per dag ga filmen. Elke dag kan ik weer opladen dus ik denk dat ik in de meeste gevallen genoeg heb aan 1 batterij (evt. 1 extra voor het geval dat).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:59 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Direct onder de bobber staat het onderstaande en die zou ik je ook aanraden:
Vwb je vakantie... lastig. Ik zou sowieso een externe charger kopen en misschien ook nog wel een power bank (heb ik zelf ook. 5600 mah, werkt perfect aan de camera). Ik denk dat je zelf de beslissing goed kan maken op basis van de onderstaande gegevens:
- Neem altijd minimaal een Class 10 micro SD kaart. Voor het bepalen van de SD-kaart grootte, kun je gebruik maken van de onderstaande gegevens:
o 1 uur filmen = 7,2 GB ongeveer
o met 1 accu kun je +- 80 minuten filmen
Als je het mij zou vragen... met 1x een 32gb kaart kun je ongeveer 4 uur filmen, dat zijn 3 batterijen. Ik heb zelf daarom 1x 32GB class 10 kaart en 3 batterijen. Dan kun je de kaart helemaal vol filmen.
Waar kan ik goedkoop en kwalitatief een 32GB memorycard importeren?
Heel erg bedankt trouwens voor je hulp.![]()
Niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Scarface150993 het volgende:
Pak een Samsung / Sandisk kaartje van DataIO of Mymemory.co.uk bijvorobeeld.
Ben je in ieder geval vrij zeker dat je je opnames niet halverwege de vakantie kwijt bent omdat je geheugen stuk is
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Gesproken via de live chat van Tmart.
Krijg een refund.
Eerst refund, dan pas de case sluiten.
Daarna maar bij Banggood bestellen (SJ4000), helaas betaal ik nu wel de volle mep.YouTube
Dank! Je hebt een dispute gestart via aliexpress of via je cc?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:53 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Ze zijn akkoord gegaan met mijn eis, een full refund.
Ze zeuren zelf enorm lang en als je binnen 24 uur niet reageert, krijg je een berichtje 'Friend, not so many time anymore. Please, answer soon'.
Lekker niet reageren en er wat tijd overheen laten gaan.
Ik gebruikte het volgende tegen ze, dat maakte het winnen van een escalatie haast onmogelijk:
Hij zei dat er geen oplader bij hoorde te zitten:
What u say about the charger is not correct, because when i bought the camera, Aliexpress makes a screenshot, in this screenshot is the next image to see: http://g04.s.alicdn.com/k(...)29d1d423214cb99bf1d8. There is written: Package includes: 1x charger.
Daarna kreeg ik het vermoeden dat het een andere camera was, dit heb ik hem laten weten:
I found an other link, check this one: http://www.acmell.com/product.asp?sclass=49
They call it the SD-28 camera, it is an imitation of the original SJ4000.
Zijn reactie: Dear friend, would you give me more time, we reported this issue to our Products Dept. Manager and after the specific investigation, sorry for the problem.
Please check also this, they all talk about your fake camera:
http://www.foxoffer.com/b(...)nal-and-fake-sj4000/
https://www.facebook.com/JMBSYNERGIZ1/posts/509947645773921
I want a full refund. Otherwise i will let escalate this dispute and start a dispute at my creditcard company.![]()
Er zit bij Banggood trouwens wel nog een coupon verstopt in de omschrijving. Scheelt weer 10 dollar. Misschien al bij je bekend, maar toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gesproken via de live chat van Tmart.
Krijg een refund.
Eerst refund, dan pas de case sluiten.
Daarna maar bij Banggood bestellen (SJ4000), helaas betaal ik nu wel de volle mep.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik heb bij Dixons online een 32gb class 10 kaartje gekocht. Deze kost 20euro en met de code "zomer" krijg je 5euro korting bij een bestelling boven de 25euro. Dus heb er nog een usb van 7eu bij gedaan dus betaalde daar maar 2eu voorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet teveel gaan filmen op vakantie, groot en deels wil ik het zelf maamaken. Af en toe filmen gaat het worden, ik denk daarom dat ik niet eens 80 minuten per dag ga filmen. Elke dag kan ik weer opladen dus ik denk dat ik in de meeste gevallen genoeg heb aan 1 batterij (evt. 1 extra voor het geval dat).
Heel erg bedankt trouwens voor je hulp.![]()
![]()
www.informatique.nl/55581(...)c-uhs-i-class-1.htmlquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Waar kan ik goedkoop en kwalitatief een 32GB memorycard importeren?![]()
Via Aliquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dank! Je hebt een dispute gestart via aliexpress of via je cc?![]()
![]()
Iemand nog aanraders voor cheap ass tablets die dienst doen als IP cam viewer?
Edit:
Al iets gevondenhttp://www.aliexpress.com(...)-ROM/1482290558.html
Nu nog iets zoeken waarmee ik dat ding ophang.
Edit2:
http://www.newfrog.com/p/(...)unt-black-58644.html
En ook dat gevonden
[ Bericht 49% gewijzigd door davedavy op 12-07-2014 14:20:52 ]![]()
Nice lekker goedkoop ook, zit er standaard bij de SJ4000 geen kaartje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
www.informatique.nl/55581(...)c-uhs-i-class-1.html![]()
Koop je dan ook zon pak erbij:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef davedavy het volgende:
Iemand nog aanraders voor cheap ass tablets die dienst doen als IP cam viewer?
Edit:
Al iets gevondenhttp://www.aliexpress.com(...)-ROM/1482290558.html
Nu nog iets zoeken waarmee ik dat ding ophang.
Edit2:
http://www.newfrog.com/p/(...)unt-black-58644.html
En ook dat gevonden
Monitor voor IP-cam lijkt leuk, maar je kijkt er toch niet continue op..
dan kan je net zo goed je mobiel of wat dan ook als monitor gebruiken, wanneer je dan wil zien wat er gebeurd..![]()
![]()
Ik krijg maandag een pakketje aangeboden van PostNL (was net te laat) en ik moet inklaringskosten betalen (¤ 21,61). Dit terwijl het totaal bedrag van de hele bestelling onder de 20 euro lag. En de bestelling ook nog eens in twee delen verstuurd is.
Wat kun je dan het beste doen? Geen zin om 22 euro te betalen voor iets wat nog geen 20 euro gekost heeftToyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Hubsan x4 binnen van Banggood via Sweden Post. Die gaan netjes snel de laatste tijd. Weer zo'n 10 dagen van bestelling tot bezorging.
Erg leuk ding, maar het bijbestellen van extra rotortjes en batterijtjes was niet onnodig!
Als ik hem een beetje onder de knie heb, post ik wel een filmpje van de on-board camera. Het beeld daarvan valt me alleszins mee.
Nu nog even wachten op de Cheerson. Die heb ik meer voor fun gekocht. Ik denk dat je die buiten bij de eerste de beste flinke windvlaag kwijt bent.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Doe ik ook, maar ik woon niet alleenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:44 schreef Downstar het volgende:
dan kan je net zo goed je mobiel of wat dan ook als monitor gebruiken, wanneer je dan wil zien wat er gebeurd..Er zijn mensen bij die zelfs geen smartphone hebben
En dit is weer een leuke reden om zo'n ding te kopen
![]()
![]()
Lijkt mij ook wel handig voor in de keuken, ipcams en kookboekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ik woon niet alleenEr zijn mensen bij die zelfs geen smartphone hebben
En dit is weer een leuke reden om zo'n ding te kopen
You can't be late if you don't show up.![]()
Bel ze eens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:21 schreef Markos. het volgende:
Ik krijg maandag een pakketje aangeboden van PostNL (was net te laat) en ik moet inklaringskosten betalen (¤ 21,61). Dit terwijl het totaal bedrag van de hele bestelling onder de 20 euro lag. En de bestelling ook nog eens in twee delen verstuurd is.
Wat kun je dan het beste doen? Geen zin om 22 euro te betalen voor iets wat nog geen 20 euro gekost heeft![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel handig voor in de keuken, ipcams en kookboekIs ook de bedoeling.
![]()
Ik zit er over te denken om de Hubsan X4 te kopen. Kan die quadcopter de SJ4000 dragen? Ik heb filmpjes gezien dat het wél kan, maar ook dat het niet kan. Weet niet waar ik nu van uit kan gaan...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:04 schreef Dromer het volgende:
Hubsan x4 binnen van Banggood via Sweden Post. Die gaan netjes snel de laatste tijd. Weer zo'n 10 dagen van bestelling tot bezorging.
Erg leuk ding, maar het bijbestellen van extra rotortjes en batterijtjes was niet onnodig!
Als ik hem een beetje onder de knie heb, post ik wel een filmpje van de on-board camera. Het beeld daarvan valt me alleszins mee.
Nu nog even wachten op de Cheerson. Die heb ik meer voor fun gekocht. Ik denk dat je die buiten bij de eerste de beste flinke windvlaag kwijt bent.Dit was het weer voor vandaag.![]()
Haha.
Nee. Niet zo'n goed idee lijkt me.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand een idee voor een redelijk goedkope quadcopter, die een SJ4000 / GoPro zou kunnen dragen?
Dit was het weer voor vandaag.![]()
Check even youtube, en dan de filmpjes van sj4000 met quadcopter, dan kijken naar de modellen die ze gebruikenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef VitearNL het volgende:
Iemand een idee voor een redelijk goedkope quadcopter, die een SJ4000 / GoPro zou kunnen dragen?![]()
![]()
Inderdaad al gekeken, maar de meeste zijn ontzettend duur. Ben nog even aan het verder kijken, toch bedankt!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Check even youtube, en dan de filmpjes van sj4000 met quadcopter, dan kijken naar de modellen die ze gebruikenDit was het weer voor vandaag.![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:16 schreef shiznuts het volgende:
Walkera of DJI.
Enne DIG / [Drones] Het boeiende quadcoptertopic #1 .Dit was het weer voor vandaag.![]()
![]()
Weet iemand of ik deze uit chinaland kan halen op een van de websites?
Kan niet echt veel vinden nl
Tadumtiedum.![]()
Haha nee.. ik zou niet eens m'n Mobius aan het ding willen hangen áls ie het al zou trekken. Net in de tuin was ik hem al bijna kwijt richting tuin van de buren en ga dat kleine gevalletje dan maar eens zoeken tussen de bomen en struiken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef shiznuts het volgende:
Haha.
Nee. Niet zo'n goed idee lijkt me.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Nou; ik gok dat ik de DSTE accu's voor de DSLR niet binnen ga krijgen.
Dan maar op de bruiloft (half augustus) proberen te redden met 1 accu; zal waarschijnlijk ook wel gaan.
't spul is nu al 36 dagen onderweg dus over 7 dagen is de 45 dagen deadline.
Mag er helemaal geen accu's meer verzonden worden ofzo?![]()
![]()
Is het handig om de SJ4000 zonder hoesje (evt. in de onderwatercase) in je tas te doen, of raden jullie een bepaalde case aan?![]()
Aliexpress:
5 juli besteld, 6 juli verzonden, 7 juli te volgen (CN), 12 juli in Amsterdam bij de douane, ergens dinsdag dus in huis gok ik (oplader voor macbook)![]()
![]()
21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:21 schreef Markos. het volgende:
...... ik moet inklaringskosten betalen (¤ 21,61). Dit terwijl het totaal bedrag van de hele bestelling onder de 20 euro lag. .................![]()
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef elinx het volgende:
[..]
21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..![]()
Zending niet accepteren, sturen ze gratis terug naar de afzender. Even de verkoper inlichten.
Dat soort "computer zegt nee" bureaucratie lekker in de stront laten zakken![]()
![]()
!
True though...oh en...
![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor de volledigheid:quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalen![]()
Zending niet accepteren, sturen ze gratis terug naar de afzender. Even de verkoper inlichten.
Dat soort "computer zegt nee" bureaucratie lekker in de stront laten zakken
Tevens wordt dit filmpje vaak gebruikt in klantvriendelijkheidstrainingen.YouTube
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef Iemand91 het volgende:
Mag er helemaal geen accu's meer verzonden worden ofzo?![]()
![]()
Ik mis het ontvangen van de pakketjes...alleen die dingen nog, maar die komen dus waarschijnlijk nooit aan...
Kan niets meer verzinnen wat ik kan verantwoorden/wil hebben om te bestellen...
Hooooooly shitballs:![]()
![]()
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkostenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mis het ontvangen van de pakketjes...alleen die dingen nog, maar die komen dus waarschijnlijk nooit aan...
Kan niets meer verzinnen wat ik kan verantwoorden/wil hebben om te bestellen...
Hooooooly shitballs:
[ afbeelding ]![]()
En dan ook nog beweren dat ze je 41% korting geven..![]()
Ik word altijd zo boos van die "deals" met GRATIS! Je betaalt alleen de verzendkosten van ¤8,- voor een lullig kabeltjequote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef tharonny het volgende:
[..]
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkosten![]()
En dan ook nog beweren dat ze je 41% korting geven..En iedereen maar kopen...
![]()
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..quote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef tharonny het volgende:
[..]
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkosten![]()
En dan ook nog beweren dat ze je 41% korting geven..
uiteraard betaal je ook (deels) invoerrechten enzo![]()
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..
uiteraard betaal je ook (deels) invoerrechten enzoYouTube
ik heb hier minimale prijzen van 70 euro voorbij zien komen?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.![]()
Inderdaad. Ik zou het wel weten in iedergevalquote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.![]()
![]()
Ik heb 'em voor 67 USD. Dus'm.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier minimale prijzen van 70 euro voorbij zien komen?
Ook benieuwd waar je 'em gewoon zo voor 201,95 EUR zou moeten kunnen kopen.
Ga nou niet op de euro ziftenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb 'em voor 67 USD. Dus'm.
Ook benieuwd waar je 'em gewoon zo voor 201,95 EUR zou moeten kunnen kopen.YouTube
Mijn nieuwe powerbank is binnen. Viel mij op dat de vorige in een doosje kwam, deze in een doorzichtige plastic box.
Daarnaast heb ik het gevoel de Mi op de voorkant te neppe is en er staat geen usb logo op de kabel.
Iemand die weet hoe ik 'm zonder schade open kan krijgen?![]()
Een keer voor de duidelijkheid de echte powerbanks zijn te herkennen door:
- Beide USB poorten op de powerbank zijn wit/grijzig (zowel micro als gewone USB)
- Geen USB logo op de kabel
- De capaciteit etc zijn netjes egaal (lichtgrijs) gedrukt aan de onderkant en niet blurry.
Zie ook:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
En ook niet scheef erop gedrukt. (had die fake van mij ook nog eens)quote:Op zondag 13 juli 2014 10:37 schreef RobertNL het volgende:
- De capaciteit etc zijn netjes egaal (lichtgrijs) gedrukt aan de onderkant en niet blurry.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Nee hoor, voor 67,80 ligt hij toch echt hier voor me, zonder invoerrechten te hoeven betalenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..
uiteraard betaal je ook (deels) invoerrechten enzo![]()
Vriend van me had 'm ook gekocht voor 120 euro via zo'n site, had hem ook al keihard uitgelachen"ja, maar dan heb ik 'm ook snel", nou, uiteindelijk heeft hij er ook een week op moeten wachten...
Don't let my username fool you...![]()
Ik heb ze direct een tweet gestuurd. Dat werkt volgens mij nog altijd het snelste,maar uiteraard nog geen reactiequote:Hoe vaak bieden ze een pakket aan? Anders doe ik nog gewoon een keer de deur niet open om meer tijd te winnen om een reactie van postnl te krijgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef elinx het volgende:
[..]
21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..Zijn ze niet verplicht die 13,50 dan ook terug te betalen gezien die kosten door eigen fout gemaakt zijn?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalen![]()
Dat soort "computer zegt nee" bureaucratie lekker in de stront laten zakken
Als ik hem niet accepteer en hij terug gaat naar BIC, krijg je dan je geld eigenlijk terug?Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Ik had hier gelezen dat banggood een neppe stuurde maar die van mij is dus echt.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:37 schreef RobertNL het volgende:
Een keer voor de duidelijkheid de echte powerbanks zijn te herkennen door:
- Beide USB poorten op de powerbank zijn wit/grijzig (zowel micro als gewone USB)
- Geen USB logo op de kabel
- De capaciteit etc zijn netjes egaal (lichtgrijs) gedrukt aan de onderkant en niet blurry.
Zie ook:
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Was een neppe batch, hebben ze eruit gehaald. Die ze nu versturen zijn echt. Ze versturen ze alleen niet in de originele doos maar als OEM product, ik denk om kosten te besparen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik had hier gelezen dat banggood een neppe stuurde maar die van mij is dus echt.![]()
bulk. Staat ook gewoon Xiaomi opquote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Was een neppe batch, hebben ze eruit gehaald. Die ze nu versturen zijn echt. Ze versturen ze alleen niet in de originele doos maar als OEM product, ik denk om kosten te besparen.
[ Bericht 1% gewijzigd door funky_fart op 13-07-2014 13:51:05 ]![]()
Stopcontacten uit China halenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of ik deze uit chinaland kan halen op een van de websites?
Kan niet echt veel vinden nlJij wilt dood of iemand dood hebben?
![]()
Volgens mij maakt de buitenkant niets uit.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Stopcontacten uit China halenJij wilt dood of iemand dood hebben?
Waar denk je dat alle schakelaars en dergelijke vandaan komen of de wandcontactdozen die je kan kopen?
Het gaat om de bedrading enzo en aangezien dat al in je huis zit, moet zo'n ding niets uitmaken.YouTube
Vreemde redenering... Die dingen zijn gewoon troep en binnen de kortste keren staan ze in de fik of maken ze kortsluiting.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het gaat om de bedrading enzo en aangezien dat al in je huis zit, moet zo'n ding niets uitmaken.![]()
Kun je deze ook niet gewoon gebruiken voor je iPod Touch?
http://www.buyincoins.com/item/2069.html#.U8J5zUCD7-I![]()
Als er iets is wat je niet uit China moet halen is het die meuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef Miniem het volgende:
Kun je deze ook niet gewoon gebruiken voor je iPod Touch?
http://www.buyincoins.com/item/2069.html#.U8J5zUCD7-I![]()
Dat was niet mijn vraag.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als er iets is wat je niet uit China moet halen is het die meuk.![]()
Hoe kan een mal van iets, nou slecht zijn?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vreemde redenering... Die dingen zijn gewoon troep en binnen de kortste keren staan ze in de fik of maken ze kortsluiting.![]()
Het gaat om de verdere technische kant, als dit in orde is (en dat is het in Nederland) dan is er niets aan de hand.
Of hebben we het hier over twee verschillende producten?
Lekker onderbouwd ook man
YouTube
Dan lees dit maar ff. Ben benieuwd of je dat ding dan nog steeds wil kopen. Hij kreeg er zo 1 gratis bij ipv een us naar eu plug.quote:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42542965![]()
Geen behoefte aan. En verder gaat dat over een charger van iets heel andersquote:Op zondag 13 juli 2014 14:34 schreef Gunny het volgende:
[..]
Dan lees dit maar ff. Ben benieuwd of je dat ding dan nog steeds wil kopen. Hij kreeg er zo 1 gratis bij ipv een us naar eu plug.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42542965![]()
Heb die dingen al jaren, maar 1 werkt nu niet meer.
Dus ik wil een nieuwe.![]()
Wat is er anders aan dan? Maar het is jouw i dingetje.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. En verder gaat dat over een charger van iets heel anders![]()
Heb die dingen al jaren, maar 1 werkt nu niet meer.
Dus ik wil een nieuwe.![]()
![]()
Ik zie 3 reacties over een charger van een Xiaomi Redmi...quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Gunny het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan? Maar het is jouw i dingetje.![]()
Je mag ook het topic er over lezen. Maar hij kocht een 1S en kreeg er behalve de originele US adapter van Xiaomi zelf, ook een goedkope 50 cent EU adapter bij. En die is dus gelijk gaan roken. Tot zover adapters die nog geen dollar kosten.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zie 3 reacties over een charger van een Xiaomi Redmi...![]()
Jep. Stroom in Nederland is volkomen ongevaarlijk! Leg me eens even uit waarom zo'n Chinees ding veilig is omdat het lichtnet in Nederland zo goed is? Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe kan een mal van iets, nou slecht zijn?![]()
Het gaat om de verdere technische kant, als dit in orde is (en dat is het in Nederland) dan is er niets aan de hand.
Of hebben we het hier over twee verschillende producten?
Lekker onderbouwd ook man
Neem die Chinese adapters hoevaak hebben mensen hier al niet gezegd dat ze hebben (onder andere ik) gerookt, gesmolten of kortsluiting gemaakt? Dat heeft niets te maken met het lichtnet hier, dat is namelijk net zo gevaarlijk als in elk ander land.![]()
in een adapter zit wel meer techniek dan in een muurdoos he..quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jep. Stroom in Nederland is volkomen ongevaarlijk! Leg me eens even uit waarom zo'n Chinees ding veilig is omdat het lichtnet in Nederland zo goed is? Ben wel benieuwd.
Neem die Chinese adapters hoevaak hebben mensen hier al niet gezegd dat ze hebben (onder andere ik) gerookt, gesmolten of kortsluiting gemaakt? Dat heeft niets te maken met het lichtnet hier, dat is namelijk net zo gevaarlijk als in elk ander land.![]()
![]()
Ja maar kijk eens wat Djurres wou kopen, dat is geen normaal stopcontactquote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
in een adapter zit wel meer techniek dan in een muurdoos he..![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jep. Stroom in Nederland is volkomen ongevaarlijk! Leg me eens even uit waarom zo'n Chinees ding veilig is omdat het lichtnet in Nederland zo goed is? Ben wel benieuwd.
Neem die Chinese adapters hoevaak hebben mensen hier al niet gezegd dat ze hebben (onder andere ik) gerookt, gesmolten of kortsluiting gemaakt? Dat heeft niets te maken met het lichtnet hier, dat is namelijk net zo gevaarlijk als in elk ander land.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
in een adapter zit wel meer techniek dan in een muurdoos he..Heb je zo'n ding thuis?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar kijk eens wat Djurres wou kopen, dat is geen normaal stopcontact
Weet je hoe de achterkant er uit ziet?
De poorten, zijn gewoon zoals ze horen te zijn.
Het gaat nogmaals om de achterliggende techniek.
Kortsluiting kan ontstaan door bijvoorbeeld verkeerde bedrading, niet omdat het plastic van je wandcontactdoos niet wit maar grijs is.
Verder laat ik dit onderwerp maar voor wat het is.YouTube
Je doelt neem ik aan op die ingebouwde USB poorten met achterliggende omvormers?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar kijk eens wat Djurres wou kopen, dat is geen normaal stopcontact
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
En de USB poorten wil je niet gebruiken? Dan heb je gelijk. Wil je de USB poorten wel gebruiken? Dan heb je geen gelijkquote:Op zondag 13 juli 2014 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je zo'n ding thuis?
Weet je hoe de achterkant er uit ziet?
De poorten, zijn gewoon zoals ze horen te zijn.
Het gaat nogmaals om de achterliggende techniek.
Kortsluiting kan ontstaan door bijvoorbeeld verkeerde bedrading, niet omdat het plastic van je wandcontactdoos niet wit maar grijs is.
Verder laat ik dit onderwerp maar voor wat het is.
Of ben je van plan om 230V via usb te sturen?Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
Ff gekeken wat zo'n stopcontact hier kost, en het is wel duidelijk waarom hij hoopt op Chinese namaak. Die dingen zijn hier goed duur. Maar dat is voor mij nog geen reden om een potentieel brandgevaar in mijn huis te bouwen. Zo'n ding staat 24/7 op 230V, en dat is een veel te groot risico vergeleken met een adapter die er misschien een paar uurtjes in zit.![]()
M'n Xiaomi powerbank ligt nu al zeker 5 uur aan de lader, maar nog ledje 2 knippert nogsteeds?
Ik neem aan dat ie ondertussen wel bij nr 4 mag zijn??![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef Iemand91 het volgende:
Mag er helemaal geen accu's meer verzonden worden ofzo?maal 2.
En wat betreft dat stopcontact; er zit natuurlijk een adapter achter die USB-poorten. Het is maar de vraag hoeveel ampère een Chinees exemplaar van zo'n stopcontact gaat leveren (en dan ook per poort want kan ook soms gedeeld worden door beide poorten waar door het laden helemaal inzakt) maar ook de kwaliteit inderdaad. Als het gewoon een afdekplaat was dan kon je 'm inderdaad prima uit China-land halen.
Maar goed; ik snap zo'n USB-poort in een stopcontact sowieso niet. Net als die draadloze opladers voor smartphones....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Via wie en welke carrier?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef badschaap het volgende:
zal mn powerbank die ik 40 dagen geleden heb besteld nog op tijd aankomen?![]()
Lijkt er op dat je dan in hetzelfde schuitje zit als een hoop anderen die hem daar zonder tracking hebben gekocht. Binnen 5 dagen case aanmaken. Je zult anders hooguit een aanbod krijgen dat ze hem voor 5 dollar verzendkosten nog een keer versturen.quote:![]()
case heb ik al 7 dagen openstaan bij paypal ;pquote:Op zondag 13 juli 2014 16:38 schreef Gunny het volgende:
[..]
Lijkt er op dat je dan in hetzelfde schuitje zit als een hoop anderen die hem daar zonder tracking hebben gekocht. Binnen 5 dagen case aanmaken. Je zult anders hooguit een aanbod krijgen dat ze hem voor 5 dollar verzendkosten nog een keer versturen.![]()
Kan iemand mij de snelste contact manier vertellen bij BuyInCoins? De Elephone P9 is na 4 maanden gewoon compleet nutteloos
Eventuele tips zijn ook welkom
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Hij heeft geen account :/quote:Op zondag 13 juli 2014 17:34 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon: http://www.buyincoins.com/?r=account/message/index .Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Aanmaken dan..quote:If you have any problem,pls contact us.We are always here to serve you.
Have a nice day!
SabrinaThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]maal 2.
En wat betreft dat stopcontact; er zit natuurlijk een adapter achter die USB-poorten. Het is maar de vraag hoeveel ampère een Chinees exemplaar van zo'n stopcontact gaat leveren (en dan ook per poort want kan ook soms gedeeld worden door beide poorten waar door het laden helemaal inzakt) maar ook de kwaliteit inderdaad. Als het gewoon een afdekplaat was dan kon je 'm inderdaad prima uit China-land halen.
Maar goed; ik snap zo'n USB-poort in een stopcontact sowieso niet. Net als die draadloze opladers voor smartphones....T gaat niet om de efficiëntie ofzo, maar we hebben hier allemaal iPhones, en iedereen heb z'n witte kastje mee en ligt op t werk.. Nu hebben we wel wat extra lightning cables, en daar waar we onze telefoons opladen hebben we nooit stopcontacten over, kortom, zoiets is ideaal in ons geval, alleen om voor 100 euro even een setje stopcontacten te kopen vind ik gewoon te gek, daarom, ALS er namaak is ga ik deze proberen, en gelukkig ben ik zelf ook niet zo gek dat ik ze klakkeloos inbouw, maar deze ook daadwerkelijk test.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K kan er genoeg vinden, maar allemaal Engelse aansluiting en GEEN type F, dus als iemand wat tegenkomt, lemme know pls
Tadumtiedum.![]()
wat is ermee dan? Zag toevallig die p6i voor 85 dollar. Slechte bouwkwaliteit ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kan iemand mij de snelste contact manier vertellen bij BuyInCoins? De Elephone P9 is na 4 maanden gewoon compleet nutteloos
Eventuele tips zijn ook welkom:]![]()
Durf m niet langer te laden. Na twee uur nog steeds het tweede ledje..quote:Op zondag 13 juli 2014 16:11 schreef remcosw het volgende:
M'n Xiaomi powerbank ligt nu al zeker 5 uur aan de lader, maar nog ledje 2 knippert nogsteeds?
Ik neem aan dat ie ondertussen wel bij nr 4 mag zijn??![]()
Hoe lang duurt het voor dat je smartphone 100%? 1uur? Reken dan dat maal x 4 want de Xiaomi Powerbank heeft een capaciteit van 10200mAh en dat is zo gelijk aan 4 a 5 x de Galaxy S4 100% opladen...quote:Op zondag 13 juli 2014 18:03 schreef remcosw het volgende:
Durf m niet langer te laden. Na twee uur nog steeds het tweede ledje..![]()
Gebruik even een 'originele' lader (goede lader met output van 2.1A), ligt waarschijnlijk aan de ''slechte'' lader die je gebruikt.![]()
Hier ff getest met een 2.5A output lader. 2 Ledjes branden nog, 3e knipperde. Tegelijk de Mi3 er bij aangehangen want die was ook 50% leeg. Alles bij elkaar aan laad tijd was bijna 2 1/2 uur.
Dus lader -> powerbank -> Mi3, netjes door gelust.![]()
Ik heb maar z'n usb voltage/ampere doormeet appraat besteld, kan ik ook is echt testen wat er uit de opladers komt en welke dus het beste resultaat geeft (inc Accu's). Zodra hij binnen is kleine review (y)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De bouwkwaliteit is verschrikkelijk. De software is heel erg buggy. Zijn batterij gaat van 15% naar uit in minder dan 2 minuten. Het toestel reageert af en toe niet. Naar mijn mening nooit meer elephone. Ook shoemelen ze echt met de software:quote:Op zondag 13 juli 2014 17:56 schreef wootahH het volgende:
[..]
wat is ermee dan? Zag toevallig die p6i voor 85 dollar. Slechte bouwkwaliteit ofzo?
VERSION 4.4.2! Nee dat is dus geen kitkat, dat is gewoon Jelly Bean, maar het is hun "eigen OS" die toevallig op 4.4.2 zit
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dat verhaal is mijn ervaring met hetzelfde probleem. Een 12 euro pakje met een siliconen hoesje uit Korea met een 20 euro rekening. Zodra ze die rekening op je pakje plakken kunnen ze niets omdraaien. Het geld krijg je niet terug van PostNL. Dat antwoord heb ik toen ontvangen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:09 schreef Markos. het volgende:
[..]
Zijn ze niet verplicht die 13,50 dan ook terug te betalen gezien die kosten door eigen fout gemaakt zijn?
Als ik hem niet accepteer en hij terug gaat naar BIC, krijg je dan je geld eigenlijk terug?
Zodra BIC het pakje ontvangt zullen ze het refunden of je kunt het nog een keer laten opsturen. Zullen ze waarschijnlijk wel geld voor vragen. Dat kan makkelijk 2 maanden duren. Ik ga niet zeggen dat je oneerlijk kunt zijn want dan krijg ik weer een ban![]()
Kortom, niet betalen en nog een keer bestellen is sowieso goedkoper dan de diefstal rekening betalen.
Hoort bij de sport, komt niet heel vaak voor.![]()
![]()
Anderhalve maand geleden toch ook maar is de stap gewaagd van singel(dual) rotor helicopters naar de quadcopter. Wel een kleintje.. klein beginnen en later op weg naar het grote werk!
Na wat zoekwerk viel mijn oog uiteindelijk op de X6 (mini) quadcopter met ingebouwde camera functie. Met coupon toen voor z'n 30/35 euro inclusief shipping naar nederland kunnen halen. Twee weken later werd hij al bezorgd![]()
Wel een beetje gedeukte doos, maar gelukkig had Aurabuy er goed bubblewrap om heen gedaan en was het überhaupt wel een goed ingepakt speeltje.
In de verpakking vind je de quadcopter zelf, een beschermingsring die je optioneel om de rotors heen kan bevestigen, een oplaadkabel (USB) en accu. Hiernaast zit er nog een extra set rotors bij en een tooltje om deze te vervangen. En dat deze erbij zitten is geen overbodige luxe. Na een maandje gebruiken en de nodige crashes beginnen ze toch wel beschadigd te raken dus ik denk dat ik ze de volgende keer vliegen maar is vervang.
De X6 is een quadcopter in de categorie “Mini-quadcopters”.
Hij is dus echt best wel mini, 12cm bij 12cm. Als je de rotorguard er omheen doet 14 bij 14.. maar nog steeds ongeveer net zo groot als je hand. De bijgeleverde remote is bijvoorbeeld al een stuk groter dan de quadcopter.
Ik heb verschillende helikopters gehad, van mini tot redelijk formaat.
En het blijft een uitdaging om er mee te vliegen, ondanks de gyrostabilisators, contra roterende rotor bladen.
De quadcopter in de lucht houden is en was verbazingwekkend makkelijk, gecontroleerd vliegen daarentegen. Dat is weer een heel ander verhaal en dat begin ik nu langzamerhand een beetje onder controle te krijgen, in de normale modus wel te verstaan en na eerst even goed de handleiding te hebben doorgenomen.. De normale modus houd in dat elektronisch gecontroleerde gyro-stabilisator aan staat.. hij blijft dus 'uit zichzelf' stabiel in de lucht. (Expert modus is echt .. impossible >.< _
Voordat je begint met vliegen moet je de quadcopter eerst even goed stabiel in de lucht zien te krijgen bij geen imput, in de handleiding (plaatje onder) staat duidelijk uitgelegd hoe het toestel getrimd moet worden zodat hij uiteindelijk op een en dezelfde plek in de lucht kan blijven hangen.
Elke batterij geeft je z'n 10 minuten vliegplezier en dan is het weer 45 minuten aan de oplader
De X6 heeft een 'speciale' feature, waar ik expres de quadcopter voor gekocht heb. Video.
En ja natuurlijk wist ik dat de beeldkwaliteit crappy zou zijn, maar ik wou gewoon ervaren hoe dat nou is z'n camera in een quadcopter. Klein beginnen en mogelijk later opwerken tot een octacopter met een SJ4000
De opname kan je starten door een klein knopje aan de zijkant van de quadcopter te drukken. Videobeeld wordt opgenomen op de micro-sd kaart in de achterkant van de quadcopter.
Ik heb voor jullie twee stukjes video bijgevoegd omdat het eigenlijk allemaal niet zo veel voor stelt.
Links een klein stukje van een 'normale' vlucht en rechts een stukje van een speciale feature van de X6 omdat hij automatische gyro-stabilisatie heeft.. een werp en vlieg actie.Dus gewoon random de quadcopter in de lucht gooien en gas open. [ HIGH VOLUME WARNING ]
![]()
Zoals je kan zien is het beeld ‘redelijk’ maar heeft wel een beetje shake van de trillingen van de rotors. Maar dit valt me eigenlijk reuze mee. Resolutie is wel laag.. maar het is leuk als ‘speeltje’.
Voor de vliegervaring is het zeker een aanrader, de stabilisatie functie is echt een must voor beginners.. dan is het al moeilijk genoeg. De videofunctie tjah.. nutteloos speeltje
Zou ik deze nu nog een keer kopen? Nee, dan zou ik een maatje groter gaan .. iets duurder.
Maar als eerste quadcopter was het een goede ervaring. De rotorguard is inmiddels afgebroken.. maar alle andere onderdelen van de quadcopter houden het verbazingwekkend goed uit. Zoals ik al zei kunnen de rotors inmiddels eigenlijk wel vervangen worden maar die kreeg ik er ook extra bij.
Ik heb 'm gekocht bij Aurabuy, nu kost hij $45,81 z'n 35 euro $39.90, z'n 30 euro in de aanbieding nu als je hem ook wilt kopen
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 14-07-2014 09:45:25 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Geluid in dat filmpje lijkt wel een beetje op een F1quote:
Anyways, bedankt voor de reviewYou can't be late if you don't show up.![]()
Een 1.2A Motorola smartphone lader, waar mijn N4 normaal mee oplaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:28 schreef NX het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor dat je smartphone 100%? 1uur? Reken dan dat maal x 4 want de Xiaomi Powerbank heeft een capaciteit van 10200mAh en dat is zo gelijk aan 4 a 5 x de Galaxy S4 100% opladen...![]()
Gebruik even een 'originele' lader (goede lader met output van 2.1A), ligt waarschijnlijk aan de ''slechte'' lader die je gebruikt.
Echter 6 uur lang een Xiaomi powerbank niet?!?
Zit wel een USB verlengkabel tussen trouwens.
[ Bericht 2% gewijzigd door remcosw op 13-07-2014 22:07:31 ]![]()
volgens mij veroorzaakt die usb verlengkabel het probleem (die zorgt voor weerstand).quote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef remcosw het volgende:
[..]
Een 1.2A Motorola smartphone lader, waar mijn N4 normaal mee oplaad.
Echter 6 uur lang een Xiaomi powerbank niet?!?
Zit wel een USB verlengkabel tussen trouwens.jaja, en azo...![]()
Gelukkig hebben ze alle powerbanks nog voor noodstroom.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:37 schreef igi0n het volgende:
ChinaBuye offline, misschien trekken ze de stekker er wel uit!
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Hahaha!! In ieder geval de mijne, plús nog eens 2$ extra voor een resend :-)quote:Op zondag 13 juli 2014 22:54 schreef N22 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze alle powerbanks nog voor noodstroom.
We zullen zien. Wie zat hier ook alweer zo Chinabye te pushen een dikke maand terug?
ChinaByeBye![]()
![]()
Dat was NX, ik merkte al op...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Werk je voor die toko?Dat heb je al meermaals wereldkundig gemaakt.
En natuurlijk...
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef shiznuts het volgende:
Daarom haal ik 'em dan wel gewoon van xiaomi.tmall.com . Clearblue, dan weet je het zeker.
Ik neem aan dat we gewoon bij NX kunnen claimenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef shiznuts het volgende:
Dat was NX, ik merkte al op...
[..]En natuurlijk...
[..]![]()
![]()
NiX daarvan.
Meer op een soort demonische exorcist toestandenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Geluid in dat filmpje lijkt wel een beetje op een F1
Anyways, bedankt voor de review![]()
De poort naar gedoemde zielen gaat open met de gashendel.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:08 schreef wootahH het volgende:
Hehe bij I bood een rebranded xiaomi powerbankDan zal ik de info even compleet maken:quote:
¤19,95
Voor de helft van de beschikbare MaH bij een shop als bijvoorbeeld Banggood.YouTube
Of een gerebrande nép-Xiaomi, wie zegt dat dit de originele is?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:08 schreef wootahH het volgende:
Hehe bij I bood een rebranded xiaomi powerbank![]()
Paranoïdequote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef shiznuts het volgende:
Dat was NX, ik merkte al op...En natuurlijk...
Deze vond ik dan wel mooi!quote:Idem, dat moet wel een (slechte) rebrand of nep zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:32 schreef funky_fart het volgende:
Of een gerebrande nép-Xiaomi, wie zegt dat dit de originele is?![]()
Waarom is het zo verrot moeilijk om een portemonnee te vinden met 8 of meer card slots, een munt gedeelte en zonder "merk" logo's.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hoe lang gaat de accu van een SJ4000 eigenlijk mee? Gisteren bleek 'ie in mijn jaszak per ongeluk aan te zijn gegaan waardoor ik dus eigenlijk op de plek van bestemming niet meer kon filmen. Mijn 2 extra accu's zijn onderweg, maar vraag me af of ik die nog heb voor de vakantie op woensdag.Don't let my username fool you...![]()
Hebbeb ze bij de kruidvat voor een paar euro wel liggenquote:Op maandag 14 juli 2014 09:35 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het zo verrot moeilijk om een portemonnee te vinden met 8 of meer card slots, een munt gedeelte en zonder "merk" logo's.You can't be late if you don't show up.![]()
Hemaquote:Op maandag 14 juli 2014 09:35 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het zo verrot moeilijk om een portemonnee te vinden met 8 of meer card slots, een munt gedeelte en zonder "merk" logo's.
Don't let my username fool you...![]()
Maar dan moet ik de deur uit.![]()
Buitenwereld is eng yo! Beter binnen blijven veilig achter een scherm bestellen.
Keiharde porno!![]()
laatste keer dat ik bij chinabuye heb besteld.
Ik heb dus mijn powerbank niet ontvangen, komen ze met het briljante idee dat ik dan nog eens 5 dollar extra moet betalen zodat zij een nieuwe met tracking op kunnen sturen. Ik ben hiermee natuurlijk niet akkoord gegaan; IK heb gezegd dat als ze niet met een goed bod komen ik het geschil opwaardeer tot claim.![]()
Same here. Net ook even een case geopend (17 juni besteld, 18 juni verzonden). Het vervelende is nu dat ik die powerbank niet voor de vakantie heb.. Na ja: we zien wel wat er gebeurt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:38 schreef Gunny het volgende:
[..]
Lijkt er op dat je dan in hetzelfde schuitje zit als een hoop anderen die hem daar zonder tracking hebben gekocht. Binnen 5 dagen case aanmaken. Je zult anders hooguit een aanbod krijgen dat ze hem voor 5 dollar verzendkosten nog een keer versturen.![]()
Hun voorstel aan mij was 2$ inclusief tracking. Overigens hebben ze mij wel iets gestuurd, maar die envelop was leeggehaald.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef badschaap het volgende:
laatste keer dat ik bij chinabuye heb besteld.
Ik heb dus mijn powerbank niet ontvangen, komen ze met het briljante idee dat ik dan nog eens 5 dollar extra moet betalen zodat zij een nieuwe met tracking op kunnen sturen. Ik ben hiermee natuurlijk niet akkoord gegaan; IK heb gezegd dat als ze niet met een goed bod komen ik het geschil opwaardeer tot claim.![]()
Ik heb toch de enge buitenwereld betreden en bij de hema een portemonnee gehaald.
Keiharde porno!![]()
Gokje gewaagd...mogelijk fake maar oke. Powerbank van ali, 18 dollar en de store had een promotion voor 3 dollar, dus nu 14.99 voor de xiaomi powerbank van 10400mah.
Ik heb nadrukkelijk 2 keer gevraagd in de chat of hij original was wat twee keer bevestigd is. Ik heb hier een printscreen van gemaakt als bewijs mocht het tot een dispute komen. Ben benieuwd.
Linkje:
http://www.aliexpress.com(...)hone/1953101652.html![]()
Je weet dat deze seller nog maar 7x feedback gekregen heeft en daardoor amper betrouwbaar is?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef rene90 het volgende:
Gokje gewaagd...mogelijk fake maar oke. Powerbank van ali, 18 dollar en de store had een promotion voor 3 dollar, dus nu 14.99 voor de xiaomi powerbank van 10400mah.
Ik heb nadrukkelijk 2 keer gevraagd in de chat of hij original was wat twee keer bevestigd is. Ik heb hier een printscreen van gemaakt als bewijs mocht het tot een dispute komen. Ben benieuwd.
Linkje:
http://www.aliexpress.com(...)hone/1953101652.html![]()
Uiteraard, ik verwacht er ook weinig van maar anders maak ik gewoon een dispute aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:21 schreef remcosw het volgende:
[..]
Je weet dat deze seller nog maar 7x feedback gekregen heeft en daardoor amper betrouwbaar is?![]()
Aan de andere kant.... er moeten toch altijd mensen de eerste zijn om zo'n verkoper aan een beetje 'rating' te helpen. Die worden vast niet geschonken vanuit bovenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:21 schreef remcosw het volgende:
[..]
Je weet dat deze seller nog maar 7x feedback gekregen heeft en daardoor amper betrouwbaar is?![]()
![]()
Nu maar een groupbuy beginnen voor deze SJ4000 vervanger?
http://www.banggood.com/A(...)13.html?currency=EUR
Wel overpriced op BG trouwens..:P![]()
kan je voor dat geld niet beter een gopro 3 nemen?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:33 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel overpriced op BG trouwens..:P![]()
AEE, dat zijn de lui die de MD80 duur verkopen...
Zal binnenkort ook wel bij http://www.veho-world.com/main/shop.aspx?category=avplayers verschijnen.
't Is wachten op de GoPro Hero4...Overigens is het geen 4K 120fps maar eerder 4K 30fps en die 120fps op 1080p.quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door shiz op 14-07-2014 17:02:53 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat zou er gebeurd zijn met die powerbanks die geshipped zijn bij ChinaBuye? Aangezien in dit topic er al 4 zijn die hem niet ontvangen hebben..![]()
Misschien dat chinabuye ze toch niet kon leveren en maar wacht tot mensen gaan klagen en ze dan de optie geven om het voor 5 dollar nog op te sturen terwijl ze het nog helemaal niet hadden opgestuurd?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:11 schreef igi0n het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn met die powerbanks die geshipped zijn bij ChinaBuye? Aangezien in dit topic er al 4 zijn die hem niet ontvangen hebben..![]()
Prijs delen door 4 en ik koop 'm.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:33 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel overpriced op BG trouwens..:P
Spannendquote:Op maandag 14 juli 2014 16:54 schreef shiznuts het volgende:
't Is wachten op de GoPro Hero4...
Overigens is het geen 4K 120fps maar eerder 4K 30fps en die 120fps op 1080p....
![]()
PayPal geschil aangemaakt voor mijn Xiaomi powerbank 10400. Besteld op 1 juni en geen spoor van te bekennen. Net op tijd gelukkig.
Nu even kijken waar ik hem opnieuw ga bestellen.
Ook bij Chinabuye besteld overigens.
[ Bericht 11% gewijzigd door Skiet op 14-07-2014 19:01:20 ]![]()
Net even getest, hij laadt in het usb blokje wel op met de standaard xiaomi kabel. De volgende ronde eens proberen te laden met de micro usb kabel die ik gebruik voor m'n telefoon en dan zonder verlengkabel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
volgens mij veroorzaakt die usb verlengkabel het probleem (die zorgt voor weerstand).
De A-solar powerbank laadt wel prima met de micro usb kabel en verlengkabel.
De powerbank is volgens de enveloppe trouwens een order van 26/6. Die van 12/6 is dus ook nog "ergens".
Is het bestellen van een micro usb kabel (2,5m) vanuit China wel wat? Of kan je die ook beter hier bij de Dixons halen voor ¤10?![]()
![]()
Ik heb deze mee laten komen en die werkt goed. Is alleen iets korter.
http://www.banggood.com/2(...)-Phone-p-916912.html
Het ging mij er om dat het blanke gedeelte van de Micro plug wat langer dan standaard is. Een paar van de Chinese goodies hebben een hekel aan de korte Europese lengte van het metaal.![]()
Ik heb ook een Xiaomi powerbank besteld, maar dan bij DX. Is inmiddels ook al 47 dagen onderweg...quote:Op maandag 14 juli 2014 17:11 schreef igi0n het volgende:
Geen paypal geschil geopend?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook een Xiaomi powerbank besteld, maar dan bij DX. Is inmiddels ook al 47 dagen onderweg...![]()
Damn, flinke prijs!quote:Op maandag 14 juli 2014 16:33 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel overpriced op BG trouwens..:P
Ik wacht nog op mij SJ4000, wordt beetje ongeduldig zo![]()
![]()
Hier krijg ik als het goed is een refund, eergister de chat gesproken van Tmart.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Damn, flinke prijs!
Ik wacht nog op mij SJ4000, wordt beetje ongeduldig zo
Daarna gelijk voor $10 duurder bij BG maar dan weet ik zeker dat ik hem krijg.YouTube
Hier ook bij BG besteld, sinds 4-7 onderweg nu.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier krijg ik als het goed is een refund, eergister de chat gesproken van Tmart.
Daarna gelijk voor $10 duurder bij BG maar dan weet ik zeker dat ik hem krijg.![]()
Oh dan zou ik mij verre van zorgen maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier ook bij BG besteld, sinds 4-7 onderweg nu.
10 dagen is nog erg binnen de perken.YouTube
Via welke postbedrijf verstuurd?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier ook bij BG besteld, sinds 4-7 onderweg nu.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Is toch alleen voor binnen China? Heb je andere geen tracking code?quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Flytexpress is volgens mij een soort van handler, je kan het gewoon met hun versturen via singapore post als het ware. Zo kan flytexpress al je pakjes ophalen terwijl je 100 pakjes met singapore verstuurd en 20 met DHL en nog eens 200 met CN.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Is toch alleen voor binnen China? Heb je andere geen tracking code?![]()
Nee, tenminste, zou niet weten waar ik die evt. kan vindenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Is toch alleen voor binnen China? Heb je andere geen tracking code?![]()
![]()
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Flytexpress is volgens mij een soort van handler, je kan het gewoon met hun versturen via singapore post als het ware. Zo kan flytexpress al je pakjes ophalen terwijl je 100 pakjes met singapore verstuurd en 20 met DHL en nog eens 200 met CN.Bij Banggood inloggen en dan via my account --> view orders. Dan zou daar je SJ4000 moeten staan met datum etc. en daarachter een trackingnummer. Die trackingcode die jij hebt is te krijgen via order details oid.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, tenminste, zou niet weten waar ik die evt. kan vindenIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Klopt, maar die is dus leeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad.
[..]
Bij Banggood inloggen en dan via my account --> view orders. Dan zou daar je SJ4000 moeten staan met datum etc. en daarachter een trackingnummer. Die trackingcode die jij hebt is te krijgen via order details oid.![]()
![]()
Ja ik:quote:SPOILER: Tmart couponOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Bijzonder. Zou een trackingcode bij moeten zitten. Verstuurd via Netherlands direct mail? Anders zou ik morgenochtend even in de live chat vragen of ze je kunnen helpen aan een tracking code. Die zou er namelijk moeten zijn...quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja, klopt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Bijzonder. Zou een trackingcode bij moeten zitten. Verstuurd via Netherlands direct mail? Anders zou ik morgenochtend even in de live chat vragen of ze je kunnen helpen aan een tracking code. Die zou er namelijk moeten zijn...
Weet je hoe laat NL-tijd ze online zijn op de chat?![]()
5 pm - 6 uur tijdverschil. Dus tot een uurtje of 11?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Weet je hoe laat NL-tijd ze online zijn op de chat?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik:SPOILER: Tmart couponOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vandaag nog een Chinees die een mailtje beantwoorde om 18:34.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
[..]
5 pm - 6 uur tijdverschil. Dus tot een uurtje of 11?
Vermeldde daar wel verstandig bij 'It's getting late, I should go to bed'.
_
Verwacht trouwens nog m'n Cheerson Flying egg van EachBuyer... nog niet gespot.
Is haast een maand onderweg.
Ben dan nr 5: Op 4 juni een Powerbank besteld bij Chinabuye en ook nog niets ontvangen.
Heb ze nu gemeld dat ik morgen een geschil ga openen.
Even afwachten of ze nog gaan reageren.![]()
![]()
Refund gekregen, nu de SJ4000 kopen bij BG en nooit meer iets bij Tmart!
YouTube
Via paypal uiteindelijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Refund gekregen, nu de SJ4000 kopen bij BG en nooit meer iets bij Tmart!
Weet iemand trouwens of ali pas geld in rekening brengt bij je CC als het verzonden is? Ik heb een order van 11 juli en zie nog niks terug op mijn CC.![]()
En direct een reactie Chinabuye (dat gaat dan wel weer snel)
Hi, friend, so sorry for this problem. cause we use normal air shipping so we can not support you a useful track number. In order to solve your case soon. How about we resend your parcel to you and which you pay 5USD? We will also provide you a tracking number. Is that okay for you?We kindly hope you can choose registered airmail in your future order. Any ideas, please let me know. Nice day!
Wat zou er nu aan de hand zijn?
1. Ze hebben nooit iets gestuurd en ik ga nu $5 meer betalen en nog langer wachten? = slechte optie
2. Ze hebben het wel gestuurd en het zit ergens in de pijplijn. Voor $5 extra krijg ik 2 PB's = topoptie![]()
Ja via Paypal inderdaad, Tmart gaf aan dat zij mij zelf een refund zouden geven maar Paypal is hun voor geweest of Tmart heeft het gewoon helemaal niet gedaan. Refund kwam voort uit de case in elk geval.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Via paypal uiteindelijk?
Weet iemand trouwens of ali pas geld in rekening brengt bij je CC als het verzonden is? Ik heb een order van 11 juli en zie nog niks terug op mijn CC.YouTube
3. ChinaBuye heeft er geen gestuurd en je krijgt voor $5 extra 1 PB = slechte optiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef BoyB het volgende:
En direct een reactie Chinabuye (dat gaat dan wel weer snel)
Hi, friend, so sorry for this problem. cause we use normal air shipping so we can not support you a useful track number. In order to solve your case soon. How about we resend your parcel to you and which you pay 5USD? We will also provide you a tracking number. Is that okay for you?We kindly hope you can choose registered airmail in your future order. Any ideas, please let me know. Nice day!
Wat zou er nu aan de hand zijn?
1. Ze hebben nooit iets gestuurd en ik ga nu $5 meer betalen en nog langer wachten? = slechte optie
2. Ze hebben het wel gestuurd en het zit ergens in de pijplijn. Voor $5 extra krijg ik 2 PB's = topoptie
Heb bijna dezelfde reactie gekregen, en daarna:
"Hi, friend, I'm so sorry you still not receive the parcel. for your order was send out by airmail , we can't track for you. I know you maybe upset, so do we. You didn't get the parcel means we have the risk to loss a good customer like you. And this is the most terrible thing we don't wanna to see. We value you so much and we kindly hope we can keep long term cooperation with each other. For the item is still in the transit now, neither of us got it. Let solve this in a compromised way, okay? You know, the item price is over 20USd, how about you pay just 3USD and we take the other loss to resend you a new with a tracking number? please kindly have a second thought about it. Any ideas, please let me know. Nice day!"
Ik vraag gewoon om een resend, mocht ie ooit nog wel komen betaal ik 'm gewoon terug..![]()
chinabuye komt nu weer met een andere oplossing ipv resende voor 5 dollar extra...
voor nop resenden, maar dan moet ik wel eerst mn geschil sluiten.
Wat zouden jullie doen?![]()
Niet sluiten, doorzeuren en anders toch opwaarderen tot claim.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef badschaap het volgende:
chinabuye komt nu weer met een andere oplossing ipv resende voor 5 dollar extra...
Wat zouden jullie doen?![]()
![]()
Getuige de meerdere mensen hier met de problemen zou ik alleen akkoord gaan met een full refund. Het is niet zo dat dit een op zichzelf staande zaak is, blijkbaar hebben ze dus bij (hier al alle mensen die gekocht hebben van chinabuyequote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef badschaap het volgende:
Wat zouden jullie doen?) meerdere mensen gezeik en dat is wel erg toevallig. Ik zou gewoon een full refund eisen, anders een geschil openen.
Was het een banggood / buyincoins was het wat anders, maar chinabuye maakt er een potje van.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik:SPOILER: Tmart couponOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb volgens mij toen zelfs al een melding gemaakt van spam en dergelijke over Chinabuye.
Viel gewoon op.YouTube
Er kwam hier laatst ook een duitse chinese webshops review site langs, heeft iemand daar nog een linkje van? (kan hem zo snel niet vinden)![]()
http://www.china-gadgets.de/ ??quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:07 schreef dj_ko het volgende:
Er kwam hier laatst ook een duitse chinese webshops review site langs, heeft iemand daar nog een linkje van? (kan hem zo snel niet vinden)If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Heb de earson van BG binnen een weekje binnengekregen, topding
Ik snap alleen niet hoe je een pairing key instelt, weet iemand dat?You can't be late if you don't show up.![]()
Gewoon 0000 dacht ik. Zelf instellen kan niet, is ook niet nodig lijkt me?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:14 schreef l0lownkill het volgende:
Heb de earson van BG binnen een weekje binnengekregen, topding
Ik snap alleen niet hoe je een pairing key instelt, weet iemand dat?![]()
Als het posten van aanbiedingen SPAM is kunnen we net zo goed stoppen met het plaatsen van links en coupon codes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb volgens mij toen zelfs al een melding gemaakt van spam en dergelijke over Chinabuye.
Viel gewoon op.![]()
Voor niemand leuk natuurlijk dat ChinaBuye nu zit te k#tten. Ik heb zelf ook twee bestellingen lopen, 1 zonder tracking code en 1 met tracking code. Net als de rest houd ik ook de 44/45 dagen regel aan.Idem!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:20 schreef rene90 het volgende:
-knip-
Was het een banggood / buyincoins was het wat anders, maar chinabuye maakt er een potje van.Was het niet zo dat er twee versies in omloop zijn? Een waarvan deze moet pairen met code en een zonder pairing. ER-151 en ES-151A ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:19 schreef rene90 het volgende:
Gewoon 0000 dacht ik. Zelf instellen kan niet, is ook niet nodig lijkt me?![]()
Op ali...de powerbank dude kwam er nu achter dat je niet met china post kan verzenden. Als ik zelf cancel, heeft dat invloed op mijn account / iets dergelijks? Of kan ik beter gewoon zorgen dat hij het annuleert omdat hij het niet verstuurd binnen de opgegeven periode zodat hij op zijn flikker krijgt van ali?
![]()
Zijn probleem toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:37 schreef rene90 het volgende:
Op ali...de powerbank dude kwam er nu achter dat je niet met china post kan verzenden. Als ik zelf cancel, heeft dat invloed op mijn account / iets dergelijks? Of kan ik beter gewoon zorgen dat hij het annuleert omdat hij het niet verstuurd binnen de opgegeven periode zodat hij op zijn flikker krijgt van ali?
YouTube
Ja, maar dan gaat hij dus niet shippen. Dus vroeg ik me af of als ik cancel het voor mij invloed heeft, of dat ik beter gewoon kan wachten tot de periode verloopt zodat ik feedback kan achterlaten.quote:![]()
Tja, anders kunnen anderen connectenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon 0000 dacht ik. Zelf instellen kan niet, is ook niet nodig lijkt me?You can't be late if you don't show up.![]()
En dan gaan ze stiekem porno geluiden afspelen ofzo? Nee joh maak je geen zorgen, je moet op de earson kiezen dat hij in pairing-mode gaat, als hij eenmaal in verbinding staat met je phone blijft hij verbonden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja, anders kunnen anderen connecten![]()
Ik ook:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef badschaap het volgende:
Zoo geëist dat ze me een full refund geven, anders word t een claim.
"Okay, we will arrange this for you now. Kindly hope you can keep your promise. Best regards"
Heb 2 van de 3 powerbanks wel ontvangen, dus heb er wel vertrouwen in.![]()
Ik heb trouwens wel al door laten schemeren dat ik kennelijk niet de enige ben die zijn/haar powerbank nog niet binnen heeft
Die mensen die klagen over miniinthebox op klacht.nl![]()
![]()
die willen volgens mij gewoon niet snappen dat het uit china moet komen, dus dat t wel wat langer duurt dan 3-5 werkdagen![]()
En inklaringskosten komen volgens mij ook niet in hun vocabulaire voor![]()
![]()
Ik verwacht nog wel wat drama met mijn 7 xiaomi powerbanks van DX. Heb wel 7 RC**PH codes, maar heb er een hard hoofd in dat ze aan gaan komen binnen 45 dagen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hoe moeilijk ken het wezen he, zou je denkenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
waar kan ik zon sj4000 het beste kopen? dwz relatief snelle levering, veel accessoires die ik erbij kan smurfen en laag geprijsd?BEASTMODE![]()
Trouwens is dat EU direct van DX gelul, is hetzelfde als wat banggood doet met NL direct shipping. Alleen DX adverteert dat de prijs all-in is dus je ook geen belasting hoeft te betalen, alleen dat is nog steeds het geval als ze je eruit pikken. De uitleg van de live chat:
"yes if we use Netherlands post you have lower chance of paying taxes, but if you do you are responsible"
Ook nog even wat navraag gedaan over de powerbanks, een ali express seller geeft aan dat er nieuwe strengere regels zijn met pure batterijen en zij heel veel orders terug heeft gehad die met singapore / whatever verstuurd zijn. Misschien dat het daar mee te maken heeft bij chinabuye?![]()
Hoezo gelul? Alleen dat van die belasting is wel krom ja, dat ze daarmee adverteren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:22 schreef rene90 het volgende:
Trouwens is dat EU direct van DX gelul, is hetzelfde als wat banggood doet met NL direct shipping. Alleen DX adverteert dat de prijs all-in is dus je ook geen belasting hoeft te betalen, alleen dat is nog steeds het geval als ze je eruit pikken. De uitleg van de live chat:
"yes if we use Netherlands post you have lower chance of paying taxes, but if you do you are responsible"![]()
![]()
Dat belastingen stukje dus, ze doen het voorkomen alsof ze uit de EU shippen, en in de FAQ is ook nog te lezen dat het een 'all in' prijs is wat gewoon niet het geval is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo gelul? Alleen dat van die belasting is wel krom ja, dat ze daarmee adverteren.![]()
Ik had nog contact gehad met BG over die tracking. Maar alleen een tracking# van Flyt is bekend, die van NL Direct Post niet, daar zit geen tracking op blijkbaar.![]()
Ik was vorige week op vakantie, ik kon dus niet controleren of het binnen was gekomen. En daardoor zat ik dus al op de 46 dagenquote:
Maar ik heb een ticket geopend, hopen dat ze daar wat mee doen... Normaal negeer ik DX ook zoveel mogelijk omdat het daar altijd zo lang duurt, had ik dat nu ook maar gedaan...
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 14:07:31 ]![]()
Kun je ook een geschil starten als je bijvoorbeeld de verkeerde maat schoenen heb gekregen? Ik heb daarbij eigenlijk geen zin om dingen terug te sturen etc..![]()
Kans is groot dat je dan eerst terugsturen moet op eigen kosten..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Kun je ook een geschil starten als je bijvoorbeeld de verkeerde maat schoenen heb gekregen? Ik heb daarbij eigenlijk geen zin om dingen terug te sturen etc..
Heb het zelf ook met een set labels met flutkwaliteit, seller wil zelf ook niets doen en paypalclaim zegt terugsturen..![]()
Die heb ik ook een keer gehad, kosten van terugsturen was 1/2 van de productwaarde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:50 schreef remcosw het volgende:
[..]
Kans is groot dat je dan eerst terugsturen moet op eigen kosten..
Heb het zelf ook met een set labels met flutkwaliteit, seller wil zelf ook niets doen en paypalclaim zegt terugsturen..En alsnog moest ik 't doen van Paypal. Ach, keer je verlies nemen en volgende keer krijg je 't wel weer terug.
![]()
Hij kan hem sowieso niet verzenden toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat hij dus niet shippen. Dus vroeg ik me af of als ik cancel het voor mij invloed heeft, of dat ik beter gewoon kan wachten tot de periode verloopt zodat ik feedback kan achterlaten.
Of alleen met DHL?Banggood.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:15 schreef Awesome_ het volgende:
waar kan ik zon sj4000 het beste kopen? dwz relatief snelle levering, veel accessoires die ik erbij kan smurfen en laag geprijsd?
Bestel ik hem ook vandaag.YouTube
Dan ga ik die eens bestellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef Gunny het volgende:
Ik heb deze mee laten komen en die werkt goed. Is alleen iets korter.
http://www.banggood.com/2(...)-Phone-p-916912.html
Het ging mij er om dat het blanke gedeelte van de Micro plug wat langer dan standaard is. Een paar van de Chinese goodies hebben een hekel aan de korte Europese lengte van het metaal.
Mijn verlengkabel/usbkabel lijkt de boosdoener te zijn.
BG 10% op Electronics: "E2E"
[ Bericht 2% gewijzigd door remcosw op 15-07-2014 16:05:31 ]![]()
Nouja wel met een andere optie alleen dan moet ik bijbetalen, geen zin in natuurlijk want ik heb van tevoren nog nadrukkelijk gevraagd of het allemaal kon. Ik laat het denk ik gewoon aflopen dan krijg ik automatisch van ali mijn geld terug.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hij kan hem sowieso niet verzenden toch?![]()
Of vragen of hij het via die andere courier wil doen, en dat je dan positieve feedback achterlaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja wel met een andere optie alleen dan moet ik bijbetalen, geen zin in natuurlijk want ik heb van tevoren nog nadrukkelijk gevraagd of het allemaal kon. Ik laat het denk ik gewoon aflopen dan krijg ik automatisch van ali mijn geld terug.
Zojuist de SJ4000 bij Banggood besteld.
Nu maar weer geduldig afwachten tot deze wél geleverd wordt.
[ Bericht 7% gewijzigd door ManageTheAnger op 15-07-2014 17:06:54 (Aankoop) ]YouTube
Met een beetje "dreigen" heb ik wat met hem kunnen regelen dat hij voor 3 dollar extra (18 dollar in totaal nu) hem opstuurt, het zou gaan om een originele. Ook met een andere seller zonder feedback veel contact gehad die voor 19.8 dollar er één opstuurt. Nouja ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Of vragen of hij het via die andere courier wil doen, en dat je dan positieve feedback achterlaat.![]()
Iemand ervaring met alibaba en versturen?
Wil tshirts inkopen, gaat om 15 stuks. Allemaal leuk en aardig, maar de verzendkosten bedragen 56 dollar kreeg ik als reactie, moet ik aangeven in mn vraag dat het goedkoop verstuurd mag worden of snappen ze dat niet daar?Tadumtiedum.![]()
Ik zag http://www.tinydeal.com/back-to-school-p-131486.html net in de nieuwsbrief staan, hoe zou die shutter werken?
Lijkt me wel een leuk ding indien goedkoper te vinden is.![]()
Hij drukt op een volumeknopje waardoor je een foto maaktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef remcosw het volgende:
Ik zag http://www.tinydeal.com/back-to-school-p-131486.html net in de nieuwsbrief staan, hoe zou die shutter werken?
Lijkt me wel een leuk ding indien goedkoper te vinden is.
Tadumtiedum.![]()
Ben aan het mailen met die vent van t-shirts, en hij zegt dat het 46 dollar kost, als hij het met de locale post verstuurd naar mij, is dat niet n beetje veel?Tadumtiedum.![]()
Zie je wel dat je gestress voor niets was.quote:YouTube
Ach. Mooi blauw is niet lelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zie je wel dat je gestress voor niets was.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: